valt mee, want met enkele wissels meer kun je de stations altijd nog in één richting bedienen, waarbij mensen die daar willen zijn via het volgende station terug kunnen reizen. Is nog altijd beter dan alles maar plat te leggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:58 schreef b2py het volgende:
Dat heeft meer te maken met het ontbreken van perrons aan de buitensporen dan aan de wissels die aanwezig zijn.
Dan heeft het meer met normen dan met wissels te maken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
je zegt het goed: de huidige normen. Met enkele relatief kleine aanpassingen kost het ook wel capaciteit, maar veel minder dan je denkt.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:13 schreef greavy het volgende:
Communicatie [..] is erg moeilijk: [..]
Railtime.be heb het wel bij het rechte pad.
beidequote:Op dinsdag 23 april 2013 18:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan heeft het meer met normen dan met wissels te maken.
Ze hebben het wel diverse keren op Twitter gegooid geloof ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:13 schreef greavy het volgende:
Communicatie tussen Infrabel/NMBS en NS is erg moeilijk: Door werkzaamheden bij Kapellen (B) voor de derde week op rij rijden de stoptreinen uit Roosendaal naar Antwerpen 12 minuten eerder. Maar NS weet van niks. Zaterdagochtend zal de welbekende "rode regel" wel weer verschijnen, voor de derde week op rij ... Railtime.be heeft het wel bij het rechte pad.
twitter:NS_online twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 19:36:50@KnightSolaireNL Ja, dat klopt. Je ROS staat dan standaard op 1ste klas en dan moet je dus elke keer een klassewissel aanvragen. ^KJ reageer retweet
Klopt. Hoewel, ik heb het ooit voorelkaar gespeeld met de NS Klantenservice dat mijn ROS naar 2e klas standaard gezet werdquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:38 schreef KnightSolaire het volgende:
twitter:NS_online twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 19:36:50@KnightSolaireNL Ja, dat klopt. Je ROS staat dan standaard op 1ste klas en dan moet je dus elke keer een klassewissel aanvragen. ^KJ reageer retweet
Kankerquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:38 schreef KnightSolaire het volgende:
twitter:NS_online twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 19:36:50@KnightSolaireNL Ja, dat klopt. Je ROS staat dan standaard op 1ste klas en dan moet je dus elke keer een klassewissel aanvragen. ^KJ reageer retweet
quote:Met het Dal Voordeel abonnement reist u met 40% korting in de daluren doordeweeks én in het hele weekend. Nu tot 1 mei 2013 van ¤ 50 voor maar ¤ 29 voor het eerste jaar.
U heeft nog 7 dagen om van dit unieke voordeel te profiteren!
De voordelen van Dal Voordeel
• 40% korting op uw reis tijdens alle daluren (tussen 9:00 en 16:00 uur en tussen 18:30 en 6:30 uur) én in het hele weekend
• 40% korting voor maximaal 3 medereizigers (na 9:00 uur ’s ochtends en in het hele weekend
• Het abonnement geldt ook bij andere treinvervoerders
Deze actie is geldig t/m 30 april 2013.
Na het 1e jaar is het abonnement maandelijks opzegbaar.
Dal Voordeel nu ¤ 29
Gebruik in onze webshop de actiecode 1327
ik zag ze vanmiddag iid ook staan, de logo's waren eraf gehaald, ze stonden helemaal achterin op het emplacementquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:22 schreef Peterselieman het volgende:
Er staan vier Lintjes in Groningen geparkeerd. Geen idee waarom
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:22 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Trein komt van links, en moet de straat in waar de fotograaf staat. Dat gaat nooit lukken. Dus leggen we de kruising ff stil, en moet je even 2 keer gaan steken.
Althans, dat steken moet haast wel want anders moet je kilometers tegen het verkeer in rijden. Heb de situatie ff met mijn mentor bekeken vandaag, die zegt steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |