Bel een Poolse vakwerk bedrijfje op.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Dries![]()
Ik ging net wijn pakken, maar het licht in de keuken doet het nog steeds niet, best wel lastig, morgen maar even kijken of ik het zelf kan fixen.
Ja voor 1 lichtknopje zeker. Ik schroef het eraf (als het lukt) en er weer op, ik denk dat het knopje geen kontakt meer maakt. Anders bel ik mijn neefje van 14 die kan het wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bel een Poolse vakwerk bedrijfje op.
Zo worden die verjaardagen ook wel minder.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja voor 1 lichtknopje zeker. Ik schroef het eraf (als het lukt) en er weer op, ik denk dat het knopje geen kontakt meer maakt. Anders bel ik mijn neefje van 14 die kan het wel.
Hoezo dat? Mijn neefje vindt het leuk om dingen te fixen. Die is superhandig met electriciteit, computers, noem maar op. Oh hij is al 15 bedenk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zo worden die verjaardagen ook wel minder.
De jarige job natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:22 schreef Drugshond het volgende:
Ik moet morgen mij eigen verjaardag nog vieren (3 weken na dato). Uit eten met familie + aanhang.
En raad eens wie de rekening krijgt.
De grap was ook bzzzzquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat? Mijn neefje vindt het leuk om dingen te fixen. Die is superhandig met electriciteit, computers, noem maar op. Oh hij is al 15 bedenk ik.
Dank je... 26 lentes jong.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
De jarige job natuurlijk.
Nog gefeliciteerd trouwens.
Ow ik ben soms wat laat met grappen snappen, of eigenlijk: ik neem vaak dingen te serieusquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De grap was ook bzzzz
[..]
Dank je... 26 lentes jong.(whoaaaa)
Niks mis met Spaans temperament.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik ga het onthouden. Ik heb nogal de neiging snel op mijn pikkie getrapt te zijn namelijk.
Dus is het geen knop meer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Kijk daar heb je al zo een knop![]()
Al kan ik hier nu wel tegen, jammer he?
Spanjaarden zijn snel op hun pik getrapt???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |