SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Wiet heeft geen castfoto, de enige castfoto die zij heeft, is die van seizoen 21.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:08 schreef Fluxy het volgende:
Volgens mij is wiet er lekker tussen gestopt en dat is het, haar foto past er niet bij![]()
[ afbeelding ]
Ik nu weer met seizoen 8:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik nu weer met seizoen 8:Ik ben blij dat dat zo is, omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat zo is, omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
[..]Bij welke disc ben je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:ik ben bij afl 1222 inmiddels en ik snap 1 ding niet. Waarom doen Laura en Rik zo dom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze proberen bewijs te vinden dat Rik alles goed heeft gedaan, maar de scheidsrechter telt toch 10 seconden. Als Rik het niet goed gedaan heeft, zou die scheidsrechter toch hebben gefloten en niet tot 10 hebben geteld toen Stef k.o. was?
Laura die zeurt over de kwaliteit van de band, ze moet dieper in de zaak snuffelen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beetje traag voor jouw doen, niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Frey op 21-04-2013 00:50:49 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:17 schreef Frey het volgende:
Nu is er geen weg meer terug.
Seizoen 8:Is ze niet ooit (samen met Janine) ontvoerd door de maffia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kunnen ze makkelijk zeggen dat de echte Nina destijds door een ongeluk om het leven is gekomen, en het mormel wat nu als hun dochter door het leven gaat helemaal niet van hen is![]()
Dat logoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Frey op 21-04-2013 15:42:39 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:33 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |