quote:Op zondag 21 april 2013 23:37 schreef Gorzalka het volgende:
Zouden jullie Sylvana Simons op je penis laten hupsen?
welk levelquote:
kkeng was datquote:Op zondag 21 april 2013 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vandaar dat ynuhh dus wel gwn een foto van Childish Gambino concert liet zien. It all makes sense now.
quote:Op zondag 21 april 2013 23:37 schreef Gorzalka het volgende:
Zouden jullie Sylvana Simons op je penis laten hupsen?
127quote:Op zondag 21 april 2013 23:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
welk level
ik had eentje samen met vriend die was 115 ofzo
Kennelijk doet al die meuk van MISC het best goed, anders zouden mensen daar niet blijven posten (hoop ik)quote:Op zondag 21 april 2013 23:38 schreef Ambipur het volgende:
Panzer, neuk jij nog of kom jij niet verder dan die gegooglede zinnen die je plukt van bb.com?
Hoe kan jij nou neuken, als je al je tijd hier besteedt?
Heeft niets met oud te maken, je bent gewoon bitter en zuur.quote:Op zondag 21 april 2013 22:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik word ouder. Zulke vragen vervelen me.
Alsof staand zo goed is.quote:Op zondag 21 april 2013 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee mang, ben echt klaar met die 1.60m chicks. Maakt staand neuken des te lastiger.
Sta iets meer dan 24 uur droog nu en daar zit een hele nacht doorhalen en een hele dag slapen tussen. Maak je geen zorgen, heavenly blessed beauty.quote:Op zondag 21 april 2013 23:38 schreef Ambipur het volgende:
Panzer, neuk jij nog of kom jij niet verder dan die gegooglede zinnen die je plukt van bb.com?
quote:
Zeer fine hoor, voor haar leeftijd. Qua persoonlijkheid is het om te janken, natuurlijk.quote:
Dat was ik op mijn 10de ook al.quote:Op zondag 21 april 2013 23:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heeft niets met oud te maken, je bent gewoon bitter en zuur.
bby pls doe je lenzen inquote:Op zondag 21 april 2013 23:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zeer fine hoor, voor haar leeftijd. Qua persoonlijkheid is het om te janken, natuurlijk.
Dat jij nou een jaar droog staat door je FOK!gedragquote:Op zondag 21 april 2013 23:38 schreef Ambipur het volgende:
haha nerdquote:Op zondag 21 april 2013 23:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
127Guild master, alles
Al m'n vrienden speelden het toen ook. Welke wereld zat je?
wowquote:Op zondag 21 april 2013 23:38 schreef Ambipur het volgende:
Denken dat hij real is.quote:Op zondag 21 april 2013 23:38 schreef Ambipur het volgende:
Ben ik wel een groot fan van eigenlijk ja, cuntface.quote:Op zondag 21 april 2013 23:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof staand zo goed is.1.70 is ook nog steeds perfect.
Er staan sowieso 20 hitsige fokkers klaar om Ambi van dr pandapunten af te helpen op 11 meiquote:Op zondag 21 april 2013 23:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat jij nou een jaar droog staat door je FOK!gedrag
Ik ben niet eens een jaar lid. Ik sta droog uit vrije wil, jij gay.quote:Op zondag 21 april 2013 23:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat jij nou een jaar droog staat door je FOK!gedrag
Eerst Serena, nu Sylvana. Wtf.quote:Op zondag 21 april 2013 23:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zeer fine hoor, voor haar leeftijd. Qua persoonlijkheid is het om te janken, natuurlijk.
oh fuckin saai kon je niemand killenquote:Op zondag 21 april 2013 23:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Aight. Calmera hiero.
HAHA IK HEB NU PAS DOOR DAT IK AIGHT TEGEN AIGHT ZEG, DE HILARITEIT
Jaja vrije wil, en ik ben nog steeds niet rijk uit vrije wil.quote:Op zondag 21 april 2013 23:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een jaar lid. Ik sta droog uit vrije wil, jij gay.
Lekker je bloempje laten bevuilen door smerige fokkers.quote:Op zondag 21 april 2013 23:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er staan sowieso 20 hitsige fokkers klaar om Ambi van dr pandapunten af te helpen op 11 mei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |