abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125545968
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 02:34 schreef Japie77 het volgende:
(al die e-nummers, te veel suiker etc in onze supermarkten)
Van aanslagen naar E-nummers. :|W Ga terug naar BNW en laat de grote mensen hier over het nieuws praten.
pi_125545977
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 02:39 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Van aanslagen naar E-nummers. :|W Ga terug maar BNW en laat de grote mensen hier over het nieuws praten.
Ik vind die E- nummers ook wel hilarisch.. _O- De overheid heeft blijkbaar ook oogkleppen cadeau gedaan :+
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  zondag 21 april 2013 @ 02:42:06 #253
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_125545989
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 02:39 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Van aanslagen naar E-nummers. :|W Ga terug naar BNW en laat de grote mensen hier over het nieuws praten.
Goed argument. Je hebt me overtuigd. Ik ben weg!
Feyenoord!
  zondag 21 april 2013 @ 02:49:25 #254
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_125546050
quote:

[..]

Nou het wordt tijd dat wij (het volk) begint te zien dat we gigantisch genaaid en besodemieterd worden door overheden. Angst aanjagen (terrorisme), financieel uitgekleed door overheden (die alleen banken overeind houden), niet geven om gezondheid van burgers (al die e-nummers, te veel suiker etc in onze supermarkten), en als klap op de vuurpijl oorlogen beginnen of steunen (wat duizenden onschuldige burgers het leven kost).
dus feitelijk zeg jij nu dat de aanslag in boston opgezet is door de Amerikaanse regering?
<hr>
pi_125546150
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 02:49 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

dus feitelijk zeg jij nu dat de aanslag in boston opgezet is door de Amerikaanse regering?
Feitelijk lult ie uit zijn nek, maar ik vermoed dat ie steun zoekt voor een praatgroepje
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_125546259
Vast al uitvoerig behandeld maar ik ga niet 20 topics lezen.

Zie net dit: FBI agents interviewed bombing suspect in 2011

Gister zag ik al het fragment met het interview over de telefoon met die moeder. Dat was op een kleiner nieuwsnetwerk.

Ik had eigenlijk niet gedacht dat media als CNN dit op zou pikken en sterker nog dat de FBI er voor uit zou komen dat ze al in het verleden contact heeft gehad met de broers. Dacht dat is iets waarvan de autoriteiten liever niet hebben dat het bekend wordt en dat zal verder wel weggemoffeld worden. Maar niet dus.
  zondag 21 april 2013 @ 03:15:51 #257
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_125546262
Nog updates over de situatie van dzhokhar?
Het leven is een toverbal.
  zondag 21 april 2013 @ 03:28:59 #258
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_125546345
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit echt? :') Moet dan echt wel karma zijn geweest.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_125546457
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 03:28 schreef rakotto het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? :')

Die gast heet Jeff Baumann
http://www.dailymail.co.u(...)r-woke-hospital.html

en hoezo kan je je benen verliezen als je geen benen hebt, wtf
  zondag 21 april 2013 @ 03:50:15 #261
2651 svann
night-hawk
pi_125546462
quote:
SPOILER
Nee, dat is van die fake conspiracy a la Alex Jones -is een andere man.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_125546733
quote:
12s.gif Op zondag 21 april 2013 02:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Goed argument. Je hebt me overtuigd. Ik ben weg!
Doe dat! :W
pi_125546831
quote:
SPOILER
hoe dom ben jij |:(
pi_125547123
quote:

[..]

Nou het wordt tijd dat wij (het volk) begint te zien dat we gigantisch genaaid en besodemieterd worden door overheden. Angst aanjagen (terrorisme), financieel uitgekleed door overheden (die alleen banken overeind houden), niet geven om gezondheid van burgers (al die e-nummers, te veel suiker etc in onze supermarkten), en als klap op de vuurpijl oorlogen beginnen of steunen (wat duizenden onschuldige burgers het leven kost).

En als we dat beginnen te beseffen dan komt stap 2. Wat doen we eraan. Burgerlijke ongehoorzaamheid is 1 ding. Maar het besef is het belangrijkst, dan komt de rest vanzelf.
Weet je wat jij moet doen? Lekker opdonderen uit Europa, wij hebben het zo verschrikkelijk goed voor elkaar in Nederland, maar mongooltjes (al is dat een belediging van mensen met het syndroom van Down) zoals jij en die andere BNW-wacko's zien dat niet in.
Als jij echt denkt dat onze overheid zo slecht is zou ik je graag doorverwijzen naar een ander continent, ga daar maar eens een jaar wonen, dan zie je heel gauw in hoe verkeerd je beeld is. Oh en E-nummers? Als je daadwerkelijk geïnteresseerd bent in goed onderzoek naar risk regulation kan ik je in contact brengen met de expert op dat gebied in de EU, dan dm je maar. Maar ik ga er vanuit dat je toch alleen maar van die gare sites bezoekt zoals niburu en naar Alex Jones luistert.

Zo en laten we het nu weer hebben over de zaken in Boston, zonder er allerlei gare conspiracies bij te halen.
pi_125547223
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 09:01 schreef Jorwol het volgende:

Zo en laten we het nu weer hebben over de zaken in Boston, zonder er allerlei gare conspiracies bij te halen.
*;

Ik kwam even kijken of er nieuws was over de opgepakte verdachte of het onderzoek (ongeduldig), maar ik zie dat de samenzweringstheoriemensen het alweer druk hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125547358
ik weet niet of deze info al gepost was:
quote:
(CNN) -- The surviving suspect in the Boston Marathon bombings suffered an injury to his throat and may not be able to talk, a federal official told CNN on Saturday, possibly hindering attempts by authorities to question him about a motive in the attack.
With one suspect dead, authorities believe answers to a motive and whether the brothers had help rest with Dzhokar Tsarnaev, who was captured Friday night just minutes after authorities had indicated that a massive manhunt for the suspect appeared to come up empty.
The official, who was briefed on Tsarnaev's condition, spoke on condition of anonymity.
Tsarnaev was in "serious but stable condition" and "not yet able to communicate yet," Massachusetts Gov. Deval Patrick told reporters during an impromptu briefing on Saturday.
http://us.cnn.com/2013/04(...)index.html?hpt=hp_t1
pi_125547370
en dit is echt bizar
quote:
As the world hunted him, the younger brother suspected in the Boston Marathon bombings acted like any other college sophomore.
Dzhokar Tsarnaev, 19, was on the campus of University of Massachusetts-Dartmouth every day after the attack until late Thursday, a university official told CNN. Tsarnaev attended classes and dorm parties while the rest of Boston came to a tense standstill.
A student at the school told The Boston Globe that she saw Tsarnaev at a party Wednesday night that was attended by some of his friends from intramural soccer.
pi_125547464
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 09:31 schreef computergirl het volgende:
ik weet niet of deze info al gepost was:

[..]

Hij is in zijn nek geschoten, kan zijn dat zijn keeltje een beetje naar de knoppen is :P

quote:
En nog gewoon naar feestjes gaan ook _O-
Beneath the gold, the bitter steel
  zondag 21 april 2013 @ 10:30:00 #269
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_125547872
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 09:40 schreef Kirov het volgende:

[..]

Hij is in zijn nek geschoten, kan zijn dat zijn keeltje een beetje naar de knoppen is :P

Bron?
Het leven is een toverbal.
pi_125548008
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 10:30 schreef CrushedTinBox het volgende:

[..]

Bron?
Pff, nu vraag je me wat, ik las het gistermiddag. Ik dacht AP of Bloomberg maar ik zal even kijken of ik het terug kan vinden.
pi_125548032
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 10:48 schreef Kirov het volgende:

[..]

Pff, nu vraag je me wat, ik las het gistermiddag. Ik dacht AP of Bloomberg maar ik zal even kijken of ik het terug kan vinden.
op cnn staat wel :
(CNN) -- The surviving suspect in the Boston Marathon bombings suffered an injury to his throat
pi_125548111
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 10:48 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ik kan het bericht niet terug vinden.

Heeft iemand een betere bron voor dit verhaal? Report: 3 arrested in New Bedford in connection to bombing suspect
pi_125548115
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 09:40 schreef Kirov het volgende:

[..]

[..]

En nog gewoon naar feestjes gaan ook _O-
Is hij in z'n nek geschoten toen hij in die boot lag of al eerder?

Hij leeft wel bij de definitie van YOLO met z'n feestgedrag en bommen gooien :')
pi_125548307
quote:
Tsarnaev was in "serious but stable condition" and "not yet able to communicate yet," Massachusetts Gov. Deval Patrick told reporters during an impromptu briefing on Saturday.
Dat is Friso ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')