Meestal in een strak t-shirt en strakke lange trainingsbroek. Of hardlooplegging tot kuiten met los zittend t shirt. Hardloopschoenen als ik ga rennen en als ik niet hoef te rennen gewone sneakers.quote:Op maandag 22 april 2013 13:46 schreef 16meter het volgende:
waar trainen jullie eigenlijk in?
korte/lange broek?
longsleeve/t-shirt/tanktop/singlet/hoodie
ben benieuwd in welke outfit de ekte beesten het best presteren
[..]
hoezo? je moet tog geniete meid
Waarom geen yogapantsquote:Op maandag 22 april 2013 13:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Meestal in een strak t-shirt en strakke lange trainingsbroek. Of hardlooplegging tot kuiten met los zittend t shirt.
korte broek en t-shirt, lange broek is tan2 warmquote:Op maandag 22 april 2013 13:46 schreef 16meter het volgende:
waar trainen jullie eigenlijk in?
korte/lange broek?
longsleeve/t-shirt/tanktop/singlet/hoodie
knietjes goed ingetaped voor de heavy ass squats?
ben benieuwd in welke outfit de ekte beesten het best presteren
[..]
hoezo? je moet tog geniete meid
Is wel warm jaquote:Op maandag 22 april 2013 13:56 schreef Agentperry het volgende:
[..]
korte broek en t-shirt, lange broek is tan2 warm
Dat is toch precies de reden waarom de meeste vrouwen naar de sportschool gaan?quote:Op maandag 22 april 2013 14:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is wel warm ja. Maar als vrouw zijnde kan je niet echt in korte broek rondlopen hier of je valt enorm op.
Ehm neequote:Op maandag 22 april 2013 14:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Dat is toch precies de reden waarom de meeste vrouwen naar de sportschool gaan?
Hij heeft wel een goed fysiek. Perfect eigenlijk imo.quote:Op maandag 22 april 2013 14:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik train gewoon hierin:
[ afbeelding ]
is zijn buik nou absurd lang of lijkt het maar zoquote:Op maandag 22 april 2013 14:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik train gewoon hierin:
[ afbeelding ]
What did you say, you cunt. Does he even lift?quote:Op maandag 22 april 2013 14:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goed fysiek. Perfect eigenlijk imo.
gwn een gladde boiquote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef seto het volgende:
[..]
is zijn buik nou absurd lang of lijkt het maar zo
Lijkt zo omdat hij niet echt een normale boxer aanheeft die het zeg maar als het ware ''afsnijdt''quote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef seto het volgende:
[..]
is zijn buik nou absurd lang of lijkt het maar zo
Sowiesoquote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
What did you say, you cunt. Does he even lift?
[ afbeelding ]
ju bent selluf lelykquote:Op maandag 22 april 2013 14:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowiesote gespierd is lelyk.
Can't see the image.
Lol..heb je niks meer op je rekening staan dan?quote:Op maandag 22 april 2013 14:42 schreef VMSDKR het volgende:
e jonges wanneer komt zorgtoeslag moet weer tonijn inslaan
wat raad jij aan? beats by dre? lijken me ook wel chillen dingenquote:Op maandag 22 april 2013 14:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jammer van die goedkope troep in je oren.. verder wel relax.
Ik vind sennheiser niet echt goedkoop en geluid is best goed.quote:Op maandag 22 april 2013 14:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jammer van die goedkope troep in je oren.. verder wel relax.
Nee joh geen hipster spul. Gewoon iets waar goed geluid uitkomt. Zelf koptelefoon van bose. Niet zon huge ding, maar dempt al die cardio huisvrouwen perfect weg. Jwz.quote:Op maandag 22 april 2013 14:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat raad jij aan? beats by dre? lijken me ook wel chillen dingen
Bose.quote:Op maandag 22 april 2013 14:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee joh geen hipster spul. Gewoon iets waar goed geluid uitkomt. Zelf koptelefoon van bose. Niet zon huge ding, maar dempt al die cardio huisvrouwen perfect weg. Jwz.
Nop, net een auto gekocht.quote:Op maandag 22 april 2013 14:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lol..heb je niks meer op je rekening staan dan?
Beats by Dre is bij hoofdtelefoons wat F4F bij de sportscholen is.quote:Op maandag 22 april 2013 14:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jah jongens het kost iets meer als die plastic oortjes van sennheiser, maar je krijgt iig geen oorkanker.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 14:42 schreef VMSDKR het volgende:
e jonges wanneer komt zorgtoeslag moet weer tonijn inslaan
rare vergelijking aangezien beats by dre stervensduur isquote:Op maandag 22 april 2013 14:57 schreef CarbonC het volgende:
bose is nog niet zo erg als beats, maar het komt wel in de buurtquote:Op maandag 22 april 2013 14:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jah jongens het kost iets meer als die plastic oortjes van sennheiser, maar je krijgt iig geen oorkanker.
Klopt.. ook de geluidsdrager zelf maakt nogal wat verschil.. ook spijt van mijn i-pod.. als ik zelfde koptelefoon juist weer aansluit op een sony mp3 speler klinkt het ook alweer veel beter. Plus feit dat i-tunes ook kut is.quote:Op maandag 22 april 2013 14:58 schreef VMSDKR het volgende:
Een vriend van me kreeg bij zijn telefoon een Sony koptelefoon ter waarde van 250 euro, maar dat was kwalitatief nog minder dan mijn 40 euro oortjes.
Bose laat gewoon klinken zoalshet hoort.. geen gezeik met treble of bass die helemaal vercrackt klinkt. Plus een koptelefoon dempt sowieso 10x beter als dopjes.quote:Op maandag 22 april 2013 15:00 schreef seto het volgende:
[..]
bose is nog niet zo erg als beats, maar het komt wel in de buurt
Sennheiser CX300II zijn bijzonder goed voor wat je ervoor betaalt
Ik heb een paar jaar met een goedkoop HEMA-MP3spelertje gedaan. Dat dingetje was niet stuk te krijgen. Nu wel kapot, dus nu een oud model iPod Nano, maar heb een alternatief op iTunes gevonden, veel makkelijker met slepen van muziek etc.quote:Op maandag 22 april 2013 15:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Klopt.. ook de geluidsdrager zelf maakt nogal wat verschil.. ook spijt van mijn i-pod.. als ik zelfde koptelefoon juist weer aansluit op een sony mp3 speler klinkt het ook alweer veel beter. Plus feit dat i-tunes ook kut is.
Wat voor?quote:
komt door 3 letters, drequote:Op maandag 22 april 2013 14:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
rare vergelijking aangezien beats by dre stervensduur is
nu ga ik maar even stoppen met getrolled wordenquote:Op maandag 22 april 2013 15:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Bose laat gewoon klinken zoalshet hoort.. geen gezeik met treble of bass die helemaal vercrackt klinkt. Plus een koptelefoon dempt sowieso 10x beter als dopjes.
Sennheiser cx300 is idd goed, zeker voor het geld. 'Het beste van Bose is de marketing' werd altijd geroepen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:00 schreef seto het volgende:
[..]
bose is nog niet zo erg als beats, maar het komt wel in de buurt
Sennheiser CX300II zijn bijzonder goed voor wat je ervoor betaalt
dope bak hoor cker sportuitlaat bodykit felge en verlagequote:Op maandag 22 april 2013 15:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Accord Aerodeck Estate uit '95
[ afbeelding ]
Samen met m'n pa een projectje van maken a la Stance|Works, heeft die oude baas ook wat om handen, helemaal Honda-gek.
[ afbeelding ]
Iets in die richting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |