Nee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
kan iemand mij een update geven, gisteren ben ik naar bed gegaan net nadat ze hem hadden, is er nog info naar buiten gekomen
Ja iedereen die vrijwel direct na de aanhouding is gaan slapen heeft de perfecte timing gehadquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dus in 9 uur tijd gewoon geen enkele aanvullende info? nou dat schiet op dan D:
Fout is nogal relatief he.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:05 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Oh, elke overheid is fout?
En je tweede zin valt niet onder het kopje VS bashen?
Grappig...
quote:
Meestal niet zo best mee. Nederlanders vaak ook niet, zeker wanneer het op spelling aankomt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:08 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Want iedereen weet dat Syriers geen Engels kunnen.
Al die donuts zijn niet goed voor je brein.quote:
yup, copycats zouden mij niets verbazen, je hebt altijd van die losers met een aandachtstekort die ook graag zoveel media-aandacht willen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:16 schreef Falco het volgende:
Potentiėle terroristen zullen door al deze toestanden maar al te graag een aanslag in Amerika willen plegen. Wat een toestand allemaal! Slechts drie doden en daarna nog een uit de klauwen gelopen manhunt in een compleet ontwrichte stad. Al dat geld wat er tegenaan gesmeten wordt om een dooie terrorist en een halfdooie terrorist op te pakken. Om over al die overdreven media-aandacht maar te zwijgen. Het loont in ieder geval zeer zeker om een aanslag te plegen.
Zijn genoeg Westerse Jihadi's daar inclusief Britten en Amerikanen. Echt, ik wil best meegaan in dat het propaganda is. Maar fotosoep, kom op zeg. Alsof Syriers te achterlijk zijn een spandoekje op te houden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:14 schreef Monolith het volgende:
Meestal niet zo best mee. Nederlanders vaak ook niet, zeker wanneer het op spelling aankomt.
Ik zeg ook niet dat het een photoshop is, dat zei trollvoud.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:16 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Zijn genoeg Westerse Jihadi's daar inclusief Britten en Amerikanen. Echt, ik wil best meegaan in dat het propaganda is. Maar fotosoep, kom op zeg. Alsof Syriers te achterlijk zijn een spandoekje op te houden.
Yo Dawnbreaker. Volgens mij niks bijzonders meer. Ze zullen hem nu wel aan 't waterboarden zijn oid.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
kan iemand mij een update geven, gisteren ben ik naar bed gegaan net nadat ze hem hadden, is er nog info naar buiten gekomen
Vast niet. Maar daar ging het mij niet om. Het ging mij om de boodschap die gewoon keihard waar isquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:18 schreef Monolith het volgende:
Ik zeg ook niet dat het een photoshop is, dat zei trollvoud.
Ik ben er echter ook niet direct van overtuigd dat de kinderen zelf dit doekje hebben bedacht en gemaakt.
Niks mis met waterboarding:quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo Dawnbreaker. Volgens mij niks bijzonders meer. Ze zullen hem nu wel aan 't waterboarden zijn oid.
Die postte ik vannacht ook. Eddyquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Niks mis met waterboarding:
Vanaf 0:54
Ho stop.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog niet helemaal scherp idd.
Als ik het goed begrijp was de volgorde samengevat: overval winkel - vluchten - vluchtauto stelen - agent komt ter plekke - wordt doodgeschoten - daders slaan op de vlucht - politie schiet op daders en vice versa - dader 1 wordt vermoord -
Loze boodschap voor al die VS haters die dit wel weer als moord zullen zien. Je hebt rare mensen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ho stop.
Dader 1 is niet vermoord. Dader 1 was in een vuurgevecht met politieagenten verwikkeld, en heeft voor zover we nu weten schotwonden en verwondingen door bomgordel opgelopen. De exacte doodsoorzaak is niet bekend maar moord kan het niet zijn.
Idd. Als je die foto ziet v het lijkenhuis zou je bijna denken dat die bomgordel hem de das om heeft gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:23 schreef computergirl het volgende:
Ho stop.
Dader 1 is niet vermoord. Dader 1 was in een vuurgevecht met politieagenten verwikkeld, en heeft voor zover we nu weten schotwonden en verwondingen door bomgordel opgelopen. De exacte doodsoorzaak is niet bekend maar moord kan het niet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:27 schreef Pharmacist het volgende:
Idd. Als je die foto ziet v het lijkenhuis zou je bijna denken dat die bomgordel hem de das om heeft gedaan.Dat was hem toch helemaal niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Als dat inderdaad de shootout is lijkt het wel opmerkelijk dat ie is kunnen ontsnappen;quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ho stop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |