het aardvarkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Stinkdieren
Laten we in het midden welke dieren dat zijn
..quote:
20 jaar atm,quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoe oud is KToppie.....toppie kom er eens in vertel eens wat meer over jezelf
Alles op zijn tijd KT, fijn dat je een baan hebtquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
..
Tjah... Nee, ik heb er geen zin in.
[..]
20 jaar atm,
Over 4 maandjes jarig, studeren is nog geen succes geweest bij mij en ik werk nu ergens als pakket bezorger... Ik vind het wel fijn om in de auto te zitten.
Die fallistische dopjes mogen ook wel weg Deesquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Zo, even dat kutlied uit de OP gehaald en Bloempje erin
als jezelf maar gelukkig bent, en ach een relatie komt er ook wel hoor je bent nog jongquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
..
Tjah... Nee, ik heb er geen zin in.
[..]
20 jaar atm,
Over 4 maandjes jarig, studeren is nog geen succes geweest bij mij en ik werk nu ergens als pakket bezorger... Ik vind het wel fijn om in de auto te zitten.
Neuh ben niet zo gelukkig helaas.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als jezelf maar gelukkig bent, en ach een relatie komt er ook wel hoor je bent nog jong
je hoeft niets te vertellen hoor, maar maak gewoon wat van je leven, alleen zijn kan ook heel prettig wezen, je moet er zelf wat van maken en ook zelf de slingers ophangen zeggen ze altijdquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh ben niet zo gelukkig helaas.
Joah dat zal vast wel ooit komen... Als mijn leven er weer wat anders uitziet.
Ik zit eraan te denken een eigen bedrijfje te beginnen.. Nouja eraan te denken... Ik heb wel al een paar kleine stapjes genomen daarin..quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hoeft niets te vertellen hoor, maar maak gewoon wat van je leven, alleen zijn kan ook heel prettig wezen, je moet er zelf wat van maken en ook zelf de slingers ophangen zeggen ze altijd
Wat wil je nou, wat een gejank. Je leven begint net. En ik mag als 40 plus je een enorme schop onder je kont geven. Man man manquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh ben niet zo gelukkig helaas.
Joah dat zal vast wel ooit komen... Als mijn leven er weer wat anders uitziet.
Gedaan, die kleine dopjes zie je gemakkelijk over het hoofdquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die fallistische dopjes mogen ook wel weg Dees
Respect voor depressie bestaat niet bij jou?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil je nou, wat een gejank. Je leven begint net. En ik mag als 40 plus je een enorme schop onder je kont geven. Man man man
Verzuurd, dan krijg je datquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Respect voor depressie bestaat niet bij jou?
Je kan veel over Soury zeggen maar verzuurd is ze nietquote:
Ik krijg een beetje het zuur van jou. Donder opquote:
Krijg je wel hulp daarvoor KToppie, of slik je iets tegen depr.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me er geen voorstelling bij maken bij jou. Je lijkt te zwelgen in je ongenoegenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat niet typerend voor depressie?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me er geen voorstelling bij maken bij jou. Je lijkt te zwelgen in je ongenoegen
Beide, ben nu wel een tijdje bezig weer.. Maar moet nog wel een stapje bovenop... Heeft alleen allemaal een hele zooi tijd nodig bij mij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Krijg je wel hulp daarvoor KToppie, of slik je iets tegen depr.
Nou ok het beste ermee. Ik heb hier geen tijd voorquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat niet typerend voor depressie?
[..]
Beide, ben nu wel een tijdje bezig weer.. Maar moet nog wel een stapje bovenop... Heeft alleen allemaal een hele zooi tijd nodig bij mij.
die tijd moet je nemen, depri is niet niks, maar je moet ook niet je *leven* ervan laten afhangen, je hebt tegenwoordig hele goeie medi en altijd in je achter hoofd houden dat het leven schitterend is met hele mooie dingen al zie je ze nu nog niet, maar geloof me dat komt wel maar geef alles de tijdquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat niet typerend voor depressie?
[..]
Beide, ben nu wel een tijdje bezig weer.. Maar moet nog wel een stapje bovenop... Heeft alleen allemaal een hele zooi tijd nodig bij mij.
Daar verschillen we dan van mening van.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je kan veel over Soury zeggen maar verzuurd is ze niet
..quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ok het beste ermee. Ik heb hier geen tijd voor
Je bedoelt dat je er geen zin in hebtquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ok het beste ermee. Ik heb hier geen tijd voor
Kom op zeg die gast zit nog net in de pubertijd. Prop er een zootje pillen in.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die tijd moet je nemen, depri is niet niks, maar je moet ook niet je *leven* ervan laten afhangen, je hebt tegenwoordig hele goeie medi en altijd in je achter hoofd houden dat het leven schitterend is met hele mooie dingen al zie je ze nu nog niet, maar geloof me dat komt wel maar geef alles de tijd
Nee ik ga er niet op inquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedaan, die kleine dopjes zie je gemakkelijk over het hoofd
Nou ja dat klopt wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je er geen zin in hebt
ook jonge mensen kunnen het wel eens even niet zien zitten, een depri hangt niet samen met een leeftijdquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom op zeg die gast zit nog net in de pubertijd. Prop er een zootje pillen in.
Schijnt idd wel mee te vallen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je kan veel over Soury zeggen maar verzuurd is ze niet
Ja, blijf ermee bezig... Doen we, en daar kan nog wel een stapje bovenop... Maargoed 2 stapjes vooruit 1 achteruit op langzaam tempo denk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die tijd moet je nemen, depri is niet niks, maar je moet ook niet je *leven* ervan laten afhangen, je hebt tegenwoordig hele goeie medi en altijd in je achter hoofd houden dat het leven schitterend is met hele mooie dingen al zie je ze nu nog niet, maar geloof me dat komt wel maar geef alles de tijd
Zo simpel is het niet altijdquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom op zeg die gast zit nog net in de pubertijd. Prop er een zootje pillen in.
Ja godverdomme zeg, wie heeft het niet moeilijk gehad op jonge leeftijd. Hup naar school niet zeiken en doorleven. Ik word hier zelf deprie van.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook jonge mensen kunnen het wel eens even niet zien zitten, een depri hangt niet samen met een leeftijd
Ja dat snap ik maar wat KT hier doet snap ik nietquote:
Maar er is een verschil tussen het moeilijk hebben en depressief zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg, wie heeft het niet moeilijk gehad op jonge leeftijd. Hup naar school niet zeiken en doorleven. Ik word hier zelf deprie van.
Kut wijfquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen het moeilijk hebben en depressief zijn.
Misschien een ander onderwerp, een youtube misschien?
Ik had het niet moeilijk , maar ja its mequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg, wie heeft het niet moeilijk gehad op jonge leeftijd. Hup naar school niet zeiken en doorleven. Ik word hier zelf deprie van.
Gelul, iedereen had zijn dipjes. KT zijn geleuter hoort niet hier. Er zijn betere sub fora voor hem ipv 40 plus. Ik kan hem niet helpen. Misschien die planten troel, daar kan je van opknappen somsquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het niet moeilijk , maar ja its me
Dan leuteren we er toch gewoon lekker niet over verder toch soury?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelul, iedereen had zijn dipjes. KT zijn geleuter hoort niet hier. Er zijn betere sub fora voor hem ipv 40 plus. Ik kan hem niet helpen. Misschien die planten troel, daar kan je van opknappen soms
Lekker blijven zuigen, ben je goed in zuurbalquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelul, iedereen had zijn dipjes. KT zijn geleuter hoort niet hier. Er zijn betere sub fora voor hem ipv 40 plus. Ik kan hem niet helpen. Misschien die planten troel, daar kan je van opknappen soms
Ik vraag me af wiequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker blijven zuigen, ben je goed in zuurbal
Top, ik denk niet dat je hier verder komt, vraag eens aan je arts om groepsbehandeling,quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan leuteren we er toch gewoon lekker niet over verder toch soury?
Maar doe het dan zelf ook niet?
Laten we het maar doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
We houden het netjes vanavond toch Dees
Kutwijfquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:38 schreef Toverheks het volgende:
Omdat Deisyy zo aandringt![]()
![]()
![]()
Lang Leve WA&Maxima en natuurkijk ANOUK![]()
![]()
Ik vind er niks an Heksquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Toverheks het volgende:
FANN, wat vind jij van ons songfestivalnummertje
rot opquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Soury het volgende:
Zo zeg frituren in een pan doe ik nooit meer, vlam in de pan. Ik zit te trillen op mijn billen.
Nu ga ik heel hard huilenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind er niks an Heks
In dat subforum denk ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nu ga ik heel hard huilenmt wie moet ik dan straks mijn vreugdedansje doen en mijn emotie`s delen als ze haar liedje ten gehore brengt
Hoe krijg je dat voor elkaar? Frituur jij binnen of op balkon?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Soury het volgende:
Zo zeg frituren in een pan doe ik nooit meer, vlam in de pan. Ik zit te trillen op mijn billen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind er niks an Heks
Die zat erop. Ik heb er een natte thee en handdoek overheen gepleurd. Maar bleef fikken .quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
rot opdoe niet zo gek en nu heb je wel de deksel er gelijk opgepleurt
Niet hier, ga daarvoor maar naar Jianquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nu ga ik heel hard huilenmt wie moet ik dan straks mijn vreugdedansje doen en mijn emotie`s delen als ze haar liedje ten gehore brengt
zodra hij afgekoeld is gelijk weggooien hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zat erop. Ik heb er een natte thee en handdoek overheen gepleurd. Maar bleef fikken .
De lampjes van mijn afzuigkap zijn gesmolten. Tering zeg.
Doos! Je moet op balkon frituren. Heb je zelf niets, behalve trillende billen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zat erop. Ik heb er een natte thee en handdoek overheen gepleurd. Maar bleef fikken .
De lampjes van mijn afzuigkap zijn gesmolten. Tering zeg.
Ga ik ook lekker doen, Jian kan ANOUK wel waarderenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet hier, ga daarvoor maar naar Jian
Ja wat denk je dat ik het nog een keer probeerquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zodra hij afgekoeld is gelijk weggooien hoor
Nee ik was rete cool en heb goed gehandeld achterafquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doos! Je moet op balkon frituren. Heb je zelf niets, behalve trillende billen?
Dus eigenlijk heb je het over jezelf afgeroepen, een soort Final Destinationquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:59 schreef Soury het volgende:
Godver ik had het nog over mijn brand angst vanmiddag
Een koffie met cake liedquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zit nu te luisteren, maar het is ook zo traaaaaaaaaag
Oh kut nou ik eet wel een tomaatquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je het over jezelf afgeroepen, een soort Final Destination
Ik frituur ook niet, man en kinderen vinden het af en toe wel lekker, dus dan doen ze het zelf, maar dan wel fijn in de schuur. Ik wil die vette zooi niet binnen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:02 schreef Toverheks het volgende:
ik hou niet van frituren, ik frituur alleen als die jongen thuis is die moet dan opletten
Dat is wel heel lekker, met een likseltje sambalquote:
Ze kunnen ook in de oven. Ik heb even geen honger van de schrik. Balkondeur staat open vanwegen de rookquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel heel lekker, met een likseltje sambal
heb geen schuur en balkon zit niet bij de keuken daar is dus geen stroom, ik doe het in de keuken maar dan wel daarna hele avond raam open het stinktquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik frituur ook niet, man en kinderen vinden het af en toe wel lekker, dus dan doen ze het zelf, maar dan wel fijn in de schuur. Ik wil die vette zooi niet binnen.
let je wel nu op je oven danquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kunnen ook in de oven. Ik heb even geen honger van de schrik. Balkondeur staat open vanwegen de rook
Stinkt het erg binnen? Lekker koud met je balkondeur open, het gaat vriezen vannacht, maar die lucht moet er even uit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kunnen ook in de oven. Ik heb even geen honger van de schrik. Balkondeur staat open vanwegen de rook
Dat moet je toch doen als je verkouden bent?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:12 schreef Toverheks het volgende:
Soury ff een ui door midden snijden en op schoteltje leggen dan trekt de lucht ook daarin
Dan doe je iets verkeerdquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Soury het volgende:
Wat weet ik niet.quote:
Je hebt zeker goed gehandeld, als je in paniek was geraakt was je huis afgefikt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:14 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
De kapjes van de lampjes (afzuigkap) Ik heb mazzel gehad en goed gehandeld. Ik was niet in paniek.
Dat zou ik wel moeten zijn.
Beetje van slagquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:59 schreef Soury het volgende:
Godver ik had het nog over mijn brand angst vanmiddag
Raar is dat, dat je ineens denkt van niet paniekeren. Doe wat je weetquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt zeker goed gehandeld, als je in paniek was geraakt was je huis afgefikt.
Ik ben fier op u
Ik kook nooit meerquote:
Ik zou zeggen .. Niet meer thuis koken... Zoek maar een goede Italiaan of zo...quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar is dat, dat je ineens denkt van niet paniekeren. Doe wat je weet
nee als je geverft hebt, maar denk dat het voor meer doeleinde kanquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je toch doen als je verkouden bent?
dat doe je met melkquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee als je geverft hebt, maar denk dat het voor meer doeleinde kan
zo zeg, nou en nu nooit meer frituren hoor, gewoon de snackbar om de hoekquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:14 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
De kapjes van de lampjes (afzuigkap) Ik heb mazzel gehad en goed gehandeld. Ik was niet in paniek.
Ja dat is wel een goede reactie, maar er zijn er zat die niet weten wat ze moeten doen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar is dat, dat je ineens denkt van niet paniekeren. Doe wat je weet
Elke avond Italiaans gaat ooit vervelenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen .. Niet meer thuis koken... Zoek maar een goede Italiaan of zo...
Ja datquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
[..]
in ieder geval niet meer in een open frituurpan
ervaring mee? Grieks is weer anders natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elke avond Italiaans gaat ooit vervelen
Lekkere zwarte boterhammetjesquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
i zou zo de deur uitlopen echt, ooit heeft hier een broodrooster in de fik gestaan, ik was boven oudste riep, mam je broodrooster staat in de fik wat moet ik doen, ben nog nooit zo gauw een trap afgerenden wat deed oudste, gewoon in de wasbak zetten en theedoek erover heen en als commentaar, je moet maar een nieuwe kopen
die is zo nuchterquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkere zwarte boterhammetjes![]()
Slimme reactie wel.
Das van geluk spreken.. Heb je je huis en je buren nogquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
i zou zo de deur uitlopen echt, ooit heeft hier een broodrooster in de fik gestaan, ik was boven oudste riep, mam je broodrooster staat in de fik wat moet ik doen, ben nog nooit zo gauw een trap afgerenden wat deed oudste, gewoon in de wasbak zetten en theedoek erover heen en als commentaar, je moet maar een nieuwe kopen
Toen ik in Italie op vakantie was was ik het na 3 weken nog niet zat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
ervaring mee? Grieks is weer anders natuurlijk
die ga ik wel ff onthouden, want een ui stinkt echt hequote:Op zaterdag 20 april 2013 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal het anders schrijven:
ik doe dat met melk
Thuisbezorgd doet het nogquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen .. Niet meer thuis koken... Zoek maar een goede Italiaan of zo...
Ik (r) ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:29 schreef Toverheks het volgende:
Nou Soury ben blij dat alles goed afgelopen is met jou en je huis
Een schuurspons helpt beter. Mijn tegelsquote:
Ik ook, maar toch ooit ook wel eens thuis gekomen en het vuur staat nog aan onder een pan/ Niets gebeurdquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die is zo nuchterik ben heel voorzichtig, kijk nog elke avond me gas na enzo
heb je cillint bang in huis, of ontvetter van de wibra, anders gewoon een heet sopje boenn en nadrogen vooral de voegen in je tegels pokkewerk dus succesquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Een schuurspons helpt beter. Mijn tegels
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch ooit ook wel eens thuis gekomen en het vuur staat nog aan onder een pan/ Niets gebeurd
Dat komt morgen wel goed. De schade is beperkt tot gesmolten lampen dekseltjes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je cillint bang in huis, of ontvetter van de wibra, anders gewoon een heet sopje boenn en nadrogen vooral de voegen in je tegels pokkewerk dus succes
Ja echt.. Maar s'weekends wanneer ik meestal mn wasjes draai dan ga ik gewoon naar de super om de hoek. Ben meestal binnen 20 min terug... Als de boel in de fik zou staan ben ik alvast buitenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]meen je niet, dan heb je echt mazzel gehad, ik ga zelf niet de deur uit als de wasmachine aanstaat, en de droger zet ik ook nooit aan als ik er niet ben
Die heeft een enkelbandje om nuquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef sacha het volgende:
maar hoe gaat het eigenlijk met de loempia?
krijgt hij wel nazorg?
Slimquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt.. Maar s'weekends wanneer ik meestal mn wasjes draai dan ga ik gewoon naar de super om de hoek. Ben meestal binnen 20 min terug... Als de boel in de fik zou staan ben ik alvast buiten
Nee postzegel erop richting Beverwijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Mn oude werkgever toch ... Ja sorry .. Kan het nu niet meer fixenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slim![]()
Mijn internet loopt te narren, ik lig er telkens uit![]()
Lol echtquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:52 schreef Toverheks het volgende:
moest het ff laten weten hierJ
ohn Ewbank trekt Koningslied terug
van onze redactie
AMSTERDAM -
John Ewbank is er 'he-le-maal klaar mee' met al de negatieve reacties op het Koningslied.
.
De liedjesschrijver laat via zijn Facebook weten wat hij de laatste paar dagen naar zijn hoofd heeft gekregen en de reacties zijn niet mis.
"Je moet mild worden gestenigd en je verdient de brandstapel voor het schrijven van het slechtste nummer ooit en het land internationaal voor schut te hebben gezet."
John reageert hierop met: "Ik ben zelf de enige paraplu in deze zeikregen en heb besloten dat ik mij niet op deze manier laat bejegenen."
Ewbank heeft besloten het Koningslied terug te trekken: "Excuses aan hen die het met mij wel een gepast lied vonden, die bijgedragen hebben aan de totstandkoming en aan hen die mij op een nette of grappige manier hebben laten weten dat zij liever wat anders hadden gehoord, maar ik trek hierbij het Koningslied terug."
Mooie zijn we daar ook weer vanaf en weer wat geld bezuinigd neem ik aan.. Niet geleverd wordt niet betaaldquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:52 schreef Toverheks het volgende:
moest het ff laten weten hierJ
ohn Ewbank trekt Koningslied terug
van onze redactie
AMSTERDAM -
John Ewbank is er 'he-le-maal klaar mee' met al de negatieve reacties op het Koningslied.
.
De liedjesschrijver laat via zijn Facebook weten wat hij de laatste paar dagen naar zijn hoofd heeft gekregen en de reacties zijn niet mis.
"Je moet mild worden gestenigd en je verdient de brandstapel voor het schrijven van het slechtste nummer ooit en het land internationaal voor schut te hebben gezet."
John reageert hierop met: "Ik ben zelf de enige paraplu in deze zeikregen en heb besloten dat ik mij niet op deze manier laat bejegenen."
Ewbank heeft besloten het Koningslied terug te trekken: "Excuses aan hen die het met mij wel een gepast lied vonden, die bijgedragen hebben aan de totstandkoming en aan hen die mij op een nette of grappige manier hebben laten weten dat zij liever wat anders hadden gehoord, maar ik trek hierbij het Koningslied terug."
zelf ingenomen mannetje, lekker puh ook voor hem, muziek had ie al gejatquote:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)UXMN_c5KoF8.facebookquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zelf ingenomen mannetje, lekker puh ook voor hem, muziek had ie al gejat
Genoeg genoegquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zelf ingenomen mannetje, lekker puh ook voor hem, muziek had ie al gejat
De loempia lag er nog niet in, die krijgt een herkansing in de ovenquote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
thuisbezorgd heeft alleen nog maar drank of pizzas
Trouwens dat valt wel mee volgens mij. Meer te kanen na 23:00 dan je denkt.quote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
thuisbezorgd heeft alleen nog maar drank of pizzas
Kuch 40+ / [40+ SC #171] Stinkdierenquote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef Deisyy het volgende:
NWS / [Breaking] John Ewbank trekt Koningslied terug
Spuit 11![]()
Onze Atta rijdt altijd nog na 23.00 uurquote:Op zondag 21 april 2013 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Trouwens dat valt wel mee volgens mij. Meer te kanen na 23:00 dan je denkt.
Kan ik afhalenquote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef golfer het volgende:
*burb*
Lekker gegeten hier thuis. Beetje teveel gemaakt.
Wat is Atta danquote:Op zondag 21 april 2013 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onze Atta rijdt altijd nog na 23.00 uur
Het is al zondag hoorquote:Op zondag 21 april 2013 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Trouwens dat valt wel mee volgens mij. Meer te kanen na 23:00 dan je denkt.
Wie is Atta, bedoel je, Atta Turk, onze shoarmaboerquote:
Dat maakt niet uit hoor, er zijn inmiddels best veel eet bezorg na twaalf.quote:
Nu wil ik een broodje shoarmaquote:Op zondag 21 april 2013 00:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie is Atta, bedoel je, Atta Turk, onze shoarmaboer
Eerst maar die godvergeten loempia.quote:
Die lag nog niet eens in de pan. Het vet fikte spontaan. Komt wel goed, nog 20 minuten wachtenquote:Op zondag 21 april 2013 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die flikker je maar gewoon in de prullebak... Maar ja er is meer open dan ik dacht
Wat komt onze bezorger boy brengen?quote:Op zondag 21 april 2013 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Die lag nog niet eens in de pan. Het vet fikte spontaan. Komt wel goed, nog 20 minuten wachten
Oh edit. De loempia ligt nu in de ovenquote:
Ja ik frituur uit veiligheid altijd buiten. Sorryquote:Op zondag 21 april 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
Maar ben jij nou ook de oorzaak van:
http://www.nu.nl/binnenla(...)estremd-brandje.html
Dan is het goedquote:Op zondag 21 april 2013 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik frituur uit veiligheid altijd buiten. Sorry
Dat wel maar dat P d L het nu laat draaienquote:Op zondag 21 april 2013 00:41 schreef sacha het volgende:
Ewbank is met stip gestegen op mijn Heldenlijst
wat?quote:Op zondag 21 april 2013 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wel maar dat P d L het nu laat draaien
Ik heb een kaasplankje van Abraham Kef met een tafelwijntje, pepersalami van Brandt&Levie, brood van de gebr. Niemeijer en membrillo.quote:Op zondag 21 april 2013 17:54 schreef chufi het volgende:
Einde weekend alweer nabijj ... Weer eens geen zin om te koken in de betekenis van het woord, dus maar weer een iets besteld...Ik doe dat erg makkelijk
Ok Goed bezig... Tis wat je nog in huis hebt natuurlijkquote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een kaasplankje van Abraham Kef met een tafelwijntje, pepersalami van Brandt&Levie, brood van de gebr. Niemeijer en membrillo.
Ik had ook geen zin om te koken
quote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Goed bezig... Tis wat je nog in huis hebt natuurlijkSmakelijk .. Ik heb nog wat echte Serrano liggen
Ik moet nog even wachten met koken, de gaspitten en de roosters van de afzuigkap liggen in de afwasmachine.quote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Goed bezig... Tis wat je nog in huis hebt natuurlijkSmakelijk .. Ik heb nog wat echte Serrano liggen
Ook niet op je balkon?quote:Op zondag 21 april 2013 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten met koken, de gaspitten en de roosters van de afzuigkap liggen in de afwasmachine.De kapjes van de lampjes kan ik online bestellen á 7 euro per stuk.
Tegels zijn weer wit, en frituren in een braadpan doe ik nooit meer
Nou ik koop wel weer een frituurpan ooitquote:
Strak planquote:Op zondag 21 april 2013 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik koop wel weer een frituurpan ooit
Daar denkt mijn middel anders overquote:
Jaaaa heerlijkquote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef tonja het volgende:
Zat laatst No reservations t kijken met Anthony Bourdain, die was in een 700 jaar oude ham-droog-ruimte, Italie, weet niet meer precies waar. Die hammen hingen daar 2 jaar te rijpen. Toen ze de ham aansneden zag je een supervers ogende prachtige ham.![]()
Eigenlijk is het gewoon marteling dat soort programma's.
Wrom nie?quote:Op zondag 21 april 2013 18:29 schreef Soury het volgende:
en frituren in een braadpan doe ik nooit meer
Nu pas teruggelezen op 'aanraden' van gquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:14 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Zal allemaal wel weer mijn schuld zijjn geweest,,,quote:Op zondag 21 april 2013 19:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu pas teruggelezen op 'aanraden' van g![]()
Meid wat een schrik en dat je kalm bleef![]()
(nou ja trillende billen)
Jaquote:Op zondag 21 april 2013 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal allemaal wel weer mijn schuld zijjn geweest,,,
quote:Op zondag 21 april 2013 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal allemaal wel weer mijn schuld zijjn geweest,,,
Ah... Chufmans heeft beet?quote:
Ja héél raar, ik keek er naar en dacht, ok.gas uit en wat klamme doeken erover. Later komt de schrik pas.quote:Op zondag 21 april 2013 19:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu pas teruggelezen op 'aanraden' van g![]()
Meid wat een schrik en dat je kalm bleef![]()
(nou ja trillende billen)
Daar kan Ewbank een puntje aan zuigen.quote:
Ik lach me rot om dat gedoequote:
Hoe moet dat nou met al die schermen die overal komen te staan enzo. En iedereen die mee moet zingen. Ach ze hebben nog een weekjequote:
O ja, dat lied.quote:Op zondag 21 april 2013 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe moet dat nou met al die schermen die overal komen te staan enzo. En iedereen die mee moet zingen. Ach ze hebben nog een weekje
We sluiten simpel weg de verbinding naar Ahoy af....quote:Op zondag 21 april 2013 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe moet dat nou met al die schermen die overal komen te staan enzo. En iedereen die mee moet zingen. Ach ze hebben nog een weekje
Ik heb het lied vanmorgen nog eens zitten luisteren met de tekst erbij, samen met mijn dochter want zij had het nog niet gehoord, het is afschuwelijk en klopt van geen kanten.quote:Op zondag 21 april 2013 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Das weer een beetje te veel gevraagd Dees![]()
Maar denk dat heel Fok zo'n beetje hetzelfde denkt
John heeft inmiddels hetland verlaten volgens mij .. ...quote:Op zondag 21 april 2013 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, dat lied.
Ik denk dat ze een ouwe hit nieuw leven in moeten met een passende tekst, dat slaat meteen aan.
Ik ga ff John bellen.
Weg van de regen en de windquote:Op zondag 21 april 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
John heeft inmiddels hetland verlaten volgens mij .. ...
Eerste indrukken zijn gewoon bindend en dat komt dus gewoon overeen met een 2e visie...quote:Op zondag 21 april 2013 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het lied vanmorgen nog eens zitten luisteren met de tekst erbij, samen met mijn dochter want zij had het nog niet gehoord, het is afschuwelijk en klopt van geen kanten.
dat ziet er mooi uit, nou welkom terug en slaap lekkerquote:Op zondag 21 april 2013 21:44 schreef ElizabethR het volgende:
Navond allen saamBack home. Maar een geweldige vakantie gehad. Zon, zee en zaligheid. Veel gezien, en veel genoten. Heul veul fotookes gemaakt. Ondermeer hier.
[ link | afbeelding ]
Nu eerst slapen enzoTot later deze week!!
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad.quote:Op zondag 21 april 2013 21:44 schreef ElizabethR het volgende:
Navond allen saamBack home. Maar een geweldige vakantie gehad. Zon, zee en zaligheid. Veel gezien, en veel genoten. Heul veul fotookes gemaakt. Ondermeer hier.
[ link | afbeelding ]
Wat een teringmooie foto gek!quote:Op zondag 21 april 2013 21:44 schreef ElizabethR het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben toch een electrische rolstoel moeten huren want het ging niet echt. Met dat ding ben je dan enerzijds beperkt (kunt niet overal komen) en anderzijds verruimt het je beleving want echt iedereen helpt je. Zoooo lief!! Dank Bluezzje, thuiskomen was ook heerlijk!!quote:Op zondag 21 april 2013 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad.
Kon meneer ER het allemaal een beetje aan?
quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
Leuke bootjes...Ze heten Luzzus, en op elk bootje staan ogen, van die grieks-achtige Osiris of Horusoogjes. De kleur van de wenkbrauw verraadt waar het bootje vandaan komt, van Gozo, of van Malta, of van CominoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
quote:Op zondag 21 april 2013 23:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ze heten Luzzus, en op elk bootje staan ogen, van die grieks-achtige oogjes. De kleur van de wenkbrauw verraadt waar het bootje vandaan komt, van Gozo, of van Malta, of van CominoDie details kreeg ik niet van mn dochter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij hebben ze daar wel genoten..
Nope, geen last meer van gehad. Alleen heel misselijk geweest de hele tijd, in plaats van aangekomen, ben ik dan ook voor het eerst tijdens een vakantie afgevallen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Welkom terug ER! Mooi dat je het feit dat jullie een rolstoel moesten huren ook positief kan zien![]()
Heeft je griep niet meer doorgezet?
Wel jammer voor hem dat ie de Geologische dingen dan waarschijnlijk heeft moeten missen ...quote:Op zondag 21 april 2013 23:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nope, geen last meer van gehad. Alleen heel misselijk geweest de hele tijd, in plaats van aangekomen, ben ik dan ook voor het eerst tijdens een vakantie afgevallen.
En ja, die rolstoel, we moeten toch verder met het feit dat er sprake is van een handicap. Dat kun je dan maar beter accepteren, en waar nodig gebruik maken van de hulpmiddelen die er zijn, anders zie je nooit meer iets, en moet je achter de geraniiums blijven zitten. Daar zijn we dan nog wel een pietsie te jong voor denk ik zo. Mijn man heeft zich heel kranig gehouden vind ik!
Niet allemaal gelukkigquote:Op zondag 21 april 2013 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel jammer voor hem dat ie de Geologische dingen dan waarschijnlijk heeft moeten missen ...
Het lijkt wel een schilderijquote:Op zondag 21 april 2013 21:44 schreef ElizabethR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo zeg! Dat is een mooie foto!quote:Op zondag 21 april 2013 21:44 schreef ElizabethR het volgende:
[ link | afbeelding ]
-quote:Op maandag 22 april 2013 10:37 schreef tonja het volgende:
Goeie morgen! Een kattenfilmpje
https://www.facebook.com/video/embed?video_id=4517377140741
Kan het niet bekijken.quote:Op maandag 22 april 2013 10:37 schreef tonja het volgende:
Leuk! Moest lachen.quote:
Grappigquote:Op maandag 22 april 2013 10:37 schreef tonja het volgende:
Zeker wel. Hij is ook regelmatig opstandig. Hoort er allemaal bij. Zal hem kennende ook wel nooit helemaal overgaan. Maar daar heeft ie dan zelf het meest last van. Ik vind hem in ieder geval goed bezig!!quote:Op maandag 22 april 2013 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje ER weer eens stapje in het accepteren gezet!
Goed van hem dat ie het accepteert (zal ook wel moeten) maar het is moeilijk.
Ik zit op mijn werk en moest hardop lachenquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 10:37 schreef tonja het volgende:
Typical jaquote:Op maandag 22 april 2013 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
what was i thinking![]()
LIF / Waarom gaap ik tijdens het trainen?
Kut FOK
Was een beetje domquote:
Kan gewoon tijdelijk zijn, is in principe gewoon gebrek aan zuurstof, je lichaam vraagt nu meer dan het gewend was.quote:Op maandag 22 april 2013 17:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was een beetje domJe kan beter gaan Googelen
![]()
of ik trek die trainer weer eens aan zijn jassie, maar die is er niet zo vaak, dat gaat op afspraak
Ah. oké, heb jij dat ook wel eens dan?quote:Op maandag 22 april 2013 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan gewoon tijdelijk zijn, is in principe gewoon gebrek aan zuurstof, je lichaam vraagt nu meer dan het gewend was.
Nu niet maar wel gehad toen ik fanatiek trainde, gaat vanzelf weer over (als het goed is)quote:Op maandag 22 april 2013 17:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah. oké, heb jij dat ook wel eens dan?
Dus ik hoef me geen zorgen te maken?
Ik vond het zo raar omdat mijn zus nergens last van heeft, dus ik dacht straks heb ik weer
een tekort aan iets ofzo
Oké Thanks !quote:Op maandag 22 april 2013 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu niet maar wel gehad toen ik fanatiek trainde, gaat vanzelf weer over (als het goed is)
Zou ik niet doen neequote:Op maandag 22 april 2013 17:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké Thanks !
Dan zal het bij mij ook wel weer over gaan (als het goed is) dan zal ik mijn hoofd
er voorlopig niet over breken
Succes en smakelijk alvastquote:Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga effe ditte maken![]()
http://allrecipes.nl/rece(...)azie-en-boursin.aspx
Nee, ik let wel goed op dat ik genoeg blijf eten anders blijft er helemaal niks van me overquote:Op maandag 22 april 2013 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik niet doen nee, ik weet niet wat je allemaal doet maar veel mensen combineren een lagere calorie intake met hogere arbeid en dat vindt het lichaam niet prettig maar het went wel.
Dankjewel!!!!!!!quote:
Ga je lekkerquote:
Die indruk had ik alquote:
Soms wel soms nietquote:Op maandag 22 april 2013 19:52 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan zul je er ook de klappen van opvangen
Niet zo handig bbquote:Op maandag 22 april 2013 19:52 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan zul je er ook de klappen van opvangen
Ik heb geen MPS hoor, geen paniekquote:Op maandag 22 april 2013 19:58 schreef Lienekien het volgende:
Komen er alleen maar vervelende usertjes uit die RLS-hoek? Kunnen jullie daar niet blijven?
Jij bent een van die vervelende usertjes.quote:Op maandag 22 april 2013 20:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik heb geen MPS hoor, geen paniek
2007 was ongeveer het grensjaar qua leuke nieuwe users in RLS.quote:Op maandag 22 april 2013 19:58 schreef Lienekien het volgende:
Komen er alleen maar vervelende usertjes uit die RLS-hoek? Kunnen jullie daar niet blijven?
Je weet half niet hoequote:Op maandag 22 april 2013 20:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent een van die vervelende usertjes.
We kunnen het beter omdopen in RLS SC 40+quote:Op maandag 22 april 2013 19:58 schreef Lienekien het volgende:
quote:
Ik stel gewoon een vraag?quote:Op maandag 22 april 2013 20:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]ah gossie, ik stoor in de bejaardesoos? sorry hoor, ik meen me ook te herinneren dat "iedereen" hier welkom is maar ik zwijg alweer, mazzel stofdoos!
Wat heb je geswifferd Fann?quote:Op maandag 22 april 2013 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens geswifferd vandaag
Ik sla ook met tomaten enzo. Niet zo handig kerelquote:Op maandag 22 april 2013 19:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Oh ja ik sla enzoHerstel: De FIGUURLIJKE klappen... godjezus...
Dat laat ik mn robot doenquote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het huis... de vloer enzo...![]()
Ik heb huisvrouwtje gespeeld vandaag
scheer je weg kwajongenquote:Op maandag 22 april 2013 20:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]ah gossie, ik stoor in de bejaardesoos? sorry hoor, ik meen me ook te herinneren dat "iedereen" hier welkom is maar ik zwijg alweer, mazzel stofdoos!
Valt best mee, Maar in die hoekjes kom ik ook nooitquote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die komt niet in de hoekjes
Ik mag je wel hoorquote:Op maandag 22 april 2013 20:14 schreef BendeBielzen het volgende:
Ik ben een ouderwetsche Huisvrouw en ik wil ook schone hoekkiesquote:Op maandag 22 april 2013 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt best mee, ,aar in die hoekjes kom ik ook nooit
Kom ze maar een keer doenquote:Op maandag 22 april 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben een ouderwetsche Huisvrouw en ik wil ook schone hoekkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |