Klinkt zo onschuldig.quote:
Dus elk land dat meer dan 1 bom heeft kan worden aangevallen met het argument dat het WMD's heeft?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:03 schreef Robijn48 het volgende:
Twee bommen lijken me wel weapons of mass destruction.
Die waren ook vrij zeldzaam. Met het oorlogsgeweld en de onderdrukking sindsdien komen er wel steeds meer van, dat wel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:05 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Moeders ziet er 80's stijl liberaal uit. Niet je typische burkamoslima.
Nou, het begrip 'weapons of mass destruction' is dan wel behoorlijk aan inflatie onderhevigquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:03 schreef Robijn48 het volgende:
Crisisquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nou, het begrip 'weapons of mass destruction' is dan wel behoorlijk aan inflatie onderhevig
Ik weet ook niet waar ze dit vandaan halen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nou, het begrip 'weapons of mass destruction' is dan wel behoorlijk aan inflatie onderhevig
quote:A weapon of mass destruction (WMD) is a weapon that can kill and bring significant harm to a large number of humans (and other life forms) and/or cause great damage to man-made structures (e.g. buildings), natural structures (e.g. mountains), or the biosphere in general. The scope and application of the term has evolved and been disputed, often signifying more politically than technically. Coined in reference to aerial bombing with chemical explosives, it has come to distinguish large-scale weaponry of other technologies, such as chemical, biological, radiological, or nuclear. This differentiates the term from more technical ones such as chemical, biological, radiological, and nuclear weapons (CBRN).
Omdat vrouwen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:05 schreef Isabeau het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ICO=most_read_module
Hoe komt het toch dat dit soort slimme meisjes zo gebrainwashed kunnen worden
Inderdaad zeg. Je zou verwachten dat ze na jaren van pledge of allegiance opdreunen en Foxnews kijken gewoon zou pleiten voor het nuken van een land dat ze niet weet te liggen en hooguit een aanslag op een abortuskliniek pleegt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:05 schreef Isabeau het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ICO=most_read_module
Hoe komt het toch dat dit soort slimme meisjes zo gebrainwashed kunnen worden
Hmm, ik zie dat ik voorbarig gereageerd hebquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:25 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ze dit vandaan halen.
Ik begrijp 'weapons of mass destruction' zoals wikipedia dat doet..
[..]
[ afbeelding ]
Dat deze gast hard mag worden aangepakt is duidelijk, maar de vervuiling van termen is jammer.
quote:De zwaargewonde verdachte van de aanslag in Boston heeft zijn eerste woord gesproken vanuit het ziekenhuisbed. Hij antwoordde 'nee' op de vraag of hij zich een advocaat kon veroorloven. Verder heeft de 19-jarige Tsarnaev beaamd dat zijn broer de aanstoker was van de bloedige bomexplosies en dat ze geen banden hadden met buitenlandse terroristische organisaties.
De tiener, die de doodstraf riskeert, was zwijgzaam tijdens de korte hoorzitting aan zijn ziekenhuisbed. Hij knikte bevestigend toen hem de vraag werd gesteld of hij de beschuldigingen tegen hem, begreep. Dat blijkt uit de transcripties van de rechtbank die de New York Times volledig publiceerde.
Dzhokhar Tsarnaev, die nog steeds herstelt van enkele kogelwonden, gaf volgens het verslag een heldere indruk. De details van de hoorzitting lekten uit nadat al eerder naar buiten kwam dat de verdachte aan de speurders vertelde dat zijn broer het brein achter de aanslag was.
Islam verdedigen
CNN meldde dat de tiener aan de politiediensten heeft laten verstaan dat de broers alleen handelden tijdens hun moorddadige raid. Ze zouden geen banden hebben met terroristische groeperingen. De aanslag werd gepleegd omdat zijn oudere broer, de 26-jarige Tamerlan, de islam wilde verdedigen.
Via informatie gevonden op internet werd de gehele aanslag voorbereid, zo meldt ABC News. De jongemannen zouden ook geïnspireerd zijn door de gewelddadige videoboodschappen die de overleden al-Qaeda-leider Anwar al-Awlaki online verspreidde. De jongens gebruikten instructies uit een al-Qaeda internetmagazine om hun snelkookpanbommen te maken. Dzhokhar zou gedaan hebben wat zijn broer hem vroeg en mogelijk pas een week van tevoren op de hoogte zijn gesteld van het plan om de aanslag in Boston te plegen.
Ow, dus de inval in Irak was wel gerechtvaardigd...quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:03 schreef Robijn48 het volgende:
Dat was te verwachten, hij gaat de "ik moest het van mijn broer doen" kaart spelen, ik kan de watertandende advocaten al in de rij zien staan die denken hier wat mee te kunnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:19 schreef Toekito het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)=email&utm_campaign=makkelijk joh
[..]
Och. In Nederland zou men het ook hebben over een "typisch Hollandse meid".quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:27 schreef Sapstengel het volgende:
Tevens de zin "all-American girl". Zo stom altijd.
Ze hebben aardig wat materiaal gevonden waaruit blijkt dat ze nog veel meer van plan waren, dus terug die community insturen lijkt me niet echt een optie meer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:37 schreef speknek het volgende:
Maar ik denk wel dat er een punt in zat. Zijn broer was duidelijk disenfranchised, maar Dzjokhar leek redelijk normaal en onderdeel van de community te zijn.
nu dus ook Tsjetsjeniëquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:30 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ow, dus de inval in Irak was wel gerechtvaardigd...
Is niet nodig, dat land ligt al in puin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |