Dat roep ik ook sinds het Koningslied onderuit is gehaald. Iedereen lacht me uitquote:
quote:
twitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 09:40:54milde steniging. #Fascination reageer retweet
Eerlijk... Ik vind het rapstukje het meest pakkend.quote:Op zondag 21 april 2013 19:25 schreef icloud het volgende:
* icloud toetert
Het jachtseizoen is voor geopend verklaard.
zo 21 apr 2013, 19:05
Ali B stond niet achter rapstukje Koningslied
van onze redactie
AMSTERDAM -
Ali B vond het Koningslied een goed nummer: "Totdat we begonnen te rappen".
Mail dit artikel.Mail
Print dit artikel.Print
Weekendabonnement
Proefabonnement,
10 weken ¤ 30,-!
"Het eerste rapcouplet ging nog goed, maar het tweede couplet - de W van wortel enzo - ging gewoon niet," vertelt Ali B in Life4you.
Volgens de Nederlandse rapper gaf John Ewbank daarop aan dat het Nationaal Comité Inhuldiging dit stukje in het nummer wilde hebben. "Dus dan zet je je ego opzij".
"Ik kan niet als rapper serieus achter het stukje van de W van vanalles en nog wat staan. Ik vind het een minder stukje," vertelt Ali. "Als je het niet leuk vindt is dat prima, maar ga geen tegenbeweging oprichten want dat is gewoon triest. Er zullen een heleboel mensen zijn die het wel leuk vinden," aldus de rapper.
het zwartepieten is begonnen.
qua muziek.quote:Op zondag 21 april 2013 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerlijk... Ik vind het rapstukje het meest pakkend.
Ja dat.quote:Op zondag 21 april 2013 19:50 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
qua muziek.
qua tekst slaat het nergens op.
Dát zou ik (stiekem) meezingen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:32 schreef Jojoke het volgende:
Oranje de kleur van mijn hart - Paul van Vliet en Klaas van Dijk
quote:Op zondag 21 april 2013 20:03 schreef STING het volgende:
Een beetje matig, maar goed
Zal vast al een paar keer langsgekomen zijn.
Ik vinnum leukquote:Op zondag 21 april 2013 18:05 schreef Jojoke het volgende:
Wolter Kroes heeft ook een koningslied (nog even en er zijn 16 miljoen liedjes)
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Wolter_Kroes__.html
http://www.facebook.com/deheerontwaaktquote:Jongens, jongens! Wat een weekend. Ook ik kreeg veel commentaar van vrienden op het koningslied waar we als Radio 2 aan mee hebben gewerkt. Wat is dat toch dat mensen het leuk vinden om alles direct af te zeiken, zelfs als ze het nummer niet eens gehoord hebben! Ok, eerlijk, ik moest ook even slikken, toen ik het nummer vrijdagochtend voor het eerst hoorde, maar het nummer was nog niet halverwege en het eerste smsje 'bagger' was al binnen. Ik vind het terecht dat Ewbank de persoonlijke kritiek spuugzat was en het nummer terug heeft getrokken. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar mensen persoonlijk affikken alsof ze een misdaad hebben begaan, vind ik te ver gaan. Het ging om een liedje, waar notabene juist heel veel mensen aan meegeholpen hebben. Hopelijk morgenochtend meer nieuws over hoenu verder...
quote:Op zondag 21 april 2013 20:18 schreef Ferdo het volgende:
zelfs als ze het nummer niet eens gehoord hebben!
Soms heb je niet meer nodig om te weten "dit wordt 'em niet", Sander.quote:het nummer was nog niet halverwege en het eerste smsje 'bagger' was al binnen.
quote:Ok, eerlijk, ik moest ook even slikken, toen ik het nummer vrijdagochtend voor het eerst hoorde, maar het nummer was nog niet halverwege en het eerste smsje 'bagger' was al binnen.
Als het hem lukt om allebei de polsen door te knagen voordat hij bezwijkt aan bloedverlies, respect!quote:Op zondag 21 april 2013 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Als Ewbank maar niet z'n polsen door gaat knagen na dit alles.
Nou ja, een doorzetter is het niet, dat weten we al wel.quote:Op zondag 21 april 2013 20:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het hem lukt om allebei de polsen door te knagen voordat hij bezwijkt aan bloedverlies, respect!
Ik heb het helemaal beluisterd. Ik had niet eens de helft nodig om te bepalen dat ik het kut vond.quote:Op zondag 21 april 2013 20:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Soms heb je niet meer nodig om te weten "dit wordt 'em niet", Sander.
Sterkte, je zal het nodig hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga het nummer *nu* opzetten overigens. Heb 'm nog niet helemaal gehoord, maar voel me nu sterk genoeg
www.ns.nlquote:Op zondag 21 april 2013 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga het nummer *nu* opzetten overigens. Heb 'm nog niet helemaal gehoord, maar voel me nu sterk genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |