abonnement Unibet Coolblue
pi_125540679
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:20 schreef skive het volgende:

[..]

Volgens mij klopt er iets niet in jouw redenatie Tribalwars,

Zoek voor mij een illuminati kaart waar exact staat dat 2 toeschouwers bij een marathon in boston 2 bommen zal plaatsen of 1 van die andere gebeurtenissen en ik ga je geloven.

Tot die tijd zijn die kaartjes een beetje te vaag om er een betekenis aan te hangen.
Je hebt iets vaags en zoekt net zo lang naar een evenement tot dat er iets is wat ongeveer lijkt op wat er op dat kaartje staat.
Net een hoeroscoop. veel vage crap lullen, en wie het echt graag wil geloven vind altijd wel een halve overeenkomst.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator zaterdag 20 april 2013 @ 23:46:15 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_125540818
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is veel te makkelijk om naar deze kaarten te wijzen. Volgens mij zijn er in totaal 1500 kaarten. Op deze kaarten staan gewoon normale gebeurtenissen afgebeeld die gewoon voorbij komen in de wereld (terrorisme, natuurrampen, racisme en ga zo maar door).

Zo'n voorspelling is dan echt niet zo moeilijk. Pas als er in detail beschreven wordt wat er gaat gebeuren, dan pas ga ik er over nadenken, maar dit is onzin.

Ik voorspel dat er binnen nu en 5 jaar een natuurramp plaatsvindt in China. ;)

Iemand weddenschapje? O-)

Dit.
  Moderator zaterdag 20 april 2013 @ 23:46:29 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_125540827
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:42 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Net een hoeroscoop. veel vage crap lullen, en wie het echt graag wil geloven vind altijd wel een halve overeenkomst.
En dat.
pi_125540924
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is veel te makkelijk om naar deze kaarten te wijzen. Volgens mij zijn er in totaal 1500 kaarten. Op deze kaarten staan gewoon normale gebeurtenissen afgebeeld die gewoon voorbij komen in de wereld (terrorisme, natuurrampen, racisme en ga zo maar door).

Zo'n voorspelling is dan echt niet zo moeilijk. Pas als er in detail beschreven wordt wat er gaat gebeuren, dan pas ga ik er over nadenken, maar dit is onzin.

Ik voorspel dat er binnen nu en 5 jaar een natuurramp plaatsvindt in China. ;)

Iemand weddenschapje? O-)

Die kaart met die toren zou verwijzen naar een bom op londen, tot er in china een bevinkje plaatsvond en bleek dat er meer dan 1 kerktoren op deze aardkloot stond, toen bleek hij ineens daar ook wel van pas te komen.

Op het WTC is in 1993 al een aanslag gepleegd, als je al zo graag het WTC wilt zien in die torentjes op die kaart.

Een aanval op het pentagon op zo'n kaartje... nou nou... creatief. Dat is simpelweg het meest logische/opvallende stukje amerika om wat mee te neusvogelen, samen met het witte huis dan (maar daar zal vast ook wel een kaartje van bestaan). Lijkt me niet meer dan logisch dat er daar een kaartje van bijzit, en ook niet onwaarschijnlijk dat daar wat mee gebeurt.

Kortom, die kaartjes zijn onzinnige houvast voor randdebielen.

Tribal was er gisteren nog heilig van overtuigd dat de illuminati (de familie van) medewerkers die aan Family Guy hadden gewerkt hadden bedreigd. Blijkt dat die scene moedwillig nagemaakt/fake is. Zegt genoeg over de geloofwaardigheid en belevingswereld van zo'n persoon.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_125541430
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Die kaart met die toren zou verwijzen naar een bom op londen, tot er in china een bevinkje plaatsvond en bleek dat er meer dan 1 kerktoren op deze aardkloot stond, toen bleek hij ineens daar ook wel van pas te komen.

Op het WTC is in 1993 al een aanslag gepleegd, als je al zo graag het WTC wilt zien in die torentjes op die kaart.

Een aanval op het pentagon op zo'n kaartje... nou nou... creatief. Dat is simpelweg het meest logische/opvallende stukje amerika om wat mee te neusvogelen, samen met het witte huis dan (maar daar zal vast ook wel een kaartje van bestaan). Lijkt me niet meer dan logisch dat er daar een kaartje van bijzit, en ook niet onwaarschijnlijk dat daar wat mee gebeurt.

Kortom, die kaartjes zijn onzinnige houvast voor randdebielen.

Tribal was er gisteren nog heilig van overtuigd dat de illuminati (de familie van) medewerkers die aan Family Guy hadden gewerkt hadden bedreigd. Blijkt dat die scene moedwillig nagemaakt/fake is. Zegt genoeg over de geloofwaardigheid en belevingswereld van zo'n persoon.
Een kaartje van een verwoestte Big Bang in Londen inderdaad. Maar als de Martinitoren in Groningen binnenkort om ligt, dan zal er ook weer gewezen worden naar deze kaart. :)

Over de WTC heb je ook gelijk. Er is al een aanslag gepleegd. Terrorisme is er altijd al geweest, daarnaast was de WTC op dat moment het hoogte gebouw op de aarde, iedereen kent het dus. Het is dus heel logisch en slim om de WTC af te beelden op zo'n kaartje. Dit geldt ook voor het pentagon.
Het is in alle opzichten te makkelijk, en ik heb medelijden met de mensen die dit geloven. -O-

Ik geloof wel dat er meer achter 9/11 zit dan terrorisme (olie, macht etc.)
★★★
pi_125541673
quote:
7s.gif Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Een kaartje van een verwoestte Big Bang in Londen inderdaad. Maar als de Martinitoren in Groningen binnenkort om ligt, dan zal er ook weer gewezen worden naar deze kaart. :)

Over de WTC heb je ook gelijk. Er is al een aanslag gepleegd. Terrorisme is er altijd al geweest, daarnaast was de WTC op dat moment het hoogte gebouw op de aarde, iedereen kent het dus. Het is dus heel logisch en slim om de WTC af te beelden op zo'n kaartje. Dit geldt ook voor het pentagon.
Het is in alle opzichten te makkelijk, en ik heb medelijden met de mensen die dit geloven. -O-

Ik geloof wel dat er meer achter 9/11 zit dan terrorisme (olie, macht etc.)
9/11 is best enigszins te bediscussieren.

Het probleem is, dat "de typische BNWer" niet in "één ding" kan geloven: ineens is álles een complot, en is elk argument wat daar bij aansluit gewoon de zekere waarheid, zelfs als dit aantoonbaar onzin is. Zie het family guy filmpje. Dat wist tribal gisteren nog zeker.

Daarmee vervallen ze tot een slap aftreksel van wat ze de 'sheeple' juist verwijten: alles maar geloven zolang het in het eigen straatje valt. Met oogkleppen én oordoppen door een tunnel lopende.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_125541764
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:{
Kan het zijn dat Rusland deze jongens gebruikt heeft om hun handen in onschuld te wassen? :X
pi_125541909
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 00:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]

9/11 is best enigszins te bediscussieren.

Het probleem is, dat "de typische BNWer" niet in "één ding" kan geloven: ineens is álles een complot, en is elk argument wat daar bij aansluit gewoon de zekere waarheid, zelfs als dit aantoonbaar onzin is. Zie het family guy filmpje. Dat wist tribal gisteren nog zeker.

Daarmee vervallen ze tot een slap aftreksel van wat ze de 'sheeple' juist verwijten: alles maar geloven zolang het in het eigen straatje valt. Met oogkleppen én oordoppen door een tunnel lopende.
Fase 1: Je komt op de hoogte van Illuminatie en het interesseert je, dus je gaat je erin verdiepen.

Fase 2: Je begint het te geloven, maar je luistert nog wel wat anderen te vertellen hebben, dus je bent nog te redden.

Fase 3: Je bent volledig gehersenspoeld, dus niet meer te redden. Je luistert naar niemand en iedereen die het niet gelooft is je vijand en snapt er niks van.

Zo zie ik het een beetje, je kan er niks tegen in brengen. ;)
★★★
  zondag 21 april 2013 @ 00:21:27 #109
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125542168
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Tribal was er gisteren nog heilig van overtuigd dat de illuminati (de familie van) medewerkers die aan Family Guy hadden gewerkt hadden bedreigd. Blijkt dat die scene moedwillig nagemaakt/fake is. Zegt genoeg over de geloofwaardigheid en belevingswereld van zo'n persoon.
En als figuren zoals tribalwars en polderturk geconfronteerd worden met feiten zoals bijvoorbeeld Famliy Guy hoax dan reageren ze daar simpelweg niet meer op. Niet even van:

"Oh, ja daar zat ik even totaal naast en maakt ik wederom een verkeerde aannames.".

Nee hoor, gewoon doorgaan en volgende stompzinnige bagger aan informatie *kuch* die ze ergens tegenkomen gelijk zonder ook maar 1 seconde er over na te denken als waarheid aannemen en in het forum posten.

Als je nou al 100 keer met informatie komt en ruim 90 keer is het aantoonbaar onzin, dan moet er toch op een gegeven wel een belletje bij jezelf gaan rinkelen? Dan moet je op een gegeven toch door hebben dat je niet in staat bent om (objectief) research te plegen en informatie tot je te nemen en daar vervolgens rationeel over na te denken. :?

Als je 5 jaar lang iedere dag 10 keer van je fiets valt dan zou het besef ondertussen wel moeten komen dat fietsen niet echt je ding is.

- De oude media verkondigt misschien in 10% van nieuws deels onzin.Conclussie: alles waar oude media mee komt is onzin en niet waar.

- Nieuwe media verkondigt misschien in ca 10% van het nieuws deels geen onzin. conclussie: alles van nieuwe media is waar. :')
pi_125542345
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 00:21 schreef Dlocks het volgende:

[..]

En als figuren zoals tribalwars en polderturk geconfronteerd worden met feiten zoals bijvoorbeeld Famliy Guy hoax dan reageren ze daar simpelweg niet meer op. Niet even van:

"Oh, ja daar zat ik even totaal naast en maakt ik wederom een verkeerde aannames.".

Nee hoor, gewoon doorgaan en volgende stompzinnige bagger aan informatie *kuch* die ze ergens tegenkomen gelijk zonder ook maar 1 seconde er over na te denken als waarheid aannemen en in het forum posten.

Als je nou al 100 keer met informatie komt en ruim 90 keer is het aantoonbaar onzin, dan moet er toch op een gegeven wel een belletje bij jezelf gaan rinkelen? Dan moet je op een gegeven toch door hebben dat je niet in staat bent om (objectief) research te plegen en informatie tot je te nemen en daar vervolgens rationeel over na te denken. :?

Als je 5 jaar lang iedere dag 10 keer van je fiets valt dan zou het besef ondertussen wel moeten komen dat fietsen niet echt je ding is.

- De oude media verkondigt misschien in 10% van nieuws deels onzin.Conclussie: alles waar oude media mee komt is onzin en niet waar.

- Nieuwe media verkondigt misschien in ca 10% van het nieuws deels geen onzin. conclussie: alles van nieuwe media is waar. :')
Idd _O-
Die Facebook is hier ook al 30 keer genoemd, en 40 keer ontkracht, maar geen enkele keer reageert er zo'n belieber op het ontkrachten :X
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_125542414
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 00:21 schreef Dlocks het volgende:

[..]

En als figuren zoals tribalwars en polderturk geconfronteerd worden met feiten zoals bijvoorbeeld Famliy Guy hoax dan reageren ze daar simpelweg niet meer op. Niet even van:

"Oh, ja daar zat ik even totaal naast en maakt ik wederom een verkeerde aannames.".

Nee hoor, gewoon doorgaan en volgende stompzinnige bagger aan informatie *kuch* die ze ergens tegenkomen gelijk zonder ook maar 1 seconde er over na te denken als waarheid aannemen en in het forum posten.

Als je nou al 100 keer met informatie komt en ruim 90 keer is het aantoonbaar onzin, dan moet er toch op een gegeven wel een belletje bij jezelf gaan rinkelen? Dan moet je op een gegeven toch door hebben dat je niet in staat bent om (objectief) research te plegen en informatie tot je te nemen en daar vervolgens rationeel over na te denken. :?

Als je 5 jaar lang iedere dag 10 keer van je fiets valt dan zou het besef ondertussen wel moeten komen dat fietsen niet echt je ding is.

- De oude media verkondigt misschien in 10% van nieuws deels onzin.Conclussie: alles waar oude media mee komt is onzin en niet waar.

- Nieuwe media verkondigt misschien in ca 10% van het nieuws deels geen onzin. conclussie: alles van nieuwe media is waar. :')
Feit blijft dat wanneer je de gehele aflevering ziet, dat het toch enige overeenkomsten heeft tegenover de bomaanslag in Boston. ;)

Al neem ik de aanname van mij in de voorgaande topics terug dat het een false flag is. Ik vind het overigens wel bizar dat 2 van die gasten zoiets kunnen doen. Zelfs de foto's/acties van de "National Guards" vind ik overigens vreemd. Waarom gaan ze weg tijdens de aanslag?
pi_125543267
Je bent er van op de hoogte dat er ondertussen 205 afleveringen (pakweg een minuut of 4600) van family guy zijn?

Om nog maar niet te beginnen over de 525 afleveringen van The Simpsons en 237 afleveringen van South park, to name a few.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator zondag 21 april 2013 @ 02:44:57 #113
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_125546012
Family guy hoax? Enlighten me.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_125546091
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 00:48 schreef De_Pel het volgende:
Je bent er van op de hoogte dat er ondertussen 205 afleveringen (pakweg een minuut of 4600) van family guy zijn?

Om nog maar niet te beginnen over de 525 afleveringen van The Simpsons en 237 afleveringen van South park, to name a few.
dus¿
pi_125546453
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
pi_125546568
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is veel te makkelijk om naar deze kaarten te wijzen. Volgens mij zijn er in totaal 1500 kaarten. Op deze kaarten staan gewoon normale gebeurtenissen afgebeeld die gewoon voorbij komen in de wereld (terrorisme, natuurrampen, racisme en ga zo maar door).

Waarbij iedereen voor het gemak ook maar even negeert dat op die 'jogger' kaart de jogger de huurmoordenaar is en niet het slachtoffer van een bomaanslag en dus totaal geen voorspelling ^^
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_125546571
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 04:20 schreef dontcare het volgende:

[..]

Waarbij iedereen voor het gemak ook maar even negeert dat op die 'jogger' kaart de jogger de huurmoordenaar is en niet het slachtoffer van een bomaanslag en dus totaal geen voorspelling ^^
Hoe weet jij zo zeker dat het een huurie is?
Gino ♥
pi_125546653
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 04:21 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Hoe weet jij zo zeker dat het een huurie is?
omdat dat gewoon op die kaart staat ?
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  zondag 21 april 2013 @ 08:24:05 #119
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125546918


deze kaart voorspelde de aardbeving in japan.
3/11/2011
toevallige zie je op die klok 3 en 11. het 5 voor 3.
je ziet dat de klok omvalt.
wat wist op een ramp.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 21 april 2013 @ 08:27:16 #120
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125546937

je ziet een jogger. dat is een aanwijzing dat er iets gaat gebeuren.
toeval voorspelde deze kaart de boston aanslag.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 21 april 2013 @ 08:29:33 #121
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125546946
deze kaart zo kunnen wijzen op dat mensen gebrainwasted worden.
en alles van de mean stream media geloven.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 21 april 2013 @ 08:29:53 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125546947
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 08:24 schreef tribalwars het volgende:
[ afbeelding ]

deze kaart voorspelde de aardbeving in japan.
3/11/2011
toevallige zie je op die klok 3 en 11. het 5 voor 3.
je ziet dat de klok omvalt.
wat wist op een ramp.
Die torenklok werd door complottertjes ook al opgevoerd als bewijs voor false flags en doom tijdens de laatste Olympische Spelen. Toen was het zgn de Big Ben.
Is die kaart recyclebaar als hij toch niet uitkomt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 21 april 2013 @ 08:30:25 #123
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125546952
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2013 08:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die torenklok werd door complottertjes ook al opgevoerd als bewijs voor false flags en doom tijdens de laatste Olympische Spelen. Toen was het zgn de Big Ben.
Is die kaart recyclebaar als hij toch niet uitkomt?
was een andere kaart.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 21 april 2013 @ 08:31:45 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125546959
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 08:30 schreef tribalwars het volgende:

was een andere kaart.
Nee, was deze klokkentoren. Van de zomer gepresenteerd als Big Ben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125546960
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 08:24 schreef tribalwars het volgende:
[ afbeelding ]

deze kaart voorspelde de aardbeving in japan.
3/11/2011
toevallige zie je op die klok 3 en 11. het 5 voor 3.
je ziet dat de klok omvalt.
wat wist op een ramp.
Maar de klok is er gewoon nog en is niet omgevallen, met eigen ogen gezien. Wat nu?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')