SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Wiet heeft geen castfoto, de enige castfoto die zij heeft, is die van seizoen 21.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:08 schreef Fluxy het volgende:
Volgens mij is wiet er lekker tussen gestopt en dat is het, haar foto past er niet bij![]()
[ afbeelding ]
Ik nu weer met seizoen 8:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik nu weer met seizoen 8:Ik ben blij dat dat zo is, omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat zo is, omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
[..]Bij welke disc ben je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:ik ben bij afl 1222 inmiddels en ik snap 1 ding niet. Waarom doen Laura en Rik zo dom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze proberen bewijs te vinden dat Rik alles goed heeft gedaan, maar de scheidsrechter telt toch 10 seconden. Als Rik het niet goed gedaan heeft, zou die scheidsrechter toch hebben gefloten en niet tot 10 hebben geteld toen Stef k.o. was?
Laura die zeurt over de kwaliteit van de band, ze moet dieper in de zaak snuffelen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beetje traag voor jouw doen, niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Frey op 21-04-2013 00:50:49 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:17 schreef Frey het volgende:
Nu is er geen weg meer terug.
Seizoen 8:Is ze niet ooit (samen met Janine) ontvoerd door de maffia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kunnen ze makkelijk zeggen dat de echte Nina destijds door een ongeluk om het leven is gekomen, en het mormel wat nu als hun dochter door het leven gaat helemaal niet van hen is![]()
Dat logoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Frey op 21-04-2013 15:42:39 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:33 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:56 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LEKKER HÈ?quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 15:33 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:Vorig jaar werd dat laatste nog in deze reeks genoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga zo even 928 kijken, dan op YouTube 929, en dan de rest weer op DVD. Ik wil deze week seizoen 5 afkrijgen en tot de helft van seizoen 6 geraken!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Seizoen 3 al eens bekeken?quote:Op zondag 21 april 2013 17:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vorig jaar werd dat laatste nog in deze reeks genoemd![]()
Ik ga zo even 928 kijken, dan op YouTube 929, en dan de rest weer op DVD. Ik wil deze week seizoen 5 afkrijgen en tot de helft van seizoen 6 geraken!
Doe dat dan eens, man! Of wil je niet herinnerd worden aan het incident bij Van Houten International, aan het einde van het seizoen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ahem...
Ik heb seizoen 2 nog niet eens af.
Ik heb Herman niet neergeschoten, Peet! Echt niet!quote:Op zondag 21 april 2013 17:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Doe dat dan eens, man! Of wil je niet herinnerd worden aan het incident bij Van Houten International, aan het einde van het seizoen?
Dat zal ik ook wel geweest zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 17:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vorig jaar werd dat laatste nog in deze reeks genoemd![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb Herman niet neergeschoten, Peet! Echt niet!
quote:Op zondag 21 april 2013 17:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Een revolver, meneer Alberts?"
Tja, het is niet andersquote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het nog steeds jammer dat hij nooit meer is wedergekeerd. Ik hoopte er nog zó op in de jaren tot z'n overlijden.
quote:Op zondag 21 april 2013 18:27 schreef Frey het volgende:
Weer een bekende kop in seizoen 8:WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cross-over met Goudkust?
![]()
Dat RTL 4 indianenstyle logo was het beste logo wat ze ooit hebben gehad. Daarna werd alles alleen maar moderner... en triester...quote:Op zondag 21 april 2013 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat logo![]()
![]()
Hierna kwam er een andere versie van de "In opdracht van"-ident, maar die is toch iets minder mooi
Volgens mij had Mike een diagonaal geplaatste stang van de steiger getrapt. Sinds die scene is er verder niets mee gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar hoe is dat nou eigenlijk afgelopen?
noud werd verantwoordelijk gesteld, maar rikki bekende toen met tim op die steiger gestaan te hebben, maar het was mike die iets met die steiger uitgeklooid had.
is daar nou ooit nog iemand achter gekomen of is dat net als de dood van danny ergens in een waas verdwenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Sjors bemoeit zich overal mee ja. Ze weet het altijd beter maar heeft intussen half Meerdijk afgewerkt, tig fouten begaan, enzovoorts.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:33 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik wordt niet alleen moe van Rikkie maar ook moe van Sjors, die bemoeit zich echt overal mee.. wordt je ook niet goed van.. Wat is haar probleem?
Wat betreft Rikkie, die rol is echt flink verpest ja, alsof madam een goede moeder is, wil per se naar de zangopleiding ( denkt dan dus ook niet aan Bram) Bram zit volgens mij altijd in de crèche . het is echt een zeikwijf geworden, alleen maar zeuren.. nee zij doet alles goed... pfff![]()
Indianenstyle?quote:Op zondag 21 april 2013 18:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat RTL 4 indianenstyle logo was het beste logo wat ze ooit hebben gehad. Daarna werd alles alleen maar moderner... en triester...
Het was zoiets, maar (in mijn beleving dan) vele malen mooier; http://beeldengeluidwiki.(...)kerst_%281994%29.pngquote:Op zondag 21 april 2013 18:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Indianenstyle?
Maar de eerste twee RTL4-logo's (met de schuine 4) waren wel het mooisteEigenlijk zou één van die twee terug moeten komen
Net als het GTST logo van 1995-2005
Oh, je bedoelt het logo van IPquote:Op zondag 21 april 2013 18:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het was zoiets, maar (in mijn beleving dan) vele malen mooier; http://beeldengeluidwiki.(...)kerst_%281994%29.png
Die indianentooi kwam vaak in beeld bij reclames, maar er helaas is nergens een beeldarchief beschikbaar (na 1-2-3- Googlen, behalve op http://beeldengeluidwiki.nl/images...) waar ik dé reclame kan vinden waar de tooi (wit i.p.v. goudkleurig) het beste naar voren komt.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:59 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:AlweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoelang heeft het deze keer geduurd?
quote:Op zondag 21 april 2013 20:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
AlweerHoelang heeft het deze keer geduurd?
quote:Op zondag 21 april 2013 20:05 schreef Frey het volgende:
[..]Ach ja, dat kan daar allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me trouwens af wat precies het nut was dat ze weer terugkwam in seizoen 8. In seizoen 7 kwam ze in feite ook alleen maar terug om Helen de serie uit te bonjouren (sloeg ook nergens op, maar goed), maar in seizoen 8 was dat helemaal niet nodig. Misschien om Harmsen een verhaallijn te geven ofzo?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Deze man komt haar in ieder geval zoeken:quote:Op zondag 21 april 2013 20:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach ja, dat kan daar allemaal
Ik vraag me trouwens af wat precies het nut was dat ze weer terugkwam in seizoen 8. In seizoen 7 kwam ze in feite ook alleen maar terug om Helen de serie uit te bonjouren (sloeg ook nergens op, maar goed), maar in seizoen 8 was dat helemaal niet nodig. Misschien om Harmsen een verhaallijn te geven ofzo?
En:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Frey op 21-04-2013 20:49:09 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |