En daar worden mensen zich steeds meer bewust van en de geloofwaardigheid van de MSM en overheden zie ik echt dalen in het westen .quote:Op zondag 21 april 2013 22:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat de oude media onbetrouwbaar is is gewoon een feit.
Ten eerste is het voor 95% geen journalistiek meer maar gewoon PR. Alle media nemen gewoon berichten over die door pr mensen van overheid of bedrijven de media in worden geslingerd.
Ten tweede is het zo dat als je gaat kijken wie de Mainstream Media in bezit heeft (follow the money) het uiteindelijk maar een heel klein clubje mensen is. Er zijn tig verhalen bekend van journalisten die als ze wel echt onderzoek gingen doen gewoon tegengewerkt worden of ontslagen worden door hun eigen MM bedrijf.
De nieuwe media is naar mijn mening dan ook betrouwbaarder maar je moet natuurlijk altijd zelf dingen checken of uiteindelijk op je eigen gevoel afgaan.
Maar dat is niet meer dan logischquote:Op zondag 21 april 2013 23:14 schreef francorex het volgende:
[..]
Dat is een pak van mijn hart, nu kan ik gerust gaan slapen.
Stockholm en daarna Rotterdamquote:Op zondag 21 april 2013 23:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maak er een top-6 van en Rotterdam staat er wel zo ongeveer in
Amsterdam is wel iets kleiner, dat klopt, maar wel een van de grotere marathons in de wereld.
Op dat lijstje staat Boston 5e, en Rotterdam 7e. Argument dat Boston "veel groter" is zou op basis daarvan dus in elk geval niet kloppenquote:Op zondag 21 april 2013 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar dat is niet meer dan logischnet als in Nederland
[..]
Stockholm en daarna Rotterdam
Ik word helemaal klemgeluld hier.quote:Op zondag 21 april 2013 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op dat lijstje staat Boston 5e, en Rotterdam 7e. Argument dat Boston "veel groter" is zou op basis daarvan dus in elk geval niet kloppen![]()
Het is vergelijkbaar, misschien een klein tikje groter.
Maar goed, maakt ook niet uit verder
Bij jou en Japie iig wel.quote:Op zondag 21 april 2013 23:14 schreef Summers het volgende:
[..]
En daar worden mensen zich steeds meer bewust van en de geloofwaardigheid van de MSM en overheden zie ik echt dalen in het westen .
Je bent het dus niet met me eens. Weerleg mijn punten dan. Alleen zeggen dat het niet zo is is nogal makkelijk, niet?quote:
Deja Vuquote:Op zondag 21 april 2013 23:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je bent het dus niet met me eens. Weerleg mijn punten dan. Alleen zeggen dat het niet zo is is nogal makkelijk, niet?
Ja, is heel makkelijk.quote:Op zondag 21 april 2013 23:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je bent het dus niet met me eens. Weerleg mijn punten dan. Alleen zeggen dat het niet zo is is nogal makkelijk, niet?
Je ziet het aan zoveel voorbeelden , kijk bijv naar de petitie van Americanen die gestart was in 54 staten waarin mensen hun vertrouwen opzeggen in de overheid . Kijk naar Occupy over de hele wereld waar het wantrouwen in overheid en media altijd voorbijkomt als onderwerp en de verdraaing van de realiteit door de MSM of het nou in Spanje Amerika England of Nederland is .quote:
De VS bestaat uit 50 staten. Die petities waar je het over hebt zijn overigens een initiatief geweest van de wapengekkies en niet toevallig waren de staten met de meeste stemmen de zuidelijke staten...quote:Op zondag 21 april 2013 23:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Je ziet het aan zoveel voorbeelden , kijk bijv naar de petitie van Americanen die gestart was in 54 staten waarin mensen hun vertrouwen opzeggen in de overheid . Kijk naar Occupy over de hele wereld waar het wantrouwen in overheid en media altijd voorbijkomt als onderwerp en de verdraaing van de realiteit door de MSM of het nou in Spanje Amerika England of Nederland is .
Die toevallige voorbijganger die gek is geworden en een flase flag als mogelijkheid rekent is in ieder geval niet wat ik waarneem als ik naar de wereld kijk .
iz gewoon iluminnatiequote:Op maandag 22 april 2013 00:07 schreef opgebaarde het volgende:
Holyholyholyfuck een rugzak verandert in een flesje water...!
Transformers?
Ik zie het zo:quote:Op zondag 21 april 2013 22:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat de oude media onbetrouwbaar is is gewoon een feit.
Ten eerste is het voor 95% geen journalistiek meer maar gewoon PR. Alle media nemen gewoon berichten over die door pr mensen van overheid of bedrijven de media in worden geslingerd.
Ten tweede is het zo dat als je gaat kijken wie de Mainstream Media in bezit heeft (follow the money) het uiteindelijk maar een heel klein clubje mensen is. Er zijn tig verhalen bekend van journalisten die als ze wel echt onderzoek gingen doen gewoon tegengewerkt worden of ontslagen worden door hun eigen MM bedrijf.
De nieuwe media is naar mijn mening dan ook betrouwbaarder maar je moet natuurlijk altijd zelf dingen checken of uiteindelijk op je eigen gevoel afgaan.
Dus het feit dat de oude media in bezit is van een klein groepje mensen en dat de oude media gewoon persberichten kopieert is voor jou niet van belang?quote:Op maandag 22 april 2013 00:16 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
- oude media is in 10% van de gevallen onbetrouwbaar
- nieuwe media is in 90% van de gevallen onbetrouwbaar
Ieder zijn ding...
En dan ook nog eens als groepje (man of 5 a 6) in bedrijfskleding van Craft Security rondlopen wetende dat bijna iedere beweging middels foto's en video's wordt vastgelegd.quote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe dom ben je dan om in een uniform een aanslag te plegen?dan ga je dat toch casual doen als agent/militair/beveiliger?
Ook weer iets wat je niet serieus kan nemen.
Niet alle oude media is in het bezit van een klein groepje mensen. Denk bijvoorbeeld aan publieke omroepen zoals BRT, BBC, NOS etc. etc. Of zijn ook meer dan genoeg kranten en documentaire makers die niet 'in bezit' zijn van klein groepje mensen.quote:Op maandag 22 april 2013 00:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus het feit dat de oude media in bezit is van een klein groepje mensen en dat de oude media gewoon persberichten kopieert is voor jou niet van belang?
Zie nu pas bovenstaande reactie.quote:Op maandag 22 april 2013 00:27 schreef Japie77 het volgende:
Er zijn trouwens nog wel onderdelen van de oude media die wel goed werken. Bv programma's als Tegenlicht en andere documentaire programma's waarin ze echt dingen uitzoeken. Of bv een Joris Luyendijk die de financiele wereld in London onderzoekt. En daar komen dan ook altijd conclusies uit die complottheorieeen ondersteunen. Bv die documentaire over 911 waar oa werd geconcludeerd dat er mensen schatrijk zijn geworden door 911 en die dus wel voorkennis moesten hebben en totaal geen banden hadden met Al Qaida.
Hahahahahashahahahhhahahaha hhahahahahhahaa 10%quote:Op maandag 22 april 2013 00:16 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Ieder zijn ding...
overdrijven is een vak hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 00:16 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Ieder zijn ding...
quote:Op maandag 22 april 2013 09:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
dan vraag ik me af of de hele planeet niet al is overgnomen door aliens.
US envoy admits role in Aldo Moro killingquote:In a new book called We Killed Aldo Moro, Mr Pieczenik said he was sent to Italy by President Jimmy Carter on the day that Moro was kidnapped by the Red Brigades, a far-Left terrorist group.
Moro, who had been prime minister for a total of more than five years between 1963 and 1976, was snatched at gunpoint from his car in Rome.
Mr Pieczenik said he was part of a "crisis committee" headed by Francesco Cossiga, the interior minister.
Moro was held for 54 days. Mr Pieczenik said the committee was jolted into action by the fear that Moro would reveal state secrets in an attempt to free himself.
A false statement, attributed to the Red Brigades, was leaked saying that Moro was dead.
Mr Pieczenick said that this had a dual purpose; to prepare the Italian public for the worst, and to let the Red Brigades know that the state would not negotiate for Moro, and considered him already dead.
The following month, Moro was shot and placed in the back of a car in central Rome, midway between the headquarters of the Communist Party and the Christian Democrats.
In a documentary on French television last weekend, Mr Cossiga admitted the committee had taken the decision to release the false statement.
Als ik bij een instantie als de FBI werk, ik krijg een tip van een gewonde die iets zegt als "ik zag iemand heel dichtbij waar ik stond een rugzak neerzetten en kort daarna weglopen", dan ga ik er wel alles aan doen om deze persoon te vinden ja.quote:Op maandag 22 april 2013 10:14 schreef ManianMan het volgende:
hebben ze wel bewijs van die daders getoond? Een rugzak naast je neerzetten als je bij een evenement staat te kijken is de normaalste zaak van de wereld hoor.
http://www.bbmisc.com/tem(...)Boston-Bombing-Actor
Is een black flag weer anders dan een false flag?quote:Op maandag 22 april 2013 10:21 schreef meth1745 het volgende:
Waarom zou een black flag zo knullig uitgevoerd worden? Zijn ze incompetent geworden, Vroeger konden ze nog een station in Bolgona opblazen, of Aldo Moro laten afknallen door z'n gijzelnemers
[..]
US envoy admits role in Aldo Moro killing
Dat is tenminste politiek met grote P, machiavelliwaardig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |