PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Smile like you mean it
www.wefut.com
Pieterbaan centrum zou hem nog niet willenquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb een vrouw die ik leuk vond uitgevraagd. En ze heeft ja gezegd
nice. de swarma eetster?quote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Toch niet die zus hè?quote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Nice, stelen van klootzakken geeft veel meer voldoening dan stelen van aardige mensen.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice, stelen van klootzakken geeft veel meer voldoening dan stelen van aardige mensen.
Waarom steel je dan niet gewoon van je eigen familie?quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice, stelen van klootzakken geeft veel meer voldoening dan stelen van aardige mensen.
Zou je nu de OP ook willen veranderen?quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, die zitten dus niet op FOK!quote:Op zondag 21 april 2013 18:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom steel je dan niet gewoon van je eigen familie?
Het is wel een mafkees hoor die Suarez. Het is dat het een goede voetballer is...quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik Ivano was zou ik me maar laten testen op rabiës ofzo
quote:
Nee, daar beginnen we maar niet aan. Is een meid die ik maar 2 keer gezien heb ofzo op feestjes. Maar wel blijven appen. Nu is het tijd om in actie te komen vind ik. Heb ook nog vrijdag een date met iemand andersquote:
gewoon een zombiequote:Op zondag 21 april 2013 18:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is wel een mafkees hoor die Suarez. Het is dat het een goede voetballer is...
Je kan het nog steeds ouwe.quote:Op zondag 21 april 2013 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Nee, daar beginnen we maar niet aan. Is een meid die ik maar 2 keer gezien heb ofzo op feestjes. Maar wel blijven appen. Nu is het tijd om in actie te komen vind ik. Heb ook nog vrijdag een date met iemand anders
quote:Op zondag 21 april 2013 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Nee, daar beginnen we maar niet aan. Is een meid die ik maar 2 keer gezien heb ofzo op feestjes. Maar wel blijven appen. Nu is het tijd om in actie te komen vind ik. Heb ook nog vrijdag een date met iemand anders
Haha, ja, het hoefde van mij eventjes niet meer, maar komt denk ik omdat het mooi weer aan het worden is dat ik weer zin krijg om over een tijdje weer een gebroken hart te hebbenquote:
Ikkequote:Op zondag 21 april 2013 18:51 schreef Dudeweiser het volgende:
heeft iemand hier nog een IF Neustädter liggen waar je vanaf wilt?
Heul nietquote:Op zondag 21 april 2013 18:55 schreef Toefjes het volgende:
nou, de X1 is binnen. Jammer dat de beet niet gezien is, anders was de rode kaart ook binnen geweest. Alleen had ik dan de X1 niet gehad. Het is goed zo
beet, haha. Goed gevondenquote:Op zondag 21 april 2013 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
Die blessure tijd
Wel leuk dat Suarez volgend jaar de eerste pak hem beet 12 wedstrijd mist
Die is dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechtquote:Op zondag 21 april 2013 19:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben gewoon even met 8-0 iemand batta aan het geven. #Iknoemgeennamen
Hoezo?quote:Op zondag 21 april 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die is dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht
quote:Op zondag 21 april 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nu dat ene toernooi dan blijkbaar voor offline is, even een nieuwe keeper gekocht
Suarezquote:Op zondag 21 april 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nu dat ene toernooi dan blijkbaar voor offline is, even een nieuwe keeper gekocht
Geweldig elftalquote:Op zondag 21 april 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt de man die Terry supportertquote:
Chelsea = Terryquote:
Drogba is ook een vieze rat hoor.quote:
laat maar wetenquote:Op zondag 21 april 2013 18:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja maar ik weet t niet zeker trouwensik zal even zo kijken
Ligt vaker dan Suarez op de grond.quote:Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaans temperament
[..]
Nee
quote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ligt vaker dan Suarez op de grond.
IT'S A FUCKING DISGRACE AAHAHAHAHAHAHA lekker hypocriet die kerel.
Ik ben pas om half 10 thuis.quote:Op zondag 21 april 2013 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jojow nog clubben? Of ga je om 7 uur met het bord op schoot voetbal kijken?
Drogba zou nooit iemand onderuit schoppen of bijten etc, andere categorie. Dat hij veel op de grond lag vooral de laatste seizoenen dat was jammer. Maar dat doet de speler van het jaar in Engeland nu ook (Bale).quote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ligt vaker dan Suarez op de grond.
IT'S A FUCKING DISGRACE AAHAHAHAHAHAHA lekker hypocriet die kerel.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:12 schreef vandermar het volgende:
Strootman loopt wel te mieren dat het geen hands is maar gisteren was het ook geen vrije trap bij de 0-1 van Lothar
Rodgers heeft gewoon gezegd dat hij Ivanovic op moest vreten.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rodgers heeft gewoon gezegd dat hij Ivanovic op moest vreten.
Verkeerde Ivanovic en iets te letterlijk opgevatquote:Op zondag 21 april 2013 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rodgers heeft gewoon gezegd dat hij Ivanovic op moest vreten.
Hij beet hoger.quote:
Was je dat niet dan?quote:
Nou, zie je.quote:
Oh, je had dan ook geen sarcastische piquote:Op zondag 21 april 2013 19:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat was ik niet. Goed lezen, mar.
Tyfusautistquote:Op zondag 21 april 2013 19:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wow, dat had ik nog niet gezien
Bedankt voor het posten.
tering mongooltje
Mooi zo, oprotten hier.quote:Op zondag 21 april 2013 19:24 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga maar weer eens richting het oosten van het land, challaz tuig
Post dan gewoon niet.quote:Op zondag 21 april 2013 19:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Tyfusautist.
Ik ga niet alle topics afspeuren om te kijken of iemand dit plaatje al heeft gepost.
Donder op vieze, smeuïge vetzak.
Jij ook je muil houden, vetkwab.quote:Op zondag 21 april 2013 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Post dan gewoon niet.
Tering mongooltje
Post dat gewoon niet.quote:Op zondag 21 april 2013 19:28 schreef vandermar het volgende:
Mijn ballen zijn lekker glad, had ze gisteren geschoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |