De TopicreeksSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wiet heeft geen castfoto, de enige castfoto die zij heeft, is die van seizoen 21.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:08 schreef Fluxy het volgende:
Volgens mij is wiet er lekker tussen gestopt en dat is het, haar foto past er niet bij![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik nu weer met seizoen 8:quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat dat zo is, omdatquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik nu weer met seizoen 8:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat zo is, omdatSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij welke disc ben je nu?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disc 3quote:
Beetje traag voor jouw doen, niet?quote:
ik ben bij afl 1222 inmiddels en ik snap 1 ding niet. Waarom doen Laura en Rik zo dom?quote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beetje traag voor jouw doen, niet?
Is ze niet ooit (samen met Janine) ontvoerd door de maffia?quote:Op zondag 21 april 2013 13:17 schreef Frey het volgende:
Nu is er geen weg meer terug.
Seizoen 8:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat logoquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 15:33 schreef Frey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop