Ze had een one night stand met een vriend van me, hopelijk voorbij dusquote:
in beforequote:
En een dooie rat in je nek?quote:Op zondag 21 april 2013 14:09 schreef pokkerdepok het volgende:
ik ben erg blij met mn jas met warme capuschon.
je stippellijn faaltquote:Op zondag 21 april 2013 18:56 schreef blow... het volgende:
Ik draag altijd truien.
Capuchon jongen![]()
Haten kan onder de stippellijn.
.. . . .....................................
Totdat je wordt neergeschoten.quote:Op zondag 21 april 2013 19:47 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Ik heb een wat donkere huidskleur en als ik snachts met capuchon booskijkend op de stoep fiets zie ik altijd iedereen een beetje bang naar me kijken, dat is opzich wel lachen.
Verder terechte klacht!
Nee, omdat je een capuchon op hebt.quote:Op zondag 21 april 2013 19:59 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
Omdat ik op de stoep fiets?
Toch nog maar even een linkje voor je erbij gezochtquote:Op zondag 21 april 2013 19:47 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Ik heb een wat donkere huidskleur en als ik snachts met capuchon booskijkend op de stoep fiets zie ik altijd iedereen een beetje bang naar me kijken, dat is opzich wel lachen.
quote:Op zondag 21 april 2013 20:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Onterechte klacht; want Cappuchon_jongen
Wil je me nu vertellen welke cupmaat ze heeft?quote:Op zondag 21 april 2013 14:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ze had een one night stand met een vriend van me, hopelijk voorbij dus
Moet jij niet naar bedquote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wil je me nu vertellen welke cupmaat ze heeft?
Neequote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wil je me nu vertellen welke cupmaat ze heeft?
pfff was mijn vaderquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]
pfff was mijn vaderhij kwam me controleren of ik sliep! ik had deken over me heen en laptop onder me xD maar heb morgen wel een so voor natuurkunde dus ik weet niet of het wel zo slim is om niet te slapen! OMG EN HEB PROEFWERK ENGELS! helemaal vergeten
achja engels is toch wel makkelijk!
Gewoon door gaan fokken man XDquote:Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]
pfff was mijn vaderhij kwam me controleren of ik sliep! ik had deken over me heen en laptop onder me xD maar heb morgen wel een so voor natuurkunde dus ik weet niet of het wel zo slim is om niet te slapen! OMG EN HEB PROEFWERK ENGELS! helemaal vergeten
achja engels is toch wel makkelijk!
XD?quote:
In het andere topicquote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
jijen mag ik nu dan de cupmaat weten van je zusje?
En? de X staat wel vaker voor extra, XL is immers ook extra large.quote:
twaalfjarigen met een capuchonquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 20:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Onterechte klacht; want Cappuchon_jongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |