Ik heb de US versie (die grote box incl, boek etc.) en wat mij betreft is er echt niets mis mee, heel goed geluid.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:35 schreef Luigi het volgende:
Heeft iemand hier de re-issue van Mellon Collie (Smashing Pumpkins)? Ik lees echt hele zorgelijke dingen over deze set, dat hij bijna op het onluisterbare af zou zijn, maar ik kan slecht bepalen of dit nou een generiek probleem is of botte pech (of dat de EU versie 'beter' zou zijn dan bijv. de VS versie).
http://nowxspinning.tumbl(...)ns-mellon-collie-and
http://forums.stevehoffma(...)-4lp-release.305446/
http://forums.stevehoffma(...)art-2.303486/page-19
En nog wat andere links die ik nu even niet bij de hand heb.
Iemand hier toevallig die hem heeft?
Ken het gevoel ja, vorig jaar een dagje Nijmegen gedaan wat zo uitpakte... meer dan 300 euro aan 2e hands LP's gekochtquote:Op zondag 26 mei 2013 21:16 schreef OProg het volgende:
Gister maar in de auto gesprongen om naar de platenbeurs in Arnhem te gaan. Dat leverde 42 exemplaren op. Met die 5 van de Plaatboef vrijdagavond en vorige week Leiden is mijn populatie in 8 dagen met meer dan 70 exemplaren toegenomen.
Lang leve de maand met vakantiegeld en resultaatbonus die ik elk jaar krijg.
Gewoon schoonhouden doe je met zo'n antistatisch borsteltje die je overal kunt vinden. Grondiger schoonmaak methoden zijn vaak duurder idd. (zo'n disco antistat werkt wel heel goed)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:29 schreef DorperTed. het volgende:
Verder hoor ik een lichte ruis bij iedere plaat die ik afspeel. Ook bij nieuw vinyl. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Als laatste vroeg ik mij af waarom het volume bij de platenspeler lager ligt dan bijvoorbeeld mijn pc die op dezelfde versterker is aangesloten. Ik heb de platenspeler namelijk wel op de phono ingang aangesloten.
Waar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gewoon schoonhouden doe je met zo'n antistatisch borsteltje die je overal kunt vinden.
Overal waar ze vinyl verkopen.quote:
Top! Dank jequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb de mijne vorig jaar gekocht via conrad.nl
ik schrijf `t wel op de rekeningquote:
Ik ga eerst bij een fysieke winkel langs voor ik 6,95 uitgeef aan verzendkosten maar anders wordt dit 'm.quote:
haha ja echt hequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga eerst bij een fysieke winkel langs voor ik 6,95 uitgeef aan verzendkosten maar anders wordt dit 'm.![]()
Komt uit deze film: Mr. Hulot’s Holiday (1953) Moet je bij die vent wezen!quote:
Welke staat en wat moeten ze kosten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef rosstek het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om eens een aantal platenspelers de deur uit te doen die toch alleen stof staan de vergaren.
Voor de geïnteresseerden van boven naar onder:
Sony PS-212A
Sony PS-212
Sony PS-x45
Technics SL-Q210
Sony PS-X35
Sony PS-T25
Sony PS-T20
In west-veluwe, afgaande op de informatie in het profiel van rosstek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:44 schreef slangpie het volgende:
[..]
Ook niet geheel onbelangrijk, waar staan ze?
Nope, niks voor mijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Kan ik hier nog iemand blij maken met Bob Dylan en/of Elvis Costello?
Anders gaan ze naar de 2e hands shop
Nee, daar had ik ook al last vanquote:
Oeps, kats vergeten! Moet zeggen laatste tijd ook weinig bij mijn vinyl geweest.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, daar had ik ook al last van
-edit-
Je had trouwens niet meer gereageerd op mijn PM over die andere LP's
Welke Dylan, welke staat, hoe duur?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Kan ik hier nog iemand blij maken met Bob Dylan en/of Elvis Costello?
Anders gaan ze naar de 2e hands shop
Ai, je bent me voorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welke Dylan, welke staat, hoe duur?
Blonde on Blondequote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welke Dylan, welke staat, hoe duur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |