quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:21 schreef shifto het volgende:
Ik speelde daar achterin met Pokemon kaartjes
Zegt me weinig.quote:
Ben gestopt toen Moustafa stopte, was op vakantie gegaan en kwam terug had de nieuwe eigenaar mijn postvakje opgeheven waar nog tig comics lagen en had mijn gesigneerde Litho ingepikt van Dawn.... ontzettend pissig geworden en toen jaren niet meer geweest.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Misschien heb ik je wel gezien toen.
[..]
Zegt me weinig.
Ik kom daar niet meer sinds 2003, vanaf dat de Djinns openging.
Misselijke streek wel, is dat het moment waarop de winkel werd omgedoopt tot The Atomik?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben gestopt toen Moustafa stopte, was op vakantie gegaan en kwam terug had de nieuwe eigenaar mijn postvakje opgeheven waar nog tig comics lagen en had mijn gesigneerde Litho ingepikt van Dawn.... ontzettend pissig geworden en toen jaren niet meer geweest.
Nu af en toe, maar de meeste spellen koop ik nu op Spiel.
Ja klopt ja... kutstreek was het... maar goed dat is inmiddels ook alweer 10 jaar geleden ofzo?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misselijke streek wel, is dat het moment waarop de winkel werd omgedoopt tot The Atomik?
Sinds de verhuizing 1 keer wezen kijken, sfeertje is wel weg imo.
Langer denk ik. Ik dacht dat de winkel in 2000 werd omgedoopt. Altijd de spirit blijven noemen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja klopt ja... kutstreek was het... maar goed dat is inmiddels ook alweer 10 jaar geleden ofzo?
Ja, dat is echt al een behoorlijke tijd geleden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:42 schreef shifto het volgende:
Is dat echt alweer zo lang geleden dat het de Atomik werd?
bijna 34quote:
*rollator-boks*quote:
Precies!quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:43 schreef muhahaha het volgende:
Respect voor de oudjes.
Dankzij ons leef je in vrijheid.
En de oorlog in Oost-Europa.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies!
Wij hebben de golf-oorlog nog meegemaakt!
Dat Bea koningin werd!quote:
Vind het wel een leuke winkel, maar ken het alleen als de dobbelsteen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grappig, ik heb 3rd edition gespeeld.
Dat is wel een flinke tijd geleden. Kwam/kom je ook naar de spirit? (wat nu de dobbelsteenheet?)
De winkel heet al een geruime tijd de dobbelsteen, ik meen vanaf 2007.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vind het wel een leuke winkel, maar ken het alleen als de dobbelsteen.
Woon blijkbaar no gniet lang genoeg in DB
Vond hun eerdere winkel wel gezelliger trouewns.
Zoveel doen? Douchen, 100 geurtjes, bh, blouse, broek, sokjes en stapschoenen aandouwen en je bent klaar. Oja en dat bos stro op je kop kammen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja moet nog zoveel doen.En bed ligt te lekker.
Bos stroquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoveel doen? Douchen, 100 geurtjes, bh, blouse, broek, sokjes en stapschoenen aandouwen en je bent klaar. Oja en dat bos stro op je kop kammen.
Je gaat dus zonder slipje uit?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bos stro_! Je vergeet mijn stapjas en stapoordopjes.
Huh? Die laat je toch gewoon aan met het douchen?quote:
Ow bende gij er zo 1. Was je je edele delen niet?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Huh? Die laat je toch gewoon aan met het douchen?
Nee er komt om de zoveel uur toch pis langs. Urine is best schoon.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow bende gij er zo 1. Was je je edele delen niet?
Urine is steriel ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee er komt om de zoveel uur toch pis langs. Urine is best schoon.
Zou in geval van nood best over.een naald ofzo pissen ja.quote:
Wat ben je toch weer aardig.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou in geval van nood best over.een naald ofzo pissen ja.
Sociaal van jou!quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer aardig.
Als iemand flink bezweet is en meurt dan bied ik ook altijd een plasje aan.
Nein.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trek bedoel je. Negers in Afrika hebben honger.
Zuipsequote:Op zaterdag 27 april 2013 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vanavond lkkr bieries doen in de stad
Geen idee, lamballen denk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:59 schreef bijdehand het volgende:
Wat gaan jullie doen met koninginnedag/nacht?
Dik cashenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:59 schreef bijdehand het volgende:
Helemaal niks!quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:59 schreef bijdehand het volgende:
Komen die? Die waren een aantal jaar geleden echt tof!quote:Op maandag 29 april 2013 09:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm BZB is nog wel leuk, maar daar heb ik de drukte dan weer niet voor over
Da's in de Korte Putstraat toch? Ik heb sowieso een hekel aan alles wat daar ligt.quote:Op maandag 29 april 2013 10:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Over uitgaan gesproken: iedereen die ik ken in Den Bosch praat lovend over cafe Roels, terwijl ik die tent echt ronduit haatik weiger ook om mee uit te gaan als Roels die avond op de agenda staat. Ben ik in dit topic ook de enige die dit vindt?
Ja, ligt idd in die straat.quote:Op maandag 29 april 2013 10:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's in de Korte Putstraat toch? Ik heb sowieso een hekel aan alles wat daar ligt.
Mijn god er is zoveel leuks en dan gaan jullie die hel binnenquote:
Ik dus nietquote:Op maandag 29 april 2013 10:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn god er is zoveel leuks en dan gaan jullie die hel binnen
Daar is het altijd zo drukquote:
Klopt, maar wel veel leukere sfeer en leukere muziek om beetje loesoe op te gaanquote:
Door die drukte kom ik daar niet eens. Meisjes kunnen niet eens naar de bar zo vol dat het isquote:Op maandag 29 april 2013 10:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Klopt, maar wel veel leukere sfeer en leukere muziek om beetje loesoe op te gaan
Zag ze op de posters staan iig.quote:Op maandag 29 april 2013 10:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komen die? Die waren een aantal jaar geleden echt tof!
Ik zag het net op hun site. Ik ga sowieso wel, al moet ik alleenquote:
Sowieso de enige echte!quote:
mogge!quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:15 schreef shifto het volgende:
Ik hoop dat mijn rack in het datacenter vandaag of morgen wordt opgeleverd. Dit weekend de migratie gepland maar heb nog niks, geen idee welk rack, welke IP reeksen etc.
Spannend! Anders hele weekend voor niks vrijgehouden en moet het volgend weekend
Ja preciesquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
mogge!
leuk is dat altijd he?
Ik heb volgende week een acceptatie-test voor een belangrijke applicatie, maar ik mis ook nog de helft van de benodigde machines
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |