abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 april 2013 @ 17:21:12 #241
391360 KnightSolaire
Praise the Sun
pi_125645809
Plak er dan stickers op in de IC+-kleurstelling.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 april 2013 @ 17:23:27 #242
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_125645891
wat mij betreft mogen er wel weer enkele reclamestellen rond komen te rijden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 23 april 2013 @ 17:25:00 #243
391360 KnightSolaire
Praise the Sun
pi_125645946
Wat reclame-inkomsten zijn inderdaad mooi meegenomen. Als ze dat nou eens op structurele basis basis zouden doen, zou dat toch tot een aardig zakcentje leiden dunkt me, wat dan mooi geïnvesteerd kan worden.

Of verdwijnen als bonus. :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 april 2013 @ 17:27:13 #244
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_125646028
investeren in een extra wisseltje :9
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 23 april 2013 @ 17:30:16 #245
391360 KnightSolaire
Praise the Sun
pi_125646143
Investeren in de 'recycling' van Plan V.

Nja, van de gele informatieborden kunnen ze leuke dienbordjes maken, dus met Plan V moet ook iets te verzinnen zijn toch? ;)
pi_125646270
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
investeren in een extra wisseltje :9
Ja van wie zijn die treinen nou? ;)
pi_125646272
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
investeren in een extra wisseltje :9
Ik denk niet dat NS vrijwillig meer centen aan ProRail gaat afstaan. En als dat via de overheid moet lopen, dan veel verlies je dat geld alleen al aan bureaucratie. :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 april 2013 @ 17:37:53 #248
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_125646431
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:33 schreef b2py het volgende:

[..]

Ja van wie zijn die treinen nou? ;)
Van organisaties die ProRail niet genoeg voor het blok zetten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_125646479
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Van organisaties die ProRail niet genoeg voor het blok zetten
Hoe kom je dan aan dat extra wisseltje man? :P
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 april 2013 @ 17:51:14 #250
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_125646821
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:39 schreef b2py het volgende:

[..]

Hoe kom je dan aan dat extra wisseltje man? :P
dat kan in goed overleg aangeschaft en geplaatst worden. ;)

Je weet dat de filosofie bij ProRail is dat de beste wissel geen wissel is en dat alles zoveel mogelijk gesaneerd dient te worden, zoals op enkele lijnen al gebeurd is. En dat terwijl je op een aantal plaatsen wat meer flexibiliteit wilt hebben.

Het is bijvoorbeeld tussen Amsterdam Bijlmer ArenA en Utrecht toch van den zotte dat er vier sporen liggen, maar als er iets op een van de sporen gebeurt het treinverkeer toch vrijwel helemaal stilgelegd moet worden, omdat het niet mogelijk is om een (uitgeklede) treindienst op de westelijke of oostelijke twee sporen uit te voeren.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_125646980
Dat heeft meer te maken met het ontbreken van perrons aan de buitensporen dan aan de wissels die aanwezig zijn.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 april 2013 @ 18:01:23 #252
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_125647040
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:58 schreef b2py het volgende:
Dat heeft meer te maken met het ontbreken van perrons aan de buitensporen dan aan de wissels die aanwezig zijn.
valt mee, want met enkele wissels meer kun je de stations altijd nog in één richting bedienen, waarbij mensen die daar willen zijn via het volgende station terug kunnen reizen. Is nog altijd beter dan alles maar plat te leggen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_125647090
Als jij op de twee westelijke sporen een uitgedunde dienstregeling wil uitvoeren en dan met wissels van buiten naar binnen om te stoppen kan je net zo goed de trein omleiden. Dat vreet zoveel capaciteit met de huidige normen. Buiten de kosten van al die extra wissels.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 april 2013 @ 18:09:10 #254
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_125647206
je zegt het goed: de huidige normen. Met enkele relatief kleine aanpassingen kost het ook wel capaciteit, maar veel minder dan je denkt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_125647215
Tering ze zijn al bijna 3 weken bezig om die poortjes aan te leggen hier :') . Chinezen leggen in zo'n tijd 1300 kilometer HSL met 8 volwaardige stations aan.
  dinsdag 23 april 2013 @ 18:13:29 #256
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_125647300
Communicatie tussen Infrabel/NMBS en NS is erg moeilijk: Door werkzaamheden bij Kapellen (B) voor de derde week op rij rijden de stoptreinen uit Roosendaal naar Antwerpen 12 minuten eerder. Maar NS weet van niks. Zaterdagochtend zal de welbekende "rode regel" wel weer verschijnen, voor de derde week op rij ... Railtime.be heeft het wel bij het rechte pad.

[ Bericht 0% gewijzigd door greavy op 23-04-2013 18:25:03 ]
pi_125647427
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
je zegt het goed: de huidige normen. Met enkele relatief kleine aanpassingen kost het ook wel capaciteit, maar veel minder dan je denkt.
Dan heeft het meer met normen dan met wissels te maken.
  dinsdag 23 april 2013 @ 18:20:04 #258
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_125647463
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:13 schreef greavy het volgende:
Communicatie [..] is erg moeilijk: [..]

Railtime.be heb het wel bij het rechte pad.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 april 2013 @ 18:20:21 #259
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_125647473
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:18 schreef b2py het volgende:

[..]

Dan heeft het meer met normen dan met wissels te maken.
beide
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 23 april 2013 @ 18:25:15 #260
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_125647619
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Fixed. Was ff met teveel dingen tegelijk bezig
pi_125647715
Weekend Vrij t/m 31 mei voor 29 euro per maand te bestellen. In het Spoordeelwekenboekje staat vanaf 1 mei pas geldig, op ns.nl/actieweekendvrij lijkt hij wel gewoon al te bestellen.
  dinsdag 23 april 2013 @ 18:29:36 #262
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_125647724
Nja, ik HEB al weekendvrij.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_125648891
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:13 schreef greavy het volgende:
Communicatie tussen Infrabel/NMBS en NS is erg moeilijk: Door werkzaamheden bij Kapellen (B) voor de derde week op rij rijden de stoptreinen uit Roosendaal naar Antwerpen 12 minuten eerder. Maar NS weet van niks. Zaterdagochtend zal de welbekende "rode regel" wel weer verschijnen, voor de derde week op rij ... Railtime.be heeft het wel bij het rechte pad.
Ze hebben het wel diverse keren op Twitter gegooid geloof ik.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  dinsdag 23 april 2013 @ 19:21:46 #264
391360 KnightSolaire
Praise the Sun
pi_125649551
Was Weekend Vrij begin dit jaar ook al niet in de actie?

E: Ja, was toen ¤25. Maar bij deze actie kun je ook voor ¤39 de 1e klas-variant van Weekend Vrij nemen, zie ik, wat je normaal betaald voor een tweedeklasabonnement. Best netjes. Maar moet je dan als je doordeweeks met korting tweede klas wil reizen iedere keer een klassewissel aanvragen? :')
  dinsdag 23 april 2013 @ 19:35:05 #265
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_125650133
Nee natuurlijk niet :) Korting is korting. Het is hier Duitsland niet he :{w (want daar is een kortingkaart voor 1e klas veel duurder dan een kortingkaart voor 2e klas :X )
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 april 2013 @ 19:38:55 #266
391360 KnightSolaire
Praise the Sun
pi_125650294
NS_online twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 19:36:50 @KnightSolaireNL Ja, dat klopt. Je ROS staat dan standaard op 1ste klas en dan moet je dus elke keer een klassewissel aanvragen. ^KJ reageer retweet
  dinsdag 23 april 2013 @ 19:52:20 #267
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_125650855
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:38 schreef KnightSolaire het volgende:
NS_online twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 19:36:50 @KnightSolaireNL Ja, dat klopt. Je ROS staat dan standaard op 1ste klas en dan moet je dus elke keer een klassewissel aanvragen. ^KJ reageer retweet
Klopt. Hoewel, ik heb het ooit voorelkaar gespeeld met de NS Klantenservice dat mijn ROS naar 2e klas standaard gezet werd :D Heb wat moeite gekost, maar is technisch gewoon mogelijk *)
  dinsdag 23 april 2013 @ 19:52:36 #268
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_125650867
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:38 schreef KnightSolaire het volgende:
NS_online twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 19:36:50 @KnightSolaireNL Ja, dat klopt. Je ROS staat dan standaard op 1ste klas en dan moet je dus elke keer een klassewissel aanvragen. ^KJ reageer retweet
Kanker :'(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_125651247
quote:
Met het Dal Voordeel abonnement reist u met 40% korting in de daluren doordeweeks én in het hele weekend. Nu tot 1 mei 2013 van ¤ 50 voor maar ¤ 29 voor het eerste jaar.
U heeft nog 7 dagen om van dit unieke voordeel te profiteren!

De voordelen van Dal Voordeel
• 40% korting op uw reis tijdens alle daluren (tussen 9:00 en 16:00 uur en tussen 18:30 en 6:30 uur) én in het hele weekend
• 40% korting voor maximaal 3 medereizigers (na 9:00 uur ’s ochtends en in het hele weekend
• Het abonnement geldt ook bij andere treinvervoerders

Deze actie is geldig t/m 30 april 2013.
Na het 1e jaar is het abonnement maandelijks opzegbaar.

Dal Voordeel nu ¤ 29
Gebruik in onze webshop de actiecode 1327
dag
  dinsdag 23 april 2013 @ 20:16:34 #270
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_125652049
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:22 schreef Peterselieman het volgende:
Er staan vier Lintjes in Groningen geparkeerd. Geen idee waarom
ik zag ze vanmiddag iid ook staan, de logo's waren eraf gehaald, ze stonden helemaal achterin op het emplacement
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')