Bedoel je niet de KoningsVirm ?quote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Is de omloop van de KoningsThalys ergens terug te vinden?
Frankrijk is echt een banenenrepubliek.quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ook weer zoiets.
Anti homohuwelijkdemonstratie in parijs. Kan gebeuren. Er word 1 station afgesloten ivm met de toeloop. Kan ook gebeuren. Trein slaat station over. Logisch. Maar het station daarna zetten we een controleclub + ME neer, en naaien we iedereen die een kaartje tot het gesloten station had. Dan had je maar een station eerder moeten uitstappen.
Oh, ben jij de programmeur van Eva van NS?quote:
Vraag het op Somda zou ik zeggenquote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Is de omloop van de KoningsThalys ergens terug te vinden?
Je hebt ze allebei.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 19:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, ben jij de programmeur van Eva van NS?
Oh die memo heb ik even gemistquote:
quote:EVA zegt:Welkom bij de Klantenservice van NS. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:Goedenavond mevrouw.
EVA zegt:Ik weet hier helaas niets over. Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
U zegt:Weet u wanneer de KoningsThalys rijdt?
EVA zegt:Begrijp ik het goed dat u een reis wilt plannen?
U zegt:Nee, wanneer wordt de KoningsThalys ingezet?
EVA zegt:Ok, dat was niet wat u bedoelde. Ik begrijp het nog niet helemaal. Ik zou graag nog een keer van u willen horen waarmee ik u van dienst kan zijn.
quote:EVA zegt:Bedankt. Tot ziens en nog een fijne dag!
U zegt:Dank u.
EVA zegt:Tot uw dienst. Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn?
U zegt:Nee, dank u.
EVA zegt:Ok, dan zijn we volgens mij klaar nu.
U zegt:Ik denk het ook.
EVA zegt:Hier weet ik helaas niets over. Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
Ze weet echt niksquote:EVA zegt:Welkom bij de Klantenservice van NS. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:Rijdt mijn trein dinsdagochtend?
EVA zegt:Begrijp ik het goed dat u een reis wilt plannen?
U zegt:kuthoer
EVA zegt:Ehm... Ik weet niet of ik hier vrolijk van word. Ik begrijp het niet helemaal. Begrijp ik het goed dat u een reis wilt plannen?
Valt best mee. Meestal als er mensen informatie zouden willen vragen aan Eva, is het zo druk dat heel ns.nl er uit ligt.quote:Op zondag 21 april 2013 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Die onzin daar moeten ze mee stoppen. Leuk projectje van een bijbeunstudent of zo, maar schadelijk voor het imago van NS.
IK ga dinsdag ff kijkenquote:Op zondag 21 april 2013 20:39 schreef Frenk3nstein het volgende:
Straks over de nieuwe fly-over bij Den Bosch geweest, is lekker hoog wel, en mooi
Het perron wordt aan beide kanten verlengd, in totaal iets van 300m ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |