De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck jou Piye, je bent zelf ook een loser:
[ Bericht 0% gewijzigd door Drommeldaris op 22-04-2013 09:31:25 ]![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Wat denk je zelfquote:Op maandag 22 april 2013 09:56 schreef Silentalarm het volgende:
Kutstoners zijn ook gewoon weer nergens te bekennen op maandagochtend he.
Hard centjes verdienen om de shop te kunnen spekkenHallo. Hoe komt het?quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Hoera, kom je terug van een week vakantie, mailbox vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 10:02 schreef Ugjerke het volgende:
Hoera, kom je terug van een week vakantie, mailbox vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon luisteren naar Vas, en nu terug naar de keuken om een broodje voor me te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze dusquote:Op maandag 22 april 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon luisteren naar Vas, en nu terug naar de keuken om een broodje voor me te maken.![]()
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Als je daar toch bent, maak er dan meteen een voor mij.quote:Op maandag 22 april 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon luisteren naar Vas, en nu terug naar de keuken om een broodje voor me te maken.
quote:Op maandag 22 april 2013 10:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je daar toch bent, maak er dan meteen een voor mij.Your beauty never ever scared me.![]()
Oh ja, die moet ik nog even aanvragen van vorig jaar. Ik doe dat altijd achteraf om terugbetalingen te voorkomen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Gevalletje 'Geen ontbijt voordat de toeslag binnen is' ?quote:Op maandag 22 april 2013 10:09 schreef Amarantha het volgende:
Hoop zo dat het niet om 5 uur vanavond pas binnen is![]()
Jewel maar ik moet na mijn vader en dat moet ik met de bus doen (heb geen fiets momenteel en het is nog al een eindje hier vandaan), ik moet nog shag halen en ik ben de ranja zat na een dagquote:Op maandag 22 april 2013 10:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Gevalletje 'Geen ontbijt voordat de toeslag binnen is' ?
Your beauty never ever scared me.![]()
Bof jij ff dat het weer warm aant worden isquote:Op maandag 22 april 2013 10:18 schreef Murdera het volgende:
krijg vandaag mijn telefoon.
En hoop dat de ketel snel gefixed is.
quote:Op maandag 22 april 2013 10:03 schreef Amarantha het volgende:
Zorgtoeslag + salaris moet binnen komen!
![]()
Ranja is in mijn huis een luxequote:Op maandag 22 april 2013 10:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jewel maar ik moet na mijn vader en dat moet ik met de bus doen (heb geen fiets momenteel en het is nog al een eindje hier vandaan), ik moet nog shag halen en ik ben de ranja zat na een dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mur hoe gaat het liften tegenwoordig, al pr's gebroken?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 10:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ranja is in mijn huis een luxe.
Ranja komt er hier niet in.. wat een kk bocht is die troepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pr's?quote:Op maandag 22 april 2013 10:52 schreef Beach het volgende:
Mur hoe gaat het liften tegenwoordig, al pr's gebroken?![]()
Wat drink je dan?quote:Op maandag 22 april 2013 10:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Ranja komt er hier niet in.. wat een kk bocht is die troep![]()
dan nog wil ik gewoon kunnen douchen.quote:Op maandag 22 april 2013 10:49 schreef Olment het volgende:
[..]
Bof jij ff dat het weer warm aant worden is![]()
Hey, mensen beginnen wakker te worden.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ohh hehe ja. Elke keer dat ik er een klein beetje gewicht aan hang breek ik mijn records al toch.quote:![]()
![]()
aldiquote:Op maandag 22 april 2013 11:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Aldi ijsthee is inderdaad niiiiiiiiiice. Ik heb een aldi naast mijn huis.![]()
![]()
![]()
![]()
Fixedquote:Op maandag 22 april 2013 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon pickwick, of liptonAldi ijsthee
Die van de Aldi is veel lekkerder.quote:
Ik kom eigenlijk alleen in de Aldi voor de ijsthee en de chocoladerepen.![]()
Ignorantquote:Deze man weetquote:![]()
![]()
![]()
is voor mij ook het enigste waarom ik daar komRest is maar pauper spul allemaal
Neeeeee, ik wil af en toe een berichtje kunnen lezen.quote:
spelbederver.quote:Op maandag 22 april 2013 11:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Neeeeee, ik wil af en toe een berichtje kunnen lezen.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je chocolade met crème vulling worden?![]()
![]()
Mur zijn hosselskills niet waarderenquote:
Soms hebben ze van die a-merken maar dan goedkoper, dat is wel nice. En ik ga er vaak uit luiheid heen omdat het veel dichterbij dan de ah is.quote:Op maandag 22 april 2013 11:38 schreef Amarantha het volgende:
Aldi heeft soms wel chille dingen te koop![]()
Ze verkopen er nu Coca Cola. Geen idee of het nou echt veel scheelt want de Jumbo zit er naast..quote:Op maandag 22 april 2013 11:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Soms hebben ze van die a-merken maar dan goedkoper, dat is wel nice. En ik ga er vaak uit luiheid heen omdat het veel dichterbij dan de ah is.
Ja dat had ik gezien. Van die apparaten waar 2 liter inzitquote:Op maandag 22 april 2013 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze verkopen er nu Coca Cola. Geen idee of het nou echt veel scheelt want de Jumbo zit er naast...
![]()
Echt? Ik dacht 1,5 Lquote:Op maandag 22 april 2013 11:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja dat had ik gezien. Van die apparaten waar 2 liter inzit.
quote:Op maandag 22 april 2013 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze verkopen er nu Coca Cola. Geen idee of het nou echt veel scheelt want de Jumbo zit er naast..![]()
Coca Cola.. En dat terwijl Aldi juist geen A merken heeft om prijzen te drukken.
Haha wat heerlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 11:48 schreef Onorgineel het volgende:
Dit topic ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel![]()
Ze hebben wel een aantal A merken. Ze hadden ook een groot pakket KinderChocola voor 1.50quote:Op maandag 22 april 2013 11:50 schreef Olment het volgende:
[..]![]()
Coca Cola.. En dat terwijl Aldi juist geen A merken heeft om prijzen te drukken.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 11:48 schreef Onorgineel het volgende:
Dit topic ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel![]()
![]()
Oh ja dat is waarquote:Op maandag 22 april 2013 11:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ze hebben wel een aantal A merken. Ze hadden ook een groot pakket KinderChocola voor 1.50![]()
![]()
Ik vraag me af of ze de Aldi website expres zo lelijk hebben gemaakt. Met het soort idee van dan past het bij de winkels?
Dat de winkels lelijk zijn snap ik, dat moet allemaal zo goedkoop mogelijk. Maar een beetje een fatsoenlijke website maken is toch niet zo veel werk?![]()
Pure marketing, als Aldi met een super professionele site kwam en een logo met zwart en geel, zou hun doelgroep wegvallen, dus de mensen die expres zoeken naar zo goedkoop mogelijkquote:Op maandag 22 april 2013 11:59 schreef Silentalarm het volgende:
Ik vraag me af of ze de Aldi website expres zo lelijk hebben gemaakt. Met het soort idee van dan past het bij de winkels?
Dat de winkels lelijk zijn snap ik, dat moet allemaal zo goedkoop mogelijk. Maar een beetje een fatsoenlijke website maken is toch niet zo veel werk?Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ik erger me bij de Aldi altijd aan het feit dat er maar één caissière achter de kassa zit en dat er een mega rij staat bij die ene kassa. Waarom?
Precies.. Wat zou jij van de winkel denken als ze een website hebben waar ze maandelijks 150k aan uitgeven, en voor 2 tientjes en een kauwgombal de winkels draaiende houden ":PHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nog een klacht: Ze hebben verdomme de dichtstbijzijnde bushalte weg gehaald..
Ga verhuizen !!!!quote:Op maandag 22 april 2013 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Nog een klacht: Ze hebben verdomme de dichtstbijzijnde bushalte weg gehaald..
Ik wil gewoon ergens anders wonen *denk ik*. Lang verhaalquote:Op maandag 22 april 2013 12:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja werd je nou je huis uitgedonderd?
Ik snap er niks meer vanquote:Op maandag 22 april 2013 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ergens anders wonen *denk ik*. Lang verhaalmaar veel succes, dat dan weer wel.
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Snap ikquote:Op maandag 22 april 2013 12:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer vanmaar veel succes, dat dan weer wel.
Leg het nog wel een keer uit
Dit ja, zelfde met de Action.quote:Op maandag 22 april 2013 12:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Pure marketing, als Aldi met een super professionele site kwam en een logo met zwart en geel, zou hun doelgroep wegvallen, dus de mensen die expres zoeken naar zo goedkoop mogelijk![]()
![]()
Ik vind de Action site niet tegenvallen, simpel en blauw maar wel overzichtelijkquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Niet lelijker dan de Aldi site eigenlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind de Action site niet tegenvallen, simpel en blauw maar wel overzichtelijk![]()
![]()
De mijne ookquote:Op maandag 22 april 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh mijn oude tv kwam geloof ik ook van de Aldi.
Heeft het vet lang gedaan.. tot dat ik via de tv van zender wou veranderen (van die knopjes op je tv, je weet) en toen kreeg ik een schrok en kon die tv alleen nog maar vooruit zappen..
Hij stopte gewoon niet meer. Vet leip haha telkens als je hem uit deed en weer aan dan ging die weer van zender naar zender naar zender lol
whahahaha... heb ik ook gehad.. Afstandsbediening kapot en met tv knopjes alleen vooruitquote:Op maandag 22 april 2013 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De mijne ookHeeft het vet lang gedaan.. tot dat ik via de tv van zender wou veranderen (van die knopjes op je tv, je weet) en toen kreeg ik een schrok en kon die tv alleen nog maar vooruit zappen..
Hij stopte gewoon niet meer. Vet leip haha telkens als je hem uit deed en weer aan dan ging die weer van zender naar zender naar zender lol
Telkens helemaal uitzetten om op kanaal 1 te beginnen xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Was dat ook van het merk Telefunken toevallig?quote:Op maandag 22 april 2013 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De mijne ookHeeft het vet lang gedaan.. tot dat ik via de tv van zender wou veranderen (van die knopjes op je tv, je weet) en toen kreeg ik een schrok en kon die tv alleen nog maar vooruit zappen..
![]()
![]()
Mijn tv deed het uit zichzelf..quote:Op maandag 22 april 2013 12:28 schreef Olment het volgende:
[..]
whahahaha... heb ik ook gehad.. Afstandsbediening kapot en met tv knopjes alleen vooruit
Telkens helemaal uitzetten om op kanaal 1 te beginnen xDHij stopte gewoon niet, bij de laatste zender begon die weer bij 1 en ging weer die verder zappen
Hi Aman
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Al weer stonene vandaag?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ghost tvquote:Op maandag 22 april 2013 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn tv deed het uit zichzelf..Hij stopte gewoon niet, bij de laatste zender begon die weer bij 1 en ging weer die verder zappen
![]()
Zo stage gesprek in Groningen. Ben benieuwd. Moet er om 16.00 zijn.
Kleertjes gestreken nu maar ff peukie roken op het balkon. 14.gif![]()
Ik erger me aan het feit dat je je kar zo naast de kassa moet zetten waarna die chagerijnige kankercassiere al mijn boodschappen er vanaf 3 meter afstand in keilt waarna de helft van mijn schulties ontploft en mijn chocoladereep doormidden is gebroken. Vervolgens krijg je allemaal tyfus 1 & 2 eurocent munten terug en blijkt die kankercassiere ook nog eens het IQ van een verdronken zeeëgel te hebben.quote:Op maandag 22 april 2013 12:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik erger me bij de Aldi altijd aan het feit dat er maar één caissière achter de kassa zit en dat er een mega rij staat bij die ene kassa. Waarom?![]()
Succes Monoquote:Op maandag 22 april 2013 12:48 schreef Monopoly het volgende:
Kleertjes gestreken nu maar ff peukie roken op het balkon. 14.gif
Damn helemaal in Grunnquote:Op maandag 22 april 2013 12:48 schreef Monopoly het volgende:
Kleertjes gestreken nu maar ff peukie roken op het balkon. 14.gifSucces iig
![]()
![]()
Succes!quote:Op maandag 22 april 2013 12:48 schreef Monopoly het volgende:
Die 1 en 2 centjes...quote:Op maandag 22 april 2013 12:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik erger me aan het feit dat je je kar zo naast de kassa moet zetten waarna die chagerijnige kankercassiere al mijn boodschappen er vanaf 3 meter afstand in keilt waarna de helft van mijn schulties ontploft en mijn chocoladereep doormidden is gebroken. Vervolgens krijg je allemaal tyfus 1 & 2 eurocent munten terug en blijkt die kankercassiere ook nog eens het IQ van een verdronken zeeëgel te hebben.![]()
![]()
![]()
Tyf es op met die kkzooi
![]()
![]()
Ja wel ver weg hahaha. Hopelijk gaat het allemaal goed en dan een appartementje in Zwolle vinden en dan fijn een nieuwe start enzo.![]()
Whoehoe chillen met Monoquote:Op maandag 22 april 2013 12:56 schreef Monopoly het volgende:
Ja wel ver weg hahaha. Hopelijk gaat het allemaal goed en dan een appartementje in Zwolle vinden en dan fijn een nieuwe start enzo.Your beauty never ever scared me.![]()
Housewarmingquote:Op maandag 22 april 2013 12:56 schreef Monopoly het volgende:
Ja wel ver weg hahaha. Hopelijk gaat het allemaal goed en dan een appartementje in Zwolle vinden en dan fijn een nieuwe start enzo.![]()
Whut, is dat normaal dat de cassière het in de kar moet doen, is er niet zo'n vak naast de kassa waar ze naartoe moet schuiven?quote:Op maandag 22 april 2013 12:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik erger me aan het feit dat je je kar zo naast de kassa moet zetten waarna die chagerijnige kankercassiere al mijn boodschappen er vanaf 3 meter afstand in keilt waarna de helft van mijn schulties ontploft en mijn chocoladereep doormidden is gebroken. Vervolgens krijg je allemaal tyfus 1 & 2 eurocent munten terug en blijkt die kankercassiere ook nog eens het IQ van een verdronken zeeëgel te hebben.![]()
![]()
Aldi zuigt ga dan naar Lidl die proberen nog een fatsoenlijke supermarkt te zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
maar die hebben geen Aldi ijstheequote:Op maandag 22 april 2013 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aldi zuigt ga dan naar Lidl die proberen nog een fatsoenlijke supermarkt te zijn.
Maar bij Lidl struikel je weer minder over de turken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar bij Lidl struikel je weer minder over de turken..
![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar bij Lidl struikel je weer minder over de turken.![]()
![]()
GodverIk baal stiekem toch wel als ik niet na de winkel kan enz voor ik na mijn pa ga. Anders heb ik niks in huis als ik terug ben
Normaal niks tegen Turken hoor maar dat ze altijd met alle negen kinderen naar de Supermarkt gaan is echt irritant.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet zo zeuren, sommige mensen hebben geeneens geldquote:Op maandag 22 april 2013 13:07 schreef Amarantha het volgende:
GodverIk baal stiekem toch wel als ik niet na de winkel kan enz voor ik na mijn pa ga. Anders heb ik niks in huis als ik terug ben
.
![]()
Ja pffquote:Op maandag 22 april 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, sommige mensen hebben geeneens geld.
Jawel, maar één van die cassieres is letterlijk altijd boos. En dan gaat ze met je spullen lopen gooien. Serieus een aantal keer gehad dat een bierblik ontplofte.quote:Op maandag 22 april 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whut, is dat normaal dat de cassière het in de kar moet doen, is er niet zo'n vak naast de kassa waar ze naartoe moet schuiven?![]()
What?quote:Op maandag 22 april 2013 13:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jawel, maar één van die cassieres is letterlijk altijd boos. En dan gaat ze met je spullen lopen gooien. Serieus een aantal keer gehad dat een bierblik ontplofte.
Daar zeg je toch wat van?quote:Op maandag 22 april 2013 13:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jawel, maar één van die cassieres is letterlijk altijd boos. En dan gaat ze met je spullen lopen gooien. Serieus een aantal keer gehad dat een bierblik ontplofte.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou de manager roepen en er wat van zeggen, dat kan echt nietquote:Op maandag 22 april 2013 13:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jawel, maar één van die cassieres is letterlijk altijd boos. En dan gaat ze met je spullen lopen gooien. Serieus een aantal keer gehad dat een bierblik ontplofte.Vind het al erg genoeg dat die marokkaanse cassieres altijd schreeuwend met elkaar communiceren vanaf de kassa en sloom je producten scannen
![]()
![]()
En elke keer bij elke klant doet ze het weer?
Apart die zou ik er na twee dagen al uitschoppen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ook een keer gehad dat er 2 cassieres waren, en één van de twee was steeds aan het zingen. En dat vond die andere irritant. Toen kregen ze ruzie met elkaar en gingen ze allebei schreeuwen. Fantastisch vond ik dat.![]()
Nouja, ze zal niet altijd alles stuk gooien. Maar het gebeurd wel regelmatig. En een manager heb ik in die winkel sowieso nog nooit gezienquote:Op maandag 22 april 2013 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
En elke keer bij elke klant doet ze het weer?
Apart die zou ik er na twee dagen al uitschoppen.![]()
![]()
Grrquote:Op maandag 22 april 2013 13:13 schreef Silentalarm het volgende:
Jeuj zorgtoeslag binnen. Nu heb ik zin om dingen te kopen.
Bezuinigen op managers jwz.quote:Op maandag 22 april 2013 13:13 schreef Silentalarm het volgende:
En een manager heb ik in die winkel sowieso nog nooit gezien![]()
Bij mij deze nacht om vijf over twaalf al.quote:Op maandag 22 april 2013 13:13 schreef Silentalarm het volgende:
Jeuj zorgtoeslag binnen. Nu heb ik zin om dingen te kopen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zorgtoeslag binnen of zin om dingen te kopen?quote:Op maandag 22 april 2013 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij mij deze nacht om vijf over twaalf al.![]()
De Ah XL ga ik ook niet meer heen ik had mijn broertje van veertien dit weekend te logeren. Wilde ik sigareten halen na het boodschappen werd mij nee verkocht omdat mijn broer geen ID bij had.
Ik zeg je weigert nu een volwassen vent van 24 peuken te verkopen vanwege een wet voor die kankerpubers ? Achterlijke winkel daar kom ik nooit meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zorgtoeslag kreeg zelfs 15 euro meer geen idee waarom.quote:Op maandag 22 april 2013 13:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zorgtoeslag binnen of zin om dingen te kopen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mensen die roepen dat ze het hebben maar geen bank noemenWat heb je dan aan die informatie?
Dat is wel heel erg lamequote:Op maandag 22 april 2013 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Ah XL ga ik ook niet meer heen ik had mijn broertje van veertien dit weekend te logeren. Wilde ik sigareten halen na het boodschappen werd mij nee verkocht omdat mijn broer geen ID bij had.
Ik zeg je weigert nu een volwassen vent van 24 peuken te verkopen vanwege een wet voor die kankerpubers ? Achterlijke winkel daar kom ik nooit meer.Ook die arrogante toon als ze om ID vragen man
![]()
Dat is zo fucked up. Sowieso bij de AH, ben je met een groepje vrienden even snel naar de ah om bier te kopen. Is 1 iemand zijn id vergeten, niemand bier.quote:Op maandag 22 april 2013 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zeg je weigert nu een volwassen vent van 24 peuken te verkopen vanwege een wet voor die kankerpubers ? Achterlijke winkel daar kom ik nooit meer.![]()
Blijkbaar denken ze dat je het nodig hebtquote:Op maandag 22 april 2013 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zorgtoeslag kreeg zelfs 15 euro meer geen idee waarom.![]()
![]()
ABN!quote:Op maandag 22 april 2013 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die roepen dat ze het hebben maar geen bank noemenWat heb je dan aan die informatie?
![]()
Gewoon weer naar binnen in je eentje en bij andere kassa staan.quote:Op maandag 22 april 2013 13:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is zo fucked up. Sowieso bij de AH, ben je met een groepje vrienden even snel naar de ah om bier te kopen. Is 1 iemand zijn id vergeten, niemand bier.![]()
Die oranje leeuw....
Ze hadden trouwens het lef om na die cyber aanvallen gedoe gewoon service kosten af te schrijven afgelopen vrijdag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je kan ook met je DigID inloggen op toeslagen.nl
Dan kan je zien of het al overgemaakt is enzo. Handig wel.![]()
Zal eens kiekenquote:Op maandag 22 april 2013 13:23 schreef Monopoly het volgende:
Je kan ook met je DigID inloggen op toeslagen.nl
Dan kan je zien of het al overgemaakt is enzo. Handig wel.
Heb jij he service kosten betaald mono?
Zit er aan te denken de ing te bellen dat ik dat geen porrum vind.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jep. Is afgeschreven.quote:Op maandag 22 april 2013 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb jij he service kosten betaald mono?
Zit er aan te denken de ing te bellen dat ik dat geen porrum vind.![]()
Ja van Mei hoor je te krijgen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh laat maar. Klik op toeslagen en der staat tot Mei overal uitbetaald bij. We wachtten wel gewoon even af
Ja inderdaad. Wel veel extra moeitequote:Op maandag 22 april 2013 13:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon weer naar binnen in je eentje en bij andere kassa staan..
Ik heb ook één vriend, en die is altijd de lul omdat hij er wat jonger uitziet. Maar dan heb je ook wel eens dat hij zijn ID wel heeft, maar dat ik hem vergeten ben. En dan moet ik hem ineens ook laten zien![]()
![]()
Ik kan echt uren naar jou UI zitten kijken.quote:Op maandag 22 april 2013 13:26 schreef Amarantha het volgende:
Oh laat maar. Klik op toeslagen en der staat tot Mei overal uitbetaald bij. We wachtten wel gewoon even af![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 13:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan echt uren naar jou UI zitten kijken.
Je krijgt gewoon niks meerquote:Op maandag 22 april 2013 13:26 schreef Amarantha het volgende:
Oh laat maar. Klik op toeslagen en der staat tot Mei overal uitbetaald bij. We wachtten wel gewoon even af
tis al op gegaan aan verzekeringen/schulden/restweet ikveelquote:
Ik zou niet eens de moeite nemen om aan iedereen te vragen, maar ik was dan ook een keer gecontroleerd door een andere appie en vroeg niet om ID omdat ze me wel oud genoeg leek, ze was 17 maar omdat ik het niet vroeg was ik de lulquote:Op maandag 22 april 2013 13:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wel veel extra moeite.
Ik heb ook één vriend, en die is altijd de lul omdat hij er wat jonger uitziet. Maar dan heb je ook wel eens dat hij zijn ID wel heeft, maar dat ik hem vergeten ben. En dan moet ik hem ineens ook laten zienSowieso hoe bepaal je of iemand 20+ lijkt of niet, zo scheef is het.
![]()
Het is inderdaad niet te doen. Zelf ook een tijdje in een appie gewerkt, maar ik ben ook zo slecht in leeftijd schatten. Sowieso als iemand alleen al zijn baard laat staan. Of als ik mijn haar lang of kort heb, dat scheelt zoveel in hoe oud ik er uit zie.quote:Op maandag 22 april 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou niet eens de moeite nemen om aan iedereen te vragen, maar ik was dan ook een keer gecontroleerd door een andere appie en vroeg niet om ID omdat ze me wel oud genoeg leek, ze was 17 maar omdat ik het niet vroeg was ik de lulSowieso hoe bepaal je of iemand 20+ lijkt of niet, zo scheef is het.
![]()
Bij mij was het eerst een meisje van vijftien die het vroeg.
Daarna de manager zelfde verhaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zit mobiel wat is loos?quote:Op maandag 22 april 2013 13:34 schreef Silentalarm het volgende:
hee Mikey, je sig. klopt niet meer man.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb eindelijk nieuwe afspraak gemaakt bij de tandarts, helaas werken ze niet op VrijdagmiddagAnders wou A. wel mee
Haha kan nog steeds.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie is A. ?quote:Op maandag 22 april 2013 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb eindelijk nieuwe afspraak gemaakt bij de tandarts, helaas werken ze niet op VrijdagmiddagAnders wou A. wel mee
![]()
Ik kom al jaren niet meer bij de tandarts mij te duur.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hehe jep, en ik werkte nog wel precies achter het vondelpark ook, in de zomer. Dus natuurlijk iedereen wijn en bier om in het park te chillen enz.quote:Op maandag 22 april 2013 13:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet te doen. Zelf ook een tijdje in een appie gewerkt, maar ik ben ook zo slecht in leeftijd schatten. Sowieso als iemand alleen al zijn baard laat staan. Of als ik mijn haar lang of kort heb, dat scheelt zoveel in hoe oud ik er uit zie.Blij dat ik daarmee gestopt ben wel achteraf
ook die kut toeristen met hun muntgeld
![]()
![]()
Haha jezus, kutter kan inderdaad niet denk ik. Ik had het geluk dat ik ergens in een boerengehucht in de appie werkte.quote:Op maandag 22 april 2013 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe jep, en ik werkte nog wel precies achter het vondelpark ook, in de zomer. Dus natuurlijk iedereen wijn en bier om in het park te chillen enz.Blij dat ik daarmee gestopt ben wel achteraf
ook die kut toeristen met hun muntgeld
![]()
![]()
Ik heb de tijd hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lang verhaalHet is uit tussen mij en hem maar ja
Maar jij hoopt dus dat het nog goed komt en zou daarom graag met hem naar de tandarts willen?![]()
Hij zou sowieso mee gaan omdat ik niet echt heen durf (moet best wel veel laten doen). En ja stiekem wil ik altijd dat het goed komt tussen ons maar ik ben allang blij als ik gewoon nog seks met hem hebquote:Op maandag 22 april 2013 13:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb de tijd hoor.
Maar jij hoopt dus dat het nog goed komt en zou daarom graag met hem naar de tandarts willen?
Lastig. Maar voor hem is het geen optie? En waarom is het uitgegaan dan?quote:Op maandag 22 april 2013 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij zou sowieso mee gaan omdat ik niet echt heen durf (moet best wel veel laten doen). En ja stiekem wil ik altijd dat het goed komt tussen ons maar ik ben allang blij als ik gewoon nog seks met hem heb![]()
Sior ?quote:Op maandag 22 april 2013 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij zou sowieso mee gaan omdat ik niet echt heen durf (moet best wel veel laten doen). En ja stiekem wil ik altijd dat het goed komt tussen ons maar ik ben allang blij als ik gewoon nog seks met hem hebThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor het verhaal van Ama heb jij niet de tijdquote:Op maandag 22 april 2013 13:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb de tijd hoor.
Maar jij hoopt dus dat het nog goed komt en zou daarom graag met hem naar de tandarts willen?
Tis een mooi verhaal
Persoonlijk hou ik niet zo van sex met een ex daar komt gedonder van.
Ben altijd wel blij als een relatie uit is dat ik hem weer eens in een nieuw iemand kan steken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee of het voor hem een optie isquote:Op maandag 22 april 2013 13:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Lastig. Maar voor hem is het geen optie? En waarom is het uitgegaan dan?Merk ik vanzelf wel.. Vanavond ofzo. En uitgegaan omdat hij er klaar mee was enz. Maar ben tot nu toe elke keer weer in bed beland met hem dus tja
Hahaquote:Op maandag 22 april 2013 13:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Voor het verhaal van Ama heb jij niet de tijd
Tis een mooi verhaal
Met jou persoonlijk of met je wiet gebruik?quote:Op maandag 22 april 2013 13:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee of het voor hem een optie isMerk ik vanzelf wel.. Vanavond ofzo. En uit gegaan omdat hij er klaar mee was enz
R.I.P DTS.![]()
Hm stom. Sterkte ermee, en succesquote:Op maandag 22 april 2013 13:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee of het voor hem een optie isMerk ik vanzelf wel.. Vanavond ofzo. En uit gegaan omdat hij er klaar mee was enz
.
![]()
Met mij/relatiequote:Op maandag 22 april 2013 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met jou persoonlijk of met je wiet gebruik?Your beauty never ever scared me.![]()
Nice mijn pa zegt net: Als jij één pakje zware shag haalt voor me dan krijg je 3 pakjes half zwaar terug. Leuk leukYour beauty never ever scared me.![]()
wel tof dat hij ondanks dat nog mee gaat naar de tandarts.
Al moest ik ooit verplicht na een stuk gelopen relatie mee naar een abortus kliniek.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ai dat is niet fijnquote:Op maandag 22 april 2013 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al moest ik ooit verplicht na een stuk gelopen relatie mee naar een abortus kliniek.Your beauty never ever scared me.![]()
Gastquote:Op maandag 22 april 2013 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al moest ik ooit verplicht na een stuk gelopen relatie mee naar een abortus kliniek.![]()
![]()
nice ik ga volgende week als mijn huisgenoot en zijn idioten vrienden met vakantie zijn om eens een week niet te smoken. Op andere plekken lukt het me prima maar als ik nuchter ben rond die idioten is er altijd grote kans dat ik er eentje aanvlieg.quote:Op maandag 22 april 2013 13:53 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben trouwens het eerste weekend van mijn drugspauze goed doorgekomen!
R.I.P DTS.![]()
Ja wat ik moest het toch zeker weten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja wat ik moest het toch zeker weten.![]()
![]()
Bazenopmerkingquote:Op maandag 22 april 2013 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja wat ik moest het toch zeker weten.Your beauty never ever scared me.![]()
Wilt mijn pa even beweren dat hij Zaterdag zijn toeslag al heeft gekregenDie gast praat echt poep
Oh ik smoke nog wel gewoon maar dat vind ik geen drugs.quote:Op maandag 22 april 2013 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nice ik ga volgende week als mijn huisgenoot en zijn idioten vrienden met vakantie zijn om eens een week niet te smoken. Op andere plekken lukt het me prima maar als ik nuchter ben rond die idioten is er altijd grote kans dat ik er eentje aanvlieg.
Maar ik had vorige week met mezelf afgesproken om tot koniginnenach geen echte drugs meer te gebruiken.![]()
Ah een lijntje hier en daar.quote:Op maandag 22 april 2013 13:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh ik smoke nog wel gewoon maar dat vind ik geen drugs.
Maar ik had vorige week met mezelf afgesproken om tot koniginnenach geen echte drugs meer te gebruiken.
Ik vindt wiet wel een drug als ik andere dingen te doen heb gebruik ik het niet maar die dagelijkse verveling zonder wiet zou ik nu niet kunnen denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik verveel me niet echt vaak ofzo. En laatste tijd blow ik sowieso niet zo veel meer. Maar andere dingen werd wel minstens ééns per week laatse tijd, hou ik liever bij eens per maand ong.quote:Op maandag 22 april 2013 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah een lijntje hier en daar.
Ik vindt wiet wel een drug als ik andere dingen te doen heb gebruik ik het niet maar die dagelijkse verveling zonder wiet zou ik nu niet kunnen denk ik.![]()
Mee eens.quote:Op maandag 22 april 2013 14:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik verveel me niet echt vaak ofzo. En laatste tijd blow ik sowieso niet zo veel meer. Maar andere dingen werd wel minstens ééns per week laatse tijd, hou ik liever bij eens per maand ong.![]()
Tja dan zit ik me toch af te vragen hoe ik bij mijn vader kom zo meteen
Ga rennend.quote:Op maandag 22 april 2013 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Tja dan zit ik me toch af te vragen hoe ik bij mijn vader kom zo meteen![]()
Bel um, zeg dat je geen vervoer hebt en een taxiservice wiltquote:Op maandag 22 april 2013 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Tja dan zit ik me toch af te vragen hoe ik bij mijn vader kom zo meteen
Trapt hij niet inquote:Op maandag 22 april 2013 14:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Bel um, zeg dat je geen vervoer hebt en een taxiservice wilt
Doe een kort rokje aan en ga liften.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 14:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet liftengelukkig is je soulmate wel verstandig
![]()
Als ik zo'n beestmachine had zou ik het ook wel doen hoorquote:Op maandag 22 april 2013 14:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet liftengelukkig is je soulmate wel verstandig
![]()
Snapquote:Op maandag 22 april 2013 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al moest ik ooit verplicht na een stuk gelopen relatie mee naar een abortus kliniek.
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Right.quote:Op maandag 22 april 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik zo'n beestmachine had zou ik het ook wel doen hoor![]()
![]()
Je mag wel op mij squatten.quote:
Dat lijkt me oncomfortabel, ga maar tussen mijn dijen staan en dan zakken maar.quote:Op maandag 22 april 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat, hoe dan ik moet op je buik staan en dan gaan squatten?
En niet teveel over nadenken uiteraard, soms moet je iets gewoon doen en afwachten of het nergens op slaat.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 15:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat lijkt me oncomfortabel, ga maar tussen mijn dijen staan en dan zakken maar.
En niet teveel over nadenken uiteraard, soms moet je iets gewoon doen en afwachten of het nergens op slaat.![]()
![]()
Geen beestmachine hebben voor je absquote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen niet op je buik laten squatten, goed voor die abs van je G
Wil ik weleens bij jou doen, kijken of je nog lacht achterafquote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen niet op je buik laten squatten, goed voor die abs van je G
![]()
![]()
Mijn abs zijn het laatste jaar ongeveer net zovaak gebruikt als mijn sportschoolabonnement.
Die heb ik opgezegt,, deed er net zo veel meequote:Op maandag 22 april 2013 15:31 schreef Ugjerke het volgende:
Mijn abs zijn het laatste jaar ongeveer net zovaak gebruikt als mijn sportschoolabonnement.
Ik zit er over te twijfelen. Als ik 'em opzeg ga ik helemaal niet meer.quote:Op maandag 22 april 2013 15:34 schreef Olment het volgende:
[..]
Die heb ik opgezegt,, deed er net zo veel mee
Als je toch al niet gaat, kun je je geld beter gebruiken aan wat adnersquote:Op maandag 22 april 2013 15:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zit er over te twijfelen. Als ik 'em opzeg ga ik helemaal niet meer.
Dat is waar.quote:Op maandag 22 april 2013 15:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je toch al niet gaat, kun je je geld beter gebruiken aan wat adners
Iemand die me een blowjob wil geven voor ¤21,95?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Pass.. Neger op de hoek geen optie?quote:Op maandag 22 april 2013 15:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is waar.
Iemand die me een blowjob wil geven voor ¤21,95?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik woon in Kampen, welke neger?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Whahahahahahahhahahahaquote::D:D:D
Ik kan niet meer quoten,
@Olment, core train je ook met squats
@Murdera @Vas is prima, wel schoenen uit natuurlijk![]()
![]()
Keertje page refreshen werkt.. had ik net ookquote:Op maandag 22 april 2013 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan niet meer quoten,
@Murdera @Vas is prima, wel schoenen uit natuurlijk
@Ugjekejwnhq maak een leuk schema, dan is het een stuk leuker(bovendien meer vooruitgang mits je goed eet)
![]()
Nee ik ga met naaldhakken op je squattenquote:Op maandag 22 april 2013 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan niet meer quoten,
@Murdera @Vas is prima, wel schoenen uit natuurlijk![]()
![]()
![]()
Dan val ik maarquote:Op maandag 22 april 2013 15:50 schreef Drommeldaris het volgende:
@Vas zeker weten? Squatten op naaldhakken is best lastig![]()
![]()
Die nieuwe google doodle is wel vet trouwens.
Voor thuis bedoel je?quote:Op maandag 22 april 2013 15:47 schreef Drommeldaris het volgende:
@Ugjekejwnhq maak een leuk schema, dan is het een stuk leuker(bovendien meer vooruitgang mits je goed eet)
nope, hij bedoelt voor op de fietsquote:
Nee, mijn fiets is brak.quote:
Ook al wakkerquote:Op maandag 22 april 2013 15:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
jij weetik kom even tussendoor de groentjens doen
gr gr hihi
![]()
En ons ervaren hengsten sla je over?quote:Op maandag 22 april 2013 15:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
jij weetik kom even tussendoor de groentjens doen
gr gr hihi
@Ujsuahgas @Olment, nee voor in de gym tenzij je een homegym thuis hebt staan met iig een power rack![]()
![]()
GAST refresh je pagequote:Op maandag 22 april 2013 15:56 schreef Drommeldaris het volgende:
@Ujsuahgas @Olment, nee voor in de gym tenzij je een homegym thuis hebt staan met iig een power rack![]()
Dan kunde weer quoten want dit is irritant
Veel succes zo!quote:Op maandag 22 april 2013 12:48 schreef Monopoly het volgende:
Fuck the EBU.![]()
nee jullie krijgen ook de groentjensquote:Op maandag 22 april 2013 15:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En ons ervaren hengsten sla je over?en mono
Fuck the EBU.![]()
Pff,, en dan niks posten opt moment dat je wakker wordtquote:Op maandag 22 april 2013 15:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
ben al tijdje wakker hoorzit ff mobiel online
of heb ik dat gemist
Nee, ik ben niet thuisquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Pff,, en dan niks posten opt moment dat je wakker wordt
of heb ik dat gemistvandaar
ben er zo ook weer vandoor
Fuck the EBU.![]()
Mono is in grunn jwzquote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee jullie krijgen ook de groentjensen mono
![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 16:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet thuisvandaar
ben er zo ook weer vandoor
1 + 1 = 2quote:
Saai.. had ik net ook 2 of 3x last van.. maar refresh werkte telkens (even)quote:Op maandag 22 april 2013 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
@Olment, werkt niet, heb net opnieuw mn internet opgestart.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik heb op zich een vrij goed schema. Qua activiteiten. Daar helpen de trainers daar wel goed mee.quote:Op maandag 22 april 2013 15:56 schreef Drommeldaris het volgende:
@Ujsuahgas @Olment, nee voor in de gym tenzij je een homegym thuis hebt staan met iig een power rack
Qua bezoek ook wel, maar daar heb ik mij niet meer aan gehouden.
Ik ben wel benieuwd wat hij de volgende keer van m'n naam maakt.quote:Op maandag 22 april 2013 15:56 schreef Olment het volgende:
[..]
GAST refresh je page![]()
Dan kunde weer quoten want dit is irritant
No offence,, maar ik moet bij jou naam ook altijd 5x kijkenquote:Op maandag 22 april 2013 16:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat hij de volgende keer van m'n naam maakt.
om de een of andere reden maak ik er meestal urgk... van xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik mag me vanavond weer eens uitleven.quote:Op maandag 22 april 2013 16:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb op zich een vrij goed schema. Qua activiteiten. Daar helpen de trainers daar wel goed mee.
Qua bezoek ook wel, maar daar heb ik mij niet meer aan gehouden.![]()
@guyjerkme wat is je schema? De meeste trainers geven pauperschema's
@guyjerkme dit dus
@Olment, ik zie ook mensen die mij quoten niet meer gehighlight (mijn eigen posts wel trouwens)
![]()
gelijk goed testen.. idd zeer belangrijkquote:Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef Murdera het volgende:
Nieuwe mobiel
Gelijk in de wasbak gegooid.
Hoe is val schade? Gooi um es vanaf de 3e omlaag![]()
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Wat is een goed schema dan? Ik heb geen goed schema.quote:Op maandag 22 april 2013 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
@guyjerkme dit dus
@Olment, ik zie ook mensen die mij quoten niet meer gehighlight (mijn eigen posts wel trouwens)
![]()
een soetoe van je jonko na elke spieroefeningquote:Op maandag 22 april 2013 16:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is een goed schema dan? Ik heb geen goed schema.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ze zeggen wel altijd dat je goed je rust moet pakken na het sporten. Dat laat ik me dan ook geen twee keer zeggen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
een soetoe van je jonko na elke spieroefening![]()
Snap ik.. ze zeggen ook niet hoelang je rust moet pakken.. Dus na 2x opdrukken gewoon aftaaien xDquote:Op maandag 22 april 2013 16:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ze zeggen wel altijd dat je goed je rust moet pakken na het sporten. Dat laat ik me dan ook geen twee keer zeggen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Iets voor je training ofzo?quote:Op maandag 22 april 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
nog leuke apps en shit die ik moet hebben?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Geen idee.. k ben niet zo into de sportschool/training dingenquote:
Te vermoeiend
quote:Op maandag 22 april 2013 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
@guyjerkme dit dus
guyjerkme, dat is nog de beste tot nu toe. M'n collega vroeg al waarom ik zat te gniffelen.
Mijn schema is eehm..
Tijdje op de hometrainer.
Tijdje op de crosstrainer.
Paar keer op zo'n apparaat dat ik m'n armen naar elkaar toe moet doen met een x aantal kilo eraan.
Paar keer op zo'n apparaat dat ik m'n bovenlichaam voorover buig.
Paar keer op zo'n apparaat dat ik mezelf wegduw met m'n benen.
Eehm..
Dit gaat 'em niet worden denk ik.Thuis even kijken of ik er plaatjes van kan vinden, dan wijs ik ze wel aan.
Die 'ke' staat er ook alleen achter omdat ik het wachtwoord van alle andere Ugjer-varianten ben vergeten.quote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef Olment het volgende:
[..]
No offence,, maar ik moet bij jou naam ook altijd 5x kijken
om de een of andere reden maak ik er meestal urgk... van xDZoek op fotoboek maar eens naar Ugjer, dan vind je een aardige reeks accounts.
Jij weet.quote:Op maandag 22 april 2013 16:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Snap ik.. ze zeggen ook niet hoelang je rust moet pakken.. Dus na 2x opdrukken gewoon aftaaien xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zaklamp!quote:Op maandag 22 april 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
nog leuke apps en shit die ik moet hebben?![]()
Mag ik je een nieuw schema geven? Hier schiet je niks mee opquote:Op maandag 22 april 2013 16:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]guyjerkme, dat is nog de beste tot nu toe. M'n collega vroeg al waarom ik zat te gniffelen.
Mijn schema is eehm..
Tijdje op de hometrainer.
Tijdje op de crosstrainer.
Paar keer op zo'n apparaat dat ik m'n armen naar elkaar toe moet doen met een x aantal kilo eraan.
Paar keer op zo'n apparaat dat ik m'n bovenlichaam voorover buig.
Paar keer op zo'n apparaat dat ik mezelf wegduw met m'n benen.
Eehm..
Dit gaat 'em niet worden denk ik.Thuis even kijken of ik er plaatjes van kan vinden, dan wijs ik ze wel aan.
[..]
Die 'ke' staat er ook alleen achter omdat ik het wachtwoord van alle andere Ugjer-varianten ben vergeten.Zoek op fotoboek maar eens naar Ugjer, dan vind je een aardige reeks accounts.
Wat zijn je doelen? Hoe zwaar en lang ben je momenteel?
![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
nog leuke apps en shit die ik moet hebben?![]()
![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Zou je voor mij een nieuw schema willen maken?quote:Op maandag 22 april 2013 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik je een nieuw schema geven? Hier schiet je niks mee opWat zijn je doelen? Hoe zwaar en lang ben je momenteel?
Ik vertrouw die paupers bij de sportschool voor geen cent.
![]()
Workout Aquote:Op maandag 22 april 2013 17:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou je voor mij een nieuw schema willen maken?Ik vertrouw die paupers bij de sportschool voor geen cent.
Squat
Deadlift
Benchpress
Dips
Pullups (chinups indien pullups niet lukken)
Workout B
Squat
Bent over row
Overhead press
Dips
3*5 of 5*5, wat je zelf leuk vind. Dips en pullups 3*max (meer dan 10 = weighted (je kan een dumbell tussen je benen klemmen) Kijk anders ook even in het bodybuildingtopic (in sport) daar staat alle basisinformatie![]()
![]()
ook kortquote:Op maandag 22 april 2013 17:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Workout A
Squat
Deadlift
Benchpress
Dips
Workout B
Squat
Bent over row
Overhead press
Dips
3*5 of 5*5, wat je zelf leuk vind. Dips en pullups 3*max (meer dan 10 = weighted (je kan een dumbell tussen je benen klemmen) Kijk anders ook even in het bodybuildingtopic (in sport) daar staat alle basisinformatie
maandag A en dindsdag B en zo verder?![]()
Ja daar kijk ik af en toe wel, maar ben nu zo'n 3 maanden bezig en de meesten zeggen dat het dan wel tijd is om te veranderen van schema. Vroeg me af of het dan nog iets uitmaakt wat ik verander.quote:Op maandag 22 april 2013 17:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Workout A
Squat
Deadlift
Benchpress
Dips
Workout B
Squat
Bent over row
Overhead press
Dips
3*5 of 5*5, wat je zelf leuk vind. Dips en pullups 3*max (meer dan 10 = weighted (je kan een dumbell tussen je benen klemmen) Kijk anders ook even in het bodybuildingtopic (in sport) daar staat alle basisinformatie![]()
In ieder geval met rustdag. Ik ben meestal niet langer dan een uur in de sportschool. Tegenwoordig 1 uur en een kwartier o.i.d. omdat ik ook stretches en oefeningen speciaal voor mijn grip doe.quote:Op maandag 22 april 2013 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ook kort
maandag A en dindsdag B en zo verder?![]()
Wat is je huidige schema?quote:Op maandag 22 april 2013 17:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik af en toe wel, maar ben nu zo'n 3 maanden bezig en de meesten zeggen dat het dan wel tijd is om te veranderen van schema. Vroeg me af of het dan nog iets uitmaakt wat ik verander.![]()
lijkt me wel relaxed rustig schema ja.quote:Op maandag 22 april 2013 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In ieder geval met rustdag. Ik ben meestal niet langer dan een uur in de sportschool. Tegenwoordig 1 uur en een kwartier o.i.d. omdat ik ook stretches en oefeningen speciaal voor mijn grip doe.![]()
![]()
Relaxed my assquote:Op maandag 22 april 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt me wel relaxed rustig schema ja.
![]()
ligt ook aan het gewicht, ok. maar ik doe 8 oefeningen en dan 8 8 8 om 25 25 25.quote:
die 25's ga ik weg laten vallen,w atn ben dan 2 uur bezig en vind hetecht gewoon kut, maakt me echt saggo.![]()
Dat zei ik in het begin toch al niggerquote:Op maandag 22 april 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ligt ook aan het gewicht, ok. maar ik doe 8 oefeningen en dan 8 8 8 om 25 25 25.
die 25's ga ik weg laten vallen,w atn ben dan 2 uur bezig en vind hetecht gewoon kut, maakt me echt saggo.![]()
![]()
mjah. truue. maar dan 8 8 8 en? nog een keer 8 8 8?quote:Op maandag 22 april 2013 17:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat zei ik in het begin toch al nigger![]()
Bovendien neemt na 1 uur 1 of ander stofje af en dan wordt je workout geleidelijk minder effectief. Na 1,5 uur krachttraining heb je ongeveer de breakeven dacht ik![]()
Is prima, ik doe zelf 5 5 5quote:Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah. truue. maar dan 8 8 8 en? nog een keer 8 8 8?(meer nadruk op kracht t.o.v. spierbouw)
![]()
ik ben beginner he, dus moet nog opbouwen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is prima, ik doe zelf 5 5 5(meer nadruk op kracht t.o.v. spierbouw)
Doe ik dat.
Tijdf om af te sluiten.
![]()
![]()
Ik gok 75kgquote:Op maandag 22 april 2013 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik je een nieuw schema geven? Hier schiet je niks mee opWat zijn je doelen? Hoe zwaar en lang ben je momenteel?
1.92m
Doel: Meer gewicht
Maar hoe weet jij wat er bij ons in de gym staat?
Ik vind al die apparaten wel chill op zich. Ik ben nu altijd zo'n 50-60 minuten bezig.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ga probeer altijd 3x per week te gaan en dan wissel ik 2 schema's af.quote:
Schema A:
Dumbell benchpress
Dips (is dit beter los, of op zo'n apparaat?)
Biceps Curl
Apparaat waarbij je met je borstspieren die dingen naar binnen duwt
Apparaat waar je met je borstspieren gewicht naar voren duwt.
Schema B:
Pull ups
Onderrug door op mijn buik op een matje te gaan liggen en bovenlichaam omhoog te trekken.
Shoulder press
Deltoid
Zo'n stang die je naar je borst toe trekt vanaf boven.
Roeien met gewichten eraan.
En dan meestal nog buikspierkwartiertje of zelfstandig buikspier erachteraan.![]()
En dit geldt ook voor mij.quote:
1.93 en 75 kg. Ik wil ook meer gewicht, zonder mijn vetpercentage hoger te laten worden.![]()
Ik kan mijn vetpercentage niet eens hoger laten worden. Ik vreet echt al anderhalf jaar twee keer zoveel als mijn veel zwaardere familieleden (en waarschijnlijk ook dan mijn collega's, gezien hun verbaasde koppen als ik eet) en ik ben 5 kilo aangekomen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En dit geldt ook voor mij.
1.93 en 75 kg. Ik wil ook meer gewicht, zonder mijn vetpercentage hoger te laten worden.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ben 1 cm groterquote:Op maandag 22 april 2013 17:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En dit geldt ook voor mij.
1.93 en 75 kg. Ik wil ook meer gewicht, zonder mijn vetpercentage hoger te laten worden.![]()
![]()
Ik ben sinds ik ben gaan sporten 3 keer zoveel gaan eten en ik kom ook niet aan. Wel de hele dag honger :pquote:Op maandag 22 april 2013 17:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan mijn vetpercentage niet eens hoger laten worden. Ik vreet echt al anderhalf jaar twee keer zoveel als mijn veel zwaardere familieleden (en waarschijnlijk ook dan mijn collega's, gezien hun verbaasde koppen als ik eet) en ik ben 5 kilo aangekomen.![]()
Beter maak je een nieuw schemaquote:Op maandag 22 april 2013 17:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga probeer altijd 3x per week te gaan en dan wissel ik 2 schema's af.
Schema A:
Dumbell benchpress
Dips (is dit beter los, of op zo'n apparaat?) beter los
Biceps Curl
Apparaat waarbij je met je borstspieren die dingen naar binnen duwt beter vervangen dumbell/cable flyes
Apparaat waar je met je borstspieren gewicht naar voren duwt. Waarom?
Schema B:
Pull ups
Onderrug door op mijn buik op een matje te gaan liggen en bovenlichaam omhoog te trekken. beter deadlift
Shoulder press
Deltoid (raises neem ik aan? evt alternate?)
Zo'n stang die je naar je borst toe trekt vanaf boven. = lat pulldown, beter niet op dezelfde dag als je pullups
Roeien met gewichten eraan. say what?
En dan meestal nog buikspierkwartiertje of zelfstandig buikspier erachteraan.![]()
![]()
Houd je calorieen eens bij. Ik zit rond de 4000 per dag @ 100 kilo (makkelijk bijhouden op myfitnesspal)quote:Op maandag 22 april 2013 18:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben sinds ik ben gaan sporten 3 keer zoveel gaan eten en ik kom ook niet aan. Wel de hele dag honger :p![]()
Oke zal ik eens doenquote:Op maandag 22 april 2013 18:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Houd je calorieen eens bij. Ik zit rond de 4000 per dag @ 100 kilo (makkelijk bijhouden op myfitnesspal)![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: