Volgens Sky verremde Hamilton zich.quote:Op zondag 21 april 2013 15:34 schreef Eenskijken het volgende:
hoe kan webber hamilton opeens weer inhalen? I call hax
Hoop dat hij geen Maldonadootje wordt thoughquote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Perez gebruikt wel heel goed zijn ellebogen nu
Maldonado rijdt zonder zijn verstand, Perez rijdt gewoon fair.quote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hoop dat hij geen Maldonadootje wordt though
op het randje hoor..quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Maldonado rijdt zonder zijn verstand, Perez rijdt gewoon fair.
Is dat niet de bedoeling van F1?quote:
Tot nu toe wel (alhoewel het Perez zijn schuld was dat hij Button zijn achterkant raakte), maar het had een paar keer ook net zo goed fout kunnen gaan. Het verschil is dat het bij Maldonado ook bijna elke keer echt fout ging :pquote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Maldonado rijdt zonder zijn verstand, Perez rijdt gewoon fair.
drs kapotquote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef Slomy het volgende:
Ik kom er net pas in, is er iets speciaals gebeurd dat Alonso relatief zo ver naar achteren rijd?
Hangende DRS-vleugelquote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef Slomy het volgende:
Ik kom er net pas in, is er iets speciaals gebeurd dat Alonso relatief zo ver naar achteren rijd?
Dit vind ik niet, juist omgekeerd maar dat had ik al eerder hier verteld.quote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef twiFight het volgende:
[..]
(alhoewel het Perez zijn schuld was dat hij Button zijn achterkant raakte)
Hier moet ik helaas op terugkomenquote:Op zondag 21 april 2013 15:37 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik heb nog geen handje van Alonso gezien, dat zegt ook wel veel/
Ik hoop dat jij geen rijbewijs hebtquote:Op zondag 21 april 2013 15:40 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Dit vind ik niet, juist omgekeerd maar dat had ik al eerder hier verteld.
Ja, erg dom. Verdedigen kan hij niet zo goed.quote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Webber verliest even 2 plekken in de laatste ronde.
Niet allen z'n sponsors, Whitmarsh ook vermoed ik zoquote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef twiFight het volgende:
Perez stelt zijn sponsors tevreden gok ik
Hij heeft zich wel keurig aan de teamorders gehouden door netjes achter Vettel te blijven. Een heel eind zelfs.quote:Op zondag 21 april 2013 15:40 schreef RAVW het volgende:
webber haalt ham in buiten de baan ... en geeft zijn plek niet terug.
dit wordt nog wel eens een black voor REDBULL
dat is ook het enige wat die vandaag goed gedaan heb geloof ikquote:Op zondag 21 april 2013 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel keurig aan de teamorders gehouden door netjes achter Vettel te blijven. Een heel eind zelfs.
die zijn zo voorbij.quote:
Raikkonen zal die fles wel omver schoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |