Van aanslagen naar E-nummers.quote:Op zondag 21 april 2013 02:34 schreef Japie77 het volgende:
(al die e-nummers, te veel suiker etc in onze supermarkten)
Ik vind die E- nummers ook wel hilarisch..quote:Op zondag 21 april 2013 02:39 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Van aanslagen naar E-nummers.Ga terug maar BNW en laat de grote mensen hier over het nieuws praten.
Goed argument. Je hebt me overtuigd. Ik ben weg!quote:Op zondag 21 april 2013 02:39 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Van aanslagen naar E-nummers.Ga terug naar BNW en laat de grote mensen hier over het nieuws praten.
dus feitelijk zeg jij nu dat de aanslag in boston opgezet is door de Amerikaanse regering?quote:Op zondag 21 april 2013 02:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou het wordt tijd dat wij (het volk) begint te zien dat we gigantisch genaaid en besodemieterd worden door overheden. Angst aanjagen (terrorisme), financieel uitgekleed door overheden (die alleen banken overeind houden), niet geven om gezondheid van burgers (al die e-nummers, te veel suiker etc in onze supermarkten), en als klap op de vuurpijl oorlogen beginnen of steunen (wat duizenden onschuldige burgers het leven kost).
Feitelijk lult ie uit zijn nek, maar ik vermoed dat ie steun zoekt voor een praatgroepjequote:Op zondag 21 april 2013 02:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dus feitelijk zeg jij nu dat de aanslag in boston opgezet is door de Amerikaanse regering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit echt?Moet dan echt wel karma zijn geweest.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
quote:Op zondag 21 april 2013 03:28 schreef rakotto het volgende:
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit echt?Moet dan echt wel karma zijn geweest.
Die gast heet Jeff Baumann
http://www.dailymail.co.u(...)r-woke-hospital.html
en hoezo kan je je benen verliezen als je geen benen hebt, wtf
Nee, dat is van die fake conspiracy a la Alex Jones -is een andere man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit echt?Moet dan echt wel karma zijn geweest.
Doe dat!quote:Op zondag 21 april 2013 02:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Goed argument. Je hebt me overtuigd. Ik ben weg!
hoe dom ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit echt?Moet dan echt wel karma zijn geweest.
![]()
Weet je wat jij moet doen? Lekker opdonderen uit Europa, wij hebben het zo verschrikkelijk goed voor elkaar in Nederland, maar mongooltjes (al is dat een belediging van mensen met het syndroom van Down) zoals jij en die andere BNW-wacko's zien dat niet in.quote:Op zondag 21 april 2013 02:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou het wordt tijd dat wij (het volk) begint te zien dat we gigantisch genaaid en besodemieterd worden door overheden. Angst aanjagen (terrorisme), financieel uitgekleed door overheden (die alleen banken overeind houden), niet geven om gezondheid van burgers (al die e-nummers, te veel suiker etc in onze supermarkten), en als klap op de vuurpijl oorlogen beginnen of steunen (wat duizenden onschuldige burgers het leven kost).
En als we dat beginnen te beseffen dan komt stap 2. Wat doen we eraan. Burgerlijke ongehoorzaamheid is 1 ding. Maar het besef is het belangrijkst, dan komt de rest vanzelf.
quote:Op zondag 21 april 2013 09:01 schreef Jorwol het volgende:
Zo en laten we het nu weer hebben over de zaken in Boston, zonder er allerlei gare conspiracies bij te halen.
http://us.cnn.com/2013/04(...)index.html?hpt=hp_t1quote:(CNN) -- The surviving suspect in the Boston Marathon bombings suffered an injury to his throat and may not be able to talk, a federal official told CNN on Saturday, possibly hindering attempts by authorities to question him about a motive in the attack.
With one suspect dead, authorities believe answers to a motive and whether the brothers had help rest with Dzhokar Tsarnaev, who was captured Friday night just minutes after authorities had indicated that a massive manhunt for the suspect appeared to come up empty.
The official, who was briefed on Tsarnaev's condition, spoke on condition of anonymity.
Tsarnaev was in "serious but stable condition" and "not yet able to communicate yet," Massachusetts Gov. Deval Patrick told reporters during an impromptu briefing on Saturday.
http://us.cnn.com/2013/04(...)index.html?hpt=hp_t1quote:As the world hunted him, the younger brother suspected in the Boston Marathon bombings acted like any other college sophomore.
Dzhokar Tsarnaev, 19, was on the campus of University of Massachusetts-Dartmouth every day after the attack until late Thursday, a university official told CNN. Tsarnaev attended classes and dorm parties while the rest of Boston came to a tense standstill.
A student at the school told The Boston Globe that she saw Tsarnaev at a party Wednesday night that was attended by some of his friends from intramural soccer.
Hij is in zijn nek geschoten, kan zijn dat zijn keeltje een beetje naar de knoppen isquote:Op zondag 21 april 2013 09:31 schreef computergirl het volgende:
ik weet niet of deze info al gepost was:
[..]
http://us.cnn.com/2013/04(...)index.html?hpt=hp_t1
En nog gewoon naar feestjes gaan ookquote:Op zondag 21 april 2013 09:32 schreef computergirl het volgende:
en dit is echt bizar
[..]
http://us.cnn.com/2013/04(...)index.html?hpt=hp_t1
Bron?quote:Op zondag 21 april 2013 09:40 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij is in zijn nek geschoten, kan zijn dat zijn keeltje een beetje naar de knoppen is
Pff, nu vraag je me wat, ik las het gistermiddag. Ik dacht AP of Bloomberg maar ik zal even kijken of ik het terug kan vinden.quote:
op cnn staat wel :quote:Op zondag 21 april 2013 10:48 schreef Kirov het volgende:
[..]
Pff, nu vraag je me wat, ik las het gistermiddag. Ik dacht AP of Bloomberg maar ik zal even kijken of ik het terug kan vinden.
Ik kan het bericht niet terug vinden.quote:Op zondag 21 april 2013 10:48 schreef Kirov het volgende:
[..]
Pff, nu vraag je me wat, ik las het gistermiddag. Ik dacht AP of Bloomberg maar ik zal even kijken of ik het terug kan vinden.
Is hij in z'n nek geschoten toen hij in die boot lag of al eerder?quote:Op zondag 21 april 2013 09:40 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij is in zijn nek geschoten, kan zijn dat zijn keeltje een beetje naar de knoppen is
[..]
En nog gewoon naar feestjes gaan ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |