quote:
Ik dacht persoonlijk ook aan valse lucht. Nouja, ik ga het allemaal zien als ik hem uit elkaar heb.Hij is wel enorm snel en moeilijk te berijdenquote:
deze cilinder hangt er nog maar net 3000 km onderquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef leeell het volgende:
[..]
misschien is je schroefdraad verrot, mooie excuus voor een nieuw mooi cilindertje
Tomos a35:quote:
Ik ben er ook geen fan van, maar dit was wel de goedkoopste oplossing destijds. Nadat ik een dure bekeuring had gehad, was het geld voor dure onderdelen even op en kom je toch bij zo'n uitlaat uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:28 schreef leeell het volgende:
[..]
mooi man, alleen vind ik die uitlaten zo lomp
ja, poorten zijn ook getuned.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef Miniem het volgende:
Is de airsal veel beter dan je std cilinder?
Ok, ik twijfel nog, een airsal 50 of airsal 70cc.quote:
70cc bestaat niet , het is allemaal 65cc.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ok, ik twijfel nog, een airsal 50 of airsal 70cc.
Voor de 70cc hoef je verder toch niets aan te passen?
http://www.puchshop.de/ca(...)-aluminium-p-40.htmlquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef leeell het volgende:
[..]
70cc bestaat niet , het is allemaal 65cc.
maar wat is je setup nu ?
oh je heb een puch, ik dacht tomos, die zijn 44mm (65cc), ik zou een 15mm carb kopen en een HD cilinderkop voor optimale benutting van de 70ccquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
http://www.puchshop.de/ca(...)-aluminium-p-40.html
setup, 50cc OM, 12mm Bing, Techno Boss.
Ik wil hem niet optimaal benutten want dan ga je 80quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef leeell het volgende:
[..]
oh je heb een puch, ik dacht tomos, die zijn 44mm (65cc), ik zou een 15mm carb kopen en een HD cilinderkop voor optimale benutting van de 70cc
Sym ( de nieuwere) is wel oké, de rest niet aan beginnenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
Wat kunnen jullie vertellen over de merken die deze winkel verkoopt:
http://www.verkroost-scooters.nl/scooters/
De merken Peugeot, Piaggio, Kymco, Yamaha en Vespa ken ik nog van vroeger, maar de rest absoluut niet.
En waarom dan wel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:18 schreef leeell het volgende:
[..]
Sym ( de nieuwere) is wel oké, de rest niet aan beginnen
ja zijn lijstje + sym bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
En waarom dan wel?
Kymco, Piaggio, Yamaha en Peugeot maken allemaal prima scooters. Bij die Chinese scooters moet je uit de buurt blijven. Gaan sneller kapot want de onderdelen zijn van matige kwaliteit.
achja slim om ff bij meerdere dealers langs te gaan en te kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag bij een dealer langs geweest en uitgelegd wat ik zoek, met wat voor een budget en welke eisen. Uiteindelijk kwamen we uit op een Sym Orbit 2. Hij heeft een zeer mooie offerte gemaakt (met wat accessoires zoals een helm en een goed slot en een zeer mooie korting.
Binnenkort nog wat andere dealers langs om te kijken en te vergelijken. En dan eerst mijn auto zien te verkopen.
warmdraaienquote:Op woensdag 24 april 2013 17:20 schreef Blester het volgende:
[..]
Wat een kut filmpjeWat is die kerel nou allemaal aan het doen
doe ik ook altijdquote:
klopt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar volgens mij hoef je op de aansluiting van de carters niks aan te passen voor een 70?
niet altijd handschoenen dragenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
doe ik ook altijd
scoot aanslingeren.. dan es de helm op mn kop, handschoenen aan ( in de winter ) en dan eens op het gemak weg tuffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |