Ze had een one night stand met een vriend van me, hopelijk voorbij dusquote:
in beforequote:
En een dooie rat in je nek?quote:Op zondag 21 april 2013 14:09 schreef pokkerdepok het volgende:
ik ben erg blij met mn jas met warme capuschon.
je stippellijn faaltquote:Op zondag 21 april 2013 18:56 schreef blow... het volgende:
Ik draag altijd truien.
Capuchon jongen![]()
Haten kan onder de stippellijn.
.. . . .....................................
Totdat je wordt neergeschoten.quote:Op zondag 21 april 2013 19:47 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Ik heb een wat donkere huidskleur en als ik snachts met capuchon booskijkend op de stoep fiets zie ik altijd iedereen een beetje bang naar me kijken, dat is opzich wel lachen.
Verder terechte klacht!
Nee, omdat je een capuchon op hebt.quote:Op zondag 21 april 2013 19:59 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
Omdat ik op de stoep fiets?
Toch nog maar even een linkje voor je erbij gezochtquote:Op zondag 21 april 2013 19:47 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Ik heb een wat donkere huidskleur en als ik snachts met capuchon booskijkend op de stoep fiets zie ik altijd iedereen een beetje bang naar me kijken, dat is opzich wel lachen.
quote:Op zondag 21 april 2013 20:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Onterechte klacht; want Cappuchon_jongen
Wil je me nu vertellen welke cupmaat ze heeft?quote:Op zondag 21 april 2013 14:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ze had een one night stand met een vriend van me, hopelijk voorbij dus
Moet jij niet naar bedquote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wil je me nu vertellen welke cupmaat ze heeft?
Neequote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wil je me nu vertellen welke cupmaat ze heeft?
pfff was mijn vaderquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]
pfff was mijn vaderhij kwam me controleren of ik sliep! ik had deken over me heen en laptop onder me xD maar heb morgen wel een so voor natuurkunde dus ik weet niet of het wel zo slim is om niet te slapen! OMG EN HEB PROEFWERK ENGELS! helemaal vergeten
achja engels is toch wel makkelijk!
Gewoon door gaan fokken man XDquote:Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]
pfff was mijn vaderhij kwam me controleren of ik sliep! ik had deken over me heen en laptop onder me xD maar heb morgen wel een so voor natuurkunde dus ik weet niet of het wel zo slim is om niet te slapen! OMG EN HEB PROEFWERK ENGELS! helemaal vergeten
achja engels is toch wel makkelijk!
XD?quote:
In het andere topicquote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
jijen mag ik nu dan de cupmaat weten van je zusje?
En? de X staat wel vaker voor extra, XL is immers ook extra large.quote:
twaalfjarigen met een capuchonquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 20:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Onterechte klacht; want Cappuchon_jongen
Sorry, het is niet persoonlijkquote:Op maandag 22 april 2013 00:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
WAT EEN BAGGERTOPIC IK WIL EEN SLOTJE VOOR DIT TOPIC HEB JE DAT VERSTAAN BWAH![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
twaalfjarigen met een capuchon![]()
eigenlijk iedereen met een capuchon![]()
Behalve 30+ers dan vind ik het niet meer aantrekkelijk
Knappe meisjes met een capuchonquote:Op maandag 22 april 2013 00:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
WAT EEN BAGGERTOPIC IK WIL EEN SLOTJE VOOR DIT TOPIC HEB JE DAT VERSTAAN BWAH![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
twaalfjarigen met een capuchon![]()
eigenlijk iedereen met een capuchon![]()
Behalve 30+ers dan vind ik het niet meer aantrekkelijk
En jongensquote:
Ik draag anders ook regelmatig een capuchonquote:Op maandag 22 april 2013 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Oke als ik een emo kwijlend zie staren naar mij weet ik wie het is
Met een wolf erop?quote:Op maandag 22 april 2013 00:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik draag anders ook regelmatig een capuchon
Nee, gewoon zwart, zoals al mijn kleding, alles zwart zonder plaatjes patronen of wat dan ookquote:
Oke interessant man,quote:Op maandag 22 april 2013 00:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, gewoon zwart, zoals al mijn kleding, alles zwart zonder plaatjes patronen of wat dan ook
Mijn piemel is ook heel erg lang en hard; vooral als ik een post van jou zie verschijnen; of capuchon_jongenquote:
Kerel wat?quote:Op maandag 22 april 2013 00:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik draag anders ook regelmatig een capuchon
Ik heb een keer een seksvideo gemaakt met een capuchon.
Je weet wel, zo'n dun vest met een capuchon en dat dan open en een halsband en dan bovenop mij een meesteresquote:
In je dromen, ja.quote:Op maandag 22 april 2013 00:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n dun vest met een capuchon en dat dan open en een halsband en dan bovenop mij een meesteres
Jij doet ook al aan bestialiteit?quote:Op maandag 22 april 2013 00:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mijn piemel is ook heel erg lang en hard; vooral als ik een post van jou zie verschijnen; of capuchon_jongen
Volgens mij ben je echt een maagd met een doorgedraaide seksfantasiequote:Op maandag 22 april 2013 00:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n dun vest met een capuchon en dat dan open en een halsband en dan bovenop mij een meesteres
Moet ik screenshots posten?quote:
altijd als ik jouw posts lees zie ik zo'n persoon voor mequote:Op maandag 22 april 2013 00:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zie mijn UI en leer liplezen.quote:Op maandag 22 april 2013 00:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt een maagd met een doorgedraaide seksfantasie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Nou, laat n's zien.quote:Op maandag 22 april 2013 00:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Moet ik screenshots posten?
Je denkt verdomme toch niet dat ik mijn anonimiteit ga opgevenquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 00:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
ditquote:Op maandag 22 april 2013 00:49 schreef pieter12 het volgende:
doe je deuren maar op slot.
Capuchonjongen is hier vast niet blij mee...
en ik als ik jouw forumposts lees::quote:Op maandag 22 april 2013 00:44 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
altijd als ik jouw posts lees zie ik zo'n persoon voor me
[ afbeelding ]
ik moet zeggen je komt wel aardig in de buurtquote:Op maandag 22 april 2013 00:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
en ik als ik jouw forumposts lees::
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |