Valt dat onder VRR ja? Niet onder ZVM Münsterland??quote:Op zondag 21 april 2013 12:26 schreef bork het volgende:
[..]
Monatsticket, ik heb gewoon www.vrr.de gebruikt.
Kon het ritje bij hun gewoon in de planner vindenquote:Op zondag 21 april 2013 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt dat onder VRR ja? Niet onder ZVM Münsterland??
Ik heb gezocht tot ik een ons woog daarquote:Op zondag 21 april 2013 12:26 schreef bork het volgende:
[..]
Monatsticket, ik heb gewoon www.vrr.de gebruikt.
Werkt dit?quote:Op zondag 21 april 2013 12:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik heb gezocht tot ik een ons woog daar
Zover was ik ook, maar ik had nog niet op de prijs geklikt, wat zit dat verstopt zegquote:Op zondag 21 april 2013 12:32 schreef bork het volgende:
[..]
Werkt dit?
http://efa.vrr.de/vrrstd/(...)schede%2C+Glanerbrug
Prototype Regioshuttle?quote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef bork het volgende:
Ik heb in 2012 een foto gemaakt van dit treintje, net ontdekt wat het is. Weet iemand het?
[ link | afbeelding ]
Volgens mij heb ik die in Leipzig veel zien kachelen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef bork het volgende:
Ik heb in 2012 een foto gemaakt van dit treintje, net ontdekt wat het is. Weet iemand het?
[ link | afbeelding ]
Want daar gaan toch maar 3 mensen heen op zondagquote:Reisadvies
U kunt gebruikmaken van de omreisroute of de bussen
tussen Amersfoort en Deventer en verder kunt u omreizen via Zwolle
tussen Apeldoorn, Twello en Deventer kunt u reizen met de bus in plaats van de trein
naar Apeldoorn Osseveld reist u vanaf station Apeldoorn met een taxibusje
Kerkgangers?quote:Op zondag 21 april 2013 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want daar gaan toch maar 3 mensen heen op zondag![]()
tsja, diegenen die het doen zouden ze eens onder moeten spuiten. Kijken of ze het dan nog zo leuk vindenquote:Op zondag 21 april 2013 13:13 schreef James1988 het volgende:
Het tuig heeft de ICK-rijtuigen bij Lage Zwaluwe weten te vinden... alle 21 rijtuigen die aan de oostkant staan zijn inmiddels voorzien van graffiti. De rijtuigen erachter heb ik niet kunnen zien, maar die zullen ook wel onder handen zijn genomen
geilquote:Op zondag 21 april 2013 13:06 schreef bork het volgende:
Niet goed, een van deze treintjes heeft ooit als spooktrein rondgereden, zonder reizigers en personeel aan boord
Je punt is inmiddels wel gemaakt.quote:Op zondag 21 april 2013 13:35 schreef greavy het volgende:
Zo, nu weer onderweg van Den Helder naar Utrecht. Uiteraard met comfortinjectie +500% (ICM4 4219+4044).
Werd tijd ook, want nu kon ik weer eens met een fatsoenlijke reismogelijkheid naar Den Helder. Anders waren het heul veul bussen.
sukkelquote:Op zondag 21 april 2013 13:35 schreef greavy het volgende:
Zo, nu weer onderweg van Den Helder naar Utrecht. Uiteraard met comfortinjectie +500% (ICM4 4219+4044).
Werd tijd ook, want nu kon ik weer eens met een fatsoenlijke reismogelijkheid naar Den Helder. Anders waren het heul veul bussen.
Hier kun je het verhaal vinden ->quote:Op zondag 21 april 2013 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geil![]()
maar vertel het hele verhaal eens dan?
DWA LVT/Squote:Op zondag 21 april 2013 12:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die in Leipzig veel zien kachelen.
Sommige mensen stoppen ze ook onder het kopje Schienenbus.quote:
Maar je kan ze ook onder de categorie VAL treinen scharen dus...quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef bork het volgende:
[..]
Sommige mensen stoppen ze ook onder het kopje Schienenbus.
Oerlelijkquote:Op zondag 21 april 2013 14:04 schreef bork het volgende:
[..]
DWA LVT/S
[ afbeelding ]Butzbach-Licher Eisenbahn (gokje)
[ afbeelding ]Burgenlandbahn
[ afbeelding ]
Städtebahn Sachsen GmbH
Dat is planmatigquote:Op zondag 21 april 2013 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
Treintjes een half uur in een weiland stilzetten bijvoorbeeld
dat hoeft daar dan ook niet, omdat ze het Nederlands er niet machtig zijn, uitzonderingen daargelatenquote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt. Maar daar schrijven ze "reiziger" dan ook HELEMAAL niet met een r.
eizigequote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt. Maar daar schrijven ze "reiziger" dan ook HELEMAAL niet met een r.
Vriend, als je met deze comfort onzin nou een even kapt wordt het voor iedereen weer een stukje gezelliger.quote:Op zondag 21 april 2013 13:35 schreef greavy het volgende:
Bedoel je niet de KoningsVirm ?quote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Is de omloop van de KoningsThalys ergens terug te vinden?
Frankrijk is echt een banenenrepubliek.quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ook weer zoiets.
Anti homohuwelijkdemonstratie in parijs. Kan gebeuren. Er word 1 station afgesloten ivm met de toeloop. Kan ook gebeuren. Trein slaat station over. Logisch. Maar het station daarna zetten we een controleclub + ME neer, en naaien we iedereen die een kaartje tot het gesloten station had. Dan had je maar een station eerder moeten uitstappen.
Oh, ben jij de programmeur van Eva van NS?quote:
Vraag het op Somda zou ik zeggenquote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Is de omloop van de KoningsThalys ergens terug te vinden?
Je hebt ze allebei.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 19:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, ben jij de programmeur van Eva van NS?
Oh die memo heb ik even gemistquote:
quote:EVA zegt:Welkom bij de Klantenservice van NS. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:Goedenavond mevrouw.
EVA zegt:Ik weet hier helaas niets over. Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
U zegt:Weet u wanneer de KoningsThalys rijdt?
EVA zegt:Begrijp ik het goed dat u een reis wilt plannen?
U zegt:Nee, wanneer wordt de KoningsThalys ingezet?
EVA zegt:Ok, dat was niet wat u bedoelde. Ik begrijp het nog niet helemaal. Ik zou graag nog een keer van u willen horen waarmee ik u van dienst kan zijn.
quote:EVA zegt:Bedankt. Tot ziens en nog een fijne dag!
U zegt:Dank u.
EVA zegt:Tot uw dienst. Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn?
U zegt:Nee, dank u.
EVA zegt:Ok, dan zijn we volgens mij klaar nu.
U zegt:Ik denk het ook.
EVA zegt:Hier weet ik helaas niets over. Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
Ze weet echt niksquote:EVA zegt:Welkom bij de Klantenservice van NS. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:Rijdt mijn trein dinsdagochtend?
EVA zegt:Begrijp ik het goed dat u een reis wilt plannen?
U zegt:kuthoer
EVA zegt:Ehm... Ik weet niet of ik hier vrolijk van word. Ik begrijp het niet helemaal. Begrijp ik het goed dat u een reis wilt plannen?
Valt best mee. Meestal als er mensen informatie zouden willen vragen aan Eva, is het zo druk dat heel ns.nl er uit ligt.quote:Op zondag 21 april 2013 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Die onzin daar moeten ze mee stoppen. Leuk projectje van een bijbeunstudent of zo, maar schadelijk voor het imago van NS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |