het aardvarkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Stinkdieren
Laten we in het midden welke dieren dat zijn
..quote:
20 jaar atm,quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoe oud is KToppie.....toppie kom er eens in vertel eens wat meer over jezelf
Alles op zijn tijd KT, fijn dat je een baan hebtquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
..
Tjah... Nee, ik heb er geen zin in.
[..]
20 jaar atm,
Over 4 maandjes jarig, studeren is nog geen succes geweest bij mij en ik werk nu ergens als pakket bezorger... Ik vind het wel fijn om in de auto te zitten.
Die fallistische dopjes mogen ook wel weg Deesquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Zo, even dat kutlied uit de OP gehaald en Bloempje erin
als jezelf maar gelukkig bent, en ach een relatie komt er ook wel hoor je bent nog jongquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
..
Tjah... Nee, ik heb er geen zin in.
[..]
20 jaar atm,
Over 4 maandjes jarig, studeren is nog geen succes geweest bij mij en ik werk nu ergens als pakket bezorger... Ik vind het wel fijn om in de auto te zitten.
Neuh ben niet zo gelukkig helaas.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als jezelf maar gelukkig bent, en ach een relatie komt er ook wel hoor je bent nog jong
je hoeft niets te vertellen hoor, maar maak gewoon wat van je leven, alleen zijn kan ook heel prettig wezen, je moet er zelf wat van maken en ook zelf de slingers ophangen zeggen ze altijdquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh ben niet zo gelukkig helaas.
Joah dat zal vast wel ooit komen... Als mijn leven er weer wat anders uitziet.
Ik zit eraan te denken een eigen bedrijfje te beginnen.. Nouja eraan te denken... Ik heb wel al een paar kleine stapjes genomen daarin..quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hoeft niets te vertellen hoor, maar maak gewoon wat van je leven, alleen zijn kan ook heel prettig wezen, je moet er zelf wat van maken en ook zelf de slingers ophangen zeggen ze altijd
Wat wil je nou, wat een gejank. Je leven begint net. En ik mag als 40 plus je een enorme schop onder je kont geven. Man man manquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh ben niet zo gelukkig helaas.
Joah dat zal vast wel ooit komen... Als mijn leven er weer wat anders uitziet.
Gedaan, die kleine dopjes zie je gemakkelijk over het hoofdquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die fallistische dopjes mogen ook wel weg Dees
Respect voor depressie bestaat niet bij jou?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil je nou, wat een gejank. Je leven begint net. En ik mag als 40 plus je een enorme schop onder je kont geven. Man man man
Verzuurd, dan krijg je datquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Respect voor depressie bestaat niet bij jou?
Je kan veel over Soury zeggen maar verzuurd is ze nietquote:
Ik krijg een beetje het zuur van jou. Donder opquote:
Krijg je wel hulp daarvoor KToppie, of slik je iets tegen depr.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me er geen voorstelling bij maken bij jou. Je lijkt te zwelgen in je ongenoegenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat niet typerend voor depressie?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me er geen voorstelling bij maken bij jou. Je lijkt te zwelgen in je ongenoegen
Beide, ben nu wel een tijdje bezig weer.. Maar moet nog wel een stapje bovenop... Heeft alleen allemaal een hele zooi tijd nodig bij mij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Krijg je wel hulp daarvoor KToppie, of slik je iets tegen depr.
Nou ok het beste ermee. Ik heb hier geen tijd voorquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat niet typerend voor depressie?
[..]
Beide, ben nu wel een tijdje bezig weer.. Maar moet nog wel een stapje bovenop... Heeft alleen allemaal een hele zooi tijd nodig bij mij.
die tijd moet je nemen, depri is niet niks, maar je moet ook niet je *leven* ervan laten afhangen, je hebt tegenwoordig hele goeie medi en altijd in je achter hoofd houden dat het leven schitterend is met hele mooie dingen al zie je ze nu nog niet, maar geloof me dat komt wel maar geef alles de tijdquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat niet typerend voor depressie?
[..]
Beide, ben nu wel een tijdje bezig weer.. Maar moet nog wel een stapje bovenop... Heeft alleen allemaal een hele zooi tijd nodig bij mij.
Daar verschillen we dan van mening van.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je kan veel over Soury zeggen maar verzuurd is ze niet
..quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ok het beste ermee. Ik heb hier geen tijd voor
Je bedoelt dat je er geen zin in hebtquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ok het beste ermee. Ik heb hier geen tijd voor
Kom op zeg die gast zit nog net in de pubertijd. Prop er een zootje pillen in.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die tijd moet je nemen, depri is niet niks, maar je moet ook niet je *leven* ervan laten afhangen, je hebt tegenwoordig hele goeie medi en altijd in je achter hoofd houden dat het leven schitterend is met hele mooie dingen al zie je ze nu nog niet, maar geloof me dat komt wel maar geef alles de tijd
Nee ik ga er niet op inquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedaan, die kleine dopjes zie je gemakkelijk over het hoofd
Nou ja dat klopt wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je er geen zin in hebt
ook jonge mensen kunnen het wel eens even niet zien zitten, een depri hangt niet samen met een leeftijdquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom op zeg die gast zit nog net in de pubertijd. Prop er een zootje pillen in.
Schijnt idd wel mee te vallen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je kan veel over Soury zeggen maar verzuurd is ze niet
Ja, blijf ermee bezig... Doen we, en daar kan nog wel een stapje bovenop... Maargoed 2 stapjes vooruit 1 achteruit op langzaam tempo denk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die tijd moet je nemen, depri is niet niks, maar je moet ook niet je *leven* ervan laten afhangen, je hebt tegenwoordig hele goeie medi en altijd in je achter hoofd houden dat het leven schitterend is met hele mooie dingen al zie je ze nu nog niet, maar geloof me dat komt wel maar geef alles de tijd
Zo simpel is het niet altijdquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom op zeg die gast zit nog net in de pubertijd. Prop er een zootje pillen in.
Ja godverdomme zeg, wie heeft het niet moeilijk gehad op jonge leeftijd. Hup naar school niet zeiken en doorleven. Ik word hier zelf deprie van.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook jonge mensen kunnen het wel eens even niet zien zitten, een depri hangt niet samen met een leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |