Of een betere terreinknecht.quote:Op zondag 21 april 2013 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Met zon veld is t wel een goed idee
Ach, die velden van VVV, NAC, Dordt & Helmond. Het heeft wel wat.quote:Op zondag 21 april 2013 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Met zon veld is t wel een goed idee
Alles, ik zag hem en dacht gelijk: dit is door Rickazio gemaakt.quote:Op zondag 21 april 2013 19:24 schreef Rickazio het volgende:
[..]
alles heejjjjj!!
[..]
wat is er kut aan?
Dat kan je altijd duidelijk zien inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 19:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alles, ik zag hem en dacht gelijk: dit is door Rickazio gemaakt.
dat doelpunt was sowieso een toeval. Mijn oma zou m ook zo gemaakt hebbenquote:Op zondag 21 april 2013 19:25 schreef Caland het volgende:
Wat zit die Kastanje nou debiele gebaren te maken
Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten, zijn kwaliteit is het verneuken van OP's.quote:Op zondag 21 april 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je altijd duidelijk zien inderdaad.
[ afbeelding ]
Nee joh. Uitstekende spitsengoal.quote:Op zondag 21 april 2013 19:27 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
dat doelpunt was sowieso een toeval. Mijn oma zou m ook zo gemaakt hebben
En jij hebt er geen een. dwaas.quote:Op zondag 21 april 2013 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten, zijn kwaliteit is het verneuken van OP's.
Beste kopper ter wereld tevens bedenker van de no look kopbal.quote:Op zondag 21 april 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
Braafheid en koppen levert altijd koddige situaties op
http://www.dumpert.nl/med(...)l_van_braafheid.htmlquote:Op zondag 21 april 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Beste kopper ter wereld tevens bedenker van de no look kopbal.
Dwaas.quote:
die verdien jij niet, zo'n dwaas ben je.quote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
geeneen
[..]
Dwaas.
Na een punt begin je met een hoofdletter.
Hmmm Tom, waar ben ik die naam vandaag eerder tegengekomen.quote:
Loop dan niet te zeikenquote:Op zondag 21 april 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
OP hersteld.
Blijf er toch eens met je tengels van af
Was dat niet die persoon met die Ajax-UI??quote:Op zondag 21 april 2013 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hmmm Tom, waar ben ik die naam vandaag eerder tegengekomen.
Ik dacht het wel, hij zal wel een weddenschap gewonnen hebben zodat hij een Ajax-UI aan zijn profiel mocht toevoegen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was dat niet die persoon met die Ajax-UI??
Nice.quote:Op zondag 21 april 2013 19:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Misschien dat ik zo nog in een shot op tv kom, ik stond precies achter het goal gister tijdens de penalty bij Heracles - RKC
Prima wedstrijd was het voor Heracles.quote:Op zondag 21 april 2013 19:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Misschien dat ik zo nog in een shot op tv kom, ik stond precies achter het goal gister tijdens de penalty bij Heracles - RKC
quote:Op zondag 21 april 2013 19:38 schreef Nativism het volgende:
Van der Hoorn
Van der Stoep
Van der Gun
Van der Maarel
Ik weet waar ze op scouten bij Utrecht.
Je bent Jan Smit?quote:
Schiet dat nieuwe stadion nou al een keer op?quote:
ook nog niet, helaas.quote:Op zondag 21 april 2013 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Schiet dat nieuwe stadion nou al een keer op?
Jammer, ik dacht dat de voorzitter zou stoppen als er geen stadion kwam?quote:Op zondag 21 april 2013 19:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ook nog niet, helaas.
Gaat ook niet door denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |