Meestal in een strak t-shirt en strakke lange trainingsbroek. Of hardlooplegging tot kuiten met los zittend t shirt. Hardloopschoenen als ik ga rennen en als ik niet hoef te rennen gewone sneakers.quote:Op maandag 22 april 2013 13:46 schreef 16meter het volgende:
waar trainen jullie eigenlijk in?
korte/lange broek?
longsleeve/t-shirt/tanktop/singlet/hoodie
ben benieuwd in welke outfit de ekte beesten het best presteren
[..]
hoezo? je moet tog geniete meid
Waarom geen yogapantsquote:Op maandag 22 april 2013 13:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Meestal in een strak t-shirt en strakke lange trainingsbroek. Of hardlooplegging tot kuiten met los zittend t shirt.
korte broek en t-shirt, lange broek is tan2 warmquote:Op maandag 22 april 2013 13:46 schreef 16meter het volgende:
waar trainen jullie eigenlijk in?
korte/lange broek?
longsleeve/t-shirt/tanktop/singlet/hoodie
knietjes goed ingetaped voor de heavy ass squats?
ben benieuwd in welke outfit de ekte beesten het best presteren
[..]
hoezo? je moet tog geniete meid
Is wel warm jaquote:Op maandag 22 april 2013 13:56 schreef Agentperry het volgende:
[..]
korte broek en t-shirt, lange broek is tan2 warm
Dat is toch precies de reden waarom de meeste vrouwen naar de sportschool gaan?quote:Op maandag 22 april 2013 14:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is wel warm ja. Maar als vrouw zijnde kan je niet echt in korte broek rondlopen hier of je valt enorm op.
Ehm neequote:Op maandag 22 april 2013 14:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Dat is toch precies de reden waarom de meeste vrouwen naar de sportschool gaan?
Hij heeft wel een goed fysiek. Perfect eigenlijk imo.quote:Op maandag 22 april 2013 14:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik train gewoon hierin:
[ afbeelding ]
is zijn buik nou absurd lang of lijkt het maar zoquote:Op maandag 22 april 2013 14:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik train gewoon hierin:
[ afbeelding ]
What did you say, you cunt. Does he even lift?quote:Op maandag 22 april 2013 14:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goed fysiek. Perfect eigenlijk imo.
gwn een gladde boiquote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef seto het volgende:
[..]
is zijn buik nou absurd lang of lijkt het maar zo
Lijkt zo omdat hij niet echt een normale boxer aanheeft die het zeg maar als het ware ''afsnijdt''quote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef seto het volgende:
[..]
is zijn buik nou absurd lang of lijkt het maar zo
Sowiesoquote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
What did you say, you cunt. Does he even lift?
[ afbeelding ]
ju bent selluf lelykquote:Op maandag 22 april 2013 14:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowiesote gespierd is lelyk.
Can't see the image.
Lol..heb je niks meer op je rekening staan dan?quote:Op maandag 22 april 2013 14:42 schreef VMSDKR het volgende:
e jonges wanneer komt zorgtoeslag moet weer tonijn inslaan
wat raad jij aan? beats by dre? lijken me ook wel chillen dingenquote:Op maandag 22 april 2013 14:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jammer van die goedkope troep in je oren.. verder wel relax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |