En zijn reacties: zou hij een FOK!ker zijnquote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die reacties onder de twitter van Jamai
Mijn gedachte ookquote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
En zijn reacties: zou hij een FOK!ker zijn
Maar dat dacht ik ook bij John Ewbanktwitter:johnewbanknl twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 19:32:55@NicoletteKraamz Dank voor de tip. Prachtig idd. Waar heb je die schattige chinese naakthond trouwens gekocht? Zo een wil ik er ook wel reageer retweet
O, het ligt aan de zure nederlanders dat we geconfronteerd worden met een combinatie van plagiaat, slechte tekst en overbodige rap...quote:
Het is altijd makkelijk de schuld bij een ander te zoeken.quote:Op zondag 21 april 2013 00:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, het ligt aan de zure nederlanders dat we geconfronteerd worden met een combinatie van plagiaat, slechte tekst en overbodige rap...
Nee, dan is dat ook weer duidelijk.
Zijn kennis van het Nederlands is ontoereikend om te begrijpen dat dat niet serieus gemeend was.quote:Op zondag 21 april 2013 00:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het is altijd makkelijk de schuld bij een ander te zoeken.
Echte doodsbedreigingen (aan de hoogste boom hangen e.d.) zijn natuurlijk niet goed te praten. Wel een schrijnend gebrek aan gevoel voor humor om in dat rijtje ook "milde steniging" op te nemen..
Doodsbedreigingen slaan idd nergens op, maar ewbank mag zichzelf wel realiseren dat hij eerst en vooral een wanprestatie heeft geleverd.quote:Op zondag 21 april 2013 00:20 schreef Cheiron het volgende:
Echte doodsbedreigingen (aan de hoogste boom hangen e.d.) zijn natuurlijk niet goed te praten. Wel een schrijnend gebrek aan gevoel voor humor om in dat rijtje ook "milde steniging" op te nemen..
Ach, ik voel me niet aangesproken. Niet door dat lied, niet door het koningshuis en ook niet door Jamai. Hoewel die laatste nog het meest mijn sympathie verdient.quote:Op zondag 21 april 2013 00:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, het ligt aan de zure nederlanders dat we geconfronteerd worden met een combinatie van plagiaat, slechte tekst en overbodige rap...
Nee, dan is dat ook weer duidelijk.
Het lijken me allebei geen echte doodsbedreigingen maar hyperbolen. Toen ik gisteren met een bijl voor zijn deur stond, ja, dat was wel een echte.quote:Op zondag 21 april 2013 00:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jamai is natuurlijk ook middelmatigheid wat de klok slaat, dus dat hij het niet ziet is een beetje dezelfde kwaal als Marcello die denkt dat hij komend seizoen bij Barcelona sterspeler zal zijn...quote:Op zondag 21 april 2013 00:24 schreef dieenebart het volgende:
Ach, ik voel me niet aangesproken. Niet door dat lied, niet door het koningshuis en ook niet door Jamai. Hoewel die laatste nog het meest mijn sympathie verdient.
Is dit serieus, of maak je ons dood met een blije mus?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:23 schreef FredVleespet het volgende:
John Ewbank trekt het Koningslied terug
[ afbeelding ]
Ja is serieusquote:Op zondag 21 april 2013 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Is dit serieus, of maak je ons dood met een blije mus?
Borsato is de NL taal ook niet echt machtig, als je 'met de staart tussen de benen' als volgt spelt: #metopgehevenhoofd.quote:Op zondag 21 april 2013 00:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
En dan die vieze vette Borsato nog even een berichtje erachteraan doen![]()
![]()
Allemaal elkaar de hand boven het hoofd houden, zo mogen van mij allemaal kappen met hun carriere en een nieuwe baan gaan zoeken
twitter:rachidfinge twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:26:43Het Nationaal Comité Inhuldiging heeft zojuist een persbericht verspreid waarin staat dat het Koningslied inderdaad is teruggetrokken. #NOS reageer retweet
Laat 'm snel oprotten naar kuala lumpurquote:Op zondag 21 april 2013 00:29 schreef GSMboy het volgende:
https://twitter.com/JamaiLoman/status/325726197227081728
lol!
Gelukkig gaan ze heel volwassen om met de kritiek...quote:Op zondag 21 april 2013 00:33 schreef Xan21 het volgende:
De zogenaamde muziek elite van Nederland krijgt ff de volle lading, they had it coming, heerlijk!
Waarom zijn die monumentale 'songs' en producties van ewbank nooit uitgebracht? Dat was wel prettig geweest naast al die rommel die hij voor borsato schreef...quote:Op zondag 21 april 2013 00:35 schreef NoCigar het volgende:
Proest:
John Van Katwijk Hi vriendje, daar sta je dan, 15 jaar van monumentale songs en producties, worden vergeten in 3 dagen tijd en wordt je onder de grond geschopt door een hoeveelheid zelf-niks kenners, wiens mening overeenkomstig is met de in Nederland heersende trend van plat en ordinair; niet mee kunnen gaan in iets met een melodie, waar een vorm van intelligentie voor vereist is, is jezelf een brevet van onvermogen en klein denken opspelden; niemand is verplicht iets mooi te vinden, maar een vorm van beschaving behouden, is ook een kwaliteit, die helaas steeds minder voorkomt in de open inrichting die Nederland is geworden; het spijt me, voor jou en nog meer voor Nederland...
Ze zijn het niet gewend, normaal is het ons kent ons clubje het altijd met elkaar eens.quote:Op zondag 21 april 2013 00:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gelukkig gaan ze heel volwassen om met de kritiek...
Nu ook. Iedereen vindt het slecht. Nou, dan heeft nederland er geen verstand van en zijn het zuurpruimen.quote:Op zondag 21 april 2013 00:38 schreef Specularium het volgende:
Ze zijn het niet gewend, normaal is het ons kent ons clubje het altijd met elkaar eens.
twitter:xdebuisonje twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:35:39Ik weet niet wat ik hoor! Hoe kunnen mensen een held als John Ewbank in vredesnaam zo tekort doen! #plaatsvervangendeschaamte #compassie reageer retweet
Nederlandstalige artiesten zetten zichzelf al járen voor schut. Dat was nooit zo'n probleem, omdat hun eigen publiek dat niet door had. Die deden namelijk net zo hard mee met zichzelf voor schut zetten. Zie bijvoorbeeld de SBS6-serie 'Fans'.quote:Op zondag 21 april 2013 00:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jamai is natuurlijk ook middelmatigheid wat de klok slaat, dus dat hij het niet ziet is een beetje dezelfde kwaal als Marcello die denkt dat hij komend seizoen bij Barcelona sterspeler zal zijn...
Ze zetten zichzelf een beetje voor schut. Moeten ze helemaal zelf weten verder.
twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
Marcello wordt ook in eindhoven uitgelachen hoor...quote:Op zondag 21 april 2013 00:43 schreef dieenebart het volgende:
Marcello lachen ze buiten Eindhoven ook uit.
gelukkig sta jij erboven good for youuuuuquote:Op zondag 21 april 2013 00:45 schreef Draxler het volgende:
Lekker boeiend dat Koningslied. Wat een simpel volk leeft er toch in dit land.
Die Verbaan ontpopt zich toch mooi als een geestige dame, die niet perse iedereen naar de mond wil praten.quote:Op zondag 21 april 2013 00:44 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ].twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
Sonny, gefeliciteerd met de eliminatie van het koningsliedquote:Op zondag 21 april 2013 00:47 schreef sonnyspek het volgende:
Typisch Nederland dit, je moet ervan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |