Inderdaad gewoon een oud F-side nummer wat ze ven massaal zingen. Ook het enige wat ze ooit zullen zingen trouwens, wat een grafsfeer.quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef Gramulanion het volgende:
En nu ze voor staan beginnen ze te zingen, een Ajaxlied.
Het Legioen
Jazeker.quote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kunnen ze weer allerlei jeugdspelers uit Denemarken, Tsjechië en weet ik veel wat voor landen nog meer wegplukken á la Kongolo
En Ajax. Die hebben de afgelopen twee jaar zo goed gepresteerd in de CL hahahahaquote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
psv & vitesse niet wil je zeggen?
Ik geef PSV veel meer kans, helemaal als ze de verdediging komend seizoen versterken.quote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
psv & vitesse niet wil je zeggen?
Inderdaad niet normaalquote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kunnen ze weer allerlei jeugdspelers uit Denemarken, Tsjechië en weet ik veel wat voor landen nog meer wegplukken á la Kongolo
Of je haalt vormer, sing,goosens,immersquote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt. Man City verslaanquote:Op zondag 21 april 2013 17:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En Ajax. Die hebben de afgelopen twee jaar zo goed gepresteerd in de CL hahahaha
Wat ze dus niet gaan doenquote:Op zondag 21 april 2013 17:15 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik geef PSV veel meer kans, helemaal als ze de verdediging komend seizoen versterken.
Ajax heeft langzamerhand zoveel geld dat ze bijna niet meer weten wat ze ermee moeten doen.quote:
meer kans in ieder geval trekt Ambramovich de knip wel even van Merab open.quote:
Nee al die blackies die jullie met containers tegelijk binnen halen danquote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi man, een extra 6 miljoen naar Ajax
Nope, maar Ajacieden kotsten er zelf op toen bijvoorbeeld die kerel naar Juventus ging.quote:Op zondag 21 april 2013 17:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad niet normaal
Stel je voor dat je daarmee 3x op rij kampioen wordt, dan kan echt niet
Dat accent op de a moet de andere kant op.quote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die komen gewoon uit Rotterdamquote:Op zondag 21 april 2013 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee al die blackies die jullie met containers tegelijk binnen halen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |