VIP kaarten voor de EO Jongerendag.quote:Op zondag 21 april 2013 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou weer op mijn adres besteld?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH...quote:
Bestaat dat überhaupt nog?quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 17:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Bestaat dat überhaupt nog?
Persoonlijk zou ik liever een lang weekend naar Opwekking gaan. Net Lowlands maar dan anders
quote:
Niet zomaar privé fotoos van CindieY hier plaatsen.quote:
goedenavond!quote:
dat zijn teksten mensenquote:Op zondag 21 april 2013 18:55 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens, iemand die zijn of haar emoties laat heersen over logisch redeneren heeft of een groot hart of een klein brein...
Hoiquote:
nee is die weer kwijt dan??quote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef minthy het volgende:
Heeft één van jullie de Fok!-stok uit Rhenen opgepikt en stiekem gehouden?!
Zonde.quote:
Niks mis met Domien. Maar Timur is gewoon een koning. Met baard.quote:Op zondag 21 april 2013 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat! Een! Goed! Nieuws!
Haten op Domien
Ik zag hem vanochtend weer klagen over zijn stem, hoe lang zal het duren dat hij een tijdje uitgeschakelt is met een poliepje ofzoquote:
Ik haat niet op Domienquote:Op zondag 21 april 2013 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat! Een! Goed! Nieuws!
Haten op Domien
Is dat nog nodig ja?quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef minthy het volgende:
PS Radio gaat zo over versieren, misschien toch weer eens gaan luisteren
Ik heb hem al 3 weken in mijn agenda staan.quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef minthy het volgende:
I knew you wouldquote:Op zondag 21 april 2013 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 weken in mijn agenda staan.
Natuurlijk! Ik mag dan belachelijk tof zijn, maar het komt me nooit aanwaaien.quote:
NU de radio aan of mee gaan posten in onderstaand topic!quote:Op zondag 21 april 2013 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
zei hier iemand iets over een cursus versieren? Die heb ik heel hard nodig.
ik versier altijd met kerst de kerstboom telt dat ook?quote:Op zondag 21 april 2013 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
zei hier iemand iets over een cursus versieren? Die heb ik heel hard nodig.
Nee, dat is optuigen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik versier altijd met kerst de kerstboom telt dat ook?
een apple?quote:Op zondag 21 april 2013 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Wifi in de trein, 3fm app aan en kunnen FOK!ken. I love mijn nieuwe telefoon.
mag iemand aftuigen ook?quote:
Ik neem aan niet over een kerstboom versieren hihahoquote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef minthy het volgende:
nee dat is me te duur, ik heb een Sony gekocht.quote:
Zeg, ken ik jou niet ergens van?quote:Op zondag 21 april 2013 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik neem aan niet over een kerstboom versieren hihaho
Lol pauperesquequote:Op zondag 21 april 2013 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee dat is me te duur, ik heb een Sony gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |