Is het niet een plaatje van google? (hoewel de politie dit waarschijnlijk al even gecheckt heeft.)quote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef Doodloper het volgende:
de foto staat iig wel echt op de 4chan servers:
[ afbeelding ]
kan alleen de post zelf niet vinden
jawel, maar het kan ook gewoont er illustratie dienen, het bericht zou in principe dan nog wel echt gemeend kunnen zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Is het niet een plaatje van google? (hoewel de politie dit waarschijnlijk al even gecheckt heeft.)
Als et een zelfgemaakt plaatje is zijn de odds helemaal erg natuurlijkquote:Op maandag 22 april 2013 00:02 schreef Doodloper het volgende:
[..]
jawel, maar het kan ook gewoont er illustratie dienen, het bericht zou in principe dan nog wel echt gemeend kunnen zijn.
Radicale feministen kunnen heel gevaarlijk zijn anders.quote:Op zondag 21 april 2013 23:53 schreef Pino112 het volgende:
Zal het marokko.nl zijn? Denk niet dat iemand op het Viva-forum zoiets gaat zeggen..
Ja vind het ook een beetje triest.quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stoer hé?![]()
Totdat een dierbare van hem/haar door zo,n psycho wordt afgeknald.
Ik weet niet, als die persoon echt het bericht via een aantal proxies heeft geplaatst dan kan het nog eens lastig worden de dader te vinden.quote:Op maandag 22 april 2013 00:03 schreef Strani het volgende:
Een grap lijkt waarschijnlijk, maar de poster zal zelf niet het laatst lachen in dat geval.
het gezeik begint pas echt als koters die denken leuk te zijn dagelijks dit soort berichten gaan plaatsen via kanalen waar ze niet te pakken zijnquote:Op maandag 22 april 2013 00:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
tja dat is de zeik met dit soort acties, grote waarschijnlijkheid dat het nep is, maar je zult maar geen actie ondernemen als autoriteit en het blijkt wel echt te zijn, dus ik snap die sluiting wel.
Ja dat is waar, hopelijk vinden ze hem snel.quote:Op maandag 22 april 2013 00:02 schreef Doodloper het volgende:
[..]
jawel, maar het kan ook gewoont er illustratie dienen, het bericht zou in principe dan nog wel echt gemeend kunnen zijn.
(plaatje komt o.a. hier voor: http://www.xdtalk.com/for(...)der.html#post1511657 )
Die proxies zullen ivm. veiligheid misschien gedwongen worden mee te werken aan een zoektocht?quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik weet niet, als die persoon echt het bericht via een aantal proxies heeft geplaatst dan kan het nog eens lastig worden de dader te vinden.
ja maar voordat ze die proxies kunnen benaderen voor het delen van de gegeven (wat ook nog veel proxyaanbieders weigeren) is het al 12x maandag geweestquote:Op maandag 22 april 2013 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Die proxies zullen ivm. veiligheid misschien gedwongen worden mee te werken aan een zoektocht?
Ik zou er niet al te blij mee zijn. Hopen dat ze de grappenmaker danwel aspirantterrorist snel vinden.quote:
tijdverschil US NL het is op zondag een aantal uur nog zaterdag in USquote:Op maandag 22 april 2013 00:09 schreef Greys het volgende:
Hij schreef op zaterdag dat ie dat 'tomorrow' gaat doen?
Da's waar.quote:Op maandag 22 april 2013 00:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja maar voordat ze die proxies kunnen benaderen voor het delen van de gegeven (wat ook nog veel proxyaanbieders weigeren) is het al 12x maandag geweest
Wat moet ik dan? Beven van angst? Natuurlijk vind ik het een debiele actie van die gozer, maar ik ga me niet druk maken hoor. Er zijn genoeg maatregelen genomen om de dreiging te beperken.quote:Op maandag 22 april 2013 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou er niet al te blij mee zijn. Hopen dat ze de grappenmaker danwel aspirantterrorist snel vinden.
Beven hoeft nou ook weer niet maar blij zijn is het andere uiterste.quote:Op maandag 22 april 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat moet ik dan? Beven van angst? Natuurlijk vind ik het een debiele actie van die gozer, maar ik ga me niet druk maken hoor. Er zijn genoeg maatregelen genomen om de dreiging te beperken.
Hoe laat was het dan in NL als het bericht op 17.01 staat?quote:Op maandag 22 april 2013 00:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
tijdverschil US NL het is op zondag een aantal uur nog zaterdag in US
Ligt eraan waar de proxies zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Die proxies zullen ivm. veiligheid misschien gedwongen worden mee te werken aan een zoektocht?
plus het kan zo gaan:quote:Op maandag 22 april 2013 00:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja maar voordat ze die proxies kunnen benaderen voor het delen van de gegeven (wat ook nog veel proxyaanbieders weigeren) is het al 12x maandag geweest
twitter:rachidfinge twitterde op maandag 22-04-2013 om 00:13:07Burgemeester Lenferink van Leiden: dreigement was gericht tegen een specifieke leraar, maar niet duidelijk op welke school. reageer retweet
Blij dat ik kan uitslapen, pissig dat er mensen dom genoeg zijn om zoiets online te gooien als een grap (want ik ga ervan uit dat het een grap is). Een mens kan gemengde gevoelens hebben toch?quote:Op maandag 22 april 2013 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Beven hoeft nou ook weer niet maar blij zijn is het andere uiterste.
Voor zover ik weet nog niks, maar als er niemand op school is kan er ook niemand worden neergeschoten (op school dan).quote:Wat voor maatregelen zijn er zoal genomen, behalve het sluiten van de scholen?
Dat valt reuze mee hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 00:14 schreef Jojoke het volgende:
Het is trouwens bovengemiddeld Engels voor een middelbaar scholier.
twitter:rachidfinge twitterde op maandag 22-04-2013 om 00:14:26Burgemeester Lenferink van Leiden: bij elke schoollocatie staat morgen een aantal agenten. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |