Volgens mij ben ik wel eens tot de conclusie gekomen dat het verhaal waar is. Ik ben niet heel deskundig in de metallurgie, maar ik weet wel dat verwarmen en koelen de eigenschappen van ijzer kan veranderen. Vandaar waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad wel heel mooi, dat verhaal over ingereden blokken heb ik ook weleens gelezen ja
Ow, ik dacht dat ik deze had geopend om in een ander topic door te gaanquote:
je hoeft niet perse sport1 te kijken hequote:Op zaterdag 20 april 2013 13:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Gelukkig hebben weer de pitlane kanaal tot onze beschikking als je Sport1 hebt. Hoeven we niet naar dat slaapverwekkende commentaar te luisteren.
Ik heb gewoon het commentaar uitgezet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Gelukkig hebben weer de pitlane kanaal tot onze beschikking als je Sport1 hebt. Hoeven we niet naar dat slaapverwekkende commentaar te luisteren.
Slechts een seconde langzamer dan z'n teamgenootquote:
eindelijk een setje ballen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]Dat komt vanwege dat ding tussen z'n benen.
Dat is het hele weekend al. Komt door de updates bij Pic, die VdG niet heeft.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Slechts een seconde langzamer dan z'n teamgenoot
En ook nog hetzelfde team. Grappig om te zienquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:21 schreef sasquatsch het volgende:
Het verschil tussen Q3 en Q2 is 0.000 seconde.
Ik denk het.quote:
Een volle seconde aan updates? Dat zou ik knap vinden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is het hele weekend al. Komt door de updates bij Pic, die VdG niet heeft.
En dan heeft Gutierrez ook nog eens een straf. Dus die start achteraan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:23 schreef alwaysonhold het volgende:
Guiterez weer niet door. Goed nieuws voor Robin Frijns. Die bakt er niks van die Gutierez
Eerst maar eens zien wat Frijns in de GP2 doet, daar staat ie iig op de 10de stek met een zaadwagen. 14 plaatsen voor zijn teamgenootquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:23 schreef alwaysonhold het volgende:
Guiterez weer niet door. Goed nieuws voor Robin Frijns. Die bakt er niks van die Gutierez
het verschil was bij de eerdere kwalificaties minder dan een hlave seconde toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Een volle seconde aan updates? Dat zou ik knap vinden.
Vorige race was het verschil kleiner dan 0.05 seconde. Dus ik denk het wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Een volle seconde aan updates? Dat zou ik knap vinden.
Met Kovalainen in de eerste FP was het 0.55s.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:24 schreef franklop het volgende:
[..]
het verschil was bij de eerdere kwalificaties minder dan een hlave seconde toch?
Maar Leimer is inmiddels toch wel gediskwalificeerd gezien zijn voorsprong in de kwalificatie?quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat Frijns in de GP2 doet, daar staat ie iig op de 10de stek met een zaadwagen. 14 plaatsen voor zijn teamgenoot
Beweerde Dam dat serieus?quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:27 schreef kepler het volgende:
Auto gewassen?Is dat niet gewoon blusmiddel?
Ik dacht het eerst ook, maar toen zag ik die man met de brandblusser staanquote:
Een van de irritantste bochten in dat F1 spel ook.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die bocht 9 en 10 zijn zulke klotebochten hè. Remmen in een bocht is nooit grappig.
ja, vind het ook wel apartquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Button die al uitzinnig is als ie Q3 haaltAls dat toch je doelen zijn in een Mclaren
Nou ja, voor deze McLaren is het heel wat. Maar het klinkt wel vreemd, ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Button die al uitzinnig is als ie Q3 haaltAls dat toch je doelen zijn in een Mclaren
Ik stond hier net ook gewoon te dansen hoor toen ik Giedo op P21 zag.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |