quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou nou nouquote:Op zondag 21 april 2013 16:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Flikker eens op met je 'zweer'. Dit is de derde keer en niemand lacht. Geef het op.
quote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]Dat was een daadwerkelijke redding. Deze schoot hem recht op Mulder af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calimero.
Zweer hetquote:Op zondag 21 april 2013 16:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Flikker eens op met je 'zweer'. Dit is de derde keer en niemand lacht. Geef het op.
rustig mvmdfsgmdgtkquote:Op zondag 21 april 2013 16:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou nou, dat is niet helemaal waar.quote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
TomPSV wordt net zo hard uitgekotst als Ewbank
Bij tom is het in ieder geval nog terecht.quote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
TomPSV wordt net zo hard uitgekotst als Ewbank
Geen geweldig niveau nee. Maar door de regen en wind blijf ik kijken.quote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is niet echt top. Het zijn ook 2 net niet clubs achter PSV en Ajax.
Doe eens normaal manquote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Poll: tompsv18 verdient een ban
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Prima, maar ga dan geen weddenschap aan.quote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom doet iedereen zo moeilijk om die UI? Persoonlijk wil ik helemaal niet dat zo'n vervelende PSV'er met zo'n mooie Ajax-UI gaat posten. Daarnaast is het nog verwarrend ook, ik wil in een oogopslag kunnen zien wie iemand is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |