PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Smile like you mean it
www.wefut.com
Pieterbaan centrum zou hem nog niet willenquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb een vrouw die ik leuk vond uitgevraagd. En ze heeft ja gezegd
nice. de swarma eetster?quote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Toch niet die zus hè?quote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Nice, stelen van klootzakken geeft veel meer voldoening dan stelen van aardige mensen.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice, stelen van klootzakken geeft veel meer voldoening dan stelen van aardige mensen.
Waarom steel je dan niet gewoon van je eigen familie?quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice, stelen van klootzakken geeft veel meer voldoening dan stelen van aardige mensen.
Zou je nu de OP ook willen veranderen?quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, die zitten dus niet op FOK!quote:Op zondag 21 april 2013 18:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom steel je dan niet gewoon van je eigen familie?
Het is wel een mafkees hoor die Suarez. Het is dat het een goede voetballer is...quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik Ivano was zou ik me maar laten testen op rabiës ofzo
quote:
Nee, daar beginnen we maar niet aan. Is een meid die ik maar 2 keer gezien heb ofzo op feestjes. Maar wel blijven appen. Nu is het tijd om in actie te komen vind ik. Heb ook nog vrijdag een date met iemand andersquote:
gewoon een zombiequote:Op zondag 21 april 2013 18:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is wel een mafkees hoor die Suarez. Het is dat het een goede voetballer is...
Je kan het nog steeds ouwe.quote:Op zondag 21 april 2013 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Nee, daar beginnen we maar niet aan. Is een meid die ik maar 2 keer gezien heb ofzo op feestjes. Maar wel blijven appen. Nu is het tijd om in actie te komen vind ik. Heb ook nog vrijdag een date met iemand anders
quote:Op zondag 21 april 2013 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Nee, daar beginnen we maar niet aan. Is een meid die ik maar 2 keer gezien heb ofzo op feestjes. Maar wel blijven appen. Nu is het tijd om in actie te komen vind ik. Heb ook nog vrijdag een date met iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |