IK ga dinsdag ff kijkenquote:Op zondag 21 april 2013 20:39 schreef Frenk3nstein het volgende:
Straks over de nieuwe fly-over bij Den Bosch geweest, is lekker hoog wel, en mooi
Het perron wordt aan beide kanten verlengd, in totaal iets van 300m ofzo!
Leidschendam?quote:Op zondag 21 april 2013 21:46 schreef _serial_ het volgende:
Kent iemand deze locatie ?
[ afbeelding ]
Ik weet het ook niet vandaarquote:
Hmm zou best nog wel eens kunnenquote:
Bij 'ons' aan de Duitse kant is het hartstikke mooi, met kuuroorden tot vlak voor de grens, zoals Bad Schandau (grensstation voor de EC-treinen). Aan de Tsjechische kant doet het eerder denken aan Charleroi ofzo. Maar ik wil best geloven dat dat alleen voor de Ustecky Kraj geldt. Maar laat dat nou de enige provincie zijn waar je vanaf hier goedkoop heen kan met het Elbe-Labe-Ticket.quote:Op zondag 21 april 2013 21:31 schreef eti het volgende:
Ik ben in die buurt wel ooit in Kytlice geweest, meen ik. Dat was een zeer aangename omgeving. Er tsjoekelden ook leuke railbusjes over de spoorlijntjes.
Decin is volgens mij niet het meest florissante stuk Tsjechië, nee. Dat soort grensstadjes zijn vaker niet heel gezellig.
Scheveningen. Lijn 11 t.h.v. de kompasstraat.quote:Op zondag 21 april 2013 21:46 schreef _serial_ het volgende:
Kent iemand deze locatie ?
[ afbeelding ]
Ding is wel heel domquote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef Duvel het volgende:
EVA zegt:Welkom bij de Klantenservice van NS. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:Goedenavond mevrouw.
EVA zegt:Ik weet hier helaas niets over. Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
U zegt:Weet u wanneer de KoningsThalys rijdt?
EVA zegt:Begrijp ik het goed dat u een reis wilt plannen?
U zegt:Nee, wanneer wordt de KoningsThalys ingezet?
EVA zegt:Ok, dat was niet wat u bedoelde. Ik begrijp het nog niet helemaal. Ik zou graag nog een keer van u willen horen waarmee ik u van dienst kan zijn.
| 1 2 3 | EVA zegt:Welkom bij de Klantenservice van NS. Waarmee kan ik u van dienst zijn? U zegt:station dieren EVA zegt:Wilt u informatie over het meenemen van uw huisdier in de trein? |
Oh okee. Wanneer rijdt de KoningsKuthoer?quote:Op zondag 21 april 2013 20:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Leren we hiervan:
Op het woord thalys is geen reactie.
En kuthoer is wel herkend
vraag het Evaquote:Op maandag 22 april 2013 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Wanneer rijdt de KoningsKuthoer?
Ik ben met die brooddozen naar Dobris gereden vanuit Praag. Da's echt alsof je door Mozambique aan het kachelen bent, mijn Hemelquote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef Igen het volgende:
Een fotootje:
[ afbeelding ]
Naast StadsOlifanten hebben ze nu ook RegioPanters in Tsjechië. Met wifi als het goed is, dus mijn idee was om deze foto te maken en dan als "groetjes uit Tsjechië" meteen hier te posten. Maar de wifi deed het helaas niet goed.
Ik kan trouwens niemand aanraden om naar dit deel van Tsjechië te gaan, tot nu toe ben ik in Decin en Usti geweest en wat een trieste zooi is het zeg. Is geloof ik ook het armste deel van het land. Maar er was wel een Albert (van Albert Heijn) supermarkt dus mijn missie was geslaagd.
Dank voor deze uitgebreide reactie !quote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Scheveningen. Lijn 11 t.h.v. de kompasstraat.
https://maps.google.nl/?l(...)bp=12,346.45,,0,-0.7
Misschien verklaart dit wat:quote:Op maandag 22 april 2013 08:40 schreef Fiorano het volgende:
Ah op utrecht ook geen treinen richting Schiphol. Handig allemaal
Maaruh, succes dus!quote:
Tussen Utrecht en Schiphol was wisselstoring.quote:Op maandag 22 april 2013 09:04 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Misschien verklaart dit wat:
[..]
Maaruh, succes dus!
Die konden best eens verdwenen zijn inmiddels: sinds anderhalf jaar staan in de treinen kaartautomaten, en die op Glanerbrug en De Eschmarke werden nog wel eens vernield.quote:Op zondag 21 april 2013 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
staan bij beide stations wel kaartautomaten van de DB?
Wie doet er even een inspectierondjequote:Op maandag 22 april 2013 09:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die konden best eens verdwenen zijn inmiddels: sinds anderhalf jaar staan in de treinen kaartautomaten, en die op Glanerbrug en De Eschmarke werden nog wel eens vernield.
Het gaat vooral om de plaatsen langs de doorgaande route. Er wippen nogal wat mensen de Tsjechische (of Poolse) grens over voor goedkope drank en sigaretten en allerlei vormen van illegale handel in bootleg-artikelen. Of voor een schaars geklede dame. Al dat volk trekt dus vanuit heel Polen of Tsjechië naar de grensplaatsjes om z'n handeltje te drijven.quote:Op zondag 21 april 2013 22:13 schreef Igen het volgende:
[..]
Bij 'ons' aan de Duitse kant is het hartstikke mooi, met kuuroorden tot vlak voor de grens, zoals Bad Schandau (grensstation voor de EC-treinen). Aan de Tsjechische kant doet het eerder denken aan Charleroi ofzo. Maar ik wil best geloven dat dat alleen voor de Ustecky Kraj geldt. Maar laat dat nou de enige provincie zijn waar je vanaf hier goedkoop heen kan met het Elbe-Labe-Ticket.
Edit: O wacht,Kytlice hoort daar ook bij. Nou, dan moet ik daar ook nog maar eens heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |