Met het UP100 reservoir kan je slechts 1 lijn bedieningspanelen van Geberit gebruiken en dat is de Delta.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:26 schreef Gieliovd het volgende:
Ik ga kappen met dit forum, ik wil nu al die prachtige Grohe kraan met touch functie en dan ook met een close-in boiler en voormengventiel zodat er lekker warm water uit komt. En nu wil ik dit blok geval ook. What's next?
Anderhalve dag? Mijn vorige baas zou me een schop verkopen. S'morgens beginnen, rond een uur drie klaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:13 schreef koffielepel het volgende:
Tja, 1200 lijkt mij ook een hoop centen.
Maar ja, als je het niet zelf kan dan ben je nou eenmaal duur uit.
Ik heb de up320 voor 180,- gekocht..
Pot met bril 200,- ofzo.
Plaatje wbp 35,-
Tegels, lijm en aansluit materiaal 200,- ofzo.
Zeg materiaal 650,-
Een vakman moet dit toch wel in anderhalve dag kunnen lijkt mij, 12 uur á E 40,-
Zo kom je aardig bij de 1200,-
En anders zelf doen dus.
Droogtijden lijm, voegen, etc?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Anderhalve dag? Mijn vorige baas zou me een schop verkopen. S'morgens beginnen, rond een uur drie klaar.
Dat is het probleem van de tegelzetter. Ik refereer alleen naar de werkzaamheden van de loodgieter.quote:
Wat dacht je van geurafzuiging in toiletpot? Geberit heeft het! Als me dat toch geen gadget is, heeft bijna nog niemand! Randloze pot is ook erg mooi en praktisch :pquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:26 schreef Gieliovd het volgende:
Ik ga kappen met dit forum, ik wil nu al die prachtige Grohe kraan met touch functie en dan ook met een close-in boiler en voormengventiel zodat er lekker warm water uit komt. En nu wil ik dit blok geval ook. What's next?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:39 schreef Gieliovd het volgende:
[..]Ik doe alleen merkspul waar ik er niet meer bij kan vriend
[..]
- O
- Materiaal, 3 stukkies PVC?
- Hoe de fuck ik daar bij kom is dat ik het ook recentelijk gekocht heb, wat ik beschreef.
- UP100 is gewoon compleet
En nu weer ff normaal?
Edit: ding blijkt Duofix te heten.
Geberit up360? Is die nieuw?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:02 schreef Tamara123123 het volgende:
[..]
Wat dacht je van geurafzuiging in toiletpot? Geberit heeft het! Als me dat toch geen gadget is, heeft bijna nog niemand! Randloze pot is ook erg mooi en praktisch :p
Discussie over frames kan je erg lang duren. Er zijn tig soorten op de markt maar de Geberit up360 is gewoonweg de beste en meest verkochte en direct compleet (andere zijn goedkoper maar moeten nog items bij aangeschaft worden). Ook voor de toiletpot, is eindeloos keuze...
Ook hiervoor zijn er vele merken. Let erop dat je diepspoel potje neemt, is beter met doorspoelen. Villeroy en boch is wel het betere merk met een softclose bril rond de 300,--
Mijn advies is: bespaar niet voor 200 euro want dat merk je in kwaliteit en gebruiksgemak. Lekker dat als je na elkaar naar het toilet gaat dat de handel niet meteen doorspoelt omdat het frame het niet aankan.
1200,-- is opzich wel redelijk, uiteraard afhanelijk van de gekozen materialen.
Want eerlijk is eerlijk een Wisa frame met pot compleet heb je al voor 100,-- euro, in dat geval zou 1000,-- wel een woekerprijs zijn...
Mvgr van een sanitair & tegel winkel
¤4,85quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef junkiexp het volgende:
110 lijm? euro of 2-3 bij de juiste zaak.
Dat is geen lijm.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef blomke het volgende:
[..]
¤4,85
http://www.pvcvoordeel.nl/pvc-bocht-2-x-ma/
00ps! 320 natuurlijk! Owh laat ik het even makkelijk maken door nog een ander getal in dit topic toe te voegen, excuus voor mijn typefoutje!quote:
Zei ik lijm dan? Wat ook al 10~15 euro per pot kost bij een fatsoenlijke zaak tu ofzo.quote:
Nee maar ik wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:02 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Zei ik lijm dan? Wat ook al 10~15 euro per pot kost bij een fatsoenlijke zaak tu ofzo.
Stuur mij maar direkt zon pot op dan, is wel harde PVC lijm toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:37 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee maar ik wel.
T55 500ML zit rond de euro netto exc. als je een beetje goede condities hebt.
Sorry er hadden nog cijfers moeten staan, zie gewijzigde post.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Stuur mij maar direkt zon pot op dan, is wel harde PVC lijm toch?
¤ 7.15, om precies te zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Sorry er hadden nog cijfers moeten staan, zie gewijzigde post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |