Ik was gisteren 21 uur wakker ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:29 schreef Renesite het volgende:
Ik was om half 8 al wakker! Ben al 12 uur op.
Oooow, dan mag je wel uitslapen ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was gisteren 21 uur wakker ofzo [ afbeelding ]
Ik iets van 20quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooow, dan mag je wel uitslapen ja.
Nah, zoek daar maar een sletje voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn niet anders gewendquote:
zo laat ben ik nog nooit opgestaanquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik stond 5.45 al op hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zo laat ben ik nog nooit opgestaan
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, zoek daar maar een sletje voor.
Waar is DV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een vrijdag niet neequote:
Krabsquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zo laat ben ik nog nooit opgestaan
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:35 schreef Ro-ald het volgende:
Heey Etsu,ik lach jou toch ook niet uit,omdat je homo bent? Doe gewoon even lekker normaal tegen Wietparkiet of negeer hem.
he roaldquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:35 schreef Ro-ald het volgende:
Heey Etsu,ik lach jou toch ook niet uit,omdat je homo bent? Doe gewoon even lekker normaal tegen Wietparkiet of negeer hem.
Oh nee, dat zal wat zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik las: ik was gisteren om 21:00 wakker
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Renesite het volgende:
Ik vind dat er een goed groepsgesprek moet komen hiervoor. Ik merk dat er onduidelijkheid is over wie dik is, wie homofiel, wie een slet is en goedkeuring hieromtrent van de diverse pluimage onderling.
De scheinheilige is nog niet genoemd, maar die eis ik alvast op.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Renesite het volgende:
Ik vind dat er een goed groepsgesprek moet komen hiervoor. Ik merk dat er onduidelijkheid is over wie dik is, wie homofiel, wie een slet is en goedkeuring hieromtrent van de diverse pluimage onderling.
Ik ben dik, jij en etsu homo en jordij is een sletjequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Renesite het volgende:
Nou. Ben jij het ermee eens dat je chubby bent?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben dik, jij en etsu homo en jordij is een sletje
Het is hier lekker warmquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's knap, hij zou tot morgen in Cyprus zijn.
Alleen deze UI is al zoveel leukerquote:
Is het in of óp Cyprus! *wink wink nudge nudge.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's knap, hij zou tot morgen in Cyprus zijn.
Goeie vraag.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou. Ben jij het ermee eens dat je chubby bent?
En dankje, dat je mij niet dik vindt!!!! Ben jij niet stiekem homo?
In. Zie je toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is het in of óp Cyprus! *wink wink nudge nudge.
Daag Pim de Jongquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga doei![]()
#kush #420 #yolo #rollup
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga doei![]()
#kush #420 #yolo #rollup
Bye DJquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga doei![]()
#kush #420 #yolo #rollup
Metro. Jeetje. Groeitjes!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:39 schreef Etsu het volgende:
Even 40 minuten in de metro zitten met 10% batterij. yolo.
w00t eindelijk geen last van jouquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:39 schreef Etsu het volgende:
40 minuten metro?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:39 schreef Etsu het volgende:
Ja, ga even naar vrienden in hoogvliet en vanuit waar m'n ouders wonen is t 40 min met de metro.quote:
Nah, trouw liever met een vrouw, sorryquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dan kom je toch hierheen, hier zijn ze namelijk wel tolerant
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:39 schreef Etsu het volgende:
Ik ben dik ik heb tietjesquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, trouw liever met een vrouw, sorry
Wat heb jij tegen homo's?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
w00t eindelijk geen last van jou
Er zijn hier vast mensen die daar wel op vallenquote:
Niks?quote:
Ben niet gewend aan zulke lange metroritjes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ga even naar vrienden in hoogvliet en vanuit waar m'n ouders wonen is t 40 min met de metro.ondergronds dus tel is sloom
Gwehehehequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn hier vast mensen die daar wel op vallen
Ho stop eventjes, dat kan natuurlijk niet, haaien of parkieten tietjes á la maar kanarietietjes is natuurlijk niet reëelquote:
Geen idee. Wilde gok.quote:
Wie zegt 'iets' dikkere mensen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen iets dikkere mensen?
Meid, ga jezelf fappen ofzo, doe iets nuttigs ipv je druk maken om een paar FOK!kers.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niks?
Ik heb iets tegen jou, dat jij meteen de discriminatie kaart trekt is werkelijk diep triest
Omdat je geen huur betaald mag je wel eens wat doen. Vanavond even tippelen aan de stationsstraat en je hebt 't weer terug.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
omgik wou eten maken, vlucht mn pa snel weg met de motor.
kijk ik of er iets in huis is.. HELEMAAL NIKS
moet ik nog even snel naar de winkel om avondeten te kopen
godver ik betaal nog net geen huur hier wat is dit
Oh... gelukkig. ik schoot godverdomme al helemaal in de stress joh hahahahquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meid, ga jezelf fappen ofzo, doe iets nuttigs ipv je druk maken om een paar FOK!kers.
Wtf.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
omgik wou eten maken, vlucht mn pa snel weg met de motor.
kijk ik of er iets in huis is.. HELEMAAL NIKS
moet ik nog even snel naar de winkel om avondeten te kopen
godver ik betaal nog net geen huur hier wat is dit
Als je gaat, doe je dan wel de deur dicht? Straks heb je een verkrachter in huis.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh... gelukkig. ik schoot godverdomme al helemaal in de stress joh hahahah
dus jullie vinden het niet erg als ik weg ga?
Ik heb een 1911 boven liggen wat willen ze me verkrachtenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je gaat, doe je dan wel de deur dicht? Straks heb je een verkrachter in huis.
Vind ik wel want met jou is 't altijd gezellig.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh... gelukkig. ik schoot godverdomme al helemaal in de stress joh hahahah
dus jullie vinden het niet erg als ik weg ga?
78quote:
Ik ben oud.quote:
2xquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:51 schreef Renesite het volgende:
STUART LURKT TWEE KEER IN MIJN FOTOBOEK! EN NOG STEEDS HEB IK GEEN FOTO!
HA!
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehehehehehehehehehehehehehehehehhe
Jonger is te handelenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben oud.
Maar dat is het niet, hamerhaai... dat is het niet.
Ow, ik ben veranderd hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
2x
Zal wel komen door een keer pagina vernieuwen dan
Ik weet hoe je eruit ziet trouwens dus maak je niet druk
quote:
Je hebt een mooie regisratiedatumquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jonger is te handelen
20 ook nog wel maar ouder
Zou het? Nu is het inderdaad wel een aantal jaren geleden ja, dat ik voor het laatst een foto heb gezien maar zo erg anders zul je er nu toch niet uitzien?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, ik ben veranderd hoor!
[..]!
[..]
Je hebt een mooie regisratiedatum
Hooguit een paar kilo, krijg ik een iets terugtrekkende haarlijn en zo...quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou het? Nu is het inderdaad wel een aantal jaren geleden ja, dat ik voor het laatst een foto heb gezien maar zo erg anders zul je er nu toch niet uitzien?
Erbij of erafquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hooguit een paar kilo, krijg ik een iets terugtrekkende haarlijn en zo...
Vroeger
O.us ook?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:58 schreef Etsu het volgende:
Wat is er gebeurd met Rotterdam in dat weekje, overal übergeile knappe mannen in de metro
jawel, vanochtendquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wtf.![]()
Maar is hij niet boodschappen gaan doen dan?
Halverwege je leven doe je dat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jawel, vanochtend
maar hij denkt de laatste tijd alleen maar aan zichzelf
Gewoon rijk wordenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaja moet eerst weer een inkomen hebben. wil voor/rond augustus weg zijn
Maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry maar een strapon past niet bij mij
In dat geval.. waar is de straponquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt me niet uit.
Ik moet m'n geld toch aan iemand nalaten.
Bij mij thuis. Je weet waarquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In dat geval.. waar is de strapon
Woop wooopquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:11 schreef AppelCake het volgende:
Omg filmpje op Facebook waar ik op dans
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:11 schreef AppelCake het volgende:
Omg filmpje op Facebook waar ik op dans
quote:
quote:
zag er leuk uit hoorquote:
neequote:
VOEG ME TOE OP FB DANquote:
quote:
* AppelCake meldtquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alsof die niet te vinden iskomop wie weet mijn naam nou niet
Alsof dat je echte naam isquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alsof die niet te vinden iskomop wie weet mijn naam nou niet
nee waar appelcake danst op moderne dansquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
welke die van onze hakkende snuifkoning?
de pinguinpas?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee waar appelcake danst op moderne dans
Omg dat is zoo niet waar, ze wilde juist niet in het midden maar omdat we haar allemaal het beste vonden hebben we haar ertoe gedwongen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
ugh dat meisje in dat blauw truitje ook die alle aandacht opeist
ik gok dat zij diegene was die dit allemaal wou doen
lkkr gasse of nie :p :pquote:
Nee serieus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
'omg hiihii neeeee ik wil niet in het midddeeeeeen komoppppp'
SV SV SV SVquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef cool15 het volgende:
Mensen ik wil even afscheid nemen.
Als je niet weet waar ik het over heb zie dit topic
JNG / Uitgaan maar niet mogen
ripquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef cool15 het volgende:
Mensen ik wil even afscheid nemen.
Als je niet weet waar ik het over heb zie dit topic
JNG / Uitgaan maar niet mogen
quote:
quote:
Supertjequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
hahhaha ik heb het plukje haar gevonden dat over is gebleven toen ik wat had afgekniptMidden op mn hoofd opeens een klein stukje haar
Altijd goed. Ik zit nu aan de Stellaquote:
Nice, ik aan de Hertog Janquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Altijd goed. Ik zit nu aan de Stella
Dat ken ik niet qua smaak maar dat schijnt ook goed te zijnquote:
Door jou gaat de zon weer schijnenquote:
Oooh Sofjequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Door jou gaat de zon weer schijnen
Okquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
goed, mijn ex dreigt haar vader het whatsappgesprek te laten lezen
Dat kloptquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mooilekker aan het bier
?
quote:
Watquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Taexon het volgende:
Lekkah op de bank![]()
Avond
Zojuist bij de mac en burgerking gegeten
De sletquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ja eerst gewerkt van 11:00-19:30 en daarna lekker met Tax en mijn pa bij de mac en burgerking gegetenquote:
Ik heb krasloten gekocht. Ik denk, misschien geeft dat meer gelukquote:
Waarom bij allebei gegetenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja eerst gewerkt van 11:00-19:30 en daarna lekker met Tax en mijn pa bij de mac en burgerking gegetenwas wel lekkah
omdat we bij de BK een kindermenu namen omdat mn ma die garfieldpoppetjes wilde hebbenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb krasloten gekocht. Ik denk, misschien geeft dat meer geluk
Wat leuk dat ja mammie die poppetjes wilde hebben. Geen idee hoe ze eruit zien (ja, als Garfield natuurlijk) maar wel schattigquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat we bij de BK een kindermenu namen omdat mn ma die garfieldpoppetjes wilde hebben
Maar dat vulde niet echten we hadden zin in flurry
Ik droom alleen nog maar van het winnen van de loterij want dan kunnen we eindelijk trouwenquote:
Wat staat er in die gesprekken?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oh zo hahaquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat we bij de BK een kindermenu namen omdat mn ma die garfieldpoppetjes wilde hebben
Maar dat vulde niet echten we hadden zin in flurry
ja ze is helemaal garfieldfan dus offerden Tax en ik ons op door een kindermenu te etenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat leuk dat ja mammie die poppetjes wilde hebben. Geen idee hoe ze eruit zien (ja, als Garfield natuurlijk) maar wel schattig
Dat zou ik ook hebben gedaanquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ze is helemaal garfieldfan dus offerden Tax en ik ons op door een kindermenu te eten
dat zou nog eens mooi zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik droom alleen nog maar van het winnen van de loterij want dan kunnen we eindelijk trouwen
Waar gaan we trouwen?quote:
Neequote:Op zaterdag 20 april 2013 16:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ken je die film met die man die geen korte termijn geheugen heeft en dus steeds denkt 'waar ben ik?' enzo
nou gister was mijn tante op bezoek die nogal dement is, en dat ging dus hetzelfde
Hallonquote:
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hallon
Wacht even, ben jij vacbedgirl![]()
Niet echt iets speciaals, ze scheldt mij uit en ik dis haar de hele tijd terwijl ik haar niet eens een keer uitscholdquote:
Absoluutquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:34 schreef A-Scudder het volgende:
[..]![]()
Weer iets voor op je bucketlist dan
Appelcakejequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet echt iets speciaals, ze scheldt mij uit en ik dis haar de hele tijd terwijl ik haar niet eens een keer uitschold
Vacuum bedquote:
quote:
Haar neef verkoopt zequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
en waarom ben jij vacbed girl? jij vindt dat geil?
neequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
en waarom ben jij vacbed girl? jij vindt dat geil?
Hoe weet ik dat nou? Het lijkt me wel leuk jaquote:
Doe normaal tegen kinky vacbedgirlquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, dat is gewoon een stukje uit een youtube filmpje
Als je dat aan je vader wil laten lezen, ben je ook labielquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet echt iets speciaals, ze scheldt mij uit en ik dis haar de hele tijd terwijl ik haar niet eens een keer uitschold
Ik weet het, ik weet hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat nou? Het lijkt me wel leuk ja
Oh.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, dat is gewoon een stukje uit een youtube filmpje
heeft ze laten doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dat aan je vader wil laten lezen, ben je ook labiel
Ohja want je hebt dan toch veel geldquote:
NEE!!!quote:
Preciesquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja want je hebt dan toch veel geld
met mij?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:41 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Maar met wie moet ik dan trouwen?
Niet met Stuart want die is al van mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:41 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Maar met wie moet ik dan trouwen?
Blijkbaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet met Stuart want die is al van mij
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet met Stuart want die is al van mij
Ik als een duivel rond het vagevuurquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik als een duivel rond het vagevuur