pass maar ff danquote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
If you wanna call me call me call me call me
you don't have to worry about it baby
you can wake me up in the middle of the night
wreck my plans, that's alright
KK GRAPPIG MI TOKOquote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb een keer een script gemaakt voor een bot op FOK!, destijds kon je nog webicons instellen (dus een externe link als usericon), daar had ik een script achter die inlogde op FOK! en in een willekeurig topic een willekeurige reactie postte, zoals "", "Dit topic.
", "Terechte klacht", etc.
![]()
Hij ging heel lang door en mensen reageerden er ook op enzo.Hoe meer hij postte des te vaker zijn webicon getoond werd en des te vaker hij ging posten.
En ik maar denken dat een bot in Tibia hebben sneu was, dit is wel echt next level shit.quote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb een keer een script gemaakt voor een bot op FOK!, destijds kon je nog webicons instellen (dus een externe link als usericon), daar had ik een script achter die inlogde op FOK! en in een willekeurig topic een willekeurige reactie postte, zoals "", "Dit topic.
", "Terechte klacht", etc.
![]()
Hij ging heel lang door en mensen reageerden er ook op enzo.Hoe meer hij postte des te vaker zijn webicon getoond werd en des te vaker hij ging posten.
wil je x met me uit eten zodat je kunt bewijzen aan me dat jij wel echt bent :$ :$ :$?quote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Altijd geweten, haha echt een goeie was dat! Goeie streek.
wow dat heb ik ook nog gespeeld vroegerquote:Op zondag 21 april 2013 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een bot in Tibia hebben sneu was, dit is wel echt next level shit.
ehm... moet ik even over nadenken. kom hier later op terug xxquote:Op zondag 21 april 2013 23:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
wil je x met me uit eten zodat je kunt bewijzen aan me dat jij wel echt bent :$ :$ :$?
Wat was je?quote:Op zondag 21 april 2013 23:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
wow dat heb ik ook nog gespeeld vroeger
Nee mang, ben echt klaar met die 1.60m chicks. Maakt staand neuken des te lastiger.quote:Op zondag 21 april 2013 23:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
21, nice. 20 hier. Is die van jou een womanlet?
Zou niet weten waarom niet. Zolang ze hier geen captcha's hebben gaat het prima. Hij moet gewoon een beetje inhoudelijk kunnen reageren, dus dat het in het ergste geval gewoon een baggerposter lijkt.quote:
Sowieso!quote:Op zondag 21 april 2013 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een bot in Tibia hebben sneu was, dit is wel echt next level shit.
Hoe lang ben jij?quote:Op zondag 21 april 2013 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee mang, ben echt klaar met die 1.60m chicks. Maakt staand neuken des te lastiger.
nsisquote:Op zondag 21 april 2013 23:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Level 80 Night Elf Priest, come at me brah.
:Squote:Op zondag 21 april 2013 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee mang, ben echt klaar met die 1.60m chicks.
Vandaar dat ynuhh dus wel gwn een foto van Childish Gambino concert liet zien. It all makes sense now.quote:Op zondag 21 april 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, dat wel. Eindelijk iemand die het vraagt.
haha bn jy smurf?quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:37 schreef Gorzalka het volgende:
Zouden jullie Sylvana Simons op je penis laten hupsen?
welk levelquote:
kkeng was datquote:Op zondag 21 april 2013 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vandaar dat ynuhh dus wel gwn een foto van Childish Gambino concert liet zien. It all makes sense now.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |