abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125560038

quote:
Nieuwe Spelers vanaf seizoen 2013/2014
- Ard van Peppen (Transfervrij)
- Guy Ramos (Transfervrij)
- Henk Dijkhuizen (Transfervrij)
- Marc Höcher (Transfervrij)
- Anouar Kali (Transfervrij)
- Kees Luijckx (Transfervrij)
- Frank Demouge (Transfervrij na huur)
- Wiljan Pluim (Teruggehaald van huur)

Spelers vertrokken na seizoen 2012/2013
- Sanharib Malki, naar Kasimpasa
- Jimmy Hempte, SV Oostende
- Mikoaj Lebedyski, was enkel gehuurd van Pogo Szczecin
- Danilo Luís Hélio Pereira, was enkel gehuurd van Parma
- Abel Tamata, was enkel gehuurd van PSV
- Tamász Kádár, verhuurd aan Diósgyöri VTK
- Rob Wielaert, naar Melbourne Heart

25zh1jq.jpg
Kn0x: West 8

DarkShine: West 7

56727.jpg
TheGHunter: West 14

Schimpie: West, overal & nergens

fokicon.jpg
planethugo:West 3

RD4: West 3

apple_dj.gif
LeonH: Noord 11

Professional: West 12

Robjuhhh: West, overal & nergens

Fok_avatar-03.gif
ZoneKill:Theo Pickee Tribune, Vak 18

flamand.gif
Plato1980: Ergens op de Theo Pickée tribune

dharma.gif
SuzukiSwift: Theo Pickee Tribune, Vak 13

emmelie.jpg
LucVanDijk: Noord 4

destroot.jpg
Mandéra: West, onderaan bij de vlaggen

Biertjuhhhh: West 12

Topicreeks: Roda JC
De Topicreeks Roda JC

VBL / Ger Senden stopt ermee! [Roda JC: 1989 - 2008]
VBL / Vriendin van Kah overleden in auto ongeval
VBL / Dankbetuiging Roda JC
VBL / Theo Pickée overleden

Roda JC
West Side Ultras
Roda World
Koempel's Pleasure Dome
Fanproject '98
Rodafans Helden

• ...

De op vind je hier

[ Bericht 11% gewijzigd door Schnitzels op 19-08-2013 13:03:40 ]
Of saté?
pi_125589976
alsof je er met passie en strijd wel komt :')

dat vind ik altijd de groots mogelijke onzin. Als in de eerste helft die 100% kansen gewoon benut worden is er niets aan het handje. Passie strijd beleving, zo een holle termen :r

Net zoiets als de bus op gaan wachten. Ja daar gaan ze echt beter van voetballen
  maandag 22 april 2013 @ 10:37:40 #3
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_125590202
Ik hoop stiekem dat de komende dagen zo verlopen:

Zaterdag: Wij winnen van RKC. Wij naderen tot één punt.
De week erop: Wij verliezen van NAC (want uit-wedstrijd). RKC verliest thuis tegen Vitesse. Wij staan op één punt.
Laatste wedstrijd: Wij winnen van Heerenveen (lastig) en RKC verliest uit bij NEC.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_125591079
als we zaterdag winnen staan we op 1 punt en is alles nog mogelijk inderdaad. Zaterdag zei iemand dat rkc laatste wedstrijd uit naar utrecht moest, maar blijkt dus nec te zijn. Dat is toch andere koek, daar gaat het seizoen uit als een nachtkaars :(
pi_125591119
Inmiddels ben ik om de haverklap op L1.nl aan het kijken in de hoop dat v/d Bunder eindelijk eens het licht gezien en Brood op non-aktief gesteld heeft. Maar dat is waarschijnlijk ijdele hoop...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_125591154
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
Inmiddels ben ik om de haverklap op L1.nl aan het kijken in de hoop dat v/d Bunder eindelijk eens het licht gezien en Brood op non-aktief gesteld heeft. Maar dat is waarschijnlijk ijdele hoop...
nee dat hebben we inderdaad nodig, zoveel mogelijk onrust
pi_125592132
quote:
18s.gif Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef planethugo het volgende:

[..]

nee dat hebben we inderdaad nodig, zoveel mogelijk onrust
Het is idd niet het meest welkome moment om iets rigoreus, als het ontslaan of op non-aktief stellen van de trainer, te doen, maar ik zie eerlijk gezegd geen enkele andere uitweg meer. Gaan we met Brood de nacompetitie in, dan tekenen we ons eigen doodvonnis...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_125758794
ben eens benieuwd naar die sfeeractie van morgenavond, en wat de opstelling nu weer wordt
pi_125866501
en toen zag de wereld er opeens weer heel anders uit....

dikverdiende overwinning en wie weet, als we zondag bij nac weten te winnen dan kunnen we in de laatste wedstrijd datzelfde nac(feyenoord uit) ook onder ons laten....

maar tegen nac een puntje en tegen heerenveen winnen en we zijn er, normaal gesproken.
  maandag 29 april 2013 @ 15:27:15 #10
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_125866863
Dit was een belangrijke wedstrijd en we hebben eindelijk belangrijke punten gepakt ja.
We kunnen ook nog boven Zwolle komen maar dan moeten we wel 2x winnen. Soberso, twee keer winnen en dan zou je gewoon goed moeten staan. Maar ja ... NAC uit. Roda UIT is toch heel anders dan Roda THUIS.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_125866967
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 15:27 schreef Kn0x het volgende:
Dit was een belangrijke wedstrijd en we hebben eindelijk belangrijke punten gepakt ja.
We kunnen ook nog boven Zwolle komen maar dan moeten we wel 2x winnen. Soberso, twee keer winnen en dan zou je gewoon goed moeten staan. Maar ja ... NAC uit. Roda UIT is toch heel anders dan Roda THUIS.
toch is het een wedstrijd waar alles kan gebeuren. Als je tegen willem 2 in de eerste helft de kansen gewoon afmaakt win je die wedstrijd gewoon. Maarja als telt niet. Hopen dat het nu eens meezit.

Zwolle kijk ik niet meer naar, vooral RKC en met een beetje geluk NAC inhalen
pi_126091095
Sjongejonge, het is weer zo een seizoen dat het kwartje steevast de verkeerde kant opvalt. Als Lurling gewoon rood krijgt is er niets aan de hand, maar dat durft de scheids natuurlijk niet bij de (een) na laatste wedstrijd van zo een "vedette". Vervolgens laten ze zich als een stel konijnen wegspelen.

Wat me nog het meeste opvalt is dat iedereen ons graag ziet degraderen. Hebben we zo een slechte uitstraling of is dat de Nederlandse voorliefde voor de underdog?
  zondag 5 mei 2013 @ 17:58:18 #13
59957 Biertjuhhhh
CV Chalet!
pi_126098008
Roda bedankt gvd je staat 1 3 voor en dan op zo'n manier nog alles uit handen geven, waarom ga ik nog ieders x kijken bij de uitwedstrijden?? Ik ben echt diep teleurgesteld, dit gaat niet meer goedkomen...
pi_126098114
Wat de neuk deden jullie nou weer? Er was geen vuiltje aan de lucht en dan zo slap verdedigen.. :N
BFF met GGMM
  maandag 6 mei 2013 @ 07:57:25 #15
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_126118497
Als, als, als, dat is een beetje het woord van dit seizoen.
Feit is wel dat na het zien van de samenvatting van gisteren inclusief het lezen van vele verslagen Roda het wederom zelf schuld is dat het verloren heeft. Als je 3-1 voorstaat en dan wat kleine kansjes hier en daar krijgt mag je nooit met 5-3 verliezen.

En dan is daar wederom dat woord waarvoor we zo bang waren en absoluut moeten zijn: nacompetitie.
  maandag 6 mei 2013 @ 13:52:36 #16
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_126127241
gisteren de hele dag pisnijdig geweest en nog steeds wel. Na de 3-1 dicteer je, heb je zelfs kans op de 1-4 en dan krijg je volledig uit het niets de 2-3 erin en is er weer de paniek...

lurling had inderdaad rood moeten krijgen, dat kan er ook nog wel bij dit seizoen. Nu opmaken voor 4 ultra lastige wedstrijden tegen de graafschap en sparta :(
  zaterdag 11 mei 2013 @ 18:28:06 #17
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_126355975
Op zich moet Roda de play-offs gewoon kunnen winnen, al worden het lastige wedstrijden tegen inderdaad de Graafschap (of Fortuna :P ) en Sparta.
pi_126376006
De Graafschap dus, weet niet of ik daar wel zo blij mee ben, had liever Fortuna en Helmond sport gezien.
  maandag 13 mei 2013 @ 10:44:39 #19
183415 Waldheini
auw banaan!
pi_126421504
Als Roda speelt zoals gistermiddag en achterin niets geks doet, dan heb ik wel vertrouwen in een goede afloop tegen de Graafschap.

Overigens, wat was die Nijhuis gister weer een drama, pffff.
pi_126421841
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:44 schreef Waldheini het volgende:

[..]

Overigens, wat was die Nijhuis gister weer een drama, pffff.
Zoals al meerdere mensen gisteren op het rodajcfans prikbord aangaven, mag die zonnebanknicht zijn scheidsrechterscarričre wel afsluiten. Helaas bestaat de rest van het Nederlandse scheidsrechterskorps ook alleen maar uit al even incompetente narcisten en egotrippers...
  maandag 13 mei 2013 @ 12:06:16 #21
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_126424129

:')

idd een drama, een zuivere corner niet geven omdat er geappelleerd wordt voor een penalty...

wedstrijd van gisteren was vooral goed voor het vertrouwen van kurto en een beetje nemeth. Heb er wel vertrouwen in dat we van de graafschap winnen, maar uit zal het weer met dichtgeknepen billen kijken worden vrees ik
pi_126572243
Matchday spanning dat heb ik nu zeker. Ondanks Wiedemeijer moeten we het helemaal zelf doen.

1-1
2-2
3-3
4-4
...
3-2
4-3
...
En elke overwinning zijn de resultaten waar ik me in kan vinden voor de thuiswedstrijd. Een gelijkspel met doelpunten is altijd positief voor ons omdat wij thuis sterker zijn. Een klein verlies met uitdoelpunten is ook zo slecht nog niet. En natuurlijk elke uitoverwinning is kassa!
Of saté?
pi_126572787
klein verlies kan, maar voor mijn gemoedstoestand t/m zondag niet goed. En ook wel een risico als dan thuis 1 bal verkeerd valt is het voorbij.

Maar heb vertrouwen in minimaal een gelijkspelletje vandaag!
Helaas kan ik er vandaag niet bij zijn, dan maar volgende week uit naar helmond...
pi_126576003
Maar ik blijf toch terughoudend met de goede stemming. Roda is uit heel zwak.
Of saté?
pi_126584974
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:06 schreef De-Hamster het volgende:
Maar ik blijf toch terughoudend met de goede stemming. Roda is uit heel zwak.
klopt, toch is daar ook genoeg gescoord, alleen kreeg je er dan weer op een knullige manier een paar tegen. Laten we hopen dat dat tegen een niveau lager achterweg blijft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')