abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125540432
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik stel jou een paar vragen, daarna beantwoord ik jouw vraag wel.
heldin!
<hr>
pi_125540459
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

heldin!
Nee, je quote me terwijl ik de W vergat :'( :P
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_125540481
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Nee, je quote me terwijl ik de W vergat :'( :P
ninja!
<hr>
pi_125541182
Mijn vragen waren iets te hoog gegrepen.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_125541224
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn vragen waren iets te hoog gegrepen.
is ook moeilijk als je niet gewoon je anti-amerika mening kunt posten zonder kritiek
<hr>
pi_125541295
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:56 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

is ook moeilijk als je niet gewoon je anti-amerika mening kunt posten zonder kritiek
Het komt bij mij over als een schreeuw om aandacht.. welke in deze rubriek niet thuis hoort.. Mijn (niet) bescheiden mening.
pi_125542135
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik stel jou een paar vragen, daarna beantwoord ik jouw vraag wel.
Mijn vraag was een antwoord op jouw tweede vraag.
En de eerste vraag: Om mijn mening bevestigd te zien, hoe weinig het ons kan schelen. Niemand vraagt ooit over welk Z-Amerikaanse land het gaat. want who cares dat kinderen doodgemartelt worden, als lesmateriaal. misschien was je al op de hoogte, of het laat je koud.
  zondag 21 april 2013 @ 01:07:58 #233
28033 Pek
je moet wat
pi_125543966
quote:
Tja, geen speld tussen te krijgen _O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_125544376
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:58 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Het komt bij mij over als een schreeuw om aandacht.. welke in deze rubriek niet thuis hoort.. Mijn (niet) bescheiden mening.
mensen vragen wat die knaap toch kan bezielt hebben om terrorist te worden. ik geef aan wat meestal de drijfveer is (buiten opgegroeid zijn in een extrem milieu): een gevoel van onrecht. dat was zo bij de RAF, action directe, rode brigades, CCC, McVeigh, etc..
daarna zoeken ze het antwoord in het marxisme, het islam-fundamentalisme, white power, of whatever. althans bij degenen die niet opgegroeid zijn in dat milieu. Dat een extreme moslim in S-Arabie terrorist wordt is een logisch gevolg van z'n opvoeding; maar bij McVeigh was het het Waco-beleg, bij Meinhof begon het met actie tegen de kernwapens, etc..

En je kan zo vaak als je wil herhalen dat het een het ander niet rechtvaardigd, in de geest van de idealistische terrorist is er wel degelijk een verband.

Je moet de denkwijze van de tegenstander begrijpen wil je hem verslaan.

en nu ben ik lang genoeg wakker geweest. :O
pi_125544697
Volgens vriendinnen van de vrouw van suspect 1 (de dode) zou die dode een Moslim extremist zijn. Rusland is dus het land geweest dat de Amerikaanse overheid eerder over hem had getipt.

pi_125544774
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 01:30 schreef Pharmacist het volgende:
Volgens vriendinnen van de vrouw van suspect 1 (de dode) zou die dode een Moslim extremist zijn. Rusland is dus het land geweest dat de Amerikaanse overheid eerder over hem had getipt.

Vermoedelijk extremist, maar de FBI heeft bij onderzoek niks gevonden toentertijd.
pi_125544847
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 00:20 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Mijn vraag was een antwoord op jouw tweede vraag.
En de eerste vraag: Om mijn mening bevestigd te zien, hoe weinig het ons kan schelen. Niemand vraagt ooit over welk Z-Amerikaanse land het gaat. want who cares dat kinderen doodgemartelt worden, als lesmateriaal. misschien was je al op de hoogte, of het laat je koud.
Hoezo 'ons', ik mag toch hopen dat je je tot je zelf beperkt. Niemand , ooit.. hier raak ik je kwijt.. slachtofferrol? Doodgemarteld met een d graag, ik martel net zolang door tot de spelling wel deugt. Voor de rest beantwoord je mijn vragen totaal niet, maar probeer je het over een andere boeg te gooien.
pi_125544907
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 01:20 schreef meth1745 het volgende:

[..]

mensen vragen wat die knaap toch kan bezielt hebben om terrorist te worden. ik geef aan wat meestal de drijfveer is (buiten opgegroeid zijn in een extrem milieu): een gevoel van onrecht. dat was zo bij de RAF, action directe, rode brigades, CCC, McVeigh, etc..
daarna zoeken ze het antwoord in het marxisme, het islam-fundamentalisme, white power, of whatever. althans bij degenen die niet opgegroeid zijn in dat milieu. Dat een extreme moslim in S-Arabie terrorist wordt is een logisch gevolg van z'n opvoeding; maar bij McVeigh was het het Waco-beleg, bij Meinhof begon het met actie tegen de kernwapens, etc..

En je kan zo vaak als je wil herhalen dat het een het ander niet rechtvaardigd, in de geest van de idealistische terrorist is er wel degelijk een verband.

Je moet de denkwijze van de tegenstander begrijpen wil je hem verslaan.

en nu ben ik lang genoeg wakker geweest. :O
Ik neem voor het gemak maar aan dat je medicatie begint te werken.. Wat een onzin kraam jij uit. Slaap zacht, droom zoet.
pi_125544927
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 01:34 schreef hijweer het volgende:
Vermoedelijk extremist, maar de FBI heeft bij onderzoek niks gevonden toentertijd.
True. Ik heb geen idee wat zo een onderzoek inhoudt. Kennelijk heeft de FBI gefaald. Of is hij na dat onderzoek pas serieus geradicaliseerd.
pi_125545238
leeft ie nog? hebben ze um al gesproken? al gezegd waarom ie het deed ?
enz
pi_125545261
Hm. de feds hechten toch meer aan mensenrechten enz. in rusland hadden ze hem waarscheinlijk gewoon kapotgeschoten in de 3 voorgaande jaren
pi_125545269
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 01:39 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

True. Ik heb geen idee wat zo een onderzoek inhoudt. Kennelijk heeft de FBI gefaald. Of is hij na dat onderzoek pas serieus geradicaliseerd.
Denk dat zo'n onderzoek vooral kijkt naar banden met andere extremisten. Als hij dit op z'n eentje (met z'n broer) heeft gedaan was er misschien niets te vinden. Lone wolf..
pi_125545312
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 01:39 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ik denk, maar dat is ook maar speculatie, eerder dat hij toen hij in Rusland was iets heeft gedaan maar dat Rusland daar pas achter kwam toen hij weer in de VS was. Toen heeft men de FBI ingelicht, maar ze hebben in de VS verder niets gevonden wat met deze aangelegenheid te maken had. Zoiets.
pi_125545701

Dit was dus de boot. Had deze nog niet voorbij zien komen.
  zondag 21 april 2013 @ 02:19:04 #245
28033 Pek
je moet wat
pi_125545746
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 01:39 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik neem voor het gemak maar aan dat je medicatie begint te werken.. Wat een onzin kraam jij uit. Slaap zacht, droom zoet.
Meth head :')
pi_125545793
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2013 02:19 schreef Pek het volgende:

[..]

Meth head :')
Ik heb geen idee hoe dat spul/ die user werkt..
  zondag 21 april 2013 @ 02:25:34 #247
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_125545822
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 01:39 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Goed argument.

Overheden (en vooral de USA) zijn de grootste terroristen. Duizenden onschuldige burgers op hun geweten vergelijken met deze 2 die een paar onschuldige burgers op hun geweten hebben is als een seriemoordenaar tot een kruimeldief.

Trusten schaapje.
Feyenoord!
  zondag 21 april 2013 @ 02:29:47 #248
28033 Pek
je moet wat
pi_125545870
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 02:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Goed argument.

Overheden (en vooral de USA) zijn de grootste terroristen. Duizenden onschuldige burgers op hun geweten vergelijken met deze 2 die een paar onschuldige burgers op hun geweten hebben is als een seriemoordenaar tot een kruimeldief.

Trusten schaapje.
Mee eens. Maar hoe had jij het dan graag gezien? Geen overheid, anarchisme, ieder voor zich en god voor ons allen?
Ik weet het niet...ordnung muss sein :{w
pi_125545872
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 02:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Goed argument.

Trusten schaapje.
Als je de behoefte om daar daar aandacht voor te genereren ,kun je elders een ander topic openen, me dunkt. Wat is er zo moeilijk aan om bij het 'nieuws' te blijven :?
  zondag 21 april 2013 @ 02:34:56 #250
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_125545929
quote:
11s.gif Op zondag 21 april 2013 02:29 schreef Pek het volgende:

[..]

Mee eens. Maar hoe had jij het dan graag gezien? Geen overheid, anarchisme, ieder voor zich en god voor ons allen?
Ik weet het niet...ordnung muss sein :{w
Nou het wordt tijd dat wij (het volk) begint te zien dat we gigantisch genaaid en besodemieterd worden door overheden. Angst aanjagen (terrorisme), financieel uitgekleed door overheden (die alleen banken overeind houden), niet geven om gezondheid van burgers (al die e-nummers, te veel suiker etc in onze supermarkten), en als klap op de vuurpijl oorlogen beginnen of steunen (wat duizenden onschuldige burgers het leven kost).

En als we dat beginnen te beseffen dan komt stap 2. Wat doen we eraan. Burgerlijke ongehoorzaamheid is 1 ding. Maar het besef is het belangrijkst, dan komt de rest vanzelf.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')