abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 april 2013 @ 11:22:56 #276
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125548574
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 02:34 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nou het wordt tijd dat wij (het volk) begint te zien dat we gigantisch genaaid en besodemieterd worden door overheden. Angst aanjagen (terrorisme), financieel uitgekleed door overheden (die alleen banken overeind houden), niet geven om gezondheid van burgers (al die e-nummers, te veel suiker etc in onze supermarkten), en als klap op de vuurpijl oorlogen beginnen of steunen (wat duizenden onschuldige burgers het leven kost).

En als we dat beginnen te beseffen dan komt stap 2. Wat doen we eraan. Burgerlijke ongehoorzaamheid is 1 ding. Maar het besef is het belangrijkst, dan komt de rest vanzelf.
als genoeg mensen dit beseffen komt het wel goed.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125550144
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 02:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou het wordt tijd dat wij (het volk) begint te zien dat we gigantisch genaaid en besodemieterd worden door overheden. Angst aanjagen (terrorisme), financieel uitgekleed door overheden (die alleen banken overeind houden), niet geven om gezondheid van burgers (al die e-nummers, te veel suiker etc in onze supermarkten), en als klap op de vuurpijl oorlogen beginnen of steunen (wat duizenden onschuldige burgers het leven kost).

En als we dat beginnen te beseffen dan komt stap 2. Wat doen we eraan. Burgerlijke ongehoorzaamheid is 1 ding. Maar het besef is het belangrijkst, dan komt de rest vanzelf.
Maar wat heb jij gedaan om het leven van anderen en jezelf te verbeteren, en in hoeverre ben jij daar door de staat in tegengehouden?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_125550639
Zijn er nog psychologen in de zaal? Vraag me af of die knul en zijn broer dachten er mee weg te komen en of zij bewust hebben aangestuurd op een confrontatie met de politie voor 'suicide by cop' Alleen verklaart dat weer niet helemaal dat de jongste het heeft overleefd.. Hij verstopte zich omdat hij wilde ontsnappen, maar toen ze hem hadden gevonden ging hij de confrontatie aan met als gevolg dat hij zo maar overhoop had kunnen worden geschoten. Ik begrijp die gasten niet.. (misschien maar goed ook)
  zondag 21 april 2013 @ 12:48:14 #279
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_125550775
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Zijn er nog psychologen in de zaal? Vraag me af of die knul en zijn broer dachten er mee weg te komen en of zij bewust hebben aangestuurd op een confrontatie met de politie voor 'suicide by cop' Alleen verklaart dat weer niet helemaal dat de jongste het heeft overleefd.. Hij verstopte zich omdat hij wilde ontsnappen, maar toen ze hem hadden gevonden ging hij de confrontatie aan met als gevolg dat hij zo maar overhoop had kunnen worden geschoten. Ik begrijp die gasten niet.. (misschien maar goed ook)
Euh tja, ik denk gewoon dat dat overlevingsinstinct is. Eerst jezelf verstoppen, als je niet anders kan jezelf verdedigen... animal instincts.

Als ik een psycholoog was zou ik me eerder vragen stellen bij de reden waarom ze nu net die aanslag hebben gepleegd, want zoiets is natuurlijk voorbereid, daar moet een vrij lange periode van planning aan vooraf zijn gegaan.
  zondag 21 april 2013 @ 12:52:47 #280
8369 speknek
Another day another slay
pi_125550927
Ik ben technisch gezien psycholoog, maar in dit geval is mijn gok even goed/slecht als die van jullie. Persoonlijk denk ik dat ze wel gedacht hadden het te overleven. Ze hebben niet zichzelf opgeblazen, ze hebben niet een val opgezet om de politie erin te luizen. Ze sloegen op de vlucht toen de grond te heet onder hun voeten werd, probeerden de politie af te schudden met dingen uit de auto gooien/schieten. Op een gegeven moment leek het niet te lukken en toen heeft de broer, die waarschijnlijk het meest fundi moslim was, zichzelf opgeofferd om de aandacht af te leiden van de jonge broer zodat die kon ontsnappen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 21 april 2013 @ 12:55:51 #281
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_125551064
Als ik in zijn positie zou zitten, dit allemaal en op de vlucht, zou ik mezelf doodgeschoten hebben.
Zeker wanneer je beseft wat de gevolgen gaan worden. Je wint zulke achtervolgingen nooit, zeker niet als eenling tegen 'the goverment'.

Beter dood dan levenslang in de cel zitten, en zeker gelabeld als terrorist.
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
  zondag 21 april 2013 @ 13:01:06 #282
380998 DarkAccountant
pi_125551253
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef speknek het volgende:
Ik ben technisch gezien psycholoog, maar in dit geval is mijn gok even goed/slecht als die van jullie. Persoonlijk denk ik dat ze wel gedacht hadden het te overleven. Ze hebben niet zichzelf opgeblazen, ze hebben niet een val opgezet om de politie erin te luizen. Ze sloegen op de vlucht toen de grond te heet onder hun voeten werd, probeerden de politie af te schudden met dingen uit de auto gooien/schieten. Op een gegeven moment leek het niet te lukken en toen heeft de broer, die waarschijnlijk het meest fundi moslim was, zichzelf opgeofferd om de aandacht af te leiden van de jonge broer zodat die kon ontsnappen.
Maar de vraag blijft waarom natuurlijk. Jij denkt misschien omdat ze moslim waren. Maar waarom zou je dan zo'n vreemd doelwit kiezen, de aankomstplaats van een marathon?

Daar moeten ze toch over nagedacht hebben. Hebben ze die plek gekozen omdat ze dachten dat niemand ze daar zou opmerken, of is er een andere reden?
pi_125551424
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Maar waarom zou je dan zo'n vreemd doelwit kiezen, de aankomstplaats van een marathon?
Het is geen vreemd doelwit, want er zijn veel mensen en je kunt er vrij rondlopen. Dat ze achteraf herkenbaar in beeld zijn gekomen, is een ander verhaal.
  zondag 21 april 2013 @ 13:08:52 #284
380998 DarkAccountant
pi_125551515
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 13:06 schreef Devv het volgende:

[..]

Het is geen vreemd doelwit, want er zijn veel mensen en je kunt er vrij rondlopen. Dat ze achteraf herkenbaar in beeld zijn gekomen, is een ander verhaal.
Ja, maar het heeft vrijwel geen symbolische betekenis. Ze hadden net zo goed een aanslag kunnen plegen in een drukke supermarkt op zaterdag. Als je daar een paar zakken op de grond laat staan ben je waarschijnlijk ook al lang weer buiten voor iemand je heeft opgemerkt.

Het lijkt me m.a.w. zo willekeurig gekozen, dat vind ik vreemd.
  zondag 21 april 2013 @ 13:09:44 #285
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_125551542
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:26 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar wat heb jij gedaan om het leven van anderen en jezelf te verbeteren, en in hoeverre ben jij daar door de staat in tegengehouden?
De staat houd het al tegen om de levens van burgers te verbeteren door blind grote banken overeind te houden ten koste van ons belastinggeld. Net zoals het meedoen met oorlogen.

Het gaat erom dat mensen dat gaan beseffen. Dat de overheid niet werkt in jouw belang maar in het belang van banken en grote multinationals.
Feyenoord!
pi_125551545
Maximum publiciteit, genoeg media aanwezig, zeker dat de ontploffing zou gefilmd worden, en internationaal event.
pi_125551581
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 13:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De staat houd het al tegen om de levens van burgers te verbeteren door blind grote banken overeind te houden ten koste van ons belastinggeld. Net zoals het meedoen met oorlogen.

Het gaat erom dat mensen dat gaan beseffen. Dat de overheid niet werkt in jouw belang maar in het belang van banken en grote multinationals.
Dat was mijn vraag niet!
  zondag 21 april 2013 @ 13:13:09 #288
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_125551623
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 02:49 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

dus feitelijk zeg jij nu dat de aanslag in boston opgezet is door de Amerikaanse regering?
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 02:49 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

dus feitelijk zeg jij nu dat de aanslag in boston opgezet is door de Amerikaanse regering?
Nee dat zeg ik ik niet. Ik zeg dat overheden terrorisme gebruiken om mensen angst aan te jagen en zo politieke doelen erdoor heen te jagen. Ik noem bv een Patriot Act. Als je toch kijkt hoe de rechten van de Amerikaan zijn verminderd sinds 911, dat is echt schandalig.
Feyenoord!
pi_125551627
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 13:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wij kiezen toch uiteindelijk de overheid? Jij kunt een partij opzetten en 76 zetels halen. Of zit daar ook alweer een complot achter waardoor dat niet kan?
  zondag 21 april 2013 @ 13:13:52 #290
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_125551649
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 13:09 schreef meth1745 het volgende:
Maximum publiciteit, genoeg media aanwezig, zeker dat de ontploffing zou gefilmd worden, en internationaal event.
Dit ja. Dit stond internationaal op het nieuws. Ze hadden niet gerekend op de grondige research van de FBI en dat jan en alleman staat te filmen met mobieltjes.
Of het kon hun niks schelen.
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
  zondag 21 april 2013 @ 13:14:34 #291
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125551675
quote:

[..]

Maar de vraag blijft waarom natuurlijk. Jij denkt misschien omdat ze moslim waren. Maar waarom zou je dan zo'n vreemd doelwit kiezen, de aankomstplaats van een marathon?

Impulsief, het is in de buurt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 21 april 2013 @ 13:16:40 #292
8369 speknek
Another day another slay
pi_125551753
quote:

[..]

Daar moeten ze toch over nagedacht hebben. Hebben ze die plek gekozen omdat ze dachten dat niemand ze daar zou opmerken, of is er een andere reden?
Ik weet niet of ze het per se deden omdat ze moslim waren, alhoewel de depersonalisatie wel een resultaat kan zijn van een ander moreel kader hebben dan je omgeving. Dat zei Tamerlan ook 'ik heb geen Amerikaanse vrienden, ik begrijp ze niet'. Als je dan je eigen religie verheven vindt, worden de mensen die je opblaast een stuk minder belangrijk. De Boston marathon zelf lijkt me meer een opportunistische keuze. Ze kennen de omgeving, kunnen thuis aan hun bommen bouwen, kunnen elke dag even posten en oefenen met vluchtroutes.
Waarom ze het daadwerkelijk gedaan hebben echter, blijft de vraag.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 21 april 2013 @ 13:19:23 #293
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_125551830
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik in zijn positie zou zitten, dit allemaal en op de vlucht, zou ik mezelf doodgeschoten hebben.
Zeker wanneer je beseft wat de gevolgen gaan worden. Je wint zulke achtervolgingen nooit, zeker niet als eenling tegen 'the goverment'.

Beter dood dan levenslang in de cel zitten, en zeker gelabeld als terrorist.
De jongste broer zal nooit heel lang in de gevangenis zitten. Ze hebben het in de bajes niet zo op pedo's en terroristen.

Dus die wordt daar een nachtje bespeelt en afgemaakt.
  zondag 21 april 2013 @ 13:20:08 #294
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_125551857
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 13:13 schreef thettes het volgende:

[..]

Wij kiezen toch uiteindelijk de overheid? Jij kunt een partij opzetten en 76 zetels halen. Of zit daar ook alweer een complot achter waardoor dat niet kan?
Er zijn al partijen die dit soort dingen beseffen. Maar als daar niet genoeg mensen op stemmen...
Feyenoord!
pi_125551928
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 13:19 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

De jongste broer zal nooit heel lang in de gevangenis zitten. Ze hebben het in de bajes niet zo op pedo's en terroristen.

Dus die wordt daar een nachtje bespeelt en afgemaakt.
Denk dat Amerika kennende hij naar een zwaar bewaakte gevangenis zal gaan, en daarbinnen naar de isoleercel. Waarschijnlijk tot hij een spuitje krijgt.
Liefde en infectie
pi_125551945
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 13:20 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Er zijn al partijen die dit soort dingen beseffen. Maar als daar niet genoeg mensen op stemmen...
De SOPN bedoel je zeker? :')
pi_125552005
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 13:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar gezien het ontbreken van je antwoord mag ik hierbij concluderen dat jij geen reet hebt gedaan voor jezelf en anderen om de situatie te verbeteren, of ben je in je activiteiten nog nooit dwars gezeten door de overheid?
  zondag 21 april 2013 @ 13:26:27 #298
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_125552072
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2013 13:22 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

De SOPN bedoel je zeker? :')
Die ja maar ook de Piratenpartij (heeft in Duitsland bv ook zetels), de Libertarische partij en de partij voor Mens en Spirit.
Feyenoord!
pi_125552087
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 13:26 schreef Japie77 het volgende:
partij voor Mens en Spirit.
:') :') :') :') !!!
  zondag 21 april 2013 @ 13:29:06 #300
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_125552145
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 13:24 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar gezien het ontbreken van je antwoord mag ik hierbij concluderen dat jij geen reet hebt gedaan voor jezelf en anderen om de situatie te verbeteren, of ben je in je activiteiten nog nooit dwars gezeten door de overheid?
Ik ben persoonlijk constant bezig om mijn eigen leven en dat van anderen te verbeteren. Dat heet volgens mij proberen om een zo goed mogelijk leven te leiden. Verder word ik zelf ook constant dwars gezeten door de overheid door de belachelijke regels die er bestaan.

Maar ik snap niet precies wat dat met mijn stelling dat de overheid zelf de grootste terrorist is te maken heeft?
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')