SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
Ze schrokken zich even allemaal rot in de kuip.
Iemand liet namelijk een speld vallen.![]()
![]()
![]()
Uh, oke?quote:Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Hebben ze een blikje joden opengetrokken in De Kuip ofzo?★★★![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Hebben ze een blikje joden opengetrokken in De Kuip ofzo?![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Hebben ze een blikje joden opengetrokken in De Kuip ofzo?![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
TOM GA JE NOG AAN DE WEDDENSCHAP DOEN????????????????![]()
![]()
![]()
Daar zijn ze alquote:Op zondag 21 april 2013 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
Forzaaaa Vites![]()
Waar is het legioen nou?![]()
![]()
![]()
Ben je doof?quote:Op zondag 21 april 2013 16:52 schreef Tjacka het volgende:
Het legioen heeft een snipperdag genomen vandaag.![]()
Ik denk dat Tom hier subtiel de vragen over de weddenschap gaat ontwijken. Hij voelt zich nu zo klôte.![]()
Liverpool is geen topper meer.quote:Op zondag 21 april 2013 16:53 schreef Doublepain het volgende:
Over 2 minuten begint een topper in Engeland![]()
ja, bij jullie is er wel een goede zweerquote:Op zondag 21 april 2013 16:53 schreef hafcfan het volgende:
Tering ik zing in mijn eentje die tokkies er nog uit volgende week.Groot fan van User Wotte![]()
Hij dacht dat hij er wel mee weg zou komen. Soort Ewbankje doen dusquote:Op zondag 21 april 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Tom hier subtiel de vragen over de weddenschap gaat ontwijken. Hij voelt zich nu zo klôte.![]()
![]()
Pelle speelt bij PSV?leuke blunder bij Langs De Lijn
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
E Tom had jij geen weddenschap verloren jongen?quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
nummers afpakken? In Neerlands grootste poel des verderfs staan ze nou niet echt bekend om hun creativiteitquote:![]()
![]()
Sws met Jan Smit.quote:Op zondag 21 april 2013 16:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, bij jullie is er wel een goede zweer![]()
Op tv is de sfeer altijd minder indrukwekkend. Geluid staat heel anders opgesteld dan bijv. in de arena. In de arena staat het zo ongeveer op het fanatiekste vak zodat je op tv lekker veel hoort. In de kuip is het expres verplaatst omdat de geluidsinstallatie het anders niet aankon. dussssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wedstrijden via radio volgenquote:Op zondag 21 april 2013 16:54 schreef FritsFlits het volgende:
Pelle speelt bij PSV?leuke blunder bij Langs De Lijn
![]()
![]()
En koop er nog maar 1 t/m 11 is ooit door F-side bedachtquote:Op zondag 21 april 2013 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
nummers afpakken? In Neerlands grootste poel des verderfs staan ze nou niet echt bekend om hun creativiteit
Hij blijft leuk
AFCA!![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 16:54 schreef Hazzard het volgende:
Op tv is de sfeer altijd minder indrukwekkend. Geluid staat heel anders opgesteld dan bijv. in de arena. In de arena staat het zo ongeveer op het fanatiekste vak zodat je op tv lekker veel hoort. In de kuip is het expres verplaatst omdat de geluidsinstallatie het anders niet aankon. dussssOhja klinkt wel logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tompsv wordt gewoon door heel Fok uitgekotst omdat het een walgelijke lafaard is die zijn weddenschappen niet nakomt.![]()
Niet door heel FOK hoorquote:Op zondag 21 april 2013 16:55 schreef Scorpie het volgende:
Tompsv wordt gewoon door heel Fok uitgekotst omdat het een walgelijke lafaard is die zijn weddenschappen niet nakomt.![]()
Wat is er met die weddenschap dan?quote:Op zondag 21 april 2013 16:55 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind tom een vriendelijke jongeman.quote:Op zondag 21 april 2013 16:55 schreef Scorpie het volgende:
Zelfs Davy vond het triest. Dan moet je ver gaan als PSVer.quote:Op zondag 21 april 2013 16:55 schreef Scorpie het volgende:
in het dagelijks leven ook al hoor, iedereen in zijn omgeving weet het alquote:Op zondag 21 april 2013 16:55 schreef Scorpie het volgende:
Tompsv wordt gewoon door heel Fok uitgekotst omdat het een walgelijke lafaard is die zijn weddenschappen niet nakomt.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 16:54 schreef Hazzard het volgende:
Op tv is de sfeer altijd minder indrukwekkend. Geluid staat heel anders opgesteld dan bijv. in de arena. In de arena staat het zo ongeveer op het fanatiekste vak zodat je op tv lekker veel hoort. In de kuip is het expres verplaatst omdat de geluidsinstallatie het anders niet aankon. dussssJa hoor Vak410 wat boven in de hoek is gepropt hoor je lekker duidelijk op televisie. Arena heeft ook zo'n geweldige akoestiek vergeleken met de Kuip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk na man..AFCA!![]()
Welke weddenschap?quote:Op zondag 21 april 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals voorspeld, Tom ontwijkt alle vragen over de weddenschap.
![]()
![]()
Als hij er steeds aan wordt herinnerd blijft ie misschien nog wel weg van fok ook.quote:Op zondag 21 april 2013 16:55 schreef Scorpie het volgende:
Tompsv wordt gewoon door heel Fok uitgekotst omdat het een walgelijke lafaard is die zijn weddenschappen niet nakomt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Je bent zelf een PSVerquote:Op zondag 21 april 2013 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs Davy vond het triest. Dan moet je ver gaan als PSVer.![]()
Kunnen we niet vragen aan een modje of we zijn UI vast kunnen zetten? En als hij andere accounts aanmaakt dat die geblokt wordenquote:![]()
![]()
Hij werd voor die weddenschap ook al door iedereen uitgekotst hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 16:55 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet niets over de arena. Dit verhaal heb ik ook maar op EDL gehoord.quote:Op zondag 21 april 2013 16:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja hoor Vak410 wat boven in de hoek is gepropt hoor je lekker duidelijk op televisie. Arena heeft ook zo'n geweldige akoestiek vergeleken met de Kuip.
Denk na man..![]()
Ga je nog de UI nemen? Of blijf je laf doen?quote:Op zondag 21 april 2013 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit vind ik een fijne opmerking Tyron![]()
lafaard, knuppel, eikel, debielquote:Op zondag 21 april 2013 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit vind ik een fijne opmerking TyronGroot fan van User Wotte![]()
Lafaardquote:Op zondag 21 april 2013 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
![]()
Zielig dat hij er zich niet aan houdt.quote:Op zondag 21 april 2013 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Om een fucking UI trouwens![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij werd voor die weddenschap ook al door iedereen uitgekotst hoor.![]()
![]()
Tja, zo is Tom nou eenmaal.quote:Op zondag 21 april 2013 16:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zielig dat hij er zich niet aan houdt.
Om een fucking UI trouwens![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
![]()
Zou wel moeten ja.quote:Op zondag 21 april 2013 16:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kunnen we niet vragen aan een modje of we zijn UI vast kunnen zetten? En als hij andere accounts aanmaakt dat die geblokt worden![]()
Ajax kampioen 2012 / 2013quote:Op zondag 21 april 2013 16:56 schreef alors het volgende:
Zuur zweertje hier zeg, heeft Ajax niet gewonnen ofzo?![]()
zweertje.★★★![]()
Je bent een schande voor PSVquote:Op zondag 21 april 2013 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 16:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je bent een schande voor PSV![]()
AFCA!![]()
Dit.quote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef Slobeend het volgende:
Zijn hier mensen die de wedstrijd kijken?![]()
[..]
![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef Slobeend het volgende:
Met deze zweer is er niks aanquote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef Slobeend het volgende:
![]()
De wedstrijd is saai, en als wedstrijden saai zijn ga je je vaker op andere dingen concentrerenquote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef Slobeend het volgende:
Ja dat zal het zijn, heeft vast niks te maken met iemand die zijn weddenschap niet nakomt en gewoon een laffe hond zonder ruggengraat is.quote:Op zondag 21 april 2013 16:57 schreef Doublepain het volgende:
Grappig om te zien dat al die Ajacieden hun frustratie uiten op een user![]()
Nee tering saaie wedstrijd tussen 2 autisten teams.quote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord tot nu toe beter, maar het voetbal is matig. Maargoed, ik ben dan ook het Ajaxvoetbal gewend.![]()
Tuurlijk, maar het is niet echt top. Het zijn ook 2 net niet clubs achter PSV en Ajax.quote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef Slobeend het volgende:
De beleving is niet alleen bij het publiek ver te zoeken. Beetje passie mag ook wel in het spel mannen!AFCA!![]()
Ik ga zo een facebookpetitie starten tegen Tom.
Even Paul vragen of hij stukje op de frontpage wil zetten.![]()
[..]
Alle PSVers hem uitkotsen dit dat.
![]()
Ooit gehoord van woorden samenstellen?quote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee tering saaie wedstrijd tussen 2 autisten teams.![]()
Goeie man XDquote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh jij hebt zijn bal geproefd? Vieze homo XD![]()
Fixedquote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is niet echt top. Het zijn ook 2 net niet clubs achter Ajax.![]()
IK ZWEER JE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 april 2013 16:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Flikker eens op met je 'zweer'. Dit is de derde keer en niemand lacht. Geef het op.![]()
Klopt, ging vaak naar Denemarken op vakantiequote:Op zondag 21 april 2013 16:59 schreef ValHallen het volgende:
Vind Goossens wel aardig spelen. Heeft een goede jeugdopleiding doorlopen, dat zie je meteen.![]()
Op een kringverjaardag zeker?quote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef Tyron het volgende:
Ik ga even lekker gek een stukje appeltaart eten.![]()
[..]
![]()
Uh, oke.quote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, ging vaak naar Denemarken op vakantie![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou nou nouquote:Op zondag 21 april 2013 16:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Flikker eens op met je 'zweer'. Dit is de derde keer en niemand lacht. Geef het op.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]Dat was een daadwerkelijke redding. Deze schoot hem recht op Mulder af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calimero.![]()
Zweer hetquote:Op zondag 21 april 2013 16:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
rustig mvmdfsgmdgtkquote:Op zondag 21 april 2013 16:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou nou, dat is niet helemaal waar.quote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
TomPSV wordt net zo hard uitgekotst als Ewbank
Er waren mensen die Ewbank z'n nummer wél mooi vonden.![]()
Waarom doet iedereen zo moeilijk om die UI? Persoonlijk wil ik helemaal niet dat zo'n vervelende PSV'er met zo'n mooie Ajax-UI gaat posten. Daarnaast is het nog verwarrend ook, ik wil in een oogopslag kunnen zien wie iemand is.![]()
Bij tom is het in ieder geval nog terecht.quote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
TomPSV wordt net zo hard uitgekotst als EwbankGroot fan van User Wotte![]()
Bij Feyenoord trekken ze nu ook al hun kleren uit
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Geen geweldig niveau nee. Maar door de regen en wind blijf ik kijken.quote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is niet echt top. Het zijn ook 2 net niet clubs achter PSV en Ajax.![]()
Doe eens normaal manquote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Poll: tompsv18 verdient een ban
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Prima, maar ga dan geen weddenschap aan.quote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom doet iedereen zo moeilijk om die UI? Persoonlijk wil ik helemaal niet dat zo'n vervelende PSV'er met zo'n mooie Ajax-UI gaat posten. Daarnaast is het nog verwarrend ook, ik wil in een oogopslag kunnen zien wie iemand is.![]()
Pelle?quote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
Bij Feyenoord trekken ze nu ook al hun kleren uit![]()
![]()
Blote borst 410tjes ja?quote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
Bij Feyenoord trekken ze nu ook al hun kleren uit
AFCA!![]()
Laat gaan.quote:Op zondag 21 april 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar ga dan geen weddenschap aan.![]()
Dat dus.quote:Op zondag 21 april 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar ga dan geen weddenschap aan.![]()
Supporters, het lijkt wel of ze 410 nadoen.quote:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Het is een goed excuus om m kapot te pestenquote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom doet iedereen zo moeilijk om die UI? Persoonlijk wil ik helemaal niet dat zo'n vervelende PSV'er met zo'n mooie Ajax-UI gaat posten. Daarnaast is het nog verwarrend ook, ik wil in een oogopslag kunnen zien wie iemand is.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
altijd dat ajax nadoen zielig clubje daar in rotterdam-zuidquote:Op zondag 21 april 2013 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Supporters, het lijkt wel of ze 410 nadoen.Groot fan van User Wotte![]()
Stemt Tom nu zelf 6x nee?quote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Poll: tompsv18 verdient een ban
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Doe je gordijnen open?quote:Op zondag 21 april 2013 17:03 schreef RensAjacied het volgende:
Ben vandaag niet eens buiten geweest? Is het mooi weer ja?![]()
![]()
halfbewolktquote:Op zondag 21 april 2013 17:03 schreef RensAjacied het volgende:
Ben vandaag niet eens buiten geweest. Is het mooi weer ja?
![]()
Ja, als je dan toch iets na wilt doen, waarom dan juist dit, dat snap ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Naar buiten gaan is zoooo 2003quote:Op zondag 21 april 2013 17:03 schreef RensAjacied het volgende:
Ben vandaag niet eens buiten geweest. Is het mooi weer ja?
![]()
![]()
Dadelijk verstopt in een boot.quote:Op zondag 21 april 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Tom ontwijkt subtiel de vragen. OngrijpbaarRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Je bent zelf een topic.quote:Op zondag 21 april 2013 17:05 schreef Nativism het volgende:
Wat een onzin in dit topic zeg... Ga de wedstrijd kijken.![]()
Als mods er zelfs aan meedoen dan weet je ook dat het flink mis isquote:Op zondag 21 april 2013 17:05 schreef Nativism het volgende:
hoi tomquote:Op zondag 21 april 2013 17:05 schreef Nativism het volgende:
Wat een onzin in dit topic zeg... Ga de wedstrijd kijken.Groot fan van User Wotte![]()
Niet dat het niveau daar veel hoger ligt ofzoquote:Op zondag 21 april 2013 17:05 schreef Nativism het volgende:
Ik verwacht betere grappen van jou.quote:Op zondag 21 april 2013 17:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zoek godverdomme helemaal niemand, begrepen.![]()
Ga zelf kijken.quote:Op zondag 21 april 2013 17:05 schreef Nativism het volgende:
Snel de tegenstander onder druk zetten is er ook al niet meer bij.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het gaat niet om die UI, het gaat om het principe. Ga dan geen weddenschap aan. En bespaar jezelf die ellende.quote:
Maar ik vind : een man een man, een woord een woord.![]()
Waarvan akte.quote:Op zondag 21 april 2013 17:06 schreef Rabieluh het volgende:
Ja kak, ik ga ff een peuk doen in de zon.![]()
Dat dus.quote:Op zondag 21 april 2013 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat niet om die UI, het gaat om het principe. Ga dan geen weddenschap aan. En bespaar jezelf die ellende.
Maar ik vind : een man een man, een woord een woord.
En ook; Pingel.![]()
Mooi gezegd.quote:Op zondag 21 april 2013 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat niet om die UI, het gaat om het principe. Ga dan geen weddenschap aan. En bespaar jezelf die ellende.
Maar ik vind : een man een man, een woord een woord.![]()
![]()
PanenkaOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
![]()
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
BAM KOEKOEK GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:08 schreef Adames het volgende:
Ach dat gezeik, ajax heeft ook altijd die mazzel![]()
Groot fan van User Wotte![]()
Ajax heeft geloof ik 1 penalty gescoord dit seizoenquote:Op zondag 21 april 2013 17:08 schreef Adames het volgende:
Ach dat gezeik, ajax heeft ook altijd die mazzel![]()
Bij Ajax vangt een speler de bal met 2 handen = geen penalty
Bij Feyenoord kopt een speler de bal = penalty
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ditquote:Op zondag 21 april 2013 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Bij Ajax vangt een speler de bal met 2 handen = geen penalty
Bij Feyenoord kopt een speler de bal = penalty
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: