Froger? Westbroek bedoel je toch wel?quote:Op zondag 21 april 2013 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rene Froger wist al in 1989 dat John Ewbank dit liedje als steun in de rug nodig had.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:21 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er écht niks aan doen, maar de commentaren op facebook en twitter blijven hilarisch.
En kap eens met dat 'boehoe ik word bedreigd op internet'
Als er een boom van een vent je bij de kladden pakt en je vraagt om je eens even binnestebuiten te zullen keren dán word je pas bedreigd.
Gejankzak tegenwoordig.
Zou Tonny er ook nog iets van vinden?quote:Op zondag 21 april 2013 13:28 schreef Redux het volgende:
Het mooie van dit alles is dat iedereen hier op dezelfde level kritiek (of een mening) op kan geven: zowel de gewone burgers als artiesten. Iedereen hier staat op dezelfde 'hoogte'.
Het is een heerlijk relletje.quote:Op zondag 21 april 2013 13:21 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er écht niks aan doen, maar de commentaren op facebook en twitter blijven hilarisch.
Weet je wat het is, Ewbank heeft heus wel nummers geschreven die je lekker gedachtenloos kunt meebrullen, slokkie op, iedereen kent de tekst of kent de tekst na 1 refrein en gaan.quote:Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dat zongen mensen geheel vrijwillig mee!
Wie kent hem niet!quote:Op zondag 21 april 2013 13:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
http://www.johnvankatwijkproducties.com/pages/overons.php
Tonny had zich omgedraaid in z'n graf zou hij dood zijn geweest.quote:Op zondag 21 april 2013 13:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou Tony er ook nog iets van vinden?
Ja, deze.quote:Op zondag 21 april 2013 13:21 schreef yvonne het volgende:
En kap eens met dat 'boehoe ik word bedreigd op internet'
Als er een boom van een vent je bij de kladden pakt en je vraagt om je eens even binnestebuiten te zullen keren dán word je pas bedreigd.
Gejankzak tegenwoordig.
quote:
Gast, WTF?quote:Op zondag 21 april 2013 12:57 schreef icloud het volgende:
Dat zou betekenen dat die idioot zijn eigen naam verkeerd schrijft met maar een n en niet twee, geloof ik niet in.
Dat ook! Maar men moet toch inmiddels ook wel weten dat Nederlanders zich niet graag iets op laten dragen op zo'n manier! En als het dan ook nog eens zo'n gedrocht is, is zo'n aversie natuurlijk te begrijpenquote:Op zondag 21 april 2013 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat het is, Ewbank heeft heus wel nummers geschreven die je lekker gedachtenloos kunt meebrullen, slokkie op, iedereen kent de tekst of kent de tekst na 1 refrijn en gaan.
Pas als je ze neertikt, net zoals de teksten van Blof, dan blijft er niks van over.
En nu met dit gedrocht, als er gewoon een contanste melodie in had gezeten, met wat meezing referinen was er niets aan de hand geweest, maar het nummer loopt niet en blččt ook niet lekker mee. Ook niet na een krat bier
'Dat Chinese Naakthondje'quote:
Nee.quote:Op zondag 21 april 2013 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft hij ook "Woah! We're Going to Ibiza" geschreven?
Oh, ok. Hier staan zijn hits http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Ewbank#Muziekresultatenquote:Op zondag 21 april 2013 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Het was niet geheel serieus bedoeld.
Serieus?quote:Op zondag 21 april 2013 13:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Trouwens al die 'sterren' op de facebook van Ewbank, met je 'ik zie je op het eiland' en 'we spreken weer af op Ibiza', dat is ook echt om te kotsen
De hele hetze tegen dit nummer is net zo goed opgelegd.quote:Op zondag 21 april 2013 13:35 schreef Bayswater het volgende:
Nederlands pikken in het algemeen alles wat er in dit landje wordt opgelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |