lol, de bron van dat plaatje? Heb je er wat verdere info van?quote:Op zondag 21 april 2013 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overigens is dit de sfeer hier:
[ afbeelding ]
Deze man snapt het.quote:Op zondag 21 april 2013 17:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Hij stak zijn hand uit, dan wil je gewoon hands maken. Derhalve terechte penal
Shone heeft er ook een stuk of 2 gemist.quote:
stijn umad.gifquote:Op zondag 21 april 2013 17:11 schreef hafcfan het volgende:
Gvd man dat Feyenoord word 2de dankzij de knvb en verneukt het dan weer in Europa. Tering KNVB. Feyenoord stond zonder de KNVB en Pelle op de 14de plek man.
quote:Op zondag 21 april 2013 17:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Eens. Sowieso belachelijk dat voetballers hun handen niet gewoon laten amputeren.quote:Op zondag 21 april 2013 17:12 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 17:11 schreef hafcfan het volgende:
Gvd man dat Feyenoord word 2de dankzij de knvb en verneukt het dan weer in Europa. Tering KNVB. Feyenoord stond zonder de KNVB en Pelle op de 14de plek man.
Eens. Ook iedereen die een ingooi neemt, gewoon rood geven. Is allemaal duidelijk bewust hands.quote:Op zondag 21 april 2013 17:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Het zit diep, of niet?quote:Op zondag 21 april 2013 17:11 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Sowieso belachelijk dat voetballers hun handen niet gewoon laten amputeren.
Sommige hebben echt niks over voor hun sport.
quote:Op zondag 21 april 2013 17:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eens. Ook iedereen die een ingooi neemt, gewoon rood geven. Is allemaal duidelijk bewust hands.
The Stoning of Soraya M. (2008) - IMDbquote:Op zondag 21 april 2013 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
lol, de bron van dat plaatje? Heb je er wat verdere info van?
Die gooien Ajax er idd uit in de kwartfinalequote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef DaggerOne het volgende:
Aub niet Feyenoord 2e, die verneuken de CL
Mooi man, een extra 6 miljoen naar Ajaxquote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef DaggerOne het volgende:
Dat zou echt Ewbankiaanse drama zijn ja.quote:Op zondag 21 april 2013 17:12 schreef Tjacka het volgende:
F'noord vCL wat een drama zou dat zijn zeg.
psv & vitesse niet wil je zeggen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef DaggerOne het volgende:
Kunnen ze weer allerlei jeugdspelers uit Denemarken, Tsjechië en weet ik veel wat voor landen nog meer wegplukken á la Kongoloquote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi man, een extra 6 miljoen naar Ajax
vitesse nietquote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
psv & vitesse niet wil je zeggen?
Inderdaad gewoon een oud F-side nummer wat ze ven massaal zingen. Ook het enige wat ze ooit zullen zingen trouwens, wat een grafsfeer.quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef Gramulanion het volgende:
En nu ze voor staan beginnen ze te zingen, een Ajaxlied.
Het Legioen
Jazeker.quote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kunnen ze weer allerlei jeugdspelers uit Denemarken, Tsjechië en weet ik veel wat voor landen nog meer wegplukken á la Kongolo
En Ajax. Die hebben de afgelopen twee jaar zo goed gepresteerd in de CL hahahahaquote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik geef PSV veel meer kans, helemaal als ze de verdediging komend seizoen versterken.quote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad niet normaalquote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kunnen ze weer allerlei jeugdspelers uit Denemarken, Tsjechië en weet ik veel wat voor landen nog meer wegplukken á la Kongolo
Of je haalt vormer, sing,goosens,immersquote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt. Man City verslaanquote:Op zondag 21 april 2013 17:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En Ajax. Die hebben de afgelopen twee jaar zo goed gepresteerd in de CL hahahaha
Wat ze dus niet gaan doenquote:Op zondag 21 april 2013 17:15 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik geef PSV veel meer kans, helemaal als ze de verdediging komend seizoen versterken.
Ajax heeft langzamerhand zoveel geld dat ze bijna niet meer weten wat ze ermee moeten doen.quote:
meer kans in ieder geval trekt Ambramovich de knip wel even van Merab open.quote:
Nee al die blackies die jullie met containers tegelijk binnen halen danquote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi man, een extra 6 miljoen naar Ajax
Nope, maar Ajacieden kotsten er zelf op toen bijvoorbeeld die kerel naar Juventus ging.quote:Op zondag 21 april 2013 17:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad niet normaal
Stel je voor dat je daarmee 3x op rij kampioen wordt, dan kan echt niet
Dat accent op de a moet de andere kant op.quote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die komen gewoon uit Rotterdamquote:Op zondag 21 april 2013 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee al die blackies die jullie met containers tegelijk binnen halen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |