Kindje op een schommel, daarna een oud omaatje die een kopje koffie drinktquote:Op zondag 21 april 2013 02:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij is de eerste Nederlander die voorbij komt in die clip een boer.
Een alinea op z'n tijd is geen misdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 02:28 schreef icloud het volgende:
BAM! De veelgeplaagde liedjesschrijvert John Ewbank trekt zijn Koningslied terug wegens landelijk uitgelachen en algehele hoon. En terecht. Verstandige jongen, die Ewbank. Het beroerde Nederlands, de brakke rap en de W van wtf. Maar we zijn er nog niet. Die muziekvideo moet ook kapot en van de internets af. En wel hierom. Die video is namelijk nog veel ergerder dan een zeugma in een tangconstructie met een knoepert van een anakoloet. Laten we eens kijken naar de beelden die ons in DE VIDEO worden voorgeschoteld. Daar het schier onmogelijk is 15 miljoen mensen in dat hele kleine stukje fillum te proppen, hebben de makers gekozen voor een stuk of vijftig mensen, die de Nederlander moeten voorstellen. U, wij, uw buren, uw familie, haar van hiernaast, hunnie met die hond en die knakker verderop. Maar is dat eigenlijk wel zo? Neen lezers. De Nederlanders in de video van het Koningslied zijn maar een beperkt deel van De Nederlanders. Het is de Nederlander uit de grote stad. Preciezer; het is de Nederlander uit de grachtengordels van de grote stad. Het is de Nederlander uit Subsidiestan, de gedroomde multiculti samenleving dat vastgeroest zit in de D66/GL/PvdA-kokosnoten van de makers. Nederlanders uit het Nederland van Sluis tot Uithuizen, van Gronsveld tot Oudeschild, van Denekamp tot Noordwijk. U komt ze niet tegen in de video van het Koningslied. Niet zo gek, dat Nederland dan zegt; dit is niet mijn Nederland, vriend. Scrollt u even gezellig mee? Daar gaan we...
Alsof BN'ers D66/GL/PvdA stemmenquote:Op zondag 21 april 2013 02:28 schreef icloud het volgende:
BAM! De veelgeplaagde liedjesschrijvert John Ewbank trekt zijn Koningslied terug wegens landelijk uitgelachen en algehele hoon. En terecht. Verstandige jongen, die Ewbank. Het beroerde Nederlands, de brakke rap en de W van wtf. Maar we zijn er nog niet. Die muziekvideo moet ook kapot en van de internets af. En wel hierom. Die video is namelijk nog veel ergerder dan een zeugma in een tangconstructie met een knoepert van een anakoloet. Laten we eens kijken naar de beelden die ons in DE VIDEO worden voorgeschoteld. Daar het schier onmogelijk is 15 miljoen mensen in dat hele kleine stukje fillum te proppen, hebben de makers gekozen voor een stuk of vijftig mensen, die de Nederlander moeten voorstellen. U, wij, uw buren, uw familie, haar van hiernaast, hunnie met die hond en die knakker verderop. Maar is dat eigenlijk wel zo? Neen lezers. De Nederlanders in de video van het Koningslied zijn maar een beperkt deel van De Nederlanders. Het is de Nederlander uit de grote stad. Preciezer; het is de Nederlander uit de grachtengordels van de grote stad. Het is de Nederlander uit Subsidiestan, de gedroomde multiculti samenleving dat vastgeroest zit in de D66/GL/PvdA-kokosnoten van de makers. Nederlanders uit het Nederland van Sluis tot Uithuizen, van Gronsveld tot Oudeschild, van Denekamp tot Noordwijk. U komt ze niet tegen in de video van het Koningslied. Niet zo gek, dat Nederland dan zegt; dit is niet mijn Nederland, vriend. Scrollt u even gezellig mee? Daar gaan we...
Die in het NWS-topic snapt het nog steeds niet, hé?quote:Op zondag 21 april 2013 02:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Doe Georgina er ook nog even bij, het is de leukstetwitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
Niet iedereen heeft feestboek, Paul.quote:Op zondag 21 april 2013 02:32 schreef Paul het volgende:
https://www.facebook.com/henk.temming.338/posts/152592714918272
Nee, die heb ik maar gelaten. Zonde om dat topic te verpesten met 10 posts vol welles-nietes, niet waar?quote:Op zondag 21 april 2013 02:35 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die in het NWS-topic snapt het nog steeds niet, hé?
twitter:NinaHaHaHaHaHa twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:31:15De taalprof analyseert de veelbesproken Koningslied-zin "De dag die je wist dat zou komen": http://t.co/rsb4rCKQYA" reageer retweet
twitter:ABCVertalingen twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:31:03"Het #koningslied is als wc-potwerpen, een unieke ervaring." - (onbekend) ;-) reageer retweet
twitter:heuswaar twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:29:46Nu allemaal aardig doen mensen. Anders trekt Ewbank zo nog alles van Borsato in. #koningslied #dusss reageer retweet
twitter:JLAuntie twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:32:52Ik vertolk, ik vertolk, de gevoelens van het volk.....knappe kop die vandaag de dag dé gevoelens van hét volk kan omschrijven! #koningslied reageer retweet
twitter:NinaHaHaHaHaHa twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:32:49Koningslied is cadeau voor Alexander.Hij heeft al gevraagd of ze het bonnetje nog hebben,want hij wil het graag ruilen. reageer retweet
twitter:harmvv twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:34:47snel t koningslied gedownload voor t verwijderd word van internet<3 #3vingersindelucht kom op kom op reageer retweet
twitter:Arjan80 twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:33:19John Ewbank heeft onze natie waarlijk verenigd ende een gunst verleend #koningslied #kutnummer reageer retweet
twitter:IreneStrikker twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:33:23Oeps... “@volkskrant: Hoe het #Koningslied in recordtempo werd ontmanteld – een reconstructie: http://t.co/fBzvbvZzQt” reageer retweet
twitter:waltervanpeijpe twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:33:30Briljant, het nieuwe #Koningslied: http://t.co/I7APHgnGtv (via @DeLeidseGlibber ) #Leiden reageer retweet
twitter:btheone_nl twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:34:24@adonline Vannacht een nieuw koningslied i/d ring, te zingen door iedereen "@Barbaradagmar http://t.co/tIwHr45ebu” #koningsliedzonderdew reageer retweet
Ja hoor ze is gevondentwitter:kytesurfer twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:36:52#koningslied Ik zie de zilveren haren van de moeder van ons land. Ze regeerde vele jaren met hart en ziel onsvaderland. #FransBauer in #DWDD reageer retweet
de eerst en enige fan van ewbankje.twitter:Aaricia_vO twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:36:30Ik vind het heel erg voor @johnewbanknl #koningslied vond ik een leuk nummer.. mensen mogen wel wat minder grof gaan doen reageer retweet
Dank.quote:
Spoilertje om de minder leuke.quote:Op zondag 21 april 2013 02:40 schreef Paul het volgende:
Ik weet niet hoor of ik nog meer tweets in de OP moet zetten
Alleen die van Georgina erbijquote:Op zondag 21 april 2013 02:40 schreef Paul het volgende:
Ik weet niet hoor of ik nog meer tweets in de OP moet zetten
quote:Op zondag 21 april 2013 02:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus dit is je Facebook?
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Jaaaah...quote:
twitter:ABCVertalingen twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:37:58Wat zijn we toch een vredelievend en zachtaardig volkje ... #koningslied :-( reageer retweet
twitter:RichardDunnink twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:37:40Koningslied van die twee studenten is met afstand het beste #jebenteenkoning reageer retweet
twitter:michelschnater twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:37:48Wat een gedoe om Koningslied. Iedereen was duidelijk over hoe slecht dit lied was. Begrijp niet waarom er nu zo kinderachtig word gedaan! reageer retweet
twitter:RSK1992 twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:37:50Wat een overdreven toestand over dat #Koningslied. Ik vind het ook niks, maar waarom zou de bedenker zich daar iets van moeten aantrekken? reageer retweet
Zijn dit bekende mensen?quote:Op zondag 21 april 2013 02:41 schreef icloud het volgende:
twitter:ABCVertalingen twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:37:58Wat zijn we toch een vredelievend en zachtaardig volkje ... #koningslied :-( reageer retweet
twitter:RichardDunnink twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:37:40Koningslied van die twee studenten is met afstand het beste #jebenteenkoning reageer retweet
twitter:michelschnater twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:37:48Wat een gedoe om Koningslied. Iedereen was duidelijk over hoe slecht dit lied was. Begrijp niet waarom er nu zo kinderachtig word gedaan! reageer retweet
twitter:RSK1992 twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:37:50Wat een overdreven toestand over dat #Koningslied. Ik vind het ook niks, maar waarom zou de bedenker zich daar iets van moeten aantrekken? reageer retweet
Zo´n oude grapquote:Op zondag 21 april 2013 02:42 schreef Gramulanion het volgende:
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Deze man.
quote:Op zondag 21 april 2013 02:43 schreef icloud het volgende:
https://twitter.com/LammertAlbertus/status/325770325516226560 deze wil niet dus dan maar zo.
quote:Op zondag 21 april 2013 02:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Georgina heeft een speciaal plekje in de OP gekregen
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 21 april 2013 02:45 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij heeft kennelijk zojuist op delete geduuwd, zo aan zijn timeline te zien.
Niemand is relevant in deze gate, tenzij je denkt dat ewbank nog gaat reageren vannacht.quote:Op zondag 21 april 2013 02:45 schreef shmoopy het volgende:
Zullen we even alleen maar relevante tweets posten?
En dan niet van Piet z'n buurvrouw d'r overleden hond met een mening, maar van mensen die iets met deze Ew-gate van doen hebben.
Ik sla bij elke post van Tong80 al met m'n voorhoofd tegen m'n bureau dus dat wil ik best combineren met drummen.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 02:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sla bij elke post van Tong80 al met m'n voorhoofd tegen m'n bureau dus dat wil ik best combineren met drummen.
Trustequote:Op zondag 21 april 2013 02:50 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga pitten en zet mijn wekker op het Koningslied.
Opdat wij niet vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |