SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Interviews PSV - AjaxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:43 schreef Stiggie het volgende:
Suarez heeft weer happie happie gedaan ....
Hij leert het nooit hequote:Op zondag 21 april 2013 18:43 schreef Stiggie het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 18:43 schreef Stiggie het volgende:
Nou dat weet ik niet. Maar ik kan je wel ergens anders mee gerust stellen: 4 punten los dus het hoeft niet perse. Handig is het niet want dan wordt het wel spannender dan ik wil maar het hoeft nietquote:Op zondag 21 april 2013 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
Kan iemand mij gerust stellen dat we volgende week gaan winnen van NAC?
Beste maar ook de gestoordste en gevaarlijkste gek.quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez blijft de beste spits daar in Engeland
Dit.quote:Op zondag 21 april 2013 18:54 schreef geindoctrineerd het volgende:
waarom nu geen plaatje van de 1-1 in de OP?
AjaxLife.nl maakt die wallpapers alleen na een overwinning. Best logisch, niemand gaat een 1-1 op z'n bureaublad zettenquote:Op zondag 21 april 2013 18:54 schreef geindoctrineerd het volgende:
waarom nu geen plaatje van de 1-1 in de OP?
Net zoals Ewbank mag hopen dat driekwart van Nederland zijn liedje niet kut vindt?quote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef tammepiet het volgende:
Jongens ga even naar ad.nl:
Feyenoord mag nog hopen op titel na zege
quote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef tammepiet het volgende:
Jongens ga even naar ad.nl:
Feyenoord mag nog hopen op titel na zege
Liever nietquote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef Devv het volgende:
Ik hoop dat ze verliezen van NAC, winnen van Willem II en dan tegen FC Groningen vijf minuten in blessuretijd het winnende doelpunt maken...vanuit buitenspelpositie. En dan gelijk overschakelen naar Rotterdam of Enschede om al die janksmoeltjes te zien.
Hoe doe je dat? dat hij vanaf de ....'ste minuut begint?quote:
voetballen doe je toch echt met je benen en niet met je mondquote:
Gewoon op pauze drukken en dan in het contextmenu (rechtermuisknop) "Copy video URL at current time" kiezen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? dat hij vanaf de ....'ste minuut begint?
kijk eens aan bedankt!quote:Op zondag 21 april 2013 20:08 schreef Devv het volgende:
[..]
Gewoon op pauze drukken en dan in het contextmenu (rechtermuisknop) "Copy video URL at current time" kiezen.
Ik ben erbij in Groningen dus dan zou ik helemaal gek worden maar liever gewoon 5 mei kampioen! Bij NAC verliezen zou die kneusjes onder ons veel teveel hoop geven.quote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef Devv het volgende:
Ik hoop dat ze verliezen van NAC, winnen van Willem II en dan tegen FC Groningen vijf minuten in blessuretijd het winnende doelpunt maken...vanuit buitenspelpositie. En dan gelijk overschakelen naar Rotterdam of Enschede om al die janksmoeltjes te zien.
Ik hoorde het ja, wat was er mis?quote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat liedje vrijdag in de rustwat een droevenis
Mooiquote:Op zondag 21 april 2013 21:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
?
De verkrachting van Bob Marley plus een clown die met een vlag stond te kutten...
haha ja die gozer werd afgemaaktquote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
Schijnt van John Ewbank te zijnquote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
De W van voor Ajax zijn!quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 19:25 schreef Triptamine2 het volgende:
Dus:
-Kampioenschap
-Bevrijdingsdag
Dat is toch een soort van dubbel voor ons als Joden?
Neequote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef vandermar het volgende:
Kunnen jullie shreyes hier alsjeblieft houden?
Sluit niet uit dat nac weer ouderwets wordt billenknijpen.quote:Op zondag 21 april 2013 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het PSV topic is ook weer prachtig die gaan er nu al van uit dat Ajax punten laat liggen tegen NAC en dat het op de laatste speelronde beslist wordt
De topscoorder van NAC is een verdedigende middenvelder met 5 doelpunten, een belachelijk slechte verdediging en de beste speler is een zeer matige keeper. Als we daar niet van winnen dan verdien je het niet zo simpel is hetquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sluit niet uit dat nac weer ouderwets wordt billenknijpen.
Shreyas is een PSV supporter.quote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef vandermar het volgende:
Ja ik, NAC kan er helemaal niets van, als je daar niet van weet te winnen verdien je het niet eens om kampioen te wordenquote:Op zondag 21 april 2013 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
Kan iemand mij gerust stellen dat we volgende week gaan winnen van NAC?
Is dat een nieuwe user?quote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef vandermar het volgende:
Inderdaad, maar wel een met irritante trekjes.quote:
Gelukkig, ik kan met een gerust hart de week in.quote:Op maandag 22 april 2013 01:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja ik, NAC kan er helemaal niets van, als je daar niet van weet te winnen verdien je het niet eens om kampioen te worden
twitter:PieterZwartNL twitterde op maandag 22-04-2013 om 09:01:30Toen Aegon in 2008 (!) hoofdsponsor werd van #Ajax ging dat gepaard met de belofte de Chinese markt aan te boren. reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op maandag 22-04-2013 om 09:02:51Vijf jaar later verschijnt het eerste elftal van #Ajax voor het eerst in China. Van der Sar doet wat Van der Aat niet deed: woord houden. reageer retweet
Johan is dus nog niet klaarquote:'Wil je als club een eenheid vormen, dan kan het niet zo zijn dat er binnen Ajax mensen zijn die de opmerkingen over Tscheu en mij hebben gehoord maar zich toch op de vlakte houden', zegt Cruijff. 'Zelfs op het simpele verzoek om al dan niet te bevestigen wat er is gezegd, geven ze niet thuis. In het huidige proces kan dat niet.'
pas je avatar dan ff aanquote:
Als ze gewoon hadden gescoord tegen Roda en ADO thuis dan waren we al kampioen geweest. Laat het klagen over de arbitrage alsjeblieft over aan die boeren wij hebben dat niet nodig.quote:Op maandag 22 april 2013 10:23 schreef ejfaar het volgende:
Frankie em Schone zijn de scheidsrechtelijke dwalingen ook zat
klik
drie niet gegeven penals in twee weken is wel zot. Helemaal omdat zelfs de arbiters erop terugkomenquote:Op maandag 22 april 2013 10:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze gewoon hadden gescoord tegen Roda en ADO thuis dan waren we al kampioen geweest. Laat het klagen over de arbitrage alsjeblieft over aan die boeren wij hebben dat niet nodig.
Drie penalty's? Waar heb jij het over zegquote:Op maandag 22 april 2013 10:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
drie niet gegeven penals in twee weken is wel zot. Helemaal omdat zelfs de arbiters erop terugkomen
tegen heereveen 2x hands en tegen PSV die duw op Fischer.quote:Op maandag 22 april 2013 10:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Drie penalty's? Waar heb jij het over zeg
Alleen die handsbal van Zomer was een penaltyquote:Op maandag 22 april 2013 10:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
tegen heereveen 2x hands en tegen PSV die duw op Fischer.
Niet mee eens.quote:Op maandag 22 april 2013 10:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen die handsbal van Zomer was een penalty
quote:Op maandag 22 april 2013 10:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 april 2013 10:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen was ik ook erg serieus jaquote:Op maandag 22 april 2013 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
![]()
mooi dit
Toen ik zei dat het van fischer geen penalty was ging jij er nog helemaal tegen in dat het 100% een penalty was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |