quote:Op zondag 21 april 2013 01:32 schreef Paul het volgende:
[..]
BREKEND Wiep heeft dus haar tweets gewist. Kon ze niet meer in de OP zetten
twitter:Wiepmusic twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:59:18Eens kijken hoe jij het vind als ik naar jouw werk kom om je compleet af te zeiken en dood te wensen omdat ík vind dat je iets fout doet. reageer retweet
twitter:JenniferEwbank4 twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:53:09Ik ben zo boos! Ik schaam mij diep voor diegene die zich zo respectloos op John hebben gestort. https://t.co/QhzCw1T7tG" reageer retweet
quote:Op zondag 21 april 2013 01:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Een wijze raad die ik altijd hebt onthouden: Neem belangrijke beslissingen nooit 's avonds laat/'s nacht, omdat problemen dan altijd erger lijken.
Hij had er beter nog een nachtje over kunnen slapen.
twitter:ThisisDo twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:15:28Lieve mensen, wat een dag vandaag! Hebben allemaal een beetje zonnen-energie nodig
#koningslied de beste stuurlui staan aan wal
kus reageer retweet
quote:Op zondag 21 april 2013 01:35 schreef dockx het volgende:
Nu benik wel benieuwd naar het lied. Iemand?
Als je je oor heel dicht tegen de anus van een Chinese naakthond houdt, en hem dan een laxeermiddeltje geeft, dan hoor je de eerste 30 seconden.quote:Op zondag 21 april 2013 01:35 schreef dockx het volgende:
Nu benik wel benieuwd naar het lied. Iemand?
quote:Op zondag 21 april 2013 01:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je je oor heel dicht tegen de anus van een Chinese naakthond houdt, en hem dan een laxeermiddeltje geeft, dan hoor je de eerste 30 seconden.
Kan zijn dat de beste stuurlui aan wal staan maar dan moet je diezelfde stuurlui niet gaan vragen jouw schip richting water te dragen.quote:Op zondag 21 april 2013 01:35 schreef Cee het volgende:
twitter:ThisisDo twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:15:28Lieve mensen, wat een dag vandaag! Hebben allemaal een beetje zonnen-energie nodig
#koningslied de beste stuurlui staan aan wal
kus reageer retweet
Toegevoegd aan OPquote:Op zondag 21 april 2013 01:34 schreef iBenny het volgende:
[..]twitter:Wiepmusic twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:59:18Eens kijken hoe jij het vind als ik naar jouw werk kom om je compleet af te zeiken en dood te wensen omdat ík vind dat je iets fout doet. reageer retweet
twitter:JenniferEwbank4 twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:53:09Ik ben zo boos! Ik schaam mij diep voor diegene die zich zo respectloos op John hebben gestort. https://t.co/QhzCw1T7tG" reageer retweet
Ik zie gewoon niet in wat mensen bezielt om te schrijven wat een kutnummer ze het vinden. Als je iets leuk vindt heeft het nog zin: je beloont de artiest en geeft anderen de tip. Als je iets kut vindt, dan luister je het niet.quote:Op zondag 21 april 2013 01:33 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Het is toch ook een kutnummer? Dan moet hij maar niet op Twitter gaan. Met Internet is het gewoon wat duidelijker wat iedereen denkt ipv dat alleen je buurvrouw je mening hoort. Dus wat ballen groeien als je in de publiciteit wil staan. Als het een goed nummer was (wat het dus niet is, zie alle muziekcritici, etc., etc.) dan had hij alle lof mogen oogsten.
Kan iemand op TV roepen dat het nummer gejat is, en Ewbank dus niks heeft gedaan?quote:Op zondag 21 april 2013 01:38 schreef iBenny het volgende:
Jennifer Ewbank: 'John is kapot'
Is dat een noodroep om hem te laten maken ofzo?
quote:John Van Katwijk Hi vriendje, daar sta je dan, 15 jaar van monumentale songs en producties, worden vergeten in 3 dagen tijd en wordt je onder de grond geschopt door een hoeveelheid zelf-niks kenners, wiens mening overeenkomstig is met de in Nederland heersende trend van plat en ordinair; niet mee kunnen gaan in iets met een melodie, waar een vorm van intelligentie voor vereist is, is jezelf een brevet van onvermogen en klein denken opspelden; niemand is verplicht iets mooi te vinden, maar een vorm van beschaving behouden, is ook een kwaliteit, die helaas steeds minder voorkomt in de open inrichting die Nederland is geworden; het spijt me, voor jou en nog meer voor Nederland...
De zaak escaleert.twitter:wolterkroes1 twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:32:42Lieve twitteraars het koningslied is terug getrokken. Ok nu ga ik even nadenken wat ik ga doen. Nederland kleurt oranje? Zal ik t doen? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |