PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Smile like you mean it
www.wefut.com
Pieterbaan centrum zou hem nog niet willenquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb een vrouw die ik leuk vond uitgevraagd. En ze heeft ja gezegd
nice. de swarma eetster?quote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Toch niet die zus hè?quote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Nice, stelen van klootzakken geeft veel meer voldoening dan stelen van aardige mensen.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice, stelen van klootzakken geeft veel meer voldoening dan stelen van aardige mensen.
Waarom steel je dan niet gewoon van je eigen familie?quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice, stelen van klootzakken geeft veel meer voldoening dan stelen van aardige mensen.
Zou je nu de OP ook willen veranderen?quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, die zitten dus niet op FOK!quote:Op zondag 21 april 2013 18:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom steel je dan niet gewoon van je eigen familie?
Het is wel een mafkees hoor die Suarez. Het is dat het een goede voetballer is...quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik Ivano was zou ik me maar laten testen op rabiës ofzo
quote:
Nee, daar beginnen we maar niet aan. Is een meid die ik maar 2 keer gezien heb ofzo op feestjes. Maar wel blijven appen. Nu is het tijd om in actie te komen vind ik. Heb ook nog vrijdag een date met iemand andersquote:
gewoon een zombiequote:Op zondag 21 april 2013 18:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is wel een mafkees hoor die Suarez. Het is dat het een goede voetballer is...
Je kan het nog steeds ouwe.quote:Op zondag 21 april 2013 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Nee, daar beginnen we maar niet aan. Is een meid die ik maar 2 keer gezien heb ofzo op feestjes. Maar wel blijven appen. Nu is het tijd om in actie te komen vind ik. Heb ook nog vrijdag een date met iemand anders
quote:Op zondag 21 april 2013 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Nee, daar beginnen we maar niet aan. Is een meid die ik maar 2 keer gezien heb ofzo op feestjes. Maar wel blijven appen. Nu is het tijd om in actie te komen vind ik. Heb ook nog vrijdag een date met iemand anders
Haha, ja, het hoefde van mij eventjes niet meer, maar komt denk ik omdat het mooi weer aan het worden is dat ik weer zin krijg om over een tijdje weer een gebroken hart te hebbenquote:
Ikkequote:Op zondag 21 april 2013 18:51 schreef Dudeweiser het volgende:
heeft iemand hier nog een IF Neustädter liggen waar je vanaf wilt?
Heul nietquote:Op zondag 21 april 2013 18:55 schreef Toefjes het volgende:
nou, de X1 is binnen. Jammer dat de beet niet gezien is, anders was de rode kaart ook binnen geweest. Alleen had ik dan de X1 niet gehad. Het is goed zo
beet, haha. Goed gevondenquote:Op zondag 21 april 2013 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
Die blessure tijd
Wel leuk dat Suarez volgend jaar de eerste pak hem beet 12 wedstrijd mist
Die is dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechtquote:Op zondag 21 april 2013 19:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben gewoon even met 8-0 iemand batta aan het geven. #Iknoemgeennamen
Hoezo?quote:Op zondag 21 april 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die is dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht
quote:Op zondag 21 april 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nu dat ene toernooi dan blijkbaar voor offline is, even een nieuwe keeper gekocht
Suarezquote:Op zondag 21 april 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nu dat ene toernooi dan blijkbaar voor offline is, even een nieuwe keeper gekocht
Geweldig elftalquote:Op zondag 21 april 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt de man die Terry supportertquote:
Chelsea = Terryquote:
Drogba is ook een vieze rat hoor.quote:
laat maar wetenquote:Op zondag 21 april 2013 18:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja maar ik weet t niet zeker trouwensik zal even zo kijken
Ligt vaker dan Suarez op de grond.quote:Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaans temperament
[..]
Nee
quote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ligt vaker dan Suarez op de grond.
IT'S A FUCKING DISGRACE AAHAHAHAHAHAHA lekker hypocriet die kerel.
Ik ben pas om half 10 thuis.quote:Op zondag 21 april 2013 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jojow nog clubben? Of ga je om 7 uur met het bord op schoot voetbal kijken?
Drogba zou nooit iemand onderuit schoppen of bijten etc, andere categorie. Dat hij veel op de grond lag vooral de laatste seizoenen dat was jammer. Maar dat doet de speler van het jaar in Engeland nu ook (Bale).quote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ligt vaker dan Suarez op de grond.
IT'S A FUCKING DISGRACE AAHAHAHAHAHAHA lekker hypocriet die kerel.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:12 schreef vandermar het volgende:
Strootman loopt wel te mieren dat het geen hands is maar gisteren was het ook geen vrije trap bij de 0-1 van Lothar
Rodgers heeft gewoon gezegd dat hij Ivanovic op moest vreten.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rodgers heeft gewoon gezegd dat hij Ivanovic op moest vreten.
Verkeerde Ivanovic en iets te letterlijk opgevatquote:Op zondag 21 april 2013 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rodgers heeft gewoon gezegd dat hij Ivanovic op moest vreten.
Hij beet hoger.quote:
Was je dat niet dan?quote:
Nou, zie je.quote:
Oh, je had dan ook geen sarcastische piquote:Op zondag 21 april 2013 19:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat was ik niet. Goed lezen, mar.
Tyfusautistquote:Op zondag 21 april 2013 19:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wow, dat had ik nog niet gezien
Bedankt voor het posten.
tering mongooltje
Mooi zo, oprotten hier.quote:Op zondag 21 april 2013 19:24 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga maar weer eens richting het oosten van het land, challaz tuig
Post dan gewoon niet.quote:Op zondag 21 april 2013 19:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Tyfusautist.
Ik ga niet alle topics afspeuren om te kijken of iemand dit plaatje al heeft gepost.
Donder op vieze, smeuïge vetzak.
Jij ook je muil houden, vetkwab.quote:Op zondag 21 april 2013 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Post dan gewoon niet.
Tering mongooltje
Post dat gewoon niet.quote:Op zondag 21 april 2013 19:28 schreef vandermar het volgende:
Mijn ballen zijn lekker glad, had ze gisteren geschoren
haha dat voelt chill hequote:Op zondag 21 april 2013 19:28 schreef vandermar het volgende:
Mijn ballen zijn lekker glad, had ze gisteren geschoren
Ja sowieso. Een bos haar op je ballen en rond je snikkelquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 19:41 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
O snap, die reactie van Tommy.
[ afbeelding ]
Ik wijs vrouwen er ook op af als er teveel haar zitquote:Op zondag 21 april 2013 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja sowieso. Een bos haar op je ballen en rond je snikkel
niet goed geld terug jatogquote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wijs vrouwen er ook op af als er teveel haar zit
BTS is ook wel aantrekkelijk vind ik.quote:Op zondag 21 april 2013 19:44 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb trouwens vernomen dat bij Juventus - Milaan een rode kaart gaat vallen. Een topper in een verhitte competitie. Kan niet missen @ 3.10
BTAS ook welquote:Op zondag 21 april 2013 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
BTS is ook wel aantrekkelijk vind ik.
Zet voor mij maar 5 euro in.quote:Op zondag 21 april 2013 19:44 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb trouwens vernomen dat bij Juventus - Milaan een rode kaart gaat vallen. Een topper in een verhitte competitie. Kan niet missen @ 3.10
verpanden is to pawn.quote:
ring verkopenquote:
opdracht van school.quote:Op zondag 21 april 2013 20:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ring verkopenhoe kom je bij die zin terecht dan?
Zelfs na een vraagteken een kommaquote:Op zondag 21 april 2013 20:28 schreef Maver24 het volgende:
Goedeavond
Iemand hier al met IF Boateng aan de haal geweest ?,
quote:
gaan we nog een team maken vandaag?,quote:Op zondag 21 april 2013 20:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Onze punt is kapot, die moeten we nog even maken,
Iemand tips?,
Ja we hebben via via vernomen dat er een IF Boateng bestaatquote:Op zondag 21 april 2013 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaan we nog een team maken vandaag?,
quote:Op zondag 21 april 2013 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kutkop heeft die Carzola
quote:
Het gehandicapte broertje van Suarez.quote:Op zondag 21 april 2013 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kutkop heeft die Carzola
kan je beter zo'n plofkop hebben hequote:Op zondag 21 april 2013 20:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gehandicapte broertje van Suarez.
(en dat wil wat zeggen)
of zullen we een team maken met if pizzarro?,quote:Op zondag 21 april 2013 20:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja we hebben via via vernomen dat er een IF Boateng bestaat,
Nu maveren we dus nog een beetje omdat we niet weten of hij goed is,
kan iemand zijn ervaringen delen?,
quote:Op zondag 21 april 2013 20:50 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
gratis en voor nop deze kwaliteit
Lekker anussenquote:Op zondag 21 april 2013 20:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
DAar hou je wel van he. Kontjes kijken
#Mathijsopmerkingenquote:Op zondag 21 april 2013 20:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
DAar hou je wel van he. Kontjes kijken
we moeten uitkijken voor prijsdalingen want daar hebben we al 500k mee verloren,quote:Op zondag 21 april 2013 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of zullen we een team maken met if pizzarro?,
of krijgt die een sif woensdag?,
zullen we dan 433 spelen?,quote:Op zondag 21 april 2013 20:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
we moeten uitkijken voor prijsdalingen want daar hebben we al 500k mee verloren,
ik weet het gewoon echt niet meer,
er zijn te veel keuzes mogelijk,
150K genoeg?quote:Op zondag 21 april 2013 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand met veel coins en veel geduld (xbox)? Heb twee deals voor je maar wil ze zelf niet want heb er al een paar van die speler
Die kneus op goalquote:
Waarom geen IF Vertonghen inplaats van bia?quote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een paar kleine veranderingen
Huh? Vanochtend had je nog een team zonder IF's toch?quote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Even een nieuwe team ?quote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou jij als SnelleHugo toch moeten weten.quote:Op zondag 21 april 2013 21:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom geen IF Vertonghen inplaats van bia?
Heb jij geen ban meer?quote:Op zondag 21 april 2013 21:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zou jij als SnelleHugo toch moeten weten.
Niet omdat Sissoko erin staat in ieder gevalquote:Op zondag 21 april 2013 21:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
ook 2 fransen nu hoorquote:Op zondag 21 april 2013 21:14 schreef Thorb het volgende:
EN DAN STAAN ER TOCH 2 BELGEN IN DOMME MONGOL
zoveel belgen kan nooit goed gaan
Ik vind Vertonghen echt een galbakquote:Op zondag 21 april 2013 21:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
en 2 spanjaarden ja goed gezien djeetje zeg
Ik vindt wel dat je een beetje praatjes begin te krijgen ouwe.quote:
vind...quote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vindt wel dat je een beetje praatjes begin te krijgen ouwe.
vindttt je datquote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
mickey.gifquote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Damn girl.quote:
Nu wil ik niet lelijk doen, maar ik heb hier alleen maar mensen horen klagen over die Figuedinges...quote:
Gewoon met één hand spelen dan hef je de handicap weer opquote:
Huh? Op EL gekeken, niks van meegekregenquote:Op zondag 21 april 2013 21:24 schreef Fuszy het volgende:
NAC-'supporters' roepen 'Kanker Utrecht' terwijl 450 zieke kinderen in het stadion zitten
Laatst gewijzigd: zondag 21 april 2013 - 21:09 | Auteur: Bert van Doorn
Supporters NAC misdragen zich
UTRECHT - De 'supporters' van NAC Breda hebben zich zondagmiddag niet van hun beste kant laten zien. Tijdens de wedstrijd tegen FC Utrecht riepen ze meerdere malen in koor 'Kanker Utrecht' en omdat juist bij deze wedstrijd 450 patiënten van het Wilhelmina Kinder Ziekenhuis te gast waren, was dit extra pijnlijk. De stadionspeakers moest de 'fans' meerdere malen verzoeken met hun spreekkoren te stoppen.
zag hem net op omroep brabant.quote:Op zondag 21 april 2013 21:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huh? Op EL gekeken, niks van meegekregen
Ja, geen zin om te wachten op goedkope deals. Kost alleen maar een hoop tijd, en heb toch nog genoeg coins overquote:Op zondag 21 april 2013 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je pakt gewoon van alle spelers de eerste IF die je tegen komt?
Sommige ''fans''quote:Op zondag 21 april 2013 21:24 schreef Fuszy het volgende:
NAC-'supporters' roepen 'Kanker Utrecht' terwijl 450 zieke kinderen in het stadion zitten
UTRECHT - De 'supporters' van NAC Breda hebben zich zondagmiddag niet van hun beste kant laten zien. Tijdens de wedstrijd tegen FC Utrecht riepen ze meerdere malen in koor 'Kanker Utrecht' en omdat juist bij deze wedstrijd 450 patiënten van het Wilhelmina Kinder Ziekenhuis te gast waren, was dit extra pijnlijk. De stadionspeakers moest de 'fans' meerdere malen verzoeken met hun spreekkoren te stoppen.
Voorvocht in een geel-zwart shirtquote:Op zondag 21 april 2013 21:24 schreef Fuszy het volgende:
Om nog maar te zwijgen over urinevee supportersquote:Op zondag 21 april 2013 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sommige ''fans''
En ik maar pleiten dat dit alleen bij Feyenoord was
Het is niet des NAC's...bij thuiswedstrijden worden dit soort spreekkoren als ze er al zijn, doorgaans direct gecorrigeerd door de oude hard kern.quote:Op zondag 21 april 2013 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sommige ''fans''
En ik maar pleiten dat dit alleen bij Feyenoord was
Zag het, wilde reageren en bedacht me daarna dat hij het niet waard is. Je zou hetzelfde moeten doenquote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over urinevee supporters
Daft punkquote:
Ik vind het leuk om te trollen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zag het, wilde reageren en bedacht me daarna dat hij het niet waard is. Je zou hetzelfde moeten doen
Ik weet ook niet of het daadwerkelijk klopt. Comments zeggen van niet, jij hebt ook niks gehoord etc.quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is niet des NAC's...bij thuiswedstrijden worden dit soort spreekkoren als ze er al zijn, doorgaans direct gecorrigeerd door de oude hard kern.
Spreekkoren met kanker zijn er wel vaker. En dan zitten er ook gewone kankerpatienten op de tribune. Of mensen die iemand aan kanker hebben verloren, of gaan verliezen. Maar nu staat iedereen met het opgeheven vingertje, dat dit echt niet kan. Hypocriet.quote:Op zondag 21 april 2013 21:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het daadwerkelijk klopt. Comments zeggen van niet, jij hebt ook niks gehoord etc.
Wel misselijkmakend. Zowel als het klopt als dat het niet klopt
Als het klopt is het werkelijk in- en intriest.quote:Op zondag 21 april 2013 21:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het daadwerkelijk klopt. Comments zeggen van niet, jij hebt ook niks gehoord etc.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ons Brabantse accent hequote:Op zondag 21 april 2013 21:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
vooral in het stadion moet je dat toch kunnen horen.
Ach, zonder hulp worden ze ook wel kampioen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:36 schreef vandermar het volgende:
Barca dus ook geholpen door de arbitrage
Wat kreeg hij toen in Nederland? 8 wedstrijden toch?quote:Op zondag 21 april 2013 21:42 schreef vandermar het volgende:
Ik vraag mij af wat de duur van de schorsing van Suarez gaat worden.
Tevens Balewat een assist en wat een goal
weten we zeker dat we die melikson willen gebruiken?,quote:Op zondag 21 april 2013 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik deze ga maken.
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weten we zeker dat we die melikson willen gebruiken?,
misschien zongen ze wel konko Utrechtquote:
met een rode kaart?quote:
Nee geel.quote:
jammer voor Toefjes, die had volgens mij een bet staan op een rode kaartquote:Op zondag 21 april 2013 22:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee geel.
Goal, strak in de kruising door Vidal
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.pagequote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
Er zullen wel heel weinig goede silver triple link spitsen zijn.. Enige die me zo te binnen schiet is Chermiti - Chikhaoui.
Oh, en:
[ afbeelding ]![]()
Die zocht ik! Thanks!quote:Op zondag 21 april 2013 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
hier al gekeken?
jja, maar ben te druk met andere dingen om te kijken eigenlijk. Zojuist met mn bazenteam 4-1 gewonnenquote:Op zondag 21 april 2013 22:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jammer voor Toefjes, die had volgens mij een bet staan op een rode kaart
Ik had hem als CM in 4-5-1quote:Op zondag 21 april 2013 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
jja, maar ben te druk met andere dingen om te kijken eigenlijk. Zojuist met mn bazenteam 4-1 gewonnenWat is die IF Sissoko goed zeg
ik wens je alvast veel plezier met het zoeken naar Fredheimquote:Op zondag 21 april 2013 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
Jammer van Waigo.Nog maar even puzzelen. Misschien toch een andere CM.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2013 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wens je alvast veel plezier met het zoeken naar Fredheim
Met de dag te dalen, dus dat is positief voor een stakker als ik die amper coins heeftquote:Op zondag 21 april 2013 22:13 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb sinds Januari niet meer getrade, ken dus helemaal geen prijzen meer en heb ook geen zin meer om het allemaal bij te houden. Zeker omdat ze nu met de dag lijken te veranderen
Heb je zelf voor gekozenquote:Op zondag 21 april 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Met de dag te dalen, dus dat is positief voor een stakker als ik die amper coins heeft
waarvoor?quote:
4* Skillquote:Op zondag 21 april 2013 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga deze baas proberen.
[ afbeelding ]
Fuck pace.
Ik heb nu 1,1 miljoen en een leuk teampje.quote:Op zondag 21 april 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Met de dag te dalen, dus dat is positief voor een stakker als ik die amper coins heeft
Hoe is IF Torres?quote:Op zondag 21 april 2013 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
jja, maar ben te druk met andere dingen om te kijken eigenlijk. Zojuist met mn bazenteam 4-1 gewonnenWat is die IF Sissoko goed zeg
Mensen die geen geen stakker zijn zoals ikquote:Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb nu 1,1 miljoen en een leuk teampje.
Wachten op TOTS en dan lekker mijn vermogen gaan verneuken
quote:Note: All positions, stats and ratings are for visual purposes only, and will be decided by EA.
Zitten wel wat bazen tussenquote:Op zondag 21 april 2013 22:29 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste draft.
Lens ST krijgen is geluktHopelijk denkt EA er ook zo over
Paar competities wel ja, paar gecombineerd ook.quote:Op zondag 21 april 2013 22:31 schreef over_hedge het volgende:
tots is toch ook per (grote) comp een tots?
Beetje zoals irlquote:Op zondag 21 april 2013 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij was onzichtbaar eigenlijk , maar het was maar de eerste wedstrijd natuurlijk
Bochetti is ook wel baas en nastasic ook welquote:Op zondag 21 april 2013 22:31 schreef ThadCastle het volgende:
Martinez, Mangala en Lens zou ik willen
Bochetti is dat toch? Lijkt me ook wel een beest.quote:Op zondag 21 april 2013 22:31 schreef ThadCastle het volgende:
Martinez, Mangala en Lens zou ik willen
wat een realistisch spel is het tochquote:Op zondag 21 april 2013 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij was onzichtbaar eigenlijk , maar het was maar de eerste wedstrijd natuurlijk
gewoon stats voorleggen als er een rw versie zou komen. 50% spits, 40% RW, 10% Lw van de wedstrijden en bamquote:
Had ik gedaan via transfermarkt.dequote:Op zondag 21 april 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gewoon stats voorleggen als er een rw versie zou komen. 50% spits, 40% RW, 10% Lw van de wedstrijden en bam
Vorig jaar was het toch Duitsland, Nederland en België?quote:Op zondag 21 april 2013 22:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Paar competities wel ja, paar gecombineerd ook.
Balo doet niet mee he.quote:Op zondag 21 april 2013 22:36 schreef Toefjes het volgende:
Ook niemand die even een doodschop uit zal delen he
duits tots bestaat dan uit spelers van 2 clubsquote:Op zondag 21 april 2013 22:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vorig jaar was het toch Duitsland, Nederland en België?
In ieder geval herinner ik me nog dat de Duitser kwaad waren dat zij geen eigen TOTS kregen
Toen had je Gustavo TOTS met 90 standing tackle en 92 sliding ofzoquote:Op zondag 21 april 2013 22:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vorig jaar was het toch Duitsland, Nederland en België?
In ieder geval herinner ik me nog dat de Duitser kwaad waren dat zij geen eigen TOTS kregen
goed, toch op 19% van de bonus inmiddels. 50 euro gestort, saldo nu 163 euro. Ik doe het vooralsnog niet slechtquote:
Ze hadden toch Casemiro gehuurd voor Castilla hebben ze die nu ook gekocht ?quote:
Mexesquote:Op zondag 21 april 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
Ik vraag mij af wat ik net heb gekeken
Dan klagen mensen over de eredivisie, moet je eens kijken naar de serie Ajezus wat een bagger voetbal is dat. 45 minuten lang liggen ze op de grond en de resterende 45 minuten spelen ze de bal achterin rond
Huntelaar, Eriksen, Diego, Kagawa.quote:Op zondag 21 april 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toen had je Gustavo TOTS met 90 standing tackle en 92 sliding ofzo
Abatequote:
ga Lakers-Spurs kijken danquote:Op zondag 21 april 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
Ik vraag mij af wat ik net heb gekeken
Dan klagen mensen over de eredivisie, moet je eens kijken naar de serie Ajezus wat een bagger voetbal is dat. 45 minuten lang liggen ze op de grond en de resterende 45 minuten spelen ze de bal achterin rond
Weet niet. Keek op livescore en zag 6-0quote:Op zondag 21 april 2013 22:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze hadden toch Casemiro gehuurd voor Castilla hebben ze die nu ook gekocht ?
Want gister deed hij mee en als hij toch weg gaat kon je beter een jeugdspeler er in doen
En Van Persie die was zo fakking goedquote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Huntelaar, Eriksen, Diego, Kagawa.
Kagawa kreeg ik toen in een pakje, verkocht hem toen meteen voor 380k
Zet ik nu aanquote:
Geen poep praten want zonder skills kun jij volgens mij niksquote:Op zondag 21 april 2013 22:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En Van Persie die was zo fakking goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |