quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Deze man komt haar in ieder geval zoeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En:Een PropertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wit, zei je?quote:Op zondag 21 april 2013 18:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het was zoiets, maar (in mijn beleving dan) vele malen mooier; http://beeldengeluidwiki.(...)kerst_%281994%29.png
Die indianentooi kwam vaak in beeld bij reclames, maar er helaas is nergens een beeldarchief beschikbaar (na 1-2-3- Googlen, behalve op http://beeldengeluidwiki.nl/images...) waar ik dé reclame kan vinden waar de tooi (wit i.p.v. goudkleurig) het beste naar voren komt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is hij weer. Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op zondag 21 april 2013 18:27 schreef Frey het volgende:
Weer een bekende kop in seizoen 8:Wie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.

quote:Op zondag 21 april 2013 22:03 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is hij weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef Frey het volgende:
Harmsen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oom Govert, werd steeds leuker in gtst!
In seizoen 1 en 2, was hij eigenlijk alleen maar de saggerijnige buurman!

Harmsen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl

Och nu ze eindelijk opgelazerd zijn, kan ik me er niet teveel aan ergeren. Het eind van seizoen 9 -tevens het begin van Fischer geëtter- zal me wat zwaarder vallen denk ik.quote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef PeterKelder het volgende:
Bartolhovens grote vriendin Charlotte Besijn in Goudkust:
En diens andere grote vriendin (Lieke van Lexmond), ook in Goudkust:

Hoewel het begin natuurlijk nog reuze meeviel. Het zal daar vooral de gedachte aan later zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 01:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och nu ze eindelijk opgelazerd zijn, kan ik me er niet teveel aan ergeren. Het eind van seizoen 9 -tevens het begin van Fischer geëtter- zal me wat zwaarder vallen denk ik.

Hierin verschillen we in een dergelijke mate mening dat ik ze toen ook al gigantisch erg en irritant vond. Ik ben het er zeker mee eens dat het erger en erger werd. Maar let maar op begin seizoen 10, het is snel duidelijk dat alles vanaf dan volgens Barbara d'r zinnetje gaat en Jef de goedlachse en toegeeflijke vriend en later d'r slaafse en onder-de-plak-zittende echtgenoot is.quote:Op maandag 22 april 2013 01:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Hoewel het begin natuurlijk nog reuze meeviel. Het zal daar vooral de gedachte aan later zijn.

Seizoen 10 en 11 ben ik qua inhoud voor een groot gedeelte kwijt. Ik moet nog zien hoe me dat gaat bevallen. In ieder geval gaan in seizoen 9 en 10 sowieso de grote klappen vallen wat betreft de cast.quote:Op maandag 22 april 2013 01:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hierin verschillen we in een dergelijke mate mening dat ik ze toen ook al gigantisch erg en irritant vond. Ik ben het er zeker mee eens dat het erger en erger werd. Maar let maar op begin seizoen 10, het is snel duidelijk dat alles vanaf dan volgens Barbara d'r zinnetje gaat en Jef de goedlachse en toegeeflijke vriend en later d'r slaafse en onder-de-plak-zittende echtgenoot is.

Dat klopt, al vond ik dat zo stabiel als hij was van seizoen 1 t/m Eveline's overlijden, zo werd hij nooit meer. Ook in de momenten dat ie nog wel zichzelf was (geniet er nog maar even goed vanquote:Op maandag 22 april 2013 01:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Seizoen 10 en 11 ben ik qua inhoud voor een groot gedeelte kwijt. Ik moet nog zien hoe me dat gaat bevallen. In ieder geval gaan in seizoen 9 en 10 sowieso de grote klappen vallen wat betreft de cast.
Van seizoen 8 geniet ik op het moment in ieder geval weer met volle teugen. Ook op momenten dat er even wat minder actie is, blijft het samenspel geweldig. Het blijven gewoon boeiende personages en de humor blijft geweldig. Daniël is overigens ook alweer vrij snel zichzelf, maar je weet wat hem nog te wachten staat.
 ), vond ik dat zijn blazoen enigzins bevlekt was. Heel anders dan de held die met Marieke naar d'r pleegvader ging en Linda redde uit de klauwen van Jean Armand.
 ), vond ik dat zijn blazoen enigzins bevlekt was. Heel anders dan de held die met Marieke naar d'r pleegvader ging en Linda redde uit de klauwen van Jean Armand.   

De reden dat ik de familie Fischer in het begin niet vervelend vond.quote:Op maandag 22 april 2013 01:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hierin verschillen we in een dergelijke mate mening dat ik ze toen ook al gigantisch erg en irritant vond. Ik ben het er zeker mee eens dat het erger en erger werd. Maar let maar op begin seizoen 10, het is snel duidelijk dat alles vanaf dan volgens Barbara d'r zinnetje gaat en Jef de goedlachse en toegeeflijke vriend en later d'r slaafse en onder-de-plak-zittende echtgenoot is.

Doe ik zeker. Daniël ga je echt ontzettend missen. Iedereen ging altijd naar hem toe voor goede raad en hij was altijd in voor een dolletje. Geweldige interactie met zowel de ouderen als de jongeren. Benjamin vervulde later ook nog zo'n soort rol.quote:Op maandag 22 april 2013 01:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
geniet er nog maar even goed van

Ik had ook totaal niks tegen de eerste Morris en Charlie. Ik weet nog dat Charlie op een gegeven moment in een strijd verwikkeld raakte met Daantje en toen was ik voor Charlie. Totdat Lieke de rol tijdelijk overnam, toen was ik ineens voor Daantje. Maar toen Aukje weer terug was, koos ik weer partij voor Charlie.quote:Op maandag 22 april 2013 01:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De reden dat ik de familie Fischer in het begin niet vervelend vond.
Kwam denk ik vooral omdat de eerste Morris en Charlie geen vervelende personages waren!

Het stoorde mij gigantisch dat Morris (vooral door Charlie) als het lulletje werd neergezet en behandeld. En dat Morris zo een sukkel was (niet dankzij het acteerwerk van Patrick Martens, dat was prima), sukkelige personages spreken mij nu eenmaal niet zo aan. We waren net van Julian en Kim af en Morris en Charlie waren gewoon van die 'net niet' personages voor mij.quote:Op maandag 22 april 2013 01:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De reden dat ik de familie Fischer in het begin niet vervelend vond.
Kwam denk ik vooral omdat de eerste Morris en Charlie geen vervelende personages waren!

Zie boven, ik vond ze inderdaad minder erg dan wat nog kwam, maar daar houdt het voor mij verder wel een beetje bij op.quote:Op maandag 22 april 2013 01:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik had ook totaal niks tegen de eerste Morris en Charlie. Ik weet nog dat Charlie op een gegeven moment in een strijd verwikkeld raakte met Daantje en toen was ik voor Charlie. Totdat Lieke de rol tijdelijk overnam, toen was ik ineens voor Daantje. Maar toen Aukje weer terug was, koos ik weer partij voor Charlie.

Die Morris#1 was wel een watje ja!quote:Op maandag 22 april 2013 01:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zie boven, ik vond ze inderdaad minder erg dan wat nog kwam, maar daar houdt het voor mij verder wel een beetje bij op.

Sylvester als personage vond ik niks, maar de verhaallijn met zijn vader vond ik wel goed ja. Op de site staat nog een fragment daarvan, echt een hele goede scène.quote:Op maandag 22 april 2013 08:23 schreef Koosnaam het volgende:
Op uitzondering van een Job en Sylvester misschien. Ik vond die verhaallijn met de racistische vader van Sylvester wel grappig!

Harmsen

Edit: Dit kan ik me herinneren, klopt het ook dat Rik's moeder al terug is? Want volgens mij was dat ook deze periode al. Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.

Die is alweer weg.quote:Op maandag 22 april 2013 13:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]

Edit: Dit kan ik me herinneren, klopt het ook dat Rik's moeder al terug is? Want volgens mij was dat ook deze periode al.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

!
 !

quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:Meneer HarmsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Janine
Ludo

-_-
-_-

Kleine kanttekening: het is maar tijdelijkquote:Louis Talpe uit Goede Tijden Slechte Tijden
Geplaatst op Mon 22 Apr 2013 om 17:00
Louis Talpe wordt begin 2014 uit Goede Tijden Slechte Tijden geschreven. Dat vertelt de soapacteur aan Story. Talpe is in het voorjaar te druk met een Vlaamse musical. “Als ik iets voor bijvoorbeeld Mega Mindy moest opnemen, werd er altijd zo geschoven met de schema’s dat ik daar tijd voor had. Maar het repeteren van 14-18 zal heel veel tijd in beslag nemen, dat is niet te combineren met de soap. De schrijvers gaan nu een manier bedenken om mij er volgend jaar uit te schrijven“, zegt hij.
Het vertrek is volgens Talpe niet definitief. “Ik ga er maar tijdelijk uit. Vanwege de flexwet moet ik sowieso de serie voor drie maanden verlaten. Gelukkig kan ik die opnemen als we gaan repeteren voor 14-18. Als de musical eenmaal door het land gaat, moet ik deze met GTST combineren.”
Dat moet goed gaan, denkt Talpe. “Ferry Doedens heeft dat met Wicked ook gedaan en dat ging hem goed af. Ik hoop dat de opnameschema’s van GTST dan opnieuw voor mij aangepast worden zodat ik ’s middags om drie uur naar België kan om in de rol van soldaat te kruipen.”
Louis Talpe speelt in de serie de rol van Mike.

Vind je? Rond 2005 is het al ongeveer zoals nu. Toen kregen we Martines exit, A&A die opgeheven werd, Robert en Jef die uit elkaar gingen, Arnie en Dennis die verwisseld waren, Ray en Dennis die kneuzig deden om de Koning. Vlak daarna Ludo die nog een geintje met die boot uithaalde en daarna was het hek van de dam met de terugkeer van Frits-Hans en Linda's vreemde comeback.quote:Op maandag 22 april 2013 17:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
GTST in de jaren '00:
GTST in de jaren '10:

Nu heeft Ludoquote:Op maandag 22 april 2013 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vind je? Rond 2005 is het al ongeveer zoals nu. Toen kregen we Martines exit, A&A die opgeheven werd, Robert en Jef die uit elkaar gingen, Arnie en Dennis die verwisseld waren, Ray en Dennis die kneuzig deden om de Koning. Vlak daarna Ludo die nog een geintje met die boot uithaalde en daarna was het hek van de dam met de terugkeer van Frits-Hans en Linda's vreemde comeback.

quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu heeft LudoDie snap ik even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb seizoen 8 ook besteld, wederom bij Bol.com, waar heb jij hem vandaan eigenlijk? Een heer met stijl
Een heer met stijl

Helemaal met je eens!quote:Op maandag 22 april 2013 12:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Sylvester als personage vond ik niks, maar de verhaallijn met zijn vader vond ik wel goed ja. Op de site staat nog een fragment daarvan, echt een hele goede scène.
Job was tof tot de recast.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saturn weerquote: Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

Mwah, over het algemeen genomen waren de jaren 2000-2009 nog redelijk te doen. Het zakenleven had nog een rol, er zaten nog spannende vetes in, er waren comebacks van personages uit het verleden (niet in alle gevallen even sterk, maar toch), er was tenminste nog goede muziek en oude rotten kregen tenminste nog wat waardige verhaallijnen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vind je? Rond 2005 is het al ongeveer zoals nu. Toen kregen we Martines exit, A&A die opgeheven werd, Robert en Jef die uit elkaar gingen, Arnie en Dennis die verwisseld waren, Ray en Dennis die kneuzig deden om de Koning. Vlak daarna Ludo die nog een geintje met die boot uithaalde en daarna was het hek van de dam met de terugkeer van Frits-Hans en Linda's vreemde comeback.

Ben het wel met je eens!quote:Op maandag 22 april 2013 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, over het algemeen genomen waren de jaren 2000-2009 nog redelijk te doen. Het zakenleven had nog een rol, er zaten nog spannende vetes in, er waren comebacks van personages uit het verleden (niet in alle gevallen even sterk, maar toch), er was tenminste nog goede muziek en oude rotten kregen tenminste nog wat waardige verhaallijnen.
En ja, er was ook heel wat op aan te merken, maar het zat toen tenminste nog gevarieerder in elkaar dan de huis-, tuin- en keukenserie die het nu is, wat wordt aangestuurd met een zooitje ongeregeld wat last heeft van tunnelvisie en zich alleen maar blindstaart op de hoge kijkcijfers en de doelgroep 8-12 jaar.

De enige irritante schakel binnen die familie vind ik Bianca met d'r betweterige gedrag de hele tijd. Alles moet volgens haar manier, terwijl die manier geen enkel effect geeft - ja, het tegenovergestelde van wat het zou moeten zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
De familie Bouwhuis kunneb ze wel mooi schrijven.
Er zit een mooie scene weer voor ze in jammer van het gebrabel in de overige scenes. Vooral Ludo zo zien blijft moeilijk.

Sjors doet zich voor als de heilige Maria zelf (terwijl ze zelf genoeg foute dingen heeft gedaan), Jack is uiteindelijk gedegradeerd tot het lulletje rozenwater van Meerdijk en Bing trekt alleen nog maar gezichten alsof-ie moet poepen en heeft een obsessie met het krijgen van een kindquote:Op maandag 22 april 2013 19:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens!
Bovendien vond ik personages als Sjors, Jack en Bing in hun eerste seizoenen ook nog best ok!
En je had nog de familie Sanders. Zonder Lucas en Maxime!
 Kun je nagaan hoe ze allen in de serie zijn gekomen: Sjors als de dochter van Frits en Martine, Jack als de zoon van Frits/kleinzoon van Herman en Bing kwam regelrecht uit de gevangenis
 Kun je nagaan hoe ze allen in de serie zijn gekomen: Sjors als de dochter van Frits en Martine, Jack als de zoon van Frits/kleinzoon van Herman en Bing kwam regelrecht uit de gevangenis 

Inderdaad ja! Ze hadden zoveel meer met die personages kunnen doen.quote:Op maandag 22 april 2013 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sjors doet zich voor als de heilige Maria zelf (terwijl ze zelf genoeg foute dingen heeft gedaan), Jack is uiteindelijk gedegradeerd tot het lulletje rozenwater van Meerdijk en Bing trekt alleen nog maar gezichten alsof-ie moet poepen en heeft een obsessie met het krijgen van een kindKun je nagaan hoe ze allen in de serie zijn gekomen: Sjors als de dochter van Frits en Martine, Jack als de zoon van Frits/kleinzoon van Herman en Bing kwam regelrecht uit de gevangenis
En de familie Sanders had inderdaad nog enige glans, zeker met Stefano en Nick

Precies, zoals Nick met zijn wraakplan op Jack in seizoen 18, of de verhaallijn rond Vadim Kadar in seizoen 17. Dát waren tenminste nog spannende en interessante elementen binnen de seriequote:Op maandag 22 april 2013 20:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad ja! Ze hadden zoveel meer met die personages kunnen doen.
En ja, zodra Ludo, Stefano of Nick Sanders, ook maar iets klein aan het ondernemen was.
Dan keek ik er graag na!
Dan ergerde ik me ook minder snel aan de vervelende personages. Zoals de familie Fischer!

Absoluut!quote:Op maandag 22 april 2013 20:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies, zoals Nick met zijn wraakplan op Jack in seizoen 18, of de verhaallijn rond Vadim Kadar in seizoen 17. Dát waren tenminste nog spannende en interessante elementen binnen de serie
Tegenwoordig noemen ze het al spannend als iemand de liefde verklaart aan een ander, en die ander hem/haar met een quasi-geschokt gezicht aankijkt

Het zou me niets verbazen als Rikki een familielid van Professor Chagrijn uit Bassie en Adriaan blijkt te zijnquote:Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut!
Nu ben ik de aflevering van vanavond ook aan het kijken.
En kan ik er tot nog toe kort over zijn:
Rikki is weer saggerijnig en maakt nu ook al weer ruzie met Tim!

quote:Op maandag 22 april 2013 20:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Rikki een familielid van Professor Chagrijn uit Bassie en Adriaan blijkt te zijn

quote:Op maandag 22 april 2013 20:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Rikki een familielid van Professor Chagrijn uit Bassie en Adriaan blijkt te zijn

Het verschil met daarvoor vind ik des te groter. Wel verbazend overigens dat u dit vindt, ik meen me te herrineren dat je na seizoen 6 al wilde stoppen met kijken.quote:Op maandag 22 april 2013 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, over het algemeen genomen waren de jaren 2000-2009 nog redelijk te doen. Het zakenleven had nog een rol, er zaten nog spannende vetes in, er waren comebacks van personages uit het verleden (niet in alle gevallen even sterk, maar toch), er was tenminste nog goede muziek en oude rotten kregen tenminste nog wat waardige verhaallijnen.

Ik ontken overigens niet dat het met het jaar slechter is geworden, maar de lol was er na seizoen 15 voor mij toch wel definitief af.quote:En ja, er was ook heel wat op aan te merken, maar het zat toen tenminste nog gevarieerder in elkaar dan de huis-, tuin- en keukenserie die het nu is, wat wordt aangestuurd met een zooitje ongeregeld wat last heeft van tunnelvisie en zich alleen maar blindstaart op de hoge kijkcijfers en de doelgroep 8-12 jaar.

Klopt. Ik heb seizoen 7 ook voor iets meer dan de helft gezien, maar toen was ik er ook wel klaar mee. Er gebeurden dingen waar ik als kijker niet in mee kon gaan.quote:Op maandag 22 april 2013 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het verschil met daarvoor vind ik des te groter. Wel verbazend overigens dat u dit vindt, ik meen me te herrineren dat je na seizoen 6 al wilde stoppen met kijken.
Voor mij begon de serie zijn glans al te verliezen na seizoen 6, afgezien van wat korte periodes waarbij het toch wel interessant was. Maar wat we nu te zien krijgen is gewoon van het niveau SpangaSquote:[..]
Ik ontken overigens niet dat het met het jaar slechter is geworden, maar de lol was er na seizoen 15 voor mij toch wel definitief af.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |