Hoe vond jij het lied?quote:Op zondag 21 april 2013 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sonny, gefeliciteerd met de eliminatie van het koningslied
Vooruit.quote:Op zondag 21 april 2013 00:45 schreef DS4 het volgende:
Marcello wordt ook in eindhoven uitgelachen hoor...
Ook jij gefeliciteerd Toef!quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 00:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ook jij gefeliciteerd Toef!Eindelijk hebben we iets gemeenschapelijks gevonden waar we voor strijden in Nederland, en het is gelukt!
![]()
![]()
Gelukkig wel ja.quote:Op zondag 21 april 2013 00:46 schreef Xan21 het volgende:
[..]
gelukkig sta jij erboven good for youuuuu
Het is zeker mooi!quote:
Jamai twittert 'me reet' in reactie op een negatieve tweet.quote:Op zondag 21 april 2013 00:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Laat 'm snel oprotten naar kuala lumpur
quote:Op zondag 21 april 2013 00:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jamai twittert 'me reet' in reactie op een negatieve tweet.
<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>@<a href="https://twitter.com/navcheman">navcheman</a> @<a href="https://twitter.com/jamailoman">jamailoman</a> Daar passen ongetwijfeld inmiddels meer dan drie handen in.</p>— Ries (@NiveauRies) <a href="https://twitter.com/NiveauRies/status/325741186088329217">20 april 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
al gepostquote:Op zondag 21 april 2013 00:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jamai twittert 'me reet' in reactie op een negatieve tweet.
Ries @NiveauRies
@NavCheMan @JamaiLoman Daar passen ongetwijfeld inmiddels meer dan drie handen in.
12:42 AM - 21 Apr 2013
Lol, whut? Is dit serieus?quote:Op zondag 21 april 2013 00:35 schreef NoCigar het volgende:
Proest:
John Van Katwijk Hi vriendje, daar sta je dan, 15 jaar van monumentale songs en producties, worden vergeten in 3 dagen tijd en wordt je onder de grond geschopt door een hoeveelheid zelf-niks kenners, wiens mening overeenkomstig is met de in Nederland heersende trend van plat en ordinair; niet mee kunnen gaan in iets met een melodie, waar een vorm van intelligentie voor vereist is, is jezelf een brevet van onvermogen en klein denken opspelden; niemand is verplicht iets mooi te vinden, maar een vorm van beschaving behouden, is ook een kwaliteit, die helaas steeds minder voorkomt in de open inrichting die Nederland is geworden; het spijt me, voor jou en nog meer voor Nederland...
Azijnpisser, wat ik je brom!quote:
ahahahahaquote:Koningin Beatrix (@Koningin_NL) tweette om 9:40pm - 19 apr 13: Ach, wat leuk! Zanger Rinus heeft Ons zijn eigen #Koningslied gestuurd: "Honing, honing, honing, Willem-Lex wordt onze Koning." (https://twitter.com/Koningin_NL/status/325333086411833344) Download de officiële Twitter-app op https://twitter.com/download
Oh, lezen er mensen KON?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:20 schreef Flurry het volgende:
[..]
Eerder dan deze?
KON / alternatief koningslied: Je bent een koning!
"Als je dit zou voorleggen aan een basisscholier dan zou deze zeggen: Meester, dit is fout!"quote:
quote:
Iets doet mij vermoeden dat meneer nooit "nee" te horen heeft gekregen in zijn leven.quote:Op zondag 21 april 2013 07:51 schreef Copycat het volgende:
Daar sta je dan.
Te boek als een slecht verliezer die niet tegen terechte kritiek kan.
Gelukkig neemt je zusje het voor jou en je tenenkrommer op.
De kritiek was niet harder dan de kritiek die hij op zijn criticasters hadquote:Op zondag 21 april 2013 08:41 schreef Aventura het volgende:
Terugtrekken had nou ook weer niet gehoeven. De kritiek was extreem hard ja, maar daar moet je dan maar boven staan.
Ewbank boven, leve het Koningslied.quote:Op zondag 21 april 2013 08:41 schreef Aventura het volgende:
De kritiek was extreem hard ja, maar daar moet je dan maar boven staan.
inderdaad, beetje sneu om het over 'nageboorte' te hebben en vervolgens af te geven op anderen met een lied. Huilie. 'Mammie, ze vonden mijn liedje niet leuk'quote:Op zondag 21 april 2013 08:45 schreef Grouch het volgende:
[..]
De kritiek was niet harder dan de kritiek die hij op zijn criticasters had
Ach. Hij kan nu weer babies gaan vergelijken met naakthondjes terwijl hij een glaasje azijnpis drinkt.quote:Op zondag 21 april 2013 08:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
inderdaad, beetje sneu om het over 'nageboorte' te hebben en vervolgens af te geven op anderen met een lied. Huilie. 'Mammie, ze vonden mijn liedje niet leuk'
M.i. is dat de werkelijke reden... Miscchien had hij van een advocaat 10.000 reasons gekregen om het lied heel snel terug te trekken...quote:Op zondag 21 april 2013 08:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is toch echt wel beter dat het teruggetrokken is gezien het fraude is, gezien dat nummer gejat is
Ik vind dat dat toch echt wel wat duidelijker neergezet mag worden overal, omdat het nu lijkt alsof het lied alleen maar 'slecht klonk' en ewbank daar mee wegkomt.quote:Op zondag 21 april 2013 09:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
M.i. is dat de werkelijke reden... Miscchien had hij van een advocaat 10.000 reasons gekregen om het lied heel snel terug te trekken...
Commercieel is ewbank gewoon succesvol. Eerlijk is eerlijk. Ook al zit daar ook veel stupide tekst over een bekende melodie bij, dus kennelijk is dat zijn niveau...quote:Op zondag 21 april 2013 09:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik maak betere muziek dan die clown ewbank, al sinds mn 13e.
En z'n zus ook....naakt aan een groot houten kruis geboeid.quote:Op zondag 21 april 2013 08:19 schreef deleriouz het volgende:
Pure oorkanker. Levenslange opsluiting in de donkerste paleiselijke kerker voor die Ewbank.
ach, veel mensen vinden hans zimmer ook kwalitatief, terwijl die vent echt de ernstigste klererommel heeft gemaakt, en ja soms ook wel eens iets redelijks maar het merendeel is rehashed troep met 20 knoppen reverb eroverheen, met als kers op de taart wel dat verschrikkelijke statische hoorn geluid, en dat is dan het enige wat je 50x hoort 'als muziek'.quote:Op zondag 21 april 2013 09:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Commercieel is ewbank gewoon succesvol. Eerlijk is eerlijk. Ook al zit daar ook veel stupide tekst over een bekende melodie bij, dus kennelijk is dat zijn niveau...
Maar toch, dat heeft hij dus uitstekend gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |